Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako enää elää kun elämästä puuttuu työ, mies ja ystävät?

Vierailija
09.07.2022 |

Elämän sisältö on pelkkää seinien tuijotusta, itkua ja loputonta yksinäisyyttä. En vaan jaksaisi enää. Työtä ja rahaa ei ole, ei miestä ja rakkautta eikä sen puoleen yhtään ystävääkään. Kaikki normaali perhe-elämineen ja parisuhteineen on kokonaan poissa.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko alkaa elää ja tulla sieltä neljän seinän sisältä pois. Hae opiskelemaan, tapaa uusia ihmisiä, mene tinderiin ym.

Vierailija
2/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko alkaa elää ja tulla sieltä neljän seinän sisältä pois. Hae opiskelemaan, tapaa uusia ihmisiä, mene tinderiin ym.

Tinder ei ole juttuni ja olen opiskeluni jo opiskellut. Et ymmärrä yhtään yksinäisyyttä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän: jostain syystä haluat olla yksin ja säälit itseäsi.

Vierailija
4/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder ei ole juttuni ja olen opiskeluni jo opiskellut. Et ymmärrä yhtään yksinäisyyttä..

kyllä minä ymmärrän, että yksinäisyytesi on sitä, että itket kotona, kun prinssi ei tule sieltä hakemaan, etkä tee itse mitään asian eteen

Vierailija
5/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö ole kuullut metoosta. ei kukaan mies enää nykyään tee alotteita naisille. naisen pitää itse tehdä alotteita, jos haluaa miehen

Vierailija
6/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita yrittämällä hankkia töitä että saisit jonkunlaisen taloudellisen perusturvallisuuden. Ota vastaa aluksi vaikka se joka ei tahdo kellekään kelvata.

Vierailija
7/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt lääkärillä ja kysynyt ahdistuslääkkeitä?     

Niiden avulla voisi pystyä tekemään asioita mitä ei normaalisti pysty, kun parantaa aivojen välittäjä aineiden toimintaa. 

Vierailija
8/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset tekosyyt joiden avulla voit jatkaa tutussa surkeudessa vellomiusta, ei tarvitse kokeilla mitään uutta ja laittaa itseään likoon.. Voi vain jatkaa uhriutumista ja surkuttelua.

Vierailija
9/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan baariin ja vähän meikkiä päälle. Naisen huomio yksinäiselle miehelle siellä on kuin taivaanlahja joten jos olet aktiivinen seurustelija niin et kauaa sinkku ole, josset nyt aivan elefanttitautinen ole.

Vierailija
10/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulakaan ole naista eikä yatäviä vain siitä syystä etten halua naista elämääni enkä ystäviäja onnellisempi en voisi olla.

Vierailija
11/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää harjoitusta vanhuuden varalle, tosin siinä vaiheessa asiantilan ymmärtää tyystin toisin ja muistelee kaiholla sitä että oli niin vahvasti elämänsyrjässä kiinni.

Vierailija
12/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain mistä tykkäät ja yritä koota siihen ympärille myös ihmisiä

Vierailija
13/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda paikkakuntaa ? Katso missä päin Suomea on pulaa alasi ihmisistä ja muuta sinne.

Tuossa voi nähdä myös positiivisia asioita: olet täysin vapaa menemään ja muuttamaan.

Itse en siihen pysty kun olen perheen vuoksi sidottu näille sijoilleni. Opiskelu mahdollisuudet ovat rajalliset ja samoin työllistymismahdollisuudet omalla alallani.

Hyödynnä ne kortit mitä sulla on. Mitä muutakaan tuossa tilanteessa voi tehdä?

Kaikki voi muuttua vaikka mikään ei siihen viittaisikaan juuri nyt.

Se mitä koet on vain yksi olotila, yksi näkökulma elämään.

Vierailija
14/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinenkin voi olla iloinen, onnellinen ja elää hyvän elämän. Mieti mistä sä pidät, mitä sä arvostat ja ala toteuttaa näitä.

Vierailija
15/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin, että saat voimaa ja uusia mahdollisuuksia.

Ollaan täällä toisiamme varten.

Vierailija
16/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaveri myös itkee minulle yksinäisyyttään ja miten ei ole yhtään ystävää. Olen oikein otettu tällaisesta kunniasta, etten ole hänelle mitään.

Vierailija
17/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tiennytkään että elämä on joku kannattavuuskysymys.

Vierailija
18/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nyt mitään rumilusta halua.

Vierailija
19/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän: jostain syystä haluat olla yksin ja säälit itseäsi.

En sääli mutta olen yksinäinen. En halua olla täysin yksin vaikka olenkin introvertti. Kyllä minäkin seuraa kaipaisin puolisosta ja ystävistä mutta kun niitä ei ole.

Vierailija
20/97 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan nyt mitään rumilusta halua.

En ole rumilus vaan hoikka ja nätti. Ylipainoa ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi