Kannattaako enää elää kun elämästä puuttuu työ, mies ja ystävät?
Elämän sisältö on pelkkää seinien tuijotusta, itkua ja loputonta yksinäisyyttä. En vaan jaksaisi enää. Työtä ja rahaa ei ole, ei miestä ja rakkautta eikä sen puoleen yhtään ystävääkään. Kaikki normaali perhe-elämineen ja parisuhteineen on kokonaan poissa.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan baariin ja vähän meikkiä päälle. Naisen huomio yksinäiselle miehelle siellä on kuin taivaanlahja joten jos olet aktiivinen seurustelija niin et kauaa sinkku ole, josset nyt aivan elefanttitautinen ole.
Heh. Haluan naimisiin ja perustaa perheen en yhden yön juttua.
Aika moni naimisissa oleva pari on Suomessa tavannut alunperin baarissa.
Jos baarit ja Tinder ei vain ole "sinun juttusi", niin ole sitten yksin. Ei se baareissa (tai missä tahansa) naisten lähestyminen tai Tinderissä viestien lähettäminen sadannen kerran ole monen miehenkään juttu, mutta niitä on vain pakko tehdä, jos yksinäisyys vaivaa liikaa.
Eli jos ei etsi seksisuhdetta haluavia helppoheikkejä ja alkoholisteja kun itse ei edes juo, on vain oltava yksin?
No näinhän se Suomessa taitaa tosiaan mennä.
Mikä sinua estää lähestymästä miehiä kirjastossa, kuntosalilla tai ihan missä vain muualla?
Minulta puuttuu nuo kaikki ja olen onnellisin mitä koskaan aiemmin olen ollut
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin onnellinen jos vain nuo puuttuisi ja olisin terve.
Ap mene lääkäriin ja hanki masennuslääkkeet ja joku lemmikki. Alat voimaan paremmin ja saat kyllä töitä tai ystäviä. Jos elämässä ei ole mitään sitovaa, voi myös muuttaa. Hae töitä kerran päivässä ja mene ilmaistapahtumiin yksin sillä aikaa kun ystäviä ei vielä ole.
Apua! Lemmikkiä ei pidä hankkia, jos ei voi hyvin ja ei kykene pitämään huolta itsestään.
Muuten kyllä kannattaa mennä lääkäriin, ja hankkia apua- kuulostaa minustakin masennukselta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmisiä kiinnosta, valitettavasti. Vasta sitten kun sinulle tapahtuu asioita ja olet ns. hankkinut elämän muutut muiden silmissä kiinnostavaksi. Ja puhun nyt siis kokemuksen syvällä rinta-äänellä.
Mitään ei oikein voi tehdä koska ei ole rahaa. Ihmisten kommentit että lähde baarin tai vietä mukava päivä kaupungilla ovat lähinnä utopistisia. Ei ole sitä ylimääräistä viittäkymppiä jonka nuo huvit kustataisivat.
Sitten kun tapaa ystäviä niin ei ole oikein mitään juteltavaa kun mitään ei ole tapahtunut. Lämmintin makaroonilaatikkoa ja katsoin taas illan telkkaria.. koita niistä nyt vääntää jotain syvällistä kun ainut asia minkä haluat on huutaa että olet täynmä synkkyyttä ja pahaa oloa.
No ukko minulla sentään on tätä kaunetta vielä jakamassa. Kohta varmaan lähtee sekin.
Koen myös itseni yksinäiseksi vaikka mullon kaksi ystävää mutta ainakin minua auttoi kun aloin elämään kaksoiselämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap mene lääkäriin ja hanki masennuslääkkeet ja joku lemmikki. Alat voimaan paremmin ja saat kyllä töitä tai ystäviä. Jos elämässä ei ole mitään sitovaa, voi myös muuttaa. Hae töitä kerran päivässä ja mene ilmaistapahtumiin yksin sillä aikaa kun ystäviä ei vielä ole.Apua! Lemmikkiä ei pidä hankkia, jos ei voi hyvin ja ei kykene pitämään huolta itsestään.
Muuten kyllä kannattaa mennä lääkäriin, ja hankkia apua- kuulostaa minustakin masennukselta.
Koirani piti lopettaa vanhuuden takia ja hoidin sitä todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Minulta puuttuu nuo kaikki ja olen onnellisin mitä koskaan aiemmin olen ollut
Olet väärässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmisiä kiinnosta, valitettavasti. Vasta sitten kun sinulle tapahtuu asioita ja olet ns. hankkinut elämän muutut muiden silmissä kiinnostavaksi. Ja puhun nyt siis kokemuksen syvällä rinta-äänellä.
Mitään ei oikein voi tehdä koska ei ole rahaa. Ihmisten kommentit että lähde baarin tai vietä mukava päivä kaupungilla ovat lähinnä utopistisia. Ei ole sitä ylimääräistä viittäkymppiä jonka nuo huvit kustataisivat.
Sitten kun tapaa ystäviä niin ei ole oikein mitään juteltavaa kun mitään ei ole tapahtunut. Lämmintin makaroonilaatikkoa ja katsoin taas illan telkkaria.. koita niistä nyt vääntää jotain syvällistä kun ainut asia minkä haluat on huutaa että olet täynmä synkkyyttä ja pahaa oloa.
No ukko minulla sentään on tätä kaunetta vielä jakamassa. Kohta varmaan lähtee sekin.
Eli ongelmasi ovat:
Ei ole rahaa ja olet tylsä. Lisäksi näen myös ongelmaksesi sen ettet itsekään viihdy itsesi kanssa tai ylipäätään pidä itsestäsi.
Ratkaisut: hanki mikä tahansa työ tai kouluttaudu. Raha ei tule salamana mutta pikku hiljaa hyvä tulee.
Tee asioita äläkä vaan makaa kotona niin riittää puhuttavaa. Maailma on täynnä ilmaista tai halpaa tekemistä. Mene vaikka kävelylle ja kuvaa perhosia.
Miksi kukaan heittäisi elämänsä hukkaan istuen kotona makaronilaatikkoa syöden.
Vierailija kirjoitti:
Ap mene lääkäriin ja hanki masennuslääkkeet ja joku lemmikki. Alat voimaan paremmin ja saat kyllä töitä tai ystäviä. Jos elämässä ei ole mitään sitovaa, voi myös muuttaa. Hae töitä kerran päivässä ja mene ilmaistapahtumiin yksin sillä aikaa kun ystäviä ei vielä ole.
Yritys hyvä numero 201. Tapahtumissa ravaaminen ei auta ja onni ei tule lääkepurkista eikä myöskään puoliso tai ystävät. Yksinäisyys ei ole sama asia kuin masennus.
Kannattaa. Joku päivä heräät ja huomaat, että elämällä on sinulle annettavaa. Koeta jaksaa nousta sängystä, käydä pikku lenkillä ulkona. Jo sen jälkeen sinulla on parempi mieli, kun jaksoit. Siitä pikku hiljaa eteenpäin.
Pese ikkuna, vaihda verho ja huomaat miten tyytyväinen tekemisiisi olet.
Olen ollut samassa tilassa, ja pienin askelin eteenpäin vaan. Aina ei jaksa, mutta joskus jaksaa.
Yksin ole on taitolaji, mihin tarvitsisit kehnoja ihmisiä ympärillesi?
Tsemppiä sinulle!
Jokainen määrittelee itse, mikä tekee elämästä elämisen arvoista.
Ala rukoilla elämäsi takia Jumalaa.
Ystävä, mikä se on. Hyvin kun menee, on kyllä häntäveikkoja, ystäviä muka. Kun systeemi ulostaa työttömäksi, rahattomaksi, leipäjonoon, katoaa hyötyjätkin. Elämä heittelee, on mukauduttava. Itse, yksin. Näkeehän tuon vanhuksistakin.
Tuohan on aika ihanteellinen tilanne, etenkin jos asut vuokralla. Olet vapaa muuttamaan minne haluat, ei työ eikä perhe rajoita. Mene, koe, näe. Matkan varrella löytyy ehkä ystäviä ja heidän avulla puolisokin. Typerintä jäädä kotiin istumaan ja itkemään, odottamaan että joku toinen muuttaa elämäsi. Ainutkertainen elämä, miten haluat sitä muistella kuolinvuoteella?
Itse olen samassa tilanteessa ja myyn urakalla tavaroita pois että pääsen muuttamaan isompaan kaupunkiin, jossa on tekemistä ja näkemistä. Mulla on ikää jo 50v, perhe-elämä ja parisuhteet nähty. Nyt on minun vuoro elää. Haaveilen siitä että asuisin eri kaupungeissa aina vuoden tai pari. Tekisin pätkätöitä ja tutustuisin uusiin paikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Hyödyttömintä ja turhinta ajan haaskausta rukoilla jotain satuolentoa muuttamaan elämää. Itse se pitää tehdä. Tekemällä eikä haaveilemalla että joku toinen tekisi kaiken.
Päätä päiväs, ei tossa tilanteessa ole vaan mitään järkeä enää yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on aika ihanteellinen tilanne, etenkin jos asut vuokralla. Olet vapaa muuttamaan minne haluat, ei työ eikä perhe rajoita. Mene, koe, näe. Matkan varrella löytyy ehkä ystäviä ja heidän avulla puolisokin. Typerintä jäädä kotiin istumaan ja itkemään, odottamaan että joku toinen muuttaa elämäsi. Ainutkertainen elämä, miten haluat sitä muistella kuolinvuoteella?
Itse olen samassa tilanteessa ja myyn urakalla tavaroita pois että pääsen muuttamaan isompaan kaupunkiin, jossa on tekemistä ja näkemistä. Mulla on ikää jo 50v, perhe-elämä ja parisuhteet nähty. Nyt on minun vuoro elää. Haaveilen siitä että asuisin eri kaupungeissa aina vuoden tai pari. Tekisin pätkätöitä ja tutustuisin uusiin paikkoihin.
Todellista täytettä elämään löytyy tosiaan suomen suurkaupungeista jotka ovat täynnä menoa ja meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
etkö ole kuullut metoosta. ei kukaan mies enää nykyään tee alotteita naisille. naisen pitää itse tehdä alotteita, jos haluaa miehen
Insselien uusin tekosyy miksi vihata naisia sieltä kellarista käsin ilman mitään oikeaa syytä.
Miehiä vihaavilla naisillako on ne oikeat syyt?
Vierailija kirjoitti:
Jumalan rinnalla on hyvä olla. Hän kuuntelee eikä tuomitse, on ikuinen ystäväsi.
Kirjoitan tähän nyt Vauva-palstan vakioneuvot yksinäisille miehille:
-lopeta kitinä ja valitus
-mene töihin
-opettele elämään yksin
-lopeta miesviha ja mallimiehistä haaveilu
-muutu lesboksi
-tapa itsesi
Noin neuvotaan miehiä. Luultavasti siis samat neuvot pätevät naisenkin kohdalla.
Oletko kenties masentunut? Siihen auttaa terapia ja lääkitys.