Pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa?
Mies on sanonut, ettei enää rakasta minua. Olemme naimisissa, lapsia on. On tyytymätön suhteeseen, eikä enää rakasta.
Ilmoituksen tuoman alkushokim jälkeen meillä on ollut kuitenkin yhdessä ihan mukavaa. Tiedän kuitenkin, että mies esittää, puree hammasta kestääkseen, ja hakeutuu paljon pois kotoa.
Pakosta asumme yhdessä vielä useita kuukausia.
Itse huomaan ajattelevani, että kaikki kääntyy vielä hyväksi, ja ollaan matkalla parempaan. Vaikka toisaalta tiedän totuuden miehen puolelta.
Miten ihmeessä pystyn irrottautumaan miehestä, varsinkin kun asumme yhdessä. Ja nukumme samassa sängyssä. Ehdotin, että muutetaan eri huoneisiin, mies ei sitä halunnut.
Pelkään, että todellisuus lyö todella kovaa, sitten kun on konkreettisen eron aika. Vaikka, ehkä tässä tekee tätä ajatustyötä kokoajan asian suhteen. Mutta, silti, minä toivon ett kaikki vielä korjaantuisi.
Todella kuluttavaa. Toisaalta voisi olla helpompi repiä itsensä kerralla kunnolla irti. Ja vajota pohjaan, entä tämmöinen ikävä välitila. Jossa välillä petollisen hyvä olla ja välillä valtava möykky vatsanpohjassa.
Kommentit (12833)
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi kyllä jollekin gradun aihe, että miten voi jonkun kirjoitukset, kuten nyt se, että 28 v tulee kertomaan, että hyvin menee, saada tämmöisen raivon aikaiseksi. Toivooko joku, että menisi huonosti??
Luulen, että muutama ei muuta toivokaan, kuin että menisi huonosti. Tähän pätee varmaan se sama, että naapuri olisi valmis maksamaan 100 euroa siitä että toinen naapuri ei saisi 50 euroa.
Olen kyllä aidosti hämmästynyt miten tämä homma taas eskaloitui.
Oikeassa elämässä olen rauhaa rakastava ihminen ja varmasti niin tavis kun vaan voi olla. Täällä olen saanut kyseenalaisen kunnian "olla raivon tulivuori". Minä kyllä kestän tämän, mutta hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.
Kyllä mä tiedän, että kaikki ei pahaa minulle tahdo. Moni nimimerkillinen on jättäytynyt viisaasti sivuun, mutta minä kirjoitan jos siltä tuntuu.
28 v yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi kyllä jollekin gradun aihe, että miten voi jonkun kirjoitukset, kuten nyt se, että 28 v tulee kertomaan, että hyvin menee, saada tämmöisen raivon aikaiseksi. Toivooko joku, että menisi huonosti??
Täällä olisi kyllä paljon mielenkiintoisimpoakin aiheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minusta tuo olisi erittäin mielenkiintoinen aihe. Sinä et varmaan saa ihan yksin päättää, mikä on mielenkiintoista. Tuohan tästä ketjusta erikoisen tekeekin nämä raivorustiinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minusta tuo olisi erittäin mielenkiintoinen aihe. Sinä et varmaan saa ihan yksin päättää, mikä on mielenkiintoista. Tuohan tästä ketjusta erikoisen tekeekin nämä raivorustiinat.
Ei saa siis sanoa edes mielipidettä? Täysin kuvitteelliseen asiaan? Saati, että joku edes täällä pystyisi asiasta päättämään. Kukahan täällä nyt on raivoissaan? Nyt ollaan kyllä asian ytimessä, että perin kummallista jos tuollainenkin neutraali yksi lause aiheuttaa ärsytystä ja itse ei sitä tajua vaan kääntää sen muihin.
Ymmärtäkää jo hyvät ihmiset, että jankkaaja on ammatitrolli, joka tekee tätä aivan tahallaan. Trolleja ei pidä ruokkia. Kun lakkaatte täysin huomioimasta, se kuolee nälkään. Keskustelkaa vain keskenänne ja antakaa sen kuihtua omaan kiukkunsa!
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäkää jo hyvät ihmiset, että jankkaaja on ammatitrolli, joka tekee tätä aivan tahallaan. Trolleja ei pidä ruokkia. Kun lakkaatte täysin huomioimasta, se kuolee nälkään. Keskustelkaa vain keskenänne ja antakaa sen kuihtua omaan kiukkunsa!
Tämä on totta. Kääntää kaiken sanotun aivan trollioppikirjan mukaisesti sanojaan sekä uhriutuu uikuttaen. Se yleensä ärsyttää ihmisiä niin myös nyt. Bongattu muualtakin kuin täältä.
Ammatti se on sekin, ammattitrolli :D
Vierailija kirjoitti:
Varmaan oli aplla ja 28v ihan hyvä tarkoitus tulla kertomaan kuulumiset, kun niitä kyseltiin. Mutta mikäpä olikin yllättäen taas vastassa. Aika hyvin nuokin 2 (?) jaksaa päivystää.
katohan, sinäkin päivystämässä täällä
Ap ja 28 tulivat ja kertoivat ympäripyöreät kuulumiset, että kaikki on hyvin. Kun kysyttiin, mielestäni ihan aiheellisesti, lasten ja asumistilanteesta niin silloinhan jotkut heti hermostuivat ja alkoivat itse nokkia ja äyskiä, että ei saa kysellä. Siitähän tämä tilanne taas alkoi ja levisi.
Ap, 28
Minäkin tulin vilkaisemaan:)
Hyviä Härkäviikkoja teille
Tuumis
Vierailija kirjoitti:
Ap, 28
Tuumis
Ai niin, nimimerkistä piti kirjoittaa:
Alkuun meitä oli "kolme muskettisoturia". Oltais varmaan pärjätty hyvin ilman nikkiäkin. Mutta kun tuli lisää vakikirjoittajia, oli selvempää nimimerkeillä. Ei tullut sekaannuksia, kenen suhdekiemurat, kuulumiset on mitkäkin.
Eihän kukaan alussa arvannut, että tästä muodostuisi vuosien ketju. Nyt kun luin muutamia sivuja taaksepäin, en ymmärtänyt yhtään, kuka kirjoittaa mitäkin. Ehkä näin henkilökohtaisella aiheella on vähän erilainen 'ketjukäytäntö' kuin Emmerdale-ketjulla yms.
Tämä nyt on minun mielipiteeni.
Sama (32v yhdessä)
Vierailija kirjoitti:
Ap, 28
Tuumis
No sinähän se varsinainen riidanhaastaja oletkin! Tule ihmeessä tännekin jankkaamaan! Kaikki 'omat' ketjusi saat lukkoon riitelylläsi.
Jaahas, ja nyt vedettiin kuvioon taas jälleen kerran jonkun entinen heila. Ennestäänhän täällä on joidenkin mukaan monestikin ja montakin jonkun exän nyxää, jos ei muuta selitystä keksitä.