Behmin suositus: "Lämmin suositus kaikille, että älkää ottako tatuointeja, mutta jos otatte, niin älkää ottako"
https://www.is.fi/viihde/art-2000008914559.html
Eivät ole enää muodissa, kaikki poistattavat vanhoja töhryjään.
Kommentit (351)
Keski-ikää kohti kiitävillä milleniaaleilla on joka toisella tatuointeja, hihoja, kokonaisia selkiä. Alle 25-vuotiailla ovat jo alaluokan juttu. Toki maaseudulla tullaan tässä suhteessa vähän jäljissä.
Haloo, mitäpä jos ap varaisit lääkäriajan? Pakkomielteitä osataan nykyään hoitaa, vaikka persoonallisuushäiriöt onkin sangen pysyviä. Sulla vaikuttaa olevan kumpikin.
Sinä itse teet valinnan olla ikuisesti yksin ja kitisevä friikki.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa katsoa kuinka herkkiä tatuointien ottajat ovat kritiikille. Taitavat itsekin tiedostaa ettei ne kuviot ihossa miltään tyylikkäältä näytä.
Tatuointien haukkuminen niiden kantajalle on vähän kuin haukkuisit henkilön hius- tai pukeutumistyyliä. Se on huonoa käytöstä, joten kannattaa pitää negatiiviset mielipiteet itsellään. Jokainen saa tehdä ulkonäölleen mitä haluaa.
Nämä tatuointien paheksujat on just niitä, jotka pariskuntana käyvät sauvakävelyllä samanlaisissa tuulipuvuissa ja hemmottelevat itseään Rosson grillipihvillä. Sitten tunnetaan itsensä niin hienoksi ihmiseksi kun yhdessä päivitellään sitä kun jotkut uskaltaa poiketa muotista.
Aion siitäkin huolimatta ottaa käsivarteni täyteen mustaa tatuointia, vaikka Behm olisi mitä mieltä 😂 kiesus mitä lammastelua taas täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa katsoa kuinka herkkiä tatuointien ottajat ovat kritiikille. Taitavat itsekin tiedostaa ettei ne kuviot ihossa miltään tyylikkäältä näytä.
Huvittavaa on luulosi siitä, että kaikilla, jotka inhoavat häiriintyneisyyttäsi ja huonoa käytöstäsi, olisi tatskoja.
Qusipäätä voi inhota ihan ilmankin.
Miksi tatuointien pitäisi olla kaiken kritiikin yläpuolella?
Vierailija kirjoitti:
Nämä tatuointien paheksujat on just niitä, jotka pariskuntana käyvät sauvakävelyllä samanlaisissa tuulipuvuissa ja hemmottelevat itseään Rosson grillipihvillä. Sitten tunnetaan itsensä niin hienoksi ihmiseksi kun yhdessä päivitellään sitä kun jotkut uskaltaa poiketa muotista.
Mä taas arvelen että yksinäisiä miehiä. Setämiehiä, joilla on harhaluulo siitä että kaikki naiset ovat vain heitä varten olemassa tai että naisten korkein halu on ryhtyä nöyräksi orjaksi.
Prkeleen tunkkaista ölinää joka tapauksessa. Voin kuvitella miten Aqua Velva tai jonne-Axe löyhkää kun sillä peitellään hygieniapuutteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa on luulosi siitä, että kaikilla, jotka inhoavat häiriintyneisyyttäsi ja huonoa käytöstäsi, olisi tatskoja.
Miksi käytöshäiriöidesi pitäisi olla kaiken kritiikin yläpuolella?
Edelleen: Behm kehottaa olemaan ottamatta tatuointeja, koska otti itse oikein ykkösluokan teinitatskan ja nyt on ykkösluokan wannabevintage. Ikävästi muistuttaa tatuointi että oikeasti ei ollutkaan 40-luvulta laskeutunut vanha sielu, vaan löysi sopivan raon kun aikansa seikkaili ensin rokkilandiassa. Tämä nyt ei ole mikään viisauden henkäys siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointien haukkuminen niiden kantajalle on vähän kuin haukkuisit henkilön hius- tai pukeutumistyyliä. Se on huonoa käytöstä, joten kannattaa pitää negatiiviset mielipiteet itsellään. Jokainen saa tehdä ulkonäölleen mitä haluaa.
Tästä olen kyllä samaa mieltä, en menisi päin naamaa haukkumaan.
Olisin voinut joskus ottaa, mutta koska kyllästyn aina kaikkeen suhteellisen nopeasti, niin päätin jättää kuvat ottamatta.
Plus tykkään omasta ihostani juuri näin kuvattomana. 🖤
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että nainen voi olla näin based
Mahdatko itsekään tietää mitä tuolla tarkoitat?
Pari sukupolvea ehti leimata nahkansa törkeämmiksi kuin lihakunnan nautakarja, koska "kaikki muutkin" - se siitä individualismista. Hienoa jos nuorempi sukupolvi on siitä viisastunut ja paheksuu vanhempiensa oksennettujen vegepizzojen näköisiä satukirjoista revittyjä ihotöherryksiä.
Miten niin menossa pois muodista, kadulla muita näekään kuin parikymppisiä joilla tatuoidut käsivarret ja kasvot! Vanhemmilla ihmisillä on pari pientä kuvaa jotka saa vaatteilla piiloon, mutta nuoret ottavat tatuointihihan eli koko käsivarren täyteen kuvia tai sitten kuvan suoraan naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pakota ottaa niitä tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse paheksut sauvakävelijöitä? "Minua ei saa paheksua mutta minä saan paheksua muita."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytöshäiriöidesi pitäisi olla kaiken kritiikin yläpuolella?
Ei minulla ole tietääkseni käytöshäiriöitä. Lähinnä minua ihmetytti se että tatuointien kommentointi sai aikaan niin outoja vastareaktioita, ruvettiin haukkumaan jotain inceleitä ja peräkammarin vinkujia, mitkä ei liity aiheeseen mitenkään. Ei tuollaiseen vastareaktioon pitäisi olla aihetta, jos on sinut itsensä ja tatuointiensa kanssa. Mutta olisin minäkin toki voinut olla kommentoimatta, ei muiden tatuoinnit kuulu minulle. Rauhaa ja rakkautta kaikille, minä lähden uimaan!
Vierailija kirjoitti:
Ei näy tatuointeja enää nuorilla Helsingissä. Tatuoinneista näkee hyvin mitä ikäluokkaa ihminen on. Nuorille tatuoinnit ovat niitä vanhempien noloja juttuja.
Ei niitä koskaan kovin monilla ole ollut. Tietyissä piireissä toki toisin, mutta noin koko ikäluokkaa kun katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas arvelen että yksinäisiä miehiä. Setämiehiä, joilla on harhaluulo siitä että kaikki naiset ovat vain heitä varten olemassa tai että naisten korkein halu on ryhtyä nöyräksi orjaksi.
Prkeleen tunkkaista ölinää joka tapauksessa. Voin kuvitella miten Aqua Velva tai jonne-Axe löyhkää kun sillä peitellään hygieniapuutteita.
Behm ei oo yksinäinen, eikä se oo mieskään.