Täysin puskista, mies haluaa erota
Äitini mua aikoinaan varoitti, ettei kannata sokeasti luottaa yhteenkään mieheen ja suvussanikin on varoittavia esimerkkejä, mutta silti näin sitten kävi minullekin. Yhteinen lapsi, yhteinen koti, 13v yhdessä ja eräänä iltana mies puskista töräytti, että haluaa eron. Ei ole suostunut edes puhumaan kunnolla asiasta, hän on vaan kuulemma läpeensä kyllästynyt meidän elämään ja haluaa sekä minut että muksun pois. Ei oltu edes naimisissa, joten jään tyhjin käsin. Käytös on eroilmoituksen jälkeen muuttunut kalseaksi ja hellyydenosoitukset loppui kuin seinään. Jäljellä on äärettömän tyhmä olo, miksi luotin ja miksi en ole tajunnut mitään. Rakentanut koko turvallisuuden tunteeni miehen ympärille. Luotin niin paljon kuin luottaa voi ja olin varma, että vaikka mikä olisi niin mulla on aina hänet. Ja nyt hän käyttäytyy, kuin ei haluaisi enää olla edes tekemisissä ja ajaa meitä kauemmas. Miten tästä shokista voi edes selvitä?
Kommentit (516)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jatkoa ylle
Asiasta olen yrittänyt keskustella ja tuoda oman näkökulmani esiin siitä, että mikä tässä mielestäni mättää ja asia ei nyt aivan niin ole, että mitään en tämän parisuhteen ja asunnon eteen ole tehnyt. Toki sanottakoon, että rakastan kyllä paljon vaimoani ja on mielestäni erittäin hyvä ihminen monesta eri kantista. Lähinnä työn ja työpaikan haun suhteen erittäin laiska eikä oikein suostu ymmärtämään mikä vaikutus näillä kaikilla eri remonteilla ja muilla nikkaroinneilla oikeasti voi olla taas omaan hyvinvointiini. Joskus puhuttiin lapsista, mutta itse olen jo haaveet niistä haudannut, koska siitä vasta sitten soppa syntyisikin vaikka mielelläni lapsia hoidan ja ottaisin jopa vapaata töistä sitä varten.
Ei mua haittaa elättää vaimoani, se on ihan ok ja hyväksyn sen. Mutta kaiken sen jälkeen mitä teen, olen tehnyt ja tulen tekemään niin jotenkin kyllä pistää vituttamaan kun laiskaksi haukutaan sen takia etten sitten ole päivittäin imurin kansssa kissankarvoja imuroimassa.
Kiva kun vastasit. Kuulen kyllä turhautumisesi ja tekstisi perusteella vaimosi tykkää elää helppoa elämää rinnallasi. Kun teet suurimman osan ja hän pienemmän osan niin hän varmaan kuitenkin kokee että tekee kuitenkin ihan riittävästi.
Mä ottaisin ilomielin miehekseni sinun kaltaisen ahkeran ja tekevän miehen. Ja auttaisin mielelläni terassin öljyämisessä. Ja illalla pitäisin hyvänä 🙂Parisuhde vaatii että tehdään asioita yhdessä, vaikka aina ei 50/50 jakoon päästä.
Mun ex mies ei koskaan tehnyt mitään nikkarointia omakotitalossamme. Minä vaimona puhdistin rännit, leikkasin pensaat ja tein polttopuut.
T. Se jonka mies halusi eron kun en ihaillut, kehunut ja vietellyt riittävästi
Itse en varsinaisesti ihailua tai kehuja sinänsä kaipaa. Lähinnä arvostusta siitä huolimatta, että en ole päivittäine imuroimassa jotain olemattomia karvoja lattialta. En edes kaipaa 50/50 jakoon asioissa. Arvostuksen puute parisuhteessa on itselle ehdottomasti suurin ongelma.
Tämän vuoksi olen asiaa pitkään pohtinut. Enkä varmaan lopputulokseen ole päätynyt. Tuntuu hieman hölmöltä erota sen takia, että arvostusta puuttuu. Kumpikaan ei juoppo tai väkivaltainen ole tai muuta vastaavaa.
Koet, ettei vaimo arvosta ja ihaile sinua.
Tiedätkö, kokeeko vaimo, että sinä arvostat ja ihailet häntä? Ei nimittäin kuulosta siltä. Pikemminkin kuulostaa siltä, että pidät itseäsi parempana ja väheksyt vaimoa ja katsot häntä alaspäin.
Tiedoksesi, että naiset eivät halua mieheltä elatusta ja nikkarointia. He haluavat miehen, joka tekee puolet arjen kotitöistä ja kokee vaimon viehättäväksi ja himoitsee vaimoa.Ahhahhaa! Jos todella itse uskot tuon, niin kateeksi käy.
Kuule kyllä se vaan on niin, että naiset eivät nykypäivänä kaipaa mieheltä elatusta. Jos mies tuo kotiin enemmän rahaa jaluulee, että se riittää, niin saa odottaa parisuhteen kariutumista.
Naiset haluavat arjessa tasa-arvoisen miehen ja tunteen rakkaudesta ja romantiikasta. Tunteen, että mies pitää naista kauniina ja viehättävänä ja haluttavana.Tuon eroa pohtivan miehen kertomuksesta se tunnepuoli ja romanssiosuus puuttuu kokonaan. Hän luulee, että antaa/tuo parisuhteeseen enemmän kuin vaimo, mutta ei tajua, että ne hänen antamisensa ovat tuota elatus ja nikkarointitasoa, mitä vaimo ri erityisemmin kaipaa. Hänen pitäisi oivaltaa, että se ei ole se, mitä naiset haluavat. Vaimosta luultavasti tuntuu, että ei saa mieheltä ollenkaan, mitä tarvitsee ja siksi hän ei arvostakaan miestä.
Vähän kuin jos vaimo toisi parisuhteeseen hirveästi ompeluosaamista ja sitten katkeroituisi, kun mies ei arvosta ompeluosaamista. Kun se mies kaipaa suhteessa jotain ihan muuta, esim seksiä ja ihailua. Sitten se vaimo jupisisi palstalla, ettämies on laiska ja kiittämätön,kun ei arvosta vaimon ompeluharrastusta.
juuri näin. Itsekin maksoin mieluummin yksin tupla-asumiskulut ja kalustin uuden kotini Tori-löydöillä kuin aloin exän kanssa inttämään meidän (enimmäkseen hänen) rakentamasta omakotitalosta tavaroineen, saatikka jäin siihen asumaan kylmenneeseen suhteeseen. Kun oliskin tehty mukavia asioita yhdessä ja nautittu toistemme seurasta mieluummin kuin painettu niska limassa ainaista projektia saada hienompaa ja suurempaa ja kalliimpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitä koskee avoliittolaki joten ositus on tehtävä jos niin haluatte. Mitä muuten tulee asioihin niin naiset on ihan uskomattoman sokeita miestensä suhteen. Joskus se ihan hämmästyttää että eikö nainen huomaa, että hänen puolisonsa on lopen kyllästynyt jopa vihaa tätä kun kaikki muut näkee sen heti. En keksi mitään muuta selitystä kuin se, että heitä ei kiinnosta miehensä pään sisällä oleva maailma millään tavalla. Ja sama ongelmahan on niillä miehilä mille ero tulee ihan puskista.
Mitä näitä yllätyseroja joissa mies lähtee yli 10v liiton jälkeen olen nähnyt niin yleensä on kaksi syytä jotka voivat esiintyä yhdessä ja erikseen.
- Seksielämän lähes täydellinen loppuminen
- Jatkuva mäkätys ja valittaminenNäissäkin mies on kyllä yrittänyt parhaansa tehdä mutta mikään temppu ei korjaa tuota perusongelmaa. Ja sitten kun mies oikein keskittyy että kaikii menis oikein ja kotityöt olis tehty niin sitten vaimo on siirtynyt mäkättämään lapsille. Ei sitä vaan jaksa loputtomiin. Ja jos asian ottaa puheeksi niin vaimo sanoo vaan että kertoo mielipiteensä.
Taas mies, joka ei erota syytä ja seurausta. Nalkutus kertoo että naisella on huono olo suhteessa, samoin se ettei seksi enää kiinnosta. Ongelma ei ratkea sillä että nainen ei puhu mitään ja antaa käyttää itseään patjana, vaan sillä että mies kuuntelisi ja sitten yhdessä korjattaisiin ne asiat, joka aiheuttaa vaimon pahan olon. Ne on yleensä hyvin yksinkertaisia juttuja, kuten epäreilu kotitöiden jakautuminen. Korjaa ongelman, niin seurauksetkin lakkaavat.
Taas nainen, jonka yksinkertainen käsitys toimivasta parisuhteesta on kaupankäynti seksillä ja kotitöillä.
Taas mies, joka ei osaa lukea. Eikä tee osaansa kotitöistäkään, ja on seksissäkin huono.
Paskan miehen mielestä naisen pitäisi antaa hyväksikäyttää, antaa sitä seksiä silloinkin kun nainen ei itse lainkaan halua. Ja juuri noilla termeillä, paskan miehen mielestä seksi on jotakin jota nainen antaa, ja mies saa. Mikä kertoo kaiken miehen seksitaidoista. Ihan vinkkinä, jos se seksi on hyvää, nainenkin haluaa sitä.
Eikä paskaa miestä yhtään haittaa, että se seksi on naiselle huonoa, paskaa miestä kiinnostaa tasan se oma saaminen. Ja yllätyksenä tulee, että harva nainen haluaa olla hyväksikäytettävä patja, edes niiden lasten vuoksi. Ensin siis loppuu seksi, ja sitten loppuu parisuhde. Eikä paskaa miestä edes kiinnosta selvittää, että miksi näin käy.
Ei paljon tarvitse arpoa, miksi palstaukot on inkkeleitä. Kuka hullu tuollaisen kanssa mitään tahtoisi, ja miksi ihmeessä.
Taas katkeroitunut Gaussin käyrän vasemmasta laidasta tai ihan puhdas femakkotrolli. Menetin mielenkiintoni jatkaa "keskustelua". Keskityn loput lomapäivästä morsiameni ja lapsemme kodin rakentamiseen näin ruokatauon päättyessä. Jää sinä tänne kiehumaan omassa menkkahappokattilassasi, ehkä se on sinulle paras kohtalo.
Vai oikein morsian :D
Sulla ei ole mitään sellaista naista, josta et ole maksanut. Keskustella et halua, koska sinulle oikeasti on ihan sama millaista se seksi naiselle, kunhan sinä saat.
En jaksa lukea koko ketjua, mutta 99% todennäköisyydellä miehellä on uusi nainen. Sitten kun mies huomaa, että uusi suhde ei sittenkään toimi niin tulee takaisin. Mutta et tietenkään ota häntä takaisin vaan jatkat elämääsi.
Itseltäni ei heru minkäänlaista kunnioitusta miehille, jotka hylkäävät lapsensa. Kuinka voi hylätä OMAN lapsen!? Sitä ihmettelen. Ymmärrän jos vaimosta erotaan, mutta omaa lasta ei saa jättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun mies haluaa eron, hänellä on jo uusi pyykinpesijä valmiina. Vaikka kuinka kieltää asian, niin hän valehtelee.
Näinhän se oli meilläkin. Yhtäkkiä mies halusi eron eikä asiasta voinut keskustella eikä varsinkaan edes miettiä parisuhdeterapiaa. Kolme lasta ja 25 vuotta yhdessä. Ei koskaan riitoja, ei mitään riippuvuuksia (päihde, peli tms), raha-ja työasiat aina kunnossa. Olihan mies ollut todella tiuskiva minulle jo pidempään , mutta ei kertonut syytä vaikka kyselin.
Ja paljastuihan sieltä salasuhde ja toinen nainen. Uusi nainen muutti perheemme kotiin entiseen kotiin viikko sen jälkeen kyn minä olin muuttanut pois.
Ex-mies luuli että kolme teiniämne ovat onnellisia isänsä uudesta suhteesta. Väärin. Lapset ovat noin täysi-ikäisiä ja laittoivat välit poikki isäänsä ja muuttivat minun luo.
Ei mennyt kuin syrömsössä.
Jos toinen on päässyt ajatuksissaan tarpeeksi pitkälle ja tehnyt rauhan itse eron kanssa niin mitäpä siitä keskustelemaan ja terapiassa käymään? Itse olen jo vuoden miettinyt eroa ja ajattelin, että varmaankin syksyllä/talvella olisi hyvä asiasta vaimolle ilmoittaa. Itse olen asian jo päässäni käsitellyt eikä siinä omalta kohdaltani ole mitään epäselvää enää. Ei ole yhtä tai kahta syytä vaan kyse on kokonaisuudesta enkä näe tässä suhteessa enää järkeä/toivoa. Olen kyllä yrittänyt puhua ja tuoda ongelmia omalta kannaltani esille, mutta toista ei kiinnosta kuunnella niin pakko sitten tehdä kuten itse parhaaksi näen.
Toki vaimolle se tulee yllätyksenä ja järkytyksenä. Luultavasti olen taas maailman suurin sika. Itselläni ehkä enemmän haikeutta, koska 20 vuotta saman ihmisen kanssa on pitkä aika. Miksi roikkua väkisin parisuhteessa jossa ei itse ole onnellinen? Ei tässä elämässä kannata muita miellyttää vaan tehdä kuten itse parhaaksi kokee. Itse en ajatellut enää tuhlata elämääni...
Täysi sika sinä oletkin, mikäli vielä syksyyn tai talveen asti tuhlaat vaimosi ainutkertaista elämää.
Sinä olet päätöksesi tehnyt ja kerrot sen vaimollesi, tänään.Juuri näitä omahyväisiä, narsistisia äijiä Suomi täynnä. Ensin ei puhuta, salaillaan ja roikotetaan löyhässä hirressä toista ihmistä. Sairasta.
Tälle äijälle: Miksi roikotat vaimoasi edelleen, kun olet jo salaa miettinyt eroa? Sinähän varsinainen hyväk si käyttäjä olet!!! Häpeä, jos osaat.Mistäs teet johtopäätökset, että en ole puhunut? Puhetta on kyllä ollut, joten ei se siitä jää kiinni. Ja olen kyllä kertonut seuraksista siinä tilanteessa, että asiat eivät muutu. Ei pitäisi siis yllätyksenä tulla jos edes puolittain on kuunnellut puheitani. Noin 3-4 vuotta olen yrittänyt saada muutosta aikaan ja odotellut, mitään ei ole tapahtunut.
Käytännön syistä on parempi, että ilmoitan vasta syksyllä. Meidän molempien kannalta. Jos ilmoittaisin nyt heti niin vaimolleni muutama todella tärkeä asia menisi luultavasti roskakoriin enkä sitä halua. Siksi siis ilmoitus hieman myöhemmin kun aika on parempi.
Ei ihmekään kun suomessa on niin korkeat avioerotilastot, jos kerran ensimmäisen kerran kun eroa miettii niin se kerrotaan kumppanille ja lähdetään meneen. Kyllä noinkin suureen asiaan on hyvä ihan kunnolla ottaa aikaa miettiä ja punnita asiaa itsekseen. Ja ei se asia itsellekään vielä ihan joka päivä tunnu selvältä asialta. Monena päivänä on fiilis, että haluaa jatkaa, mutta sitten tulee sellaisia päiviä jolloin taas kokee ettei tässä ole enää järkeä. Joten ei se välttämättä helppo päätös ole sille eroa miettivällekään.
Ja täällähän aina naiset käskee toisia naisia miettimään eroa tarkkaan ja tekemään järjestelyjä ennen erosta ilmoittamista. Nyt kun mies tekee saman niin onkin suuri narsisti ja sika.
Mielenkiinnosta kysyn sinulta miksi haluat eron? Mikä on se muutos mitä teillä ei ole tapahtunut ja haluat siksi erota?
Mun ex-aviomies halusi eron 20 vuoden jälkeen ja kertoi syyksi, että minä en ihaillut, kehunut ja vietellyt häntä riittävän usein ja riittävän paljon.
Meillä ei siis riidelty, ei ollut raha-tai terveyshuolia, seksiä oli 5-8 kertaa viikossa. Tottakai kiitin ja kehuin tarvittaessa mutta miehen mukaan en riittävän paljon. Sitä seksiä oli melkein liikaa mutta miehen mukaan en ollut riittävän viettelevä ja himokas.
Mun on edelleen vaikea ymmärtää että avioero voi tapahtua tällaisista syistä.
Oikeastiko kuvittelet noiden olleen oikeita syitä? Kunhan jotain sanoi sinulle. Ai että kaiken te uskotte. Sillä oli uusi that's it. Jos yhtäkkiä kylmästi lähtee, on joko näin, tai sitten hän on koittanut miljoona kertaa kommunikoida sinulle mikä on pielessä, mutta et ole tajunnut tai ottanut kuuleviin korviisi. Useimmat naiset suorittavat elämäänsä lainkaan miestä kuuntelematta ja sitten ihmetellään kun näin käy. Hällä on tullut mitta täyteen, ja on vain sanonut sinulle jotain syyksi, jotta pääsee pois.
Plah. Äiti varoitteli, varoittavia esimerkkejä pilvin pimein suvussa ja sinä et edes naimisiin mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jatkoa ylle
Asiasta olen yrittänyt keskustella ja tuoda oman näkökulmani esiin siitä, että mikä tässä mielestäni mättää ja asia ei nyt aivan niin ole, että mitään en tämän parisuhteen ja asunnon eteen ole tehnyt. Toki sanottakoon, että rakastan kyllä paljon vaimoani ja on mielestäni erittäin hyvä ihminen monesta eri kantista. Lähinnä työn ja työpaikan haun suhteen erittäin laiska eikä oikein suostu ymmärtämään mikä vaikutus näillä kaikilla eri remonteilla ja muilla nikkaroinneilla oikeasti voi olla taas omaan hyvinvointiini. Joskus puhuttiin lapsista, mutta itse olen jo haaveet niistä haudannut, koska siitä vasta sitten soppa syntyisikin vaikka mielelläni lapsia hoidan ja ottaisin jopa vapaata töistä sitä varten.
Ei mua haittaa elättää vaimoani, se on ihan ok ja hyväksyn sen. Mutta kaiken sen jälkeen mitä teen, olen tehnyt ja tulen tekemään niin jotenkin kyllä pistää vituttamaan kun laiskaksi haukutaan sen takia etten sitten ole päivittäin imurin kansssa kissankarvoja imuroimassa.
sivusta; vaimosi on laiska vätys, ei haluaisi sitäkään imuria heiluttaa. Lannistunut, luovuttanut, tylsistynyt, tylsämielinen ehkä masentunut. Mutta jos rakkautta kerran yhä on niin nuo ovat asioita, joita voi koittaa ulkopuolisen avustuksella selvittää. Nuo on vielä todella pieniä ongelmia, joskin arjessa toistuvana toki merkittäviä.
Vaimo voi olla myös masentunut, tuo saamattomuus viittaa siihen. Jos kirjoittaja edelleen rakastaa vaimoaan edes hieman, hän toivottavasti pyrkii selvittämään, onko kyse masennuksesta.
Itse aikoinaan erosin pitkästä suhteesta, eikä ollut todellakaan mitään toista naista odottamassa. Tunsin tukahtuvani ja sairastuvani siinä suhteessa, joten ihan terveydellisistäkin syistä oli lähdettävä omille teille. Se olikin yksi parhaista päätöksistä ikinä.
Ja mitä olen nuorempaa sukupolvea seurannut, niin ei siellä kumpikaan sukupuoli tarvitse elämäänsä mitään parisuhdetta. FWB säädöt ja oma elämä on se juttu monella. Ihan hyvä vaan, että voivat naiset ja miehet toteuttaa omaa elämäänsä kuten haluavat. Pohjimmiltaan miestä ja naista ei ole tarkoitettu erilaisuutensa vuoksi edes elämän mittaiseen yhdessä oloon.
No väliäkö tuolla`? Naisena sä löydät uuden tuossa tuokiossa. Miehelle moinen olisi täysin katastrofi ja loppuelämä yksin
Miehellä on 100% varmasti toinen nainen. Mitään muuta vaihtoehtoa ei voi tässä universiumissa olla.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua, mutta 99% todennäköisyydellä miehellä on uusi nainen. Sitten kun mies huomaa, että uusi suhde ei sittenkään toimi niin tulee takaisin. Mutta et tietenkään ota häntä takaisin vaan jatkat elämääsi.
Itseltäni ei heru minkäänlaista kunnioitusta miehille, jotka hylkäävät lapsensa. Kuinka voi hylätä OMAN lapsen!? Sitä ihmettelen. Ymmärrän jos vaimosta erotaan, mutta omaa lasta ei saa jättää.
Todella moni lapsensa äidistä eronnut mies antaa myös uuden kumppanin kohdella omaa lastaan aivan törkeästi. Ei voi käsittää. Säälittää lapsiparat.
Tää ketju on ihan sairasta luettavaa. Katkeria naisia ja venkuloita miehiä täynnä
13 olipa upeasti kirjoitettu!!! Ja vielä mieheltä, olen täysin samaa mieltä kanssasi. Minut jätettiin pääsiäisenä yllättäen, isännällä vosu. Mitään kunnon selitystä en saanut, ei suostunut puhumaan. Rikkirevittynä, hylättynä yritän kasata itseäni ja jatkaa elämää. Mustaa on...... Mutta ihmiset PUHUKAA!!!
Oli miten oli, niin sen täytyy aina olla miehen vika.
Puskistahan se tulee jos ei ole vuosien aikana kuunnellut miestä mikä häntä vaivaa kun pidät itseäsi täydellisenä etkä mielestäsi tee koskaan mitään väärin. Naiset aina valehtelevat että mies ei puhu kun todellisuus on että miehet puhuu kyllä mutta nainen ei kuuntele. Puhuminen yleensä loppuu vasta siinä vaiheessa kun mies alkaa ajattelemaan että miksi edes vaivaudun puhumaan kun ei nainen kuitenkaan kuuntele
Vierailija kirjoitti:
Plah. Äiti varoitteli, varoittavia esimerkkejä pilvin pimein suvussa ja sinä et edes naimisiin mennyt?
Näin. Mulle ei edes ollut tärkeää päästä naimisiin (mentiinkin maistraatissa kahdestaan). Mutta kun kokemuson näyttänyt, että jos mies ei halua naimisiin ei hän ole pätkääkään sitoutunut, vaan haluaa pitää ns oven auki siltä varalta että se oma lapsi kyllästyttääkin.
Joten mulle ei olisi kelvannut mies, jolla on joku ongelma naimisiin menossa. Saati että tekisin avosuhteeseen lapsen, ei ikinä. Näissä jutuissa se näkyy, MIKSI on tärkeää ettei ole taloudellisesti riippuvainen miehestä. Oma ammatti ja oma ura, niin vaikka ero tulee ei koko elämä romahda kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun mies haluaa eron, hänellä on jo uusi pyykinpesijä valmiina. Vaikka kuinka kieltää asian, niin hän valehtelee.
Tämä. Hyvälle ystävälle kävi näin pari vuotta sitten. Ei ole vieläkään toipunut. Mies meni pikaisesti uusiin naimisiin ja hehkuttaa onneaan edelleen somessa.
Mulle kävi niin, että toinen nainen oli raskaana aviomiehelle.
En tiedä mitä hän oli aamumuroissa naiselle syöttänyt, mutta keskenmeno oli tullut aika isoilla viikoilla.
Ihan köykäisesti mies ei aja lastaan pois kodistaan. Kuulostaa umpihullulta äijältä. Siellä on jotain taustalla ja ajan kanssa se selviää.
Juttele sukulaisten ja ystävien kanssa asiasta. Pihalle hän ei voi lasta ajaa asumaan. Minä soittaisin aluksi lastenvalvojalle, lapsi tarvitsee tukea ja sinä taloudellisen selvityksen siitä, mitä nyt. Sen takia me veroja maksetaan että näissä tilanteissa saadaan apua. Itsekin tein eron aikaan niin ja kaikki järjestyi.
Nyt minulla on maailman ihanin mies ja olen niin kiitollinen että pääsin eroon kauheasta aviomiehestä. Ex-aviomies asuu edelleen yksin, erosta on melkein 20v.
Vierailija kirjoitti:
Muista että sinun ei tarvitse muuttaa pois ennen kuin olet löytänyt uuden asunnon. Vaikka mies omistaisi asunnon, hän ei voi ilman käräjäoikeuden päätöstä häätää sinua pois.
Voi häätää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitä koskee avoliittolaki joten ositus on tehtävä jos niin haluatte. Mitä muuten tulee asioihin niin naiset on ihan uskomattoman sokeita miestensä suhteen. Joskus se ihan hämmästyttää että eikö nainen huomaa, että hänen puolisonsa on lopen kyllästynyt jopa vihaa tätä kun kaikki muut näkee sen heti. En keksi mitään muuta selitystä kuin se, että heitä ei kiinnosta miehensä pään sisällä oleva maailma millään tavalla. Ja sama ongelmahan on niillä miehilä mille ero tulee ihan puskista.
Mitä näitä yllätyseroja joissa mies lähtee yli 10v liiton jälkeen olen nähnyt niin yleensä on kaksi syytä jotka voivat esiintyä yhdessä ja erikseen.
- Seksielämän lähes täydellinen loppuminen
- Jatkuva mäkätys ja valittaminenNäissäkin mies on kyllä yrittänyt parhaansa tehdä mutta mikään temppu ei korjaa tuota perusongelmaa. Ja sitten kun mies oikein keskittyy että kaikii menis oikein ja kotityöt olis tehty niin sitten vaimo on siirtynyt mäkättämään lapsille. Ei sitä vaan jaksa loputtomiin. Ja jos asian ottaa puheeksi niin vaimo sanoo vaan että kertoo mielipiteensä.
Taas mies, joka ei erota syytä ja seurausta. Nalkutus kertoo että naisella on huono olo suhteessa, samoin se ettei seksi enää kiinnosta. Ongelma ei ratkea sillä että nainen ei puhu mitään ja antaa käyttää itseään patjana, vaan sillä että mies kuuntelisi ja sitten yhdessä korjattaisiin ne asiat, joka aiheuttaa vaimon pahan olon. Ne on yleensä hyvin yksinkertaisia juttuja, kuten epäreilu kotitöiden jakautuminen. Korjaa ongelman, niin seurauksetkin lakkaavat.
Taas nainen, jonka yksinkertainen käsitys toimivasta parisuhteesta on kaupankäynti seksillä ja kotitöillä.
Taas mies, joka ei osaa lukea. Eikä tee osaansa kotitöistäkään, ja on seksissäkin huono.
Paskan miehen mielestä naisen pitäisi antaa hyväksikäyttää, antaa sitä seksiä silloinkin kun nainen ei itse lainkaan halua. Ja juuri noilla termeillä, paskan miehen mielestä seksi on jotakin jota nainen antaa, ja mies saa. Mikä kertoo kaiken miehen seksitaidoista. Ihan vinkkinä, jos se seksi on hyvää, nainenkin haluaa sitä.
Eikä paskaa miestä yhtään haittaa, että se seksi on naiselle huonoa, paskaa miestä kiinnostaa tasan se oma saaminen. Ja yllätyksenä tulee, että harva nainen haluaa olla hyväksikäytettävä patja, edes niiden lasten vuoksi. Ensin siis loppuu seksi, ja sitten loppuu parisuhde. Eikä paskaa miestä edes kiinnosta selvittää, että miksi näin käy.
Ei paljon tarvitse arpoa, miksi palstaukot on inkkeleitä. Kuka hullu tuollaisen kanssa mitään tahtoisi, ja miksi ihmeessä.
Taas katkeroitunut Gaussin käyrän vasemmasta laidasta tai ihan puhdas femakkotrolli. Menetin mielenkiintoni jatkaa "keskustelua". Keskityn loput lomapäivästä morsiameni ja lapsemme kodin rakentamiseen näin ruokatauon päättyessä. Jää sinä tänne kiehumaan omassa menkkahappokattilassasi, ehkä se on sinulle paras kohtalo.
Vai oikein morsian :D
Sulla ei ole mitään sellaista naista, josta et ole maksanut. Keskustella et halua, koska sinulle oikeasti on ihan sama millaista se seksi naiselle, kunhan sinä saat.
Morsianhan se on, kun ollaan kihloissa ja häät tulossa. Siitä pidän huolen, että rakas saa joka ikinen kerta, ellei sitten paikat kipeydy ja hän pyydä lopettamaan tai tule jokin keskeytys lapsen vuoksi tms. Itse en aina saa välttämättä, vaikkakin useimmiten. En kyllä ihan käsitä, mitä tämän asian ruotiminen liittyy edes aiheeseen, saati sitten minun henkilökohtaisen elämäni osalta. Mutta ehkä me vaan olemme niin eri laidoilla käyrää, että yhteisymmärrys on mahdotonta saavuttaakaan, edes siitä, mistä puhutaan.
Varmasti piireissäsi. Sitten on tämä tynnyrin ulkopuolinen maailma, jossa ihmisiä ja suhteita on erilaisiakin.