Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa?

Vierailija
28.06.2022 |

Mies on sanonut, ettei enää rakasta minua. Olemme naimisissa, lapsia on. On tyytymätön suhteeseen, eikä enää rakasta.
Ilmoituksen tuoman alkushokim jälkeen meillä on ollut kuitenkin yhdessä ihan mukavaa. Tiedän kuitenkin, että mies esittää, puree hammasta kestääkseen, ja hakeutuu paljon pois kotoa.

Pakosta asumme yhdessä vielä useita kuukausia.

Itse huomaan ajattelevani, että kaikki kääntyy vielä hyväksi, ja ollaan matkalla parempaan. Vaikka toisaalta tiedän totuuden miehen puolelta.

Miten ihmeessä pystyn irrottautumaan miehestä, varsinkin kun asumme yhdessä. Ja nukumme samassa sängyssä. Ehdotin, että muutetaan eri huoneisiin, mies ei sitä halunnut.

Pelkään, että todellisuus lyö todella kovaa, sitten kun on konkreettisen eron aika. Vaikka, ehkä tässä tekee tätä ajatustyötä kokoajan asian suhteen. Mutta, silti, minä toivon ett kaikki vielä korjaantuisi.

Todella kuluttavaa. Toisaalta voisi olla helpompi repiä itsensä kerralla kunnolla irti. Ja vajota pohjaan, entä tämmöinen ikävä välitila. Jossa välillä petollisen hyvä olla ja välillä valtava möykky vatsanpohjassa.

Kommentit (12644)

Vierailija
4081/12644 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se salakämppä paljastui minulle ihan vahingossa "

Kiinnostaa kyllä tosi paljon tietää, miten tämä tapahtui. Mies luuli siis voivansa pitää salakämppää, mutta kuten aiemmin on todettu, valheista jää aina ennemmin tai myöhemmin kiinni. Paljastuiko tämä jostain laskusta, viestistä, ulkopuolisen taholta? Vai miten hän jäi tästä kiinni?

Niin, mieshän itse oli ilmoittanut että vuokraa toisen asunnon, että saa päänsä selväksi. Moeshän oli siellä luvan kanssa. Oliko salakämppä siis joku muu asunto? Tuon toisenhan jo tiesit olevan olemassa. Vai mikä oli salakämpän tarina. 

Vierailija
4082/12644 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa kyllä tosi paljon tietää, miten tämä tapahtui. Mies luuli siis voivansa pitää salakämppää, mutta kuten aiemmin on todettu, valheista jää aina ennemmin tai myöhemmin kiinni. Paljastuiko tämä jostain laskusta, viestistä, ulkopuolisen taholta? Vai miten hän jäi tästä kiinni?

Niin, mieshän itse oli ilmoittanut että vuokraa toisen asunnon, että saa päänsä selväksi. Moeshän oli siellä luvan kanssa. Oliko salakämppä siis joku muu asunto? Tuon toisenhan jo tiesit olevan olemassa. Vai mikä oli salakämpän tarina. 

Niin, mies oli luvalla salakämpässä sen jälkeen kun siitä tiedon sain. Asunto oli vuokrattu salaa tietämättäni.

Miehen töihin on aina kuulunut myös yönyli kestäviä reissuja (20 vuotta), aloin ihmettelemään kun työreissut lisääntyivät. Joskus miehelle sanoinkin, että "enhän" voi tietää missä yönsä viettää. Luotin kuitenkin. Eräänä aamuna mies unohti sängylle vanhan ajan almanakan, johon merkitsee työkeikat mm kilometrikorvauksia varten. Riitti, että katsoin parin viimeisimmän yönyli keikan kohdat, mies ei ollut siellä päinkään missä väitti olleensa.

Tämän jälkeen "tunnusti" salakämppänsä ja voi pojat kun luulin siinä olevan se totuus, mutta siitähän meni 10 kk kun selvisi minulle, että salakämpän lisäksi oli salanainenkin. Ja vielä lisään, että salakämppä todella oli ja on vieläkin, poikamme on siellä käynyt.

28 v yhdessä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4083/12644 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Momä, joka olen kirjoittanut 28 "haikailuja" exänsä perään olen kuitenkin jopa vanhempi kuin monet täällä, myös kuin 28. 

Olen kokenut kaksi eroa avioliiton kaltaisesta suhteessa: avioeron ensimmäisestä miehestäni ja avoeron toisesta. Siksi osaan peilata näitä erojani. Ensimmäisen jälkeen ei jäänyt mitään tunteita tai edes luuloja, että olisi ollut mahdollista elää enää yhdessä. Pettämistä tai muutaaan "pahaa" ei ollut. 

No, toinen eri olikin ihan toisenlainen. Vaikka oli tapahtunut monenaista, jopa loukkaavaa, niin silti jäi tuo samantyyppinen, kuin 28, halu "olla ystävä". Ja kuinka usein juuri samoin loukkaannuin edelleen häneen, toivoin exän tuntevan myötätuntoa, pidimme yhteyttä, hän myös auttoi minua joskus, oli yhteinen lapsi, jo myös miltei täysi-ikäinen, siksi halusin olla väleissä. Nyt vasta myöhemm

Kiitos, että avasit lisää. Kyllähän se Teidän ystävyys on ollut ihan väärällä pohjalla heti, koska Sinulla on ollut niitä tunteita vielä. Ymmärrän kyllä ja varmasti itse myös silloin alussa tartuin kaikkiin tapaamisiin = lounastreffeihin ja kaupassa käynteihin sillä ajatuksella, että "eksä herää masennuksestaan ja huomaa kuinka paljon minua rakastaa". Tilanne oli kuitenkin sillälailla eri, että mies lupaili yhteistä tulevaisuutta jne.

Sen jälkeen kun sain miehelle sanottua, että haluan lopullisen eron olin sitä käsitellyt pitempään ja helpotus oli valtava. 

Kyllä ne tunteet vain itselläni kuoli ja niinkuin olen sanonut niin olen onnellinen, että salasuhde yms selvisi minulle vasta kun tunteeni oli kuolleet. Ainahan se, että Sinulle on valehdeltu / petetty jne tuntuu kurjalta, mutta ei se enää sattunut.

28 v yhdessä

Vierailija
4084/12644 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä naiset voittavat avioerossa, mikäli avioehtoa ei ole. 

Vierailija
4085/12644 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mies oli luvalla salakämpässä sen jälkeen kun siitä tiedon sain. Asunto oli vuokrattu salaa tietämättäni.

Miehen töihin on aina kuulunut myös yönyli kestäviä reissuja (20 vuo

Miten tiesit, että kämpän vuokra-ajan piti olla vain 1,5 kk? 

Vierailija
4086/12644 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän henkilön, jonka nimellä vuokra-asunto oli silloin ja on tänäkin päivänä, tiedän nykyään koko kuvion. Asunnon vuokraamista jatkettiin "väliaikaisesti" eteenpäin. 

Tämä on nyt kuitenkin itselleni ihan toissijaista, siitä salakämpän selviämisestä on nyt jo yli 13 kk. Minua ei ole edes näin jälkikäteen kiinnostanut kysyä, mistä asti järjestely oli. Mennyttä asiaa.

28 v yhdessä 

Vierailija
4087/12644 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Eli äijä on vuokrannut mitä ilmeisimmin jonkin tuttavansa tyhjänä olleen vuokrakämpän itselleen. Maksanut rahan suoraan tuttavalleen. Ja tuttava oli siis virallisesti siinä vuokrakämpässä koko ajan vuokralla. 

Siis kuinka kieroutunut ja empatiakyvytön täytyy ihmisen olla, että hän hommaa salaa vuokrakämpän, menee muka työreissulle, mutta sitten paineleekin sinne vuokrakämppään tuon salarakkaan kanssa? Kuhertelee vuokrakämpässä salarakkaan kanssa, samalla kun vaimo on uskollisena kotona luullen, että mies on töissä. 

Ja sitten ihan muina miehinä tullaan "töistä" kotiin. Eletään siis täyttä kaksoiselämää. Ja sitten valitellaan, kuinka masentuneita ollaan ja keksitään kaikkea paskaa tekosyyksi, kun hieman kiukuttaa eikä jaksa panostaa mihinkään. No, kai nyt kiukuttaa, kun pitää kulissia ja on kaksi naista. Miten mies voi katsoa itseään peiliin, kun teki tota pitkään? Miten hän edes pystyi katsomaan vaimoaan silmiin noiden tekojen jälkeen? Ei niinku mitään moraalia, empatiaa eikä kykene antamaan täyttä turvaa ja luottamusta.

Täydellinen petturiäijä. Miten joku voi pettää oman kumppaninsa noin tietoisesti, tarkoituksella ja pitkään??? Joku täysin mielenvikainen.

28 ihmetteli tuossa yhä, että miksi mies pyöritti tällaista kuviota pitkään. Vastaushan on päivänselvä. Mies jojotteli teitä, koska halusi olla varma siitä, että on yhteensopiva salarakkaan kanssa. Jos ei olisi ollut, hän olisi muitta mutkitta jäänyt 28:n kanssa elämään jo valmista elämäänsä.

Vierailija
4088/12644 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4087. 

Salarakas ja tuttava jonka asunnosta kyse ovat molemmat eksän työkavereita.

Uskon, että asiat ovat pitkälti noin kun kirjoitit, vaikka eihän se eksä mitään ole myöntänyt. Suhdettahan ei edelleenkään ole, eikä mikään ole sitä miltä näyttää. Vaikka eksä tietää miten asia minulle selvisi = valokuvilla. Masennuksen piikkiin laittaa edelleen kaiken. Varmaa on se, että suhde on alkanut joka tapauksessa ennen kuin erottiin, se kauan sitä oli kestänyt ennen eroa on auki.

Eksän nykyinen on kyllä varmasti pitänyt eroa selvänä vähintään viime uudesta vuodesta, jolloin ensimmäinen julkaisu tapahtui. Nykyinen ei varmasti tiedä, että tammi-helmikuussa meillä oli vielä seksielämää jota ei olisi ollut jos naisesta olisin tiennyt. 

Minusta jopa tuntuu pahalta sen nykyisen puolesta. Kun tietäisi miten Heidän suhteesta minulle puhutaan ja että eksänkin pedissä vielä käytiin.

Tällä hetkellä minua ei haittaa heidän elämä laisinkaan, olkoon onnellisia, mutta valheilla se lähti ja tuskinpa eksän nykyinen tietää, että eksä lainasi minulta rahaa jne.

Toivon silti heille kaikkea hyvää.

28 v yhdessä 

Vierailija
4089/12644 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

28, onko edelleen myös niin, että poikanne ei ole tavannut tuota ei-seurustelunaista ja viittä lastaan?

Oletan, ettei ole, koska miten ihmeessä eksäsi voisi antaa pojan ja naisen puhua keskenään mistään? Eksä on asettanut itsensä valheineen mahdottomaan paikkaan, hän on nurkassa, josta ei ole poispääsyä ilman että hänen valheensa paljastuvat lopulta myös yh:lle.

Jos eksäsi on yhtään samanlainen kuin minun eksäni, hän ei tule koskaan myöntämään salasuhdetta tai mitään suhdetta. Jos joskus aavistelet, että kohta kuulet minkälaisia huikeita, Tolkieninkin mielikuvituksen kanssa kilpailevia tarinoita yh:lle on syötetty sinusta ja teidän erosta, laita hattu päähän ja pidä siitä tiukasti kiinni. Tulet järkyttymään vielä sen viimeisen kerran liittyen eksääsi.

Vierailija
4090/12644 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

28, onko edelleen myös niin, että poikanne ei ole tavannut tuota ei-seurustelunaista ja viittä lastaan?

Oletan, ettei ole, koska miten ihmeessä eksäsi voisi antaa pojan ja naisen puhua keskenään mistään? Eksä on asettanut itsensä valheineen mahdottomaan paikkaan, hän on nurkassa, josta ei ole poispääsyä ilman että hänen valheensa paljastuvat lopulta myös yh:lle.

Jos eksäsi on yhtään samanlainen kuin minun eksäni, hän ei tule koskaan myöntämään salasuhdetta tai mitään suhdetta. Jos joskus aavistelet, että kohta kuulet minkälaisia huikeita, Tolkieninkin mielikuvituksen kanssa kilpailevia tarinoita yh:lle on syötetty sinusta ja teidän erosta, laita hattu päähän ja pidä siitä tiukasti kiinni. Tulet järkyttymään vielä sen viimeisen kerran liittyen eksääsi.

Poika on kerran tavannut tuon naisen tilanteessa, jossa oli isän työkavereita 5 paikalla. Heitä ei esitelty toisillensa. Poika ei tiennyt, että nainen olisi isän naisystävä. Ei poika mahtunut isänsä kesään edes yhtenä viikonloppuna eikä nyt joulupäivinä. Kertaakaan poikaa ei ole pyydetty mihinkään mukaan tms.

Alan todellakin tajuamaan, että kaikki perustuu valheisiin joka suuntaan, että ne valheet ei koske vain minua ja poikaa, valheita syötetään nykyiselle varmasti ihan hirveästi. Kun ovat nyt olleet vähintään vuoden yhdessä ja niistä päivityksistä päätellen nykyinen on kovin onnellinen niin luulisi, että ihmettelisi miksei poikaa tuoda elämään millään lailla. Eksä on selkeästi valehdellut vanhemmillensa (en sanonut mitään). 

Sinulla on ihana tapa kirjoittaa. Voin hyvin kuvitella, että eksällä on riittänyt mielikuvitus perhetilanteesta ja minusta kertoilessa. Asunnon myymättömyyskin on varmaan minun vika, rahapulassaan varmaan väittää maksavansa elareita. Vain mielikuvitus rajana.

28 v yhdessä 

Vierailija
4091/12644 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan noin tuli mieleen, kun oli puhetta että oli ehkä pidempään suuniteltu juttu 28:n eksältäminkäs ikäinen on salanaisen viimeinen lapsi? Voisiko olla eksän ?

Vierailija
4092/12644 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

28, ajan myötä tuolle exäsi nykyiselle naiselle kyllä paljastuu kaikki.

Kuten useaan kertaan sanottu, valheilla on tapana paljastua tavalla tai toisella, joskus jopa hyvin viattomista ja arkisista asioista. Esimerkiksi kuinka arkista onkaan jättää sängyn päälle vanhan ajan paperikalanteri. Eihän siinä lähtökohtaisesti ole mitään "vaaraa". Exä ei tyhmyyksissään tajunnut, että muistit missä hänen olisi pitänyt olla ja paperikalenterista selvisi totuus, ettei ollut siellä, missä piti. Exäsi varmaan ajatteli, että sulla ei ole yhtikäs mitään mielenkiintoa availla hänen tylsää paperikalenteriaan, jossa on tylsiä kilometrikorvaus-merkintöjä. Saatikka hänen mielikuvituksensa ei riittänyt läheskään niin pitkälle, että osaat yhdistellä hänen suullisia tarinoitaan hänen kalenterimerkintöihinsä, saatikka että olisit havainnut sen kautta ristiriitaisuuksia.

28, sun exä valehtelee patologisesti ihan kaikille. Valehtelijoilla pitää olla ihan pirun hyvä muisti ensinnäkin. Eli kyllä se alkaa kompastua omaan nokkeluuteensa ja kietoutuu omaan valheensa verkkoon. Exäsi on mahdotonta muistaa mitä kaikkea on kertonut kenellekin, kenelle kerrottiin muunneltu totuus, kenelle jätettiin kertomatta jostain tarinasta asia x, kenelle jätettiin taas kertomatta samasta tarinasta y, mutta kerrottiinkin x.

Exäsi suo on loputon. 

Jos hänen nykyinen muijansa on yhtään tuntosarvet koholla ja epäileväinen, miehesi jää hänelle kiinni pikku hiljaa kaikesta.

Voithan säkin toki nopeuttaa sitä prosessia.

Mä en ainakaan salailisi mitään exän valheita, vaan kertoisin kaikille asianosaisille totuuden. Siinäpä ihmettelisivät. Mua ei hävettäis ollenkaan, ei niinku yhtään.

Vierailija
4093/12644 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Salarakas ja tuttava jonka asunnosta kyse ovat molemmat eksän työkavereita.

Uskon, että asiat ovat pitkälti noin kun kirjoitit, vaikka eihän se eksä mitään ole myöntänyt. Suhdettahan ei edelleenkään ole, eikä mikään ole sitä miltä näyttää. Vaikka eksä tietää miten asia minulle selvisi = valokuvilla. Masennuksen piikkiin laittaa edelleen kaiken."

Työpaikkahan on kuin joku tosielämän Kauniit ja Rohkeat. Piiri pieni pyörii.

Siis ex-miehesi on ensinnäkin syönyt kuormasta, alkanut salasuhteeseen työpaikkaan tulleen uuden viiden lapsen yksinhuoltajaäidin kanssa. Jo ilmeisesti vuosia sitten alkanut silmäpeli ja flirttailu. Viimeistään silloin kesällä 2022 asiat ovat edenneet paljon heidän välillään, kun hän alkoi niin pahasti oireilla.

Sitten ex-miehesi ihan pokkana vuokraa tyhjillään olevan vuokrakämpän toiselta työkaveriltaan. Toihan on jo ihan sairasta, ihan oikeesti.

Ja toi, että ei myönnä, että on kunnon virallisessa parisuhteessa tuon naisen kanssa. Ihan käsittämätöntä. 

Sinuna kyllä pyytäisin niitä kaverisi face screenshotteja edelleen, ties mitä sieltä vielä paljastuu. Ja sitten läväyttäisin kaiken tuon uuden hoidon naamaan.

Antaa p*skan osua tuulettimeen vain!

Vierailija
4094/12644 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Teille taas. Minua naurattaa, ei itketä. Tässä niitä palasia loksahtelee paikoilleen.

Kyllä ne nykyisen lapset on ihan varmasti kouluikäisiä ja nainen aloitti eksän työpaikalla alle 4 vuotta sitten. Ja silloinhan sen kuulin, että töissä aloitti uusi henkilö jolla 5 lasta kolmen eri miehen kanssa. Ei varmaan eksäkään vielä silloin tajunnut kuinka tulee käymään.

En minä tarvitse niitä kuvakaappauksia enää, antaa eksän elää omaa elämää. Toivottavasti joskus katsoo peiliin ja tarkkaan. Keskityn mieluummin tulevaisuuteen kun jämähdän menneeseen.

Omat läheisimmät kyllä tietävät, mikä oli totuus eron takana, pitkäähän niille puhuin vain kauniisti ja sitä totuutta mitä tiesin. Muita ihmisiä minun ei tarvitse asiaan sotkea eksän puolelta, olihan se minulle pieni järkytys tajuta että Facebookista päätellen on ihmisiä, jotka ovat tienneet jotain kokoajan.

Elämä jatkuu ja minkälainen kausi mahtaa tulla vuodelle 2024.

28 v yhdessä 

Vierailija
4095/12644 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nuoruuden tyhmyydessä aikoinaan yhdellä työpaikalla työkaverin "salarakas". Työpaikat ovat ihan oikeasti melkoisia "Kauniiden ja rohkeiden paikkoja", nähty ja koettu. Nuorena naisena uskoin kaikenlaisia vakuutteluja erosta sun muista, ikäeroakin oli, minä siis nuorempi, hän vanhempi. Miehellä oli jo parikin eroa takanaan, todennäköisesti "salarakkaista" useampikin. Oli komea ja karismaattinen, sisältä pelkkää silkkoa. Minutkin vaihdettiin sitten muutaman vuoden päästä vielä nuorempaan, aikani kärvistelin mutta onneksi koskaan en ollut mitenkään taloudellisesti riippuvainen  tai muutenkaan hänestä. Edelleenkin haluaisin nuorille naisille neuvoa sen ikivanhan neuvon: jos joku kuulostaa liian hyvältä  ollakseen totta, niin anna olla. Ja sen nyt vaan pitää paikkansa. Kyseinen mies jatkaa edelleen valitsemallaan tiellä, naiset vaihtuvat muutaman vuoden välein  vaikka ikääkin jo on, ja aika kämäiseltä alkaa jo näyttää eikä edelleenään ole "onnellinen", tuttavieni mukaan edelleen masennus kuulemma vaivaa. Ja edelleenkään  ei kuulemma "seurustele" , haluaa vissiin olla tavoiteltava poikamies  hämaan tappiin asti,  vaikka nyt käy jo kahdeksettakymmentä. Itselleni kävi hyvin, löysin hyvän ja rakastettavan ihmisen. Tapahtuneesta on jo paljon aikaa, en osaa vihata eikä mitään muutakaan, sääli on ehkä lähimpänä tunneskaalassani. Jotkut vain  ilmeisesti syntyvät tuollaisina, eivät osaa olla.

Vierailija
4096/12644 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuon yh:n lapsien isästä / isistä mitään tietoa? Siis voisiko olla että kuviota on pyöritetty paljon kauemmin kuin 28 uskaltaa edes ajatella Ja tietääkö yh edes että 28:n miehellä on lapsi 28:n kanssa? Tai että 28 on edes olemassa Pahoittelen kun mielikuvitus alkaa laukata suuremman luokan draamasarjan raiteille. 

Vierailija
4097/12644 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Teille taas. Minua naurattaa, ei itketä. Tässä niitä palasia loksahtelee paikoilleen.

Kyllä ne nykyisen lapset on ihan varmasti kouluikäisiä ja nainen aloitti eksän työpaikalla alle 4 vuotta sitten. Ja silloinhan sen kuulin, että töissä aloitti uusi henkilö jolla 5 lasta kolmen eri miehen kanssa. Ei varmaan eksäkään vielä silloin tajunnut kuinka tulee käymään.

En minä tarvitse niitä kuvakaappauksia enää, antaa eksän elää omaa elämää. Toivottavasti joskus katsoo peiliin ja tarkkaan. Keskityn mieluummin tulevaisuuteen kun jämähdän menneeseen.

Omat läheisimmät kyllä tietävät, mikä oli totuus eron takana, pitkäähän niille puhuin vain kauniisti ja sitä totuutta mitä tiesin. Muita ihmisiä minun ei tarvitse asiaan sotkea eksän puolelta, olihan se minulle pieni järkytys tajuta että Facebookista päätellen on ihmisiä, jotka ovat tienneet jotain kokoajan.

Elämä jatkuu ja minkälainen kausi mahta

Mielestäni tuo viiden lapsen yksinhuoltajaäiti ansaitsee totuuden. Esim.  että exäsi yhä kävi sängyssäsi, vaikka tuo nainen oli jo julkistanut suhteensa exääsi, kuinka exä luritteli sulle ja oikea eronne tapahtui vasta 4 kk heidän suhteen virallisesti alusta ja vieläpä nyt lainasi sulta suuren summan rahaa valheella.

Vierailija
4098/12644 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tuon yh:n lapsien isästä / isistä mitään tietoa? Siis voisiko olla että kuviota on pyöritetty paljon kauemmin kuin 28 uskaltaa edes ajatella Ja tietääkö yh edes että 28:n miehellä on lapsi 28:n kanssa? Tai että 28 on edes olemassa Pahoittelen kun mielikuvitus alkaa laukata suuremman luokan draamasarjan raiteille. 

No eihän minulla ole tietoa niistä lasten isistä, mutta eksällä varmaan on (en kysy). Nyt minusta kyllä tuntuu, että mielikuvituksesi lähti laukalle (ymmärrän senkin ja hymyilen). Eikä eksälläni ollut mitään tekemistä ko. henkilön palkkaamisesta työpaikalle. Olen kyllä varma, että eksän nykyinen tietää pojasta, sillä poika kyllä isänsä facessa ja Instassa. Tästä tuli mieleen kyllä, että minun kuvat hävisivät instasta (facessa en ole). Draamasarja tästä kyllä aikaan saataisiin helposti.

28v yhdessä 

Vierailija
4099/12644 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mies oli salaa vuokrannut salakämpän, josta jäi kiinni. Sen jälkeen hän jatkoi siellä käymistä luvan kanssa. Mutta vaimo ei tiennyt, että käy siellä salarakkaan kanssa ja siksi kämppä oli hommattukin.

Vierailija
4100/12644 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun 28:n mies oli ollut jo 28 vuotta 28:n kanssa, niin totta hemmetissä tuosta todella pitkästä suhteesta tiesi varmaan joka ikinen työpaikalla ja aivan taatusti siitä silloin tietää taloon 4 vuotta sitten astunut yksinhuoltajaäitikin.

Yksinhuoltajaäiti on aivan tietoisesti alkanut vehdata varatun miehen kanssa, vaikka koko työpaikka tiesi miehen olevan tukevasti varattu mies.

Missä vaiheessa mies poisti somestaan 28:n kuvat? Onko tietoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme