Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko koronaa nyt paljon vai vähän?

Vierailija
09.04.2023 |

Mistä tämän saa edes nykyään selville?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.

Vierailija
2/17 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten odotamme noin minuutin, kunnes päivystävä rokotevastainen ilmaantuu hokemaan sitä, mitä aiemminkin on hokenut noin 125476 kertaa.

Vierailija
4/17 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten odotamme noin minuutin, kunnes päivystävä rokotevastainen ilmaantuu hokemaan sitä, mitä aiemminkin on hokenut noin 125476 kertaa.

No miksi avaatte näitä ketjuja turhaan?

Vierailija
5/17 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksia tekee usein rokotevastainen, jolla on hillitön tarve päästä jankkaamaan koronasta.

Ihan kun ei kukaan osaisi netistä tietoa hakea. Tuo koronatilastot-sivustokin on mainittu kohta 100 kertaa.

Vierailija
6/17 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä enää juurikaan ole merkitystä? Enää ei edes testailla ja lääkärit sanonut, ettei eroa juurikaan perusflunssasta.

Vierailija
7/17 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa vasta nyt on tautia mun lähipiirissä, tuleekohan vielä mullekin? Ilmeisesti on paljon liikkeellä.

Vierailija
8/17 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin täällä nyt eläkeläisten sairaus, saavat paljon tartuntoja. Virallisia testejä tehdään enää pk-seudulla eli ei ole luotettavia tilastoja.

Vierailija
9/17 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä tunnu olevan enää mitään väliä.

Kävin lääkärissä, koska tarvitsin todistuksen loman jälkeisestä sairastumisesta ja en edes saanut koronatestiin lähetettä, en vaikka olisin maksanut sen itse. Se on kuulema vain flunssa ja siitä vain töihin viimeistään 5pv oireiden alkamisen jälkeen.

Vierailija
10/17 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ainakin täällä nyt eläkeläisten sairaus, saavat paljon tartuntoja. Virallisia testejä tehdään enää pk-seudulla eli ei ole luotettavia tilastoja.

Pk-seudulla olen.

-9-

Vierailija
11/17 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaa on vähän. Luonnollista kuolemaa on paljon.

Vierailija
12/17 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aikuisella lapsella on juuri parhaillaan, ja kuumetta on ollut jo päiväkaupalla. 

Vierailija
13/17 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sillä enää juurikaan ole merkitystä? Enää ei edes testailla ja lääkärit sanonut, ettei eroa juurikaan perusflunssasta.

Jaah, kyllä ihmisiä vielä joutuu koronan takia sairaalaan ja osastolle.

Vierailija
14/17 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin lääkärissä, koska tarvitsin todistuksen loman jälkeisestä sairastumisesta ja en edes saanut koronatestiin lähetettä, en vaikka olisin maksanut sen itse. Se on kuulema vain flunssa ja siitä vain töihin viimeistään 5pv oireiden alkamisen jälkeen.

Teitkö kotitestin?

Vierailija
15/17 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on minkä laatuista nuhaa potee? Mistä sen edes tietää? Ei kai kukaan enää mitään testaile?

Vierailija
16/17 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo 5 päivää on aivan riittämätön määrä

Vierailija
17/17 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.koronatilastot.fi/fi/

Kiitos linkistä. Tuosta huomaa, että jätevesissä on koronaa nyt enemmän kuin pitkään aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi