Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako enää elää kun elämästä puuttuu työ, mies ja ystävät?

Vierailija
09.07.2022 |

Elämän sisältö on pelkkää seinien tuijotusta, itkua ja loputonta yksinäisyyttä. En vaan jaksaisi enää. Työtä ja rahaa ei ole, ei miestä ja rakkautta eikä sen puoleen yhtään ystävääkään. Kaikki normaali perhe-elämineen ja parisuhteineen on kokonaan poissa.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä kitisemisen sijaan voisit vaikka mennä terapiaan, hommata jonkin (mieluusti sosiaalisen) harrastuksen tai vaikka koittaa päästä sinne töihin.

Vierailija
22/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko alkaa elää ja tulla sieltä neljän seinän sisältä pois. Hae opiskelemaan, tapaa uusia ihmisiä, mene tinderiin ym.

Tinder ei ole juttuni ja olen opiskeluni jo opiskellut. Et ymmärrä yhtään yksinäisyyttä..

kyllä minä ymmärrän, että yksinäisyytesi on sitä, että itket kotona, kun prinssi ei tule sieltä hakemaan, etkä tee itse mitään asian eteen

Väärin. Olen ollut aktiivinen mutta en halua puolisokseni alkoholistia, en valehtelijaa enkä narsisistia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä voit sellaiset löytää vielä. 

Ala etsiä aktiivisesti työtä ja miestä. 

Vierailija
24/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yksin mutta et ainoa.

Vierailija
25/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä kitisemisen sijaan voisit vaikka mennä terapiaan, hommata jonkin (mieluusti sosiaalisen) harrastuksen tai vaikka koittaa päästä sinne töihin.

Netissä syyttelyn ja kiusaamisen takia voisit mennä terapiaan. En ole masentunut vaan yksinäinen ja en harrasta kun jäin sielläkin yksin eikä löytynyt paria joten ryhmäliikunnan vetäjäkin sanoi ettei kannata jäädä tänne kun menee pelkäksi seisomiseksi. Olen hakenut töitä mutta kaikkialta tulee sama litania "kiitos mutta ei kiitos"

Vierailija
26/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi onnellisuus muualta kuin muista ihmisistä. Toisin sanoen tee itse itsesi onnelliseksi tekemällä niitä asioita joka tuntuu sinusta hyvältä. Aloita uusi harrastus? Joku liikunnallinen? Maalaa taulu? Hurahda joogaan? Opettele uusi taito esimerkiksi työväenopiston kurssilla? Harrastusten ohella on myös helpompi tutustua uusiin ihmisiin.

Lisäksi hanki joku työ, melkein mikä tahansa jotta pääset kotoa pois. Pelkkä kotona makoilu masennuttaa kenet tahansa. Jotakin aktiivisuutta tarvitsee elämäänsä ihan jo mielenterveyden vuoksi.

Vierailija
27/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko alkaa elää ja tulla sieltä neljän seinän sisältä pois. Hae opiskelemaan, tapaa uusia ihmisiä, mene tinderiin ym.

Tinder ei ole juttuni ja olen opiskeluni jo opiskellut. Et ymmärrä yhtään yksinäisyyttä..

Sellaiset tekosyyt joiden avulla voit jatkaa tutussa surkeudessa vellomiusta, ei tarvitse kokeilla mitään uutta ja laittaa itseään likoon.. Voi vain jatkaa uhriutumista ja surkuttelua.

Ja sama syyttely jatkuu. Olit varmasti peruskoulun pahimpia koulukiusaajia.

Vierailija
28/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet elänyt aina yltäkylläisyydessä etkä ymmärrä yksinäisyyttä ja yksinäisiä ihmisiä. Olen lähes samassa tilanteessa aloittajan kanssa ja ei naurata. Hankala ystävystyä kun vastapuoli ei ole vastaanottavainen.

Vierailija
29/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noista useimmat kuulosta naiselle kovin hankalilta järjestää. 

- Työ: naisille on paljon ns. matalan kynnyksen työpaikkoja esim. kaupoissa, kioskeissa jne. Jos se ei ole unelmasi, voit kuitenkin aloittaa siitä ja miettiä sitten työn ohessa jotakin muuta

- Mies: tämä ei ihan hirveän paljoa naiselta vaadi. Lähinnä sen että käy jossain näytillä eikä tyrmää ihan kaikkia jotka tulee juttelemaan tai katselee kiinnostuneina -> katselet takaisin avoimen näköisenä, niin kyllä joku tulee 

Ystävät on varmaan hankalin juttu. Töistä saisit todennäköisesti kyllä niitäkin ajanmittaan. 

Vierailija
30/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinenkin voi olla iloinen, onnellinen ja elää hyvän elämän. Mieti mistä sä pidät, mitä sä arvostat ja ala toteuttaa näitä.

En ole ap, mutta olen samassa tilanteessa.

Olen jatkuvasti sairaana, siksi en saa tehtyä, edes välttämättömiä asioita.

Puhumattakaan siitä, että "toteuttaisin unelmiani".

Kaikesta on pitänyt luopua.

Apua en saa mistään. Onneksi on eläke.

Onko Sinulla tai jollakin muulla ehkä joku elämänlaatua nostava ehdotus minulle?

Vierailija
31/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo hankkiaksesi sinä elät.

Vierailija
32/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan baariin ja vähän meikkiä päälle. Naisen huomio yksinäiselle miehelle siellä on kuin taivaanlahja joten jos olet aktiivinen seurustelija niin et kauaa sinkku ole, josset nyt aivan elefanttitautinen ole.

Heh. Haluan naimisiin ja perustaa perheen en yhden yön juttua.

Vierailija
33/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder tekee entistäkin yksinäisemmäksi, kun se havahduttaa todellisuuteen. Siis miten erilaisia naisten haaveet ovat miehiin verrattuna. Ei sieltä tavallista arkea arvostava, liikunnallinen, yksinäinen mies saa seuraa kaltaisestaan naisesta.

Vierailija
34/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi ihminen joka voi auttaa sua

Vierailija
35/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä noista useimmat kuulosta naiselle kovin hankalilta järjestää. 

- Työ: naisille on paljon ns. matalan kynnyksen työpaikkoja esim. kaupoissa, kioskeissa jne. Jos se ei ole unelmasi, voit kuitenkin aloittaa siitä ja miettiä sitten työn ohessa jotakin muuta

- Mies: tämä ei ihan hirveän paljoa naiselta vaadi. Lähinnä sen että käy jossain näytillä eikä tyrmää ihan kaikkia jotka tulee juttelemaan tai katselee kiinnostuneina -> katselet takaisin avoimen näköisenä, niin kyllä joku tulee 

Ystävät on varmaan hankalin juttu. Töistä saisit todennäköisesti kyllä niitäkin ajanmittaan. 

Kauan aikaa sitten olin töissä mutta en saanut töissäkään ystväviä vaikka yritin ja sielläkin tulin hyväksikäytetyksi ja jäin yksin.

Vierailija
36/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissä syyttelyn ja kiusaamisen takia voisit mennä terapiaan. En ole masentunut vaan yksinäinen ja en harrasta kun jäin sielläkin yksin eikä löytynyt paria joten ryhmäliikunnan vetäjäkin sanoi ettei kannata jäädä tänne kun menee pelkäksi seisomiseksi. Olen hakenut töitä mutta kaikkialta tulee sama litania "kiitos mutta ei kiitos"

En minä mistään masennuksesta mitään sanonutkaan, sinulla kuulostaisi olevan ihan muita ongelmia. 

Vierailija
37/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Aloita olemalla ystävä itsellesi. Moni asia ei elämässä ole pysyvää, mutta jos voit luottaa itseesi - se on  jo paljon. Miksi jonkun itsesi ulkopuolella olevan (mies-ystävä-työ) pitäisi kannatella sinua? Se on hatara pohja.

2) Asiat eivät tapahdu yleensä itsestään. Yleensä muutos lähtee siitä, että alkaa ottamaan askelia johonkin suuntaan. Liike saa sitten asioita tapahtumaan. 

3)Surkutteluakin voi harrastaa - se on kartta sille, mitä toivot. Seuraavaksi pitää ruveta miettimään tavoitteita ja suunnittelemaan keinoja, miten nämä tavoitteet olisi mahdollista saavuttaa.

Vierailija
38/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilin, että saat voimaa ja uusia mahdollisuuksia.

Ollaan täällä toisiamme varten.

Kiitän. muistan sinua myös rukouksissani.

Vierailija
39/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että noita asioita ei ole tällä hetkellä elämässäsi ei tarkoita etteikö niitä voisi olla tulevaisuudessa. 

Vierailija
40/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

etkö ole kuullut metoosta. ei kukaan mies enää nykyään tee alotteita naisille. naisen pitää itse tehdä alotteita, jos haluaa miehen

Sulla on ihan yksinään toi juttu. Normaalit miehet deittailee kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän