Behm: Lämmin suositus kaikille, että älkää ottako tatuointeja, mutta jos otatte, niin älkää ottako
10 vuotta sitten Rita Behm otti nuorena tatuoinnin, jota katuu nyt raskaasti.
Tässäpä hyvä neuvo kaikille. En keksi mitään rumempaa kuin tatuoinnit naisella.
Kommentit (378)
Aloittaja ja moni muuki on päästään vähä vajaa. Mun mielestä tatuoinnit varsinki naisella on pirun seksikkäitä m31
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan huippukokiksi voi ruveta ilman hihaa. Toinen hiha on ihan minimi.
Itse välttelen ravintoloita, joissa kokeilla tai tarjoilijoilla on runsaat tatuoinnit.
Vierailija kirjoitti:
Palstaluuserit eivät tajua että paremmissa piireissä tatuoidut ihmiset ovat kuraa.
Sää ny ensimmäisenä oot se palstaluuseri. Vähä vajaa päästää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu ja lävistetty nainen on kaamea. En ottaisi sellaista itselleni vaimoksi kyllä.
Ottaisi? Teillä miehillä on kumma asenne. Ei naiset ole teidän otettavissa.
Joo ja ikään kuin se olisi suurikin menetys tatskatuille naisille kun joku palstajuntti ei huoli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on ns *hiha*. Olen seurannut erään nelikymppisen fanitädin hihaprojektia, ja tuskin koskaan nähnyt mitään niin säälittävää.
Toinen saa tehdä itselleen, mitä haluaa. Hän kuitenkin toteuttaa itseään ja saa ehkä hyvän mielenkin siitä.
Sitten olet sä. Työnnät nokkas toisen asioihin ja vielä seuraat. Sähän se tässä huomattavasti säälittävämpi olet.
Ottakoot kuka tahtoo. Hyvä vain, että erottaa ilman keskustelua toisen sivistyksen tason.
-eri
Sivistyksen tasosta kertoo kyllä karua kieltään tämä keskustelu ja ihmisten lokerointi niinkin merkityksettömän asian takia kuin joku tatuointi. Ei voi kovin sivistynyt olla, jos sellaisesta viitsii järkyttyä tai paheksua nykypäivänä.
Tunnistaisitko kadulla kuka tähän ketjuun osallistui.
Tuskin, mutta useimmiten tuon luokan tyhmyys ilmenee kyllä viimeistään kun ihminen avaa suunsa.
Tatuoinnit on siitä hyvä, että ne kertoo tyhmyydestä ulospäin. Ei tarvitse pettyä kun tämmöinen ihminen avaa suunsa, tietää jo valmiiksi että ei ole kovin älykäs.
Suurinta osaa tatuoinneista et kyllä näe kadulla kulkiessasi. Monella voi olla isojakin tatuointeja jaloissa tai keskivartalossa, niin ettei ne näy kaikille, etkä voi tietää oliko sillä fiksulla asiantuntevalla lääkärillä, juristilla tai millä tahansa tosiasiassa tatuointeja vai ei.
Jos et olisi tatuoitu pässi, olisit heti ymmärtänyt, että puhuttiin siitä mikä näkyy ulospäin.
Huom. Ei mikään ammatti tee ihmisestä fiksua. Lääkäri voi olla täysin järjetön moukka, samoin juristi. Jopa Amerikan presidentti voi olla täysi huurupää moukka.
Ei minulla ole yhtään tatuointia. En vaan ole sivistymätön moukka joka arvostelee toisia jonkun ulkonäköseikan perusteella.
Tämä palsta on lähinnä kouluttamattomien sosialistien elämäntapakanava. Palstan paskasakilla ei vain ole tietoa muunlaisesta elämästä. Silloin ei vain voi tietää miten paremmissa piireissä eletään.
Siitä kai nää "ei paremmissa piireissä ole tatuointeja"- ennakkoluulotkin kumpuaa, kun ei ole mitään kosketuspintaa siihen todellisuuteen.
Minä taas tiedän varsin hyvin että joka ammatista löytyy nykyään tatuoituja. Minusta se on sääli.
Olisi paljon kivempi elää vielä siinä maailmassa, jossa joissain ammarissa vielä vaadittiin jotain kuria ja siisteyttä sen edustajilta. Minusta suttukäsivartinen poliisi esimerkiksi on hyvin surullinen näky. Tulee mieleen että siinä on taas yksi, joka kuuluisi huonoine järkineen lain toiselle puolelle.No nyt oli kyllä järjettömin kommentti aikoihin :D että ois parempi olla rikollinen kuin poliisi, jos on tatuointi? Kuolen nauruun.
Enhän minä niin sanonut.
Mutta tuollasen ihmisen järki vain on sitä luokkaa, että on poliisina luultavasti vain machoilun ja uhon takia.
Vartijatasoa henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit kertovat ihmisen kuuluvan alempaan sosiaaliluokkaan. Jos siihen haluaa leimautua niin ok sitten.
No huh huh!😂😂😂 Uskomattoman yleistävä ja uskomattoman typerä kommentti.
T: tatuoimaton nainen
Kommentti on joka tapauksessa totta. Esim. 50-60 -luvulla syntyneille tatuoinnit kertovat ensimmäisenä mielleyhtymänä, että tatuoitu on ollut vankilassa tai on merimies.
Juu niin kertoo, jos on jäänyt henkisesti sinne 50- ja 60-luvulle, eikä päivittänyt asenteitaan nykypäivään. Onhan tuossa ikäluokassa niitäkin jotka edelleen pitää homoutta sairautena tai vähintäänkin pelottavana. Suurin osa ei onneksi ole sellaisia, ainakaan minun tuttavapiirissä.
Et ehkä ymmärtänyt, mitä tarkoittaa sana mielleyhtymä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tatuoitu voi olla koulutettu, mutta ei älykäs. Tunteeko joku muka jonkun älykkään tatuoidun? Mun tuntemissa ainakin ihan selkeä ero, että tatuoidut on enemmän tai vähemmän bimboja. Ei kaikki tatuoimattomatkaan kyllä välkkyjä ole, mutta tatuoiduista ei taida olla yksikään.
Useilla tutuilla fysiikan ja matematiikan tohtoreilla on tatuointeja. Monesta meitä haukutaan (aiheestakin), mutta älykkyyden puutteesta yleensä ei...
Sinä et ole tohtoria nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Palstaluuserit eivät tajua että paremmissa piireissä tatuoidut ihmiset ovat kuraa.
Turvallisuushakuiset kukkahattudogmaatikot eivät ole parempaa piiriä
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla näyttelijöillä Amerikassa on tatuointeja ja ovat paremmassa piirissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on ns *hiha*. Olen seurannut erään nelikymppisen fanitädin hihaprojektia, ja tuskin koskaan nähnyt mitään niin säälittävää.
Toinen saa tehdä itselleen, mitä haluaa. Hän kuitenkin toteuttaa itseään ja saa ehkä hyvän mielenkin siitä.
Sitten olet sä. Työnnät nokkas toisen asioihin ja vielä seuraat. Sähän se tässä huomattavasti säälittävämpi olet.
Ottakoot kuka tahtoo. Hyvä vain, että erottaa ilman keskustelua toisen sivistyksen tason.
-eri
Sivistyksen tasosta kertoo kyllä karua kieltään tämä keskustelu ja ihmisten lokerointi niinkin merkityksettömän asian takia kuin joku tatuointi. Ei voi kovin sivistynyt olla, jos sellaisesta viitsii järkyttyä tai paheksua nykypäivänä.
Tunnistaisitko kadulla kuka tähän ketjuun osallistui.
Tuskin, mutta useimmiten tuon luokan tyhmyys ilmenee kyllä viimeistään kun ihminen avaa suunsa.
Tatuoinnit on siitä hyvä, että ne kertoo tyhmyydestä ulospäin. Ei tarvitse pettyä kun tämmöinen ihminen avaa suunsa, tietää jo valmiiksi että ei ole kovin älykäs.
Suurinta osaa tatuoinneista et kyllä näe kadulla kulkiessasi. Monella voi olla isojakin tatuointeja jaloissa tai keskivartalossa, niin ettei ne näy kaikille, etkä voi tietää oliko sillä fiksulla asiantuntevalla lääkärillä, juristilla tai millä tahansa tosiasiassa tatuointeja vai ei.
Jos et olisi tatuoitu pässi, olisit heti ymmärtänyt, että puhuttiin siitä mikä näkyy ulospäin.
Huom. Ei mikään ammatti tee ihmisestä fiksua. Lääkäri voi olla täysin järjetön moukka, samoin juristi. Jopa Amerikan presidentti voi olla täysi huurupää moukka.
Ei minulla ole yhtään tatuointia. En vaan ole sivistymätön moukka joka arvostelee toisia jonkun ulkonäköseikan perusteella.
Miksei tatuointeja, saisi arvostella? Tiedätkö että ne saattavat aiheuttaa myös vakavia terveysongelmia.
Kyllä se jonkinlaista tolloutta vaatii, että myrkyttää suurimman elimensä, eli ihon.
.Jos näistä asioista ei voi edes keskustelupalstoilla puhua, niin missä sitten.Tatuointi ei ole mikään syntymäpiirre. Ei tatuoidut ole mikään sorrettu ryhmä. Jokainen voi itse valita onko tatuoitu vai ei, eli onko tekeekö idiootin sutun ihoonsa vai ei.
Joo jos puhuttaisiinkin vain niistä tatuoinneista ja niitten mahdollisista terveyshaitoista. Tässä keskustelussa selvästi sen sijaan keskitytään vaan haukkumaan toisia ihmisiä ja keksitään toinen toistaan ääliömpiä stereotypioita ja muita ennakkoluuloja heistä.
Miksi ketjusta on poistettu asiallisia kommentteja? Joku tatuioitu mt-tapaus ottaa vähän liian tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvallisuushakuiset kukkahattudogmaatikot eivät ole parempaa piiriä
Tulee mieleen rouva Bucket... Anteeksi, bukee.
Vierailija kirjoitti:
En oo kyllä koskaan kuullu miehen kehuvan kenenkään tatuointeja.
Koska miehiä vartenhan niitä otetaan. Myös kaikki ulkoiset koristukset naisessa on pelkästään miehiä varten.
Tatuoinnit korreloivat hyvin vahvasti mielenhäiriöiden kanssa. Ja minkä tahansa ammatin edustajalla voi kumpiakin olla.
Ainoastaan merimiehille tai intiaaneille hyväksyn. Muussa tapauksessa on kyse mt-ongelmasta.
Itse en suostuisi ottamaan tatuointia tai lävistystä. En pidä tatuoituna yhtään sen huonompina/parempina kuin tatuoimattomiakaan. Mutta silti kyllähän tatuointi kertoo jotain ihmisestä. Jonkinlaista auktoriteettien tai perinteiden rikkomista lienee usein taustalla.
Jos lapseni haluaa tatuoinnin niin ottakoot minun puolestani täysi-ikäisenä. Toki muistuttaisin pysyvyydestä ja kannustaisin miettimään tarkkaan paikan ja kuvan. Mutta en jaksaisi enempää murehtia asiaa. Mikä minä olen määräämään toisen kehosta? Jos etsisin miestä niin pieni siisti tatuointi helposti peitettynä ei lisäisi/vähentäisi kiinnostusta. Useat isot tatuoinnit veisivät kiinnostuksen ellei niille olisi todella hyvää perustelua. Kokisin vaan että arvomaailmamme olisi liian erilaiset parisuhteeseen. Naapureina, kavereina jne nuo tatuoinnit ok.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit korreloivat hyvin vahvasti mielenhäiriöiden kanssa. Ja minkä tahansa ammatin edustajalla voi kumpiakin olla.
Olen huomannut saman.
Modella näyttää olevan tatuointeja :D
Minusta hieno tatuointi on hieno. Kuvissa lienee kuitenkin vain ihan juuri tehtyjä uusia kuvia, ja niitäkin photoshopattuna. Sen sijaan vuosia vanhat, haalistuneet ja ryppyiset eivät näytä muuta kuin sotkulta. Kuitenkin olet antanut lyödä ihon alle ties mitä väriaineita ja raskasmetalleja. Kautta historian pigmentit ovat olleet hyvin myrkyllisiä. Joo, tiedän. EU:lla on jokin tähän liittyvä direktiivi.
Kuka sellainen somettaja on, välillä julkisuudessa, joka on ihan täyteen lyöty kuvaa, silmälaseja lukuun ottamatta? Rohkea nainen. Pakko sanoa.