Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa?

Vierailija
28.06.2022 |

Mies on sanonut, ettei enää rakasta minua. Olemme naimisissa, lapsia on. On tyytymätön suhteeseen, eikä enää rakasta.
Ilmoituksen tuoman alkushokim jälkeen meillä on ollut kuitenkin yhdessä ihan mukavaa. Tiedän kuitenkin, että mies esittää, puree hammasta kestääkseen, ja hakeutuu paljon pois kotoa.

Pakosta asumme yhdessä vielä useita kuukausia.

Itse huomaan ajattelevani, että kaikki kääntyy vielä hyväksi, ja ollaan matkalla parempaan. Vaikka toisaalta tiedän totuuden miehen puolelta.

Miten ihmeessä pystyn irrottautumaan miehestä, varsinkin kun asumme yhdessä. Ja nukumme samassa sängyssä. Ehdotin, että muutetaan eri huoneisiin, mies ei sitä halunnut.

Pelkään, että todellisuus lyö todella kovaa, sitten kun on konkreettisen eron aika. Vaikka, ehkä tässä tekee tätä ajatustyötä kokoajan asian suhteen. Mutta, silti, minä toivon ett kaikki vielä korjaantuisi.

Todella kuluttavaa. Toisaalta voisi olla helpompi repiä itsensä kerralla kunnolla irti. Ja vajota pohjaan, entä tämmöinen ikävä välitila. Jossa välillä petollisen hyvä olla ja välillä valtava möykky vatsanpohjassa.

Kommentit (12665)

Vierailija
11281/12665 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten herrasmiehen tilanne eroaa siitä, että mies palaakin takaisin Hukassa luo ja nainen jää yksin? Onko hänelläkin siis aihetta saada terveyshuolia ihan vain sen vuoksi, että suhde mieheen kaatuu?"

Tämäpä juuri minua suorastaan naurattaa. Empatiaa kuvitellulle herrasmiehelle, hah. Mutta ainahan se joku toinen nainen nainen on se paha. Sisäistettyä ja ulkoistakin naisvihaa. Eikö Hoon mies ole paha sille toiselle naiselle? Ja kun joku kirjoitti, että miten Hoon mies voi olla niin julma Hoolle, mutt hei, miksei Hoo itse lopeta tuota peliä, miks on "julma" itse itselleen. Hohhoijaa.

Vierailija
11282/12665 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjettömän hyviä kirjoituksia niin nimimerkillisiltä kuin nimimerkittömiltäkin, kiitos. Tuntuu, että Hukassa nimimerkin tilanne "koskettaa meitä kaikkia". Ja nimenomaan keskustelun parhautta on se, että jokainen ammentaa kokemuksia joko omasta tai läheisen kokemista asioista (ja ymmärtää kuitenkin, että jokainen tarina on erinlainen). 

Hukassa nimimerkin elämäntarinassa on kuitenkin se julmaakin julmempi tilanne, että ko. toinen nainen on ollut kuvioissa jo pitkään (vuoden?) ja kyseessä on todellinen huuma jopa rakastuminen. 

Minä olen äärettömän huolissani Hukassa sinusta. Elät niin stressaavassa tilanteessa, että kun koko korttitalo romahtaa niin miten selviät siitä. Kiltteydestäsi ja miehesi yliymmärtämisestä tulee Sinulle vielä sydämeen iso reikä. Kun se päivä tulee, että kaikesta kärsimästäsi huolimatta erootte niin tiedän, että se tuska on valtava kun tajuat kuinka hyväuskoisesti halusit pitää toivonkipinästä kiinni. Minua sattuu kirjoittaa näitä sanoja. Vasta kun on oikeasti eronut niin näkee asiat paljon selkeämmin ja siitä vasta alkaa toipuminen.

28 v yhdessä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11283/12665 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen sanoisin, että nää on täsmälleen samaa inhorealistista lauseiden ja kylmien tosiasioiden listaamista toisensa perään mistä tuli kolme vuotta sitten aika ankarasti näpeille. Nyt ehkä vakkarit ymmärrätte mikä se tavoite oli meillä liian rehellisillä kirjoittajilla silloin? Avata silmiä. Kun jokainen rakkaan ihmisen valheita kuunnellut ja selitellyt, (tai rakkaalle valhedellut) tietää miten houkuttelevia ne parhain päin selitykset ja mutta kun mutta kun itsepetoksen kauniit valheet on.. ja senkin tietää että niihin ei auta kuin oppi kantapään kautta tai sitten se että joku ampuu ne selitykset yksi kerrallaan alas ennen kuin niihin ehtii kiintymään.

Jokainen elää itse omaa elämäänsä tietysti omalla tavallaan, mutta kuitenkin nää jutut on vähän verrattavissa sellaiseen hölmöyteen, että joku olis kiinnittänyt siivet selkään niin kuin Ikaros mutta ajatellut että ehkä lopputulos on erilainen kun tää kiinnitykseen käytetty pihka on kuitenkin eri männystä.

Kuitenkin se ajatusprosessi ja osapuolten kommunikaatio ja reaktiot noudattaa aina tuota samaa kaavaa, niin kuinka lopputuloskaan voisi olla sen erilaisempi.

Vierailija
11284/12665 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein omituisin silti on tuo toisen naisen halu roikkua noissa tilanteissa. Kun mitään yhteistä ei ole ei lapsia ei omaisuutta eikä mitään. Ja vielä nuori ja kaunis joka saisi sata kertaa paremman kuin hukassa mies.

Tuo ei tule mahtumaan minun järkeen koskaan.

Vauvauutista odotellessa. Eikös tuossa tilanteessa ole aika klassinen veto laittaa alulle ankkurilapsi? 

Vierailija
11285/12665 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa leffa Vaarallinen Suhde (80-luvun megahittileffa).

Siinä mies hommaa salarakkaan ja kun paska osuu tuulettimeen, on todella sika tälle salarakkaalle ja vaimo nostetaan jalustalle. Pääosassa Michael Douglas.

Vierailija
11286/12665 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa leffa Vaarallinen Suhde (80-luvun megahittileffa).

Siinä mies hommaa salarakkaan ja kun paska osuu tuulettimeen, on todella sika tälle salarakkaalle ja vaimo nostetaan jalustalle. Pääosassa Michael Douglas.

Ja sivusuhdenainen sekoaa. Jotenkin toikin leffa käännettiin sitten siten, että se sivusuhdenainen oli se epävakaa ja sairas, vaikka varattu perheenisä sai hänet sekoamaan.

Vierailija
11287/12665 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli aluksi päivien piriste ja lopulta päivien pelastus. Ja nyt ollaan niin syvällä tunteiden suossa, että sieltä ei oikein muuta näykään kuin mies majakkana. Hän on jotenkin ripustanut itsensä kokonaan tähän suhteeseen. Se on ainut merkityksellinen asia. Pakkomiellekin on käynyt itsellä joskus mielen vieressä.

Tätä ihan samaa kyllä voi sanoa monesta vaimosta. Roikutaan siinä miehessä vaikka kaikki järki sanoo että anna paskan mennä. Että ei ole pelkkä toisen naisen tapa. Samalla lailla vaimot roikkuu ja sitten kun saa toisen naisen kuvioista pois ottavat eron. Sitä tämä hukassakin odottaa että saa miehen ensin itselleen ja sitten vasta eroaa. Nähty monta kertaa.

Taitaa olla aika yleinen kuvio.

Kilpailuasetelma romahtaa, kun ei ole enää sitä toista naista tai vaimoa "voitettavana", ja sitten voi itsekin luovuttaa ja päästää irti siitä pskasta. Nähdä, miten eksä kärvistelee kun jääkin yksin. Ehkä kosto on jollain tavalla suloinen?

Vierailija
11288/12665 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella nostaa tunteita Hukassan kuvio, vaikea keskittyä töihin ja tämä tietää pitkää päivää meikäläiselle tänään.

Hukassa elää nyt sellaista elämää, jota on vaikea ymmärtää. Tavallaan ymmärrän kuitenkin sen, että Hukassa on nyt ihan keskellä kaikkea sitä mitä ei ole oikeasti valinnut kun teininä mieheensä rakastui. Hukassa on siinä tilanteessa, että vaihtoehdot on vain tuskaisia. Ero lastensa isästä tekee kipeää, mutta myös yhdessäolo on tuskaa. Meille ulkopuolisille valinta olisi jo aivan päivänselvä, meidän on helppo nähdä se. Ystävällisesti tekisi mieli ravistella Hukassa nimimerkkiä, etkö oikeasti näe mitä se mies Sinulle tekee (pyyhkii pöytää ja esittää uhria). 

Alkaa oma erostoori tuntumaan pieneltä tämän rinnalla.

Kuitenkin rakastin ex-miestäni valtavasti, vielä sinä päivänä kun lopullisen eroni tein (tietämättä edes vielä silloin toisesta naisesta). Minut herätti tilanteeseen se itselleni kaikkein tärkein asia, eli luottamus. Tiesin, että en voisi valheiden / salaisuuksien takia luottaa, tiesin, että vaikka jatkaisimme yhdessä niin aina miettisin. Ja kun luottamus meni ja sen lisäksi valheita tuli lisää koko ajan niin meni myös kunnioitus. Tiesin, että paluuta entiseen hyvään aikaan ei ole.

28v yhdessä 

Kun luottamus menee, lähtee myös kunnioitus, ja käsikynkkää näiden kahden kanssa myös rakkaus kävelee ulos ovesta.

Vierailija
11289/12665 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli aluksi päivien piriste ja lopulta päivien pelastus. Ja nyt ollaan niin syvällä tunteiden suossa, että sieltä ei oikein muuta näykään kuin mies majakkana. Hän on jotenkin ripustanut itsensä kokonaan tähän suhteeseen. Se on ainut merkityksellinen asia. Pakkomiellekin on käynyt itsellä joskus mielen vieressä.

Tätä ihan samaa kyllä voi sanoa monesta vaimosta. Roikutaan siinä miehessä vaikka kaikki järki sanoo että anna paskan mennä. Että ei ole pelkkä toisen naisen tapa. Samalla lailla vaimot roikkuu ja sitten kun saa toisen naisen kuvioista pois ottavat eron. Sitä tämä hukassakin odottaa että saa miehen ensin itselleen ja sitten vasta eroaa. Nähty monta kertaa.

Taitaa olla aika yleinen kuvio.

Kilpailuasetelma romahtaa, kun ei ole enää sitä toista naista tai vaimoa "voitettavana", ja sitten voi itsekin luovuttaa ja

Egosta se taitaa monesti olla kiinni. Ei haluta hävitä toiselle naiselle, vaikka itse parisuhde olisikin jo näivettynyt lähinnä yhdentekeväksi. En tajua miksi tuo nähdään kilpailuna..

Mun ex mieheni olisi voinut muuttua maailman komeimmaksi ja menestyneimmäksi (kivahan hän jo onkin valmiiksi), eikä tunteeni olisi silti muuttuneet siinä kohtaa kun rakkaus oli mennyttä. Ei siis mitään kilpailua kenellekään, halutti seksuaalisesti abaut saman verran kuin joku ärsyttävä pikkuveli haluttaisi.

Vierailija
11290/12665 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukassa oleva vaikuttaa sellaiselta naiselta, että hän roikkuu miehessään niin kauan, kunnes mies jättää hänet täysin selkeästi ja kylmästi, niin henkisesti kuin fyysisesti ja valitsee salarakkaansa. Hukassa ei ikinä tule jättämään miestänsä.

Vierailija
11291/12665 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tällä hetkellä odotan postista sitä virallista eron ensimmäisen vaiheen voimaanastumista, jotta saan selkeitä aikaraameja. Koska mies ei suostunut täyttämään hakemusta yhdessä, harkinta-aika astuu voimaan vasta kun hän saa virallisen tiedoksiannon. Hakemuksen jättämisestä on nyt lähes kaksi kuukautta, joten melko pitkä on käsittelyaika. Ystäväni kuitenkin kertoi sen olevan normaalia."

Siis mitä ihmettä? Miten tuo voi kestää noin kauan? Ei todellakaan ole normaalia tuo käsittelyaika. Harkinta-aikahan alkaa juosta muutaman päivän sisällä hakemuksen sisään jättämisestä - tai heti, kun se on molemmilla osapuolilla tiedossa.

Eikö mies ole saanut avioeroa tiedoksi? Vai onko hän voinut ilmoittaa käräjäoikeuteen, että ero perutaan? Jotain mätää tuossa on. Voit Hukassa soittaa itse käräjäoikeuteen ja kysyä, missä vaiheessa asiat ovat.

Vierailija
11292/12665 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten totta. Tuttavani sai selville, että miehellään on jotain naisjuttua. Hän sanoi, ettei ota eroa nyt, koska se olisi miehelle liian helppoa. Hän antaa uskoa, että ei sivusuhde haittaa niin paljon. Hän ottaa eron  vasta myöhemmin,  kun juttu on ohi. Ainakin niin, että mies rauhoittuu luulemaan, että kotona asiat on hyvin. Silloin miestä satuttaa ero paljon enemmän. No, toisaalta aikaa on kulunut ja yhdessä ovat edelleen, että eipä noista tiedä. 

Aika karmaisevaa kostonhimoa, ei voi muuta sanoa. Hiljaiseksi vetää, jos joku tosiaan noin toimii. 

Toisaalta, veikkaan että ennemmin käy niin, että mies ehtii ensin ottaa eron tästä kostonhimoisesta vaimosta. 

Vierailija
11293/12665 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, kylläpä nousee verenpaine täälläkin kun kuuntelee Hukassa miehen koottuja selityksiä.

Nyt MaratonParkuja naulasi mielestäni tilanteen pettäjän pelikirjasta niin naulan kantaan, että olen 100 % samaa mieltä kaikesta. Hän seuraa läheltä ystävänsä tilannetta. Korkeampaan voimaan uskova minäni voisi ajatella, että on jopa johdatusta, että MaratonParkujan ystävä kokee nyt triangelin yhtä kulmaa, jolloin MaratonParkuja voi tuoda raatorehelliset näkökulmansa Hukassa nimimerkin päätöksenteon tueksi. Mutta kyynisempi minäni on taipuvainen ajattelemaan, että tuollainen triangeli taitaa olla niin tavallinen kuvio, että tähänkin ketjuun siksi on kertynyt asiasta kokemusta. Myös muilta kuin MaratonParkujalta.

Nyt Hukassa. Allekirjoitan kaiken mitä MaratonParkuja ja 28 ovat sinulle sanoneet. Mies ei ole pannut suhdetta poikki. Hän ei ole siis laittanut rikkaa ristiin sen eteen, että haluaisi säilyttää avioliittonsa. Päinvastoin,

Hyvä, että annoit kunnolla palaa, Kuurankukka.

Itsellänikin pulssi kohosi korkealle tämän vuoksi. Kuulostaa aina vain sekopäisemmältä touhulta kaikkien kolmen osapuolen osalta! 

Hukassa, se, että mies itkee ja vakuuttaa, ei tarkoita yhtään mitään. Se, että hän lupailee ja selittää ja puhuu kuin ruuneperi, ei tarkoita yhtään mitään. Hänen narsistinen puolensa vain on saanut ison kolhun tajutessaan, ettei hän ehkä enää ohjaakaan tätä näytelmää, ja voi saada kunnon potkun persauksiinsa - mahdollisesti jopa kahdesta suunnasta. Olen nähnyt pettävän miehen vuodattavan krokotiilin kyyneliä ja vannovan ikuista rakkauttaan - vasta siinä vaiheessa, kun vaimo kantaa eropaperit ja kynän hänen nenänsä eteen ja sanoo: allekirjoita. Oscarin arvoinen suoritus se itkukohtaus ja kaikki epätoivoiset vannomiset muuttumisesta kunhan vaimo ei vain jätä, mutta valitettavasti kaikki oli täyttä sanahelinää. Älä siis usko enää mitään, mitä mies nyt kertoo. Hänen sanojensa totuus- ja painoarvo on jo niin nähty. Ja silti sinä uskot ja tuet häntä??? Voi tzsiisus....! Herää jo, nainen!

"Kantamalla vastuuta" miehen puolesta estät vain häntä kantamasta sitä itse. Älä ole "helikopterivaimo", vaan anna hänen saada itse kantaa tekojensa seuraukset, ei hän muuten opi yhtään mitään. Alkoholistien läheisille sanotaan, että "tukemalla" he vain mahdollistavat alkoholistin entisen toiminnan jatkamisen. Nähdäkseni sinä toimit juuri näin. 

Kamalaa kuultavaa, en olisi mitenkään osannut arvata, että tästä tällainen sotku kehkeytyy. Ei tosin varmaan kukaan muukaan. Mutta Hukassa, pakene tuosta hullujenhuoneesta lastesi kanssa niin kauan kuin voit. Oikeasti. Siis aikuisten oikeasti. En osaa edes kuvitella, miten sinun ja lastesi mielenterveys rakoilee siellä, kun ruudun tälläkin puolella alkaa jo monella pää hajoilla tämän vuoksi.

Liika on liikaa, kenelle hyvänsä. 

Vierailija
11294/12665 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua jäi nyt rassaamaan tätä eräs herrasmies:-) Varmaan ollut kurja tilanne hänelle havaita, että naisella onkin tunteita johonkin ukkomieheen ja sen vuoksi suhde - mitä se onkaan tarkoittanut - hänen kanssaan ei voi onnistua tai jatkua. Voi olla, että on ennättänyt jo rakastuakin tähän naiseen, mutta sentään: eikö hänkin sitten ole aikuinen ihminen, joka tietää lähtiessään suhteeseen, että voi olla, että jotain tulee, eikä tämä jatkukaan? 

Miten herrasmiehen tilanne eroaa siitä, että mies palaakin takaisin Hukassa luo ja nainen jää yksin? Onko hänelläkin siis aihetta saada terveyshuolia ihan vain sen vuoksi, että suhde mieheen kaatuu?

Täällä onkin monet kommentoineet jo minua paremmin, mutta minäkin todella kiinnittäisin huomiota siihen, missä tilanteessa ja minkälaista infoa mies tarjoilee. 

Tähkäpää, hyviä kirjoituksia taas. Minua jäi kiinnostamaan, mikä oli se asia, joka viimein sai sinut lopettamaan kuuntelemaan loruja, jos  haluat kertoa?

T: MaratonParkuja

Sain tietää toisesta naisesta siten, että tultuani reissusta kotiin löysin roskiksesta vääränmerkkisen pikkuhousunsuojan :D Samalla selvisi, että mies asui jo työpaikkakunnallaan yhdessä tämän kyseisen naisen kanssa. Suutuin niin, etten koskaan ole niin kovasti suuttunut. Vieras nainen, lupaa kysymättä minun sängyssäni, minun lakanoissani. Mies olisi halunnut pitää meidät molemmat, mutta enää ei ollut paluuta, varsinkaan kun mies asunnolla käydessään kävi minuun käsiksi ja heitti seinälle. Sen jälkeen en suostunut häntä enää tapaamaan kahden kesken vaan aina oli ulkopuolisia paikalla. Soitin toiselle naiselle puhelun, jossa kehotin häntä käymään testeissä, sillä hänellä on kaikki samat taudit, jotka minullakin on. Mies haukkui sitten minut, että olin mennyt järkyttämään naista. Toisaalta nyt jälkeenpäin ajattelen, että miehen oli vaikea uskoa minulle olleen sillä kerralla tosissani, kun sitä ennen oli onnistunut puhumaan itsensä kuiville ties minkälaisista tilanteista, joiden jälkeen yhteiset tuttavat ihmettelivät, miten olemme vielä yhdessä. Minulla on sen verran ehdoton ja mustavalkoinen luonne, että sitten kun joku asia tai ihminen jää taakse, se tosiaan on mennyttä. 

Tähkäpää

Vierailija
11295/12665 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Tähkäpää.

Salaa täällä jopa naurattaa, vääränmerkkinen pikkuhousunsuoja. Apuva, eipä ne miehet tajua, kuinka pienestä voi jäädä kiinni.

Surkea homma, mutta oikeesti taitaa olla, että hyvä että pääsit exästä eroon.

Ja kiva kun kirjoittelet,

28v yhdessä 

Vierailija
11296/12665 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein omituisin silti on tuo toisen naisen halu roikkua noissa tilanteissa. Kun mitään yhteistä ei ole ei lapsia ei omaisuutta eikä mitään. Ja vielä nuori ja kaunis joka saisi sata kertaa paremman kuin hukassa mies.

Tuo ei tule mahtumaan minun järkeen koskaan.

No kun ne toiset naiset voivat olla oikeasti rakastuneita eikä lasten ja omakotitalojen vuoksi yhdessä. Siitä olen samaa mieltä että kyseessä oleva ja moni muu saisi paremman.

Vierailija
11297/12665 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti Hukassan uusiin päivityksiin, nostaisin yhden seikan esiin. Jos kerran mies on sanonut tälle toiselle naiselle, että hän haluaa pelastaa liittonsa Hukassan kanssa ja panostaa nyt siihen, niin en oikein näe syytä, miksi toinen nainen ei voisi deittailla muitakin ja tavata uusia ihmisiä ja olla avoin jollekin muullekin ja näin ottaa suhteeseensa naimisissa olevaan mieheen vähän etäisyyttä. He eivät todella ole nyt missään sitoutuneessa suhteessa.

Minusta ei ole tasapuolista niin, että toinen osapuoli on sitoutunut suhteeseen ja toinen osapuoli ei ole, kuten mies ei ole. Mieshän ei ole sitoutunut tällä hetkellä kumpaankaan suhteeseen (yksiavioisesti). Ja odottaa, että kumpikin nainen olisi silti sitoutunut häneen. Se on aika törkeää. Ja uhriutuu, jos näin ei ole.

Sivusuhteen muuttaminen ystävyydeksi ei myöskään todellakaan ole odelleenkään mikään realistinen tavoite tuollaisessa suhteessa. Repivässä rakkaussuhteessa ja kolmiodraamassa. Sellainen tavoite on pelkkää valhetta ja itsepetosta.

En uskoisi Hukassan tilanteessa miehen sekavia selityksiä, sillä hän ei itsekään tiedä mitä tuntee ja ajattelee ja se voi myös vaihtua koko ajan. Kannattaa katsoa miehen tekoja, ei niin aina sanoja.

Uhriutuminen on mieheltä tuossa tilanteessa todella mautonta, vastuutonta ja todellisuudesta vieraantunutta. Mies ei edelleenkään pysty valitsemaan missä suhteessa haluaa olla, vaikka sanoo, että panostaa nyt liittonsa. Eihänhän sitä tee, vaan hän on edelleen suhteessa toiseen naiseen. Ja vetää hänet takaisin, jos toinen nainen vaikka deittailee jotakuta muuta. Ja roikottaa häntä myös erittäin ikävällä tavalla. Se on aika törkeää.

On mielestäni virhe lähteä demonisoimaan toista naista tuossa tilanateessa. Syy on valtaosin nähdäkseni suurella todennäköisyydellä miehessä. Miehelle pitäisi mielestäni olla ok, että toinen nainen voi tapailla muitakin, kun itsekään ei sitoudu häneen, eikä välttämättä ole mitään edes luvannut. (Ja jos on jotain luvannut, niin mitä...?)

Ehkä toinen nainen ei vain ole niin (yli)joustava kuin Hukassa, vaan pitää suhteen tasapuolisuudesta, rajoistaan ja omasta puolestaan huolta tiukemmin.  

No ei tullutkaan tämä kommentti nyt niin lyhyesti, mutta tällaista nousi nyt mieleen.

Vierailija
11298/12665 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Tähkäpää.

Salaa täällä jopa naurattaa, vääränmerkkinen pikkuhousunsuoja. Apuva, eipä ne miehet tajua, kuinka pienestä voi jäädä kiinni.

Surkea homma, mutta oikeesti taitaa olla, että hyvä että pääsit exästä eroon.

Ja kiva kun kirjoittelet,

28v yhdessä 

Naura vaan ihan reilusti, niin minäkin olen nauranut kaikki nämä vuodet. Ex-miehen tuntien hän oli nähnyt suurta vaivaa naisen kanssa piilottaessaan visiitin jälkiä ja sitten jäi tuollaisen takia kiinni :D Nämä vuodet olen ollut hyvilläni, että suuttumus sai minut totaalisesti katkaisemaan välit, ainoa mikä harmittaa on se, että aikaisemmin oli onnistunut puhumaan itsensä takaisin. 

Tähkäpää

Vierailija
11299/12665 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin sitä mieltä, että naisella todellakin on täydet oikeudet tapailla muita niin halutessaan ja se toki on jopa järkevääkin. Mielestäni kuitenkin heille pitäisi avoimesti kertoa, että seksikumppaneita on muitakin. He tapailivat tämän herrasmiehen (:D) kanssa kuukausia ja koko sen ajan mies kuvitteli naisen rakentavan vakavaa suhdetta hänen kanssaan. Hänelle kerrottiin, ettei muiden kanssa intiimisiuteita ole ja lopulta yli puolen vuoden jälkeen mies lopulta luotti tarpeeksi ja suostui viimein jättämään kondomin pois. Kohtalokkain seurauksin, joiden myötä asioiden todellinen laita lopulta paljastui hänelle. Nämä seuraukset tulivat täytenä yllätyksenä myös miehelleni ja nyt ovat siis uusi shokki myös minulle, jonka myötä ajatukseni ovat entisestään solmussa. En tarkoita mustamaalata naista, mutta olen aiemmin tuntenut häntä kohtaan sympatiaa ja ajatellut, että olemme tietyllä tavalla samassa veneessä, mutta näen hänet nyt aivan toisenlaisessa valossa. Kyllähän tämä ärtymykseni tästä vielä laantuu, mutta nyt tuoreena tietona asiaa on vaikea käsitellä. Onhan toki mahdollista, että minulle valehdellaan tästäkin, mutta kyllä tarina todella todentuntuiselta kuulosti ja nyt toki niitä kuuluisia testituloksia odotellessa mieli harhailee monenlaisiin ajatuksiin.

- Hukassa

Vierailija
11300/12665 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tämä Tähkäpään pikkuhousunsuoja-keissi oikein on? Siis mies petti kotona naisen kanssa, joka jätti jälkeensä erimerkkisiä pikkuhousunsuojia kuin mitä Tähkäpää käyttää ja jäi täten kiinni sivusuhteesta? En ole lukenut koko ketjua, en tiedä, kuinka kaukana tämä tarina on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi