Onko koronaa nyt paljon vai vähän?
Kommentit (17)
Nyt sitten odotamme noin minuutin, kunnes päivystävä rokotevastainen ilmaantuu hokemaan sitä, mitä aiemminkin on hokenut noin 125476 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten odotamme noin minuutin, kunnes päivystävä rokotevastainen ilmaantuu hokemaan sitä, mitä aiemminkin on hokenut noin 125476 kertaa.
No miksi avaatte näitä ketjuja turhaan?
Avauksia tekee usein rokotevastainen, jolla on hillitön tarve päästä jankkaamaan koronasta.
Ihan kun ei kukaan osaisi netistä tietoa hakea. Tuo koronatilastot-sivustokin on mainittu kohta 100 kertaa.
Ei kai sillä enää juurikaan ole merkitystä? Enää ei edes testailla ja lääkärit sanonut, ettei eroa juurikaan perusflunssasta.
Ekaa kertaa vasta nyt on tautia mun lähipiirissä, tuleekohan vielä mullekin? Ilmeisesti on paljon liikkeellä.
On ainakin täällä nyt eläkeläisten sairaus, saavat paljon tartuntoja. Virallisia testejä tehdään enää pk-seudulla eli ei ole luotettavia tilastoja.
Ei sillä tunnu olevan enää mitään väliä.
Kävin lääkärissä, koska tarvitsin todistuksen loman jälkeisestä sairastumisesta ja en edes saanut koronatestiin lähetettä, en vaikka olisin maksanut sen itse. Se on kuulema vain flunssa ja siitä vain töihin viimeistään 5pv oireiden alkamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
On ainakin täällä nyt eläkeläisten sairaus, saavat paljon tartuntoja. Virallisia testejä tehdään enää pk-seudulla eli ei ole luotettavia tilastoja.
Pk-seudulla olen.
-9-
Koronaa on vähän. Luonnollista kuolemaa on paljon.
Mun aikuisella lapsella on juuri parhaillaan, ja kuumetta on ollut jo päiväkaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sillä enää juurikaan ole merkitystä? Enää ei edes testailla ja lääkärit sanonut, ettei eroa juurikaan perusflunssasta.
Jaah, kyllä ihmisiä vielä joutuu koronan takia sairaalaan ja osastolle.
Vierailija kirjoitti:
Kävin lääkärissä, koska tarvitsin todistuksen loman jälkeisestä sairastumisesta ja en edes saanut koronatestiin lähetettä, en vaikka olisin maksanut sen itse. Se on kuulema vain flunssa ja siitä vain töihin viimeistään 5pv oireiden alkamisen jälkeen.
Teitkö kotitestin?
Mitä väliä sillä on minkä laatuista nuhaa potee? Mistä sen edes tietää? Ei kai kukaan enää mitään testaile?
Vierailija kirjoitti:
Tuo 5 päivää on aivan riittämätön määrä
Vierailija kirjoitti:
Kiitos linkistä. Tuosta huomaa, että jätevesissä on koronaa nyt enemmän kuin pitkään aikaan.
Ihan sama.