Lapsille kakkosella (areenassa) Lumikuningatar jääshow
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun Kiira ei ole mukana, oli kuin tehty kuningattareksi. Lepistö ei tähän ylläkään.
Miksihän hän perui. Ihan Suomessa on ollut koko sen ajan kun showta on treenattu vuoden siirtämisen jälkeen. Nytkin on katsomossa.
Tai siis ainakin eilen oli. Että oliko pettymys siirrosta liian kova.
En ole nähnyt ennen breakdancea jäällä.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun Kiira ei ole mukana, oli kuin tehty kuningattareksi. Lepistö ei tähän ylläkään.
Raskaana?
Tämmöinen jääshow on upee paikan päällä nähtynä, olen ollut joskus katsomassa.
Ei toi Lepistö nyt näytä lumikuningattarelta, ei kai ollu parempaakaan tilalle.
Mikä toi lätkäosuus tossa välissä oli??
been there done that, mutta av mammojen mielestä mä oon psykoosissa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaana?
Aikataulusyistä puhui, eikä kyllä yhtään raskaana olevalta näytä. En vaan ymmärrä mitä ne aikataulusyyt on.
Voiko Lucia-neito olla tummaihoinen?
Siis kun oli treenannut roolin jo valmiiksi ja nyt on vain muutama viikko treenanneet uusiksi, ei suinkaan koko vuotta esim.
Vierailija kirjoitti:
No ei tosiaan ollut parempaa kun kyseessä on Suomen kaikkien aikojen menestynein taitoluistelija. Kiira olisi ollut samaa tasoa ja roolin näköinen, mutta Lepistöllä on taidot ja jotain karismaa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tosiaan ollut parempaa kun kyseessä on Suomen kaikkien aikojen menestynein taitoluistelija. Kiira olisi ollut samaa tasoa ja roolin näköinen, mutta Lepistöllä on taidot ja jotain karismaa kuitenkin.
(Siis karismaa myös Kiiralla on, tarkoitan vaan että on Lepistölläkin..)
Vierailija kirjoitti:
been there done that, mutta av mammojen mielestä mä oon psykoosissa :D
Ai tanssinut lumikuningattarena jääshowssa?
Tästä hassusti puuttuu jää, vaikka he ovat jäällä.