Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako enää elää kun elämästä puuttuu työ, mies ja ystävät?

Vierailija
09.07.2022 |

Elämän sisältö on pelkkää seinien tuijotusta, itkua ja loputonta yksinäisyyttä. En vaan jaksaisi enää. Työtä ja rahaa ei ole, ei miestä ja rakkautta eikä sen puoleen yhtään ystävääkään. Kaikki normaali perhe-elämineen ja parisuhteineen on kokonaan poissa.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

etkö ole kuullut metoosta. ei kukaan mies enää nykyään tee alotteita naisille. naisen pitää itse tehdä alotteita, jos haluaa miehen

Kynnys miehille tehdä alotteita on Suomessa tehty korkeaksi. Meetoo ja muut epäterveet ilmiöt, missä miehiä syyllistetään ovat muotia. Tästä saadaan syyttää vain maan feminismisaasteen määrää. MOni suomimies on paennut hakemaan kumppania ulkomailta.

Vierailija
82/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on aika ihanteellinen tilanne, etenkin jos asut vuokralla. Olet vapaa muuttamaan minne haluat, ei työ eikä perhe rajoita. Mene, koe, näe. Matkan varrella löytyy ehkä ystäviä ja heidän avulla puolisokin. Typerintä jäädä kotiin istumaan ja itkemään, odottamaan että joku toinen muuttaa elämäsi. Ainutkertainen elämä, miten haluat sitä muistella kuolinvuoteella?

Itse olen samassa tilanteessa ja myyn urakalla tavaroita pois että pääsen muuttamaan isompaan kaupunkiin, jossa on tekemistä ja näkemistä. Mulla on ikää jo 50v, perhe-elämä ja parisuhteet nähty. Nyt on minun vuoro elää. Haaveilen siitä että asuisin eri kaupungeissa aina vuoden tai pari. Tekisin pätkätöitä ja tutustuisin uusiin paikkoihin.

Kiitän vinkistä. Yritän olla laittamatta onnea muiden varaan mutta yksinäisyys on jo sietämättömällä asteella. Kokemuksesta tiedän ettei ihmisen ole hyvä olla yksin enkä halua surra kuolinvuoteella vanhana yksinäisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku kahlinnut sinut sinne torniin itkemään? Ovi lukossa? Vai odotatko että joku tulee sängyn pohjalta hakemaan töihin ja treffeille?

Ihan kuin olisit itse itsesi sisään sulkenut ja heittänyt avaimen pois. Elämä on sinulle annettu mutta ei valmiiksi pureskeltu. Lähde liikkeelle!

Vierailija
84/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kun kristilisen tapahtuman niin kyllä alkaa lohkeman tuolainen prisi täydelline

Vierailija
85/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noi kaikki ja oon tosi onnellinen..lälläää lässynlää...

Vierailija
86/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin onnekas kun saat olla itsesi herra ja rauhassa.   Olen kateellinen.

Vierailija
87/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten joukossa lauman ulkopuolelle jääminen merkitsee usein kuolemaa. Me koemme sen ahdistavana ja vaarallisena. Itse olen tehnyt kaikki asiat joita täällä suositellaan, silti olen hyvin yksinäinen. Ei ole perhettä eikä sukulaisia. Parisuhteet hyväksikäyttämistä. Olen kunnollinen, asun omistusasunnossa ja ulkonäössäkään ei vikaa.

Vierailija
88/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinten joukossa lauman ulkopuolelle jääminen merkitsee usein kuolemaa. Me koemme sen ahdistavana ja vaarallisena. Itse olen tehnyt kaikki asiat joita täällä suositellaan, silti olen hyvin yksinäinen. Ei ole perhettä eikä sukulaisia. Parisuhteet hyväksikäyttämistä. Olen kunnollinen, asun omistusasunnossa ja ulkonäössäkään ei vikaa.

Yksinäisyys tappaa

Vierailija
89/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus samassa tilanteessa. Mietin jopa sitä pahinta vaihtoehtoa. Viimeinen päiväkirjamerkintäni kertoo siitä, miten uskomattoman onnellinen olen tällä hetkellä. Kuulostaa kliseiseltä, mutta kun sen vaikean ajan yli pääsi, nyt olen entistä vahvempi ja osaan arvostaa onnea.

Vierailija
90/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus samassa tilanteessa. Mietin jopa sitä pahinta vaihtoehtoa. Viimeinen päiväkirjamerkintäni kertoo siitä, miten uskomattoman onnellinen olen tällä hetkellä. Kuulostaa kliseiseltä, mutta kun sen vaikean ajan yli pääsi, nyt olen entistä vahvempi ja osaan arvostaa onnea.

Tyttärelleni toteutui "se pahin vaihtoehto". Hän ei jaksanut enää. Jos meillä olisi ollut turvallinen ryhmä ympärillä, voisi hän olla vielä täällä. Pienilläkin paikkakunnilla on alkoholisteille omat tilat. Yksinäisille ehkä jouluaattona jotakin.

Vierailija
91/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttärelleni toteutui "se pahin vaihtoehto". Hän ei jaksanut enää. Jos meillä olisi ollut turvallinen ryhmä ympärillä, voisi hän olla vielä täällä. Pienilläkin paikkakunnilla on alkoholisteille omat tilat. Yksinäisille ehkä jouluaattona jotakin.

Otan osaa.

Vierailija
92/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa.

Kiitos 😢

Vierailija
93/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa.

Kiitos 😢

otan osaa.         Saanko kysyä miten lähti?

Vierailija
94/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

etkö ole kuullut metoosta. ei kukaan mies enää nykyään tee alotteita naisille. naisen pitää itse tehdä alotteita, jos haluaa miehen

Kynnys miehille tehdä alotteita on Suomessa tehty korkeaksi. Meetoo ja muut epäterveet ilmiöt, missä miehiä syyllistetään ovat muotia. Tästä saadaan syyttää vain maan feminismisaasteen määrää. MOni suomimies on paennut hakemaan kumppania ulkomailta.

Sinulla on kovin outo käsitys meetoosta. Vai onko sinulla oikeasti vaikea käsittää mikä on väkivaltaa ja ahdistelua ja mikä taas normaalia keskustelua?

Vierailija
95/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kovin outo käsitys meetoosta. Vai onko sinulla oikeasti vaikea käsittää mikä on väkivaltaa ja ahdistelua ja mikä taas normaalia keskustelua?

Vaikea sanoa miten jokainen käsittää oikean keskustelun.     Jotkut suuttuu jos niille menee puhumaan ja ei vastaa ihannettaan.

Vierailija
96/97 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni valitsi pahimman vaihtoehdon ja päätti päivänsä yliannostuksella unilääkkeitä. Vieläkin surettaa. :(

Vierailija
97/97 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko vain, että kohtalo tai muut ihmiset tekisivät elämästäsi paremman? Miksi et tee muutoksia siihen itse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi