Pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa?
Mies on sanonut, ettei enää rakasta minua. Olemme naimisissa, lapsia on. On tyytymätön suhteeseen, eikä enää rakasta.
Ilmoituksen tuoman alkushokim jälkeen meillä on ollut kuitenkin yhdessä ihan mukavaa. Tiedän kuitenkin, että mies esittää, puree hammasta kestääkseen, ja hakeutuu paljon pois kotoa.
Pakosta asumme yhdessä vielä useita kuukausia.
Itse huomaan ajattelevani, että kaikki kääntyy vielä hyväksi, ja ollaan matkalla parempaan. Vaikka toisaalta tiedän totuuden miehen puolelta.
Miten ihmeessä pystyn irrottautumaan miehestä, varsinkin kun asumme yhdessä. Ja nukumme samassa sängyssä. Ehdotin, että muutetaan eri huoneisiin, mies ei sitä halunnut.
Pelkään, että todellisuus lyö todella kovaa, sitten kun on konkreettisen eron aika. Vaikka, ehkä tässä tekee tätä ajatustyötä kokoajan asian suhteen. Mutta, silti, minä toivon ett kaikki vielä korjaantuisi.
Todella kuluttavaa. Toisaalta voisi olla helpompi repiä itsensä kerralla kunnolla irti. Ja vajota pohjaan, entä tämmöinen ikävä välitila. Jossa välillä petollisen hyvä olla ja välillä valtava möykky vatsanpohjassa.
Kommentit (12650)
M36 ymmärretään täällä kun teki uuden vauvan Tyttiksen selän takana ex-vaimonsa kanssa. Mitähän tulta ja tappuraa olisi saanut niskaansa jos olisikin tehnyt vaimonsa selän takana uuden vauvan Tyttiksen kanssa.
Mielestäni M36 on saanu todella paljon kritiikkiä tässä ketjussa ja ihan kaikilta. Ei todellakaan ymmärretä M36:tä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytpä olen ihmeissäni. Katsoin juuri sarjan "Eroja ja sovintoja" jakson nro 5. Ja siinä teini-ikäinen poika puhuu sovittelijan luona, kuinka hänen isällään on oma kaksio Töölössä, mihin on taitaneet muutamatkin "työmatkat" suuntautua. Perheen äiti oli tietoinen asunnosta, mutta poika sanoi isän hommanneen sen paljon aikaisemmin mitä äidille kertoi. Mainitsi poika myös, että "eihän mummi ja ukki edes tiedä erosta".
Melkoinen sattuma 28 vuotta yhdessä tarinaan. Vai onko? 🤔 Onko kukaan sattunut katsomaan kyseistä sarjaa, löytyy Ruudusta?
Höpö höpö sua. Imdb tietää kertoa että "Eroja ja sovintoja" -sarjan viides jakso on julkaistu 6.11.23 eli äskettäin ja huomattavan kauan sen jälkeen kun "28 vuotta yhdessä" kertoi ensimmäisen kerran noista saman ty
En muista oman autoni rekkaria vaikka se auto on ollut mulla kaksi vuotta, mun mieskään ei muista sitä, että se siitä epäilystä sitten.. voitko päätellä siitä että mulla ei ole autoa tai valehtelen että en muista?
No en kyllä minäkään tiedä avokkini auton rekkarinumeroa,omani joudun aina tarkistamaan papereista sen 2x vuodessa kun tilaan renkaanvaihdon.Autoni vaihtuu noin 5 v välein.
Taitaa joku riidankylväjä yrittää taas lopettaa tätä ketjua. Sen erottaa tietynlaisesta sanojen käytöstä ja siitä että veikka esittää tarkoittavansa hyvää, niin sen viestien lukemisesta tulee epämääräisen huono olo.
En ihmettelisi jos olisi jonkun vakikirjoittajan eksän nyksä. Eli näitä varattuihin sekaantujia.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä minäkään tiedä avokkini auton rekkarinumeroa,omani joudun aina tarkistamaan papereista sen 2x vuodessa kun tilaan renkaanvaihdon.Autoni vaihtuu noin 5 v välein.
Sama. En muista omaani, en puolison 3 auton enkä moottoripyörän rekkaria
Olen sitten poikkeus. Muistan oman autoni rekkarin, myös miesystäväni. Emme asu yhdessä. Joskus on pakkokin muistaa kun isolla parkkipaikalla monta samanmerkkistä ja -väristä autoa, eikä ole pistänyt tarkkaan muistiin mihin kohtaan olen autoni parkkeerannut.
Tietenkin voitte kirjoittaa kuten ennenkin. Jos kritiikissä tai epäilyissä ei ole perää, niin miksi otatte nokkiinne. Me jankkaajat emme ole kieltämässä kirjoittelua tai niiden lukemista.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voitte kirjoittaa kuten ennenkin. Jos kritiikissä tai epäilyissä ei ole perää, niin miksi otatte nokkiinne. Me jankkaajat emme ole kieltämässä kirjoittelua tai niiden lukemista.
No shit Scerlock!
Paljon kiitoksia, että oikein jankkaajan luvalla saamme kirjoittaa, jo vain nyt kelpaa meitän.
Joo, ja me teidän varattujen miesten tyhmät nyksänaikkoset täällä vaan yritetään saada teihin rotia, kun nuo miehenne pakottivat ja manipuloivat siihen.
Mä muistan mun vävynkin auton rekkarin. Samoin tyttären just siks, ett joutunut katsomaan parkkipaikoilla ym.
Tavallisen tyhjäpää täytyy olla ellei muista oman autonsa rekkaria. En sillä ylpeilisi. Kuinkahan onnistuu muiden asioiden hoito ja muistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja me teidän varattujen miesten tyhmät nyksänaikkoset täällä vaan yritetään saada teihin rotia, kun nuo miehenne pakottivat ja manipuloivat siihen.
Emme sitten niin tyhmiä naikkosia taida ollakaan kun meitä haukutaan. Osaamme kirjoittaa ja lukeakin. Jopa rivien välistä.
Harmi kun tähän ketjuun osui riidankylväjiä!
Älkää lukeko tätä jos niin närästää! Toivottavasti ap, 28 ja muut jaksavat silloin tällöin päivitellä kuulumisiaan.
Hyvää alkanutta vuotta kaikille🌹
Vierailija kirjoitti:
Älkää lukeko tätä jos niin närästää! Toivottavasti ap, 28 ja muut jaksavat silloin tällöin päivitellä kuulumisiaan.
Samaa ihmettelen. Itse en viitsi seurata ketjua, mikä ei kiinnosta. Saati sitten että tuhlaisin aikaani kommentointiin. On niin paljon mielenkiintoisiakin aiheita ja kas: ellei sopivaa löydy, voi avata ihan oman
Hyviä härkäviikkoja kaikille😉
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen tyhjäpää täytyy olla ellei muista oman autonsa rekkaria. En sillä ylpeilisi. Kuinkahan onnistuu muiden asioiden hoito ja muistaminen.
Höpsö, toiset vaihtaa usein autoja. Meidänkin perheessä on 4 autoa, en tod.muista rekkareita.
Hei tyhjäpää, miksikä toista sanoo, ite on
(eikös äitis näin opettanu?)
Vierailija kirjoitti:
Ei kait se ole riidankylvämistä, jos ei komppaa. Ja keskustelu tuntuu närästävän vain vakkareita & hymistelijöitä. Harmi.
En käsitä tämän ketjun logiikkaa. Jos ei komppaa tai ole samaa tarinaa kerrottavana kuin vakkareilla niin ei kelpaa ketjuun. Monet riidankylvöksi määritellyt kommentit ovat olleet ihan yleistä pohdiskelua tai kysymyksiä viitaten johonkin kommenttiin. Vakkarit kyllä saavat kysellä, tivata tietoja ja yksityiskohtia jatkuvasti ja huudella halloota miten menee. Kukaan ei suutu tai käske olemaan hiljaa. Myös kirjoitetaan ilkeästi, totuutta tietämättä, esimerkiksi 28: exän uudesta suhteesta. Uskotaan vuorenvarmasti, että kyllä se asia nyt varmaan näin on. Lapsellisuuteen ja pahantahtoisuuteen saakka. Sitten kuitenkin nähdään ihan asiallisissa kommenteissa ilkeilyä tai muuta vastaavaa.
Ketjun vakkarit ovat tosiaan saaneet paljon näkyvyyttä ja huomiota. Outoa, että silloin kun näin on suututaan ja aletaan väittää narsistiksi joitan muita, vähemmän esillä olleita. Eiköhän tämä ole juuri narsistista käytöstä kun "pääosan esittäjät" eivät siedä, että joku muukin saa näkyvyyttä tai uskaltaa olla hiukankaan esillä tai on pelkoa, että tulee jopa kuulluksi.
Hyvä, hyvä! Tuo on jo hyvä alku, tästä se lähtee. Nyt vaan vielä vaikka väkisinkin sitä onnellisen elämän esittämistä niin eiköhän pian ala tapahtua. Ja eipä olisi pahitteeksi jos oikeastikin tekisit asioita jotka tekevät juuri sinut onnelliseksi ja joihin voit itse vaikuttaa. Unohda niiden asioiden murehtiminen, joihin et voi vaikuttaa. Tsemppiä koitokseen, tämä on paljon helpommin sanottu kuin tehty!