Pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa?
Mies on sanonut, ettei enää rakasta minua. Olemme naimisissa, lapsia on. On tyytymätön suhteeseen, eikä enää rakasta.
Ilmoituksen tuoman alkushokim jälkeen meillä on ollut kuitenkin yhdessä ihan mukavaa. Tiedän kuitenkin, että mies esittää, puree hammasta kestääkseen, ja hakeutuu paljon pois kotoa.
Pakosta asumme yhdessä vielä useita kuukausia.
Itse huomaan ajattelevani, että kaikki kääntyy vielä hyväksi, ja ollaan matkalla parempaan. Vaikka toisaalta tiedän totuuden miehen puolelta.
Miten ihmeessä pystyn irrottautumaan miehestä, varsinkin kun asumme yhdessä. Ja nukumme samassa sängyssä. Ehdotin, että muutetaan eri huoneisiin, mies ei sitä halunnut.
Pelkään, että todellisuus lyö todella kovaa, sitten kun on konkreettisen eron aika. Vaikka, ehkä tässä tekee tätä ajatustyötä kokoajan asian suhteen. Mutta, silti, minä toivon ett kaikki vielä korjaantuisi.
Todella kuluttavaa. Toisaalta voisi olla helpompi repiä itsensä kerralla kunnolla irti. Ja vajota pohjaan, entä tämmöinen ikävä välitila. Jossa välillä petollisen hyvä olla ja välillä valtava möykky vatsanpohjassa.
Kommentit (12644)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mitähän tapahtui sienimetsässä?
28, kerro
Sienimetsässä ei tapahtunut yksinkertaisesti mitään, olen hengissä edelleen ja piti jättää sienestys puoleen tuntiin kun siinä tuli poimittua jo 20 litraa.
Puhehousuja ei löytynyt, ei yksinkertaisesti löytynyt. Muistutin, että suostuin tapaamiseen vain sen takia. Yritin todella saada toisesta ulos jotain, mutta edelleen "asiat ei ole sitä miltä näyttää", ei ole suhdetta, työmatkakin oli työmatka jne. Yritti sitten vielä halailla pihalla. On kuulemma niin tunteeton olo, että jätti pari viikkoa sitten lääkkeet pois ja pikkuhiljaa oloon tulee "järkeä" ja kuulemma jos annan vielä pari viikkoa aikaa niin sitten Hän pystyy puhumaan jne.
Juu EI, sanoin että viime kuukaudet minulla on mennyt todella hyvin ja olen onnellinen. Sanoin, että paluuta yhteen
No jopas! Ihme mies, täytyyhän teidän saada sovittua asunto ym tavarat. Onhan ne puhehousut löydyttävä! Prrrkle.
Onneksi sieniä löytyi!
En kirjoita enempää, ettei mene asiattomuuksiin
Tuumis🌻
Siis anteeks, mutta mikä tämä "puhehousut" sanonta on?
Olen mielestäni melko hyvin perillä sanonnoista, mutta itselleni tämä oli aivan vieras termi.
En ole koskaan kuullut missään muualla tätä sanaa käytettävän kuin tässä ketjussa.
Onko tämä joku yleinen sanonta, jonka olen jostain syystä missannut, vai onko tämä teidän sisäpiirin vitsi?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mitähän tapahtui sienimetsässä?
28, kerro
Sienimetsässä ei tapahtunut yksinkertaisesti mitään, olen hengissä edelleen ja piti jättää sienestys puoleen tuntiin kun siinä tuli poimittua jo 20 litraa.
Puhehousuja ei löytynyt, ei yksinkertaisesti löytynyt. Muistutin, että suostuin tapaamiseen vain sen takia. Yritin todella saada toisesta ulos jotain, mutta edelleen "asiat ei ole sitä miltä näyttää", ei ole suhdetta, työmatkakin oli työmatka jne. Yritti sitten vielä halailla pihalla. On kuulemma niin tunteeton olo, että jätti pari viikkoa sitten lääkkeet pois ja pikkuhiljaa oloon tulee "järkeä" ja kuulemma jos annan vielä pari viikkoa aikaa niin sitten Hän pystyy puhumaan jne.
Juu EI, sanoin että viime kuukaudet minulla on mennyt todella hyvin ja olen onnellinen. Sanoin, että paluuta yhteen
Miten äijä kehtaa yhä valehdella sulle päin naamaa????
Ai ei ole suhdetta sen viiden lapsen naisen kanssa? Ei ole ikinä ollutkaan vai? Ai kaikki työmatkat oli työmatkoja, vaikka näit jälkikäteen oikein kuvatodisteita, että olikin tuon toisen naisen kanssa lomalla toisaalla.
V*ttumitäp*skaa. Sori nyt vaan.
Alkäähän nyt. 28lla on jo muutenkin huijattu olo. Ei saa lyödä lyötyä. Ja pahin mikä on edessä kun alkaa muisti palautua pätkittäin ja laskee yhteen 1+1. Ja niitä fläspäkkejä tulee jossain vaiheessa kuin filminauhalta.
28, teit kaikkesi oman parisuhteen eteen. Mistä olisit voinut tietää että puhehousujen sijaan jalassa on vellihousut.
Ole ylpeä itsestäsi, teit kaikkesi. Kun pystyt niin taputtele ja jatka samalla flowlla kuin viimeiset puoli vuotta. Sinä osaat ja pystyt, sinulla on hyviä ihmisiä ympärillä. Sure aikasi, onneksi poika on iso ja jatka.
Voimaetähalauksin! -Alli
Puhehousut/puhehenkselit
Lainaus ei onnistu. On myös ostohousut/ostohenkselit
Puhehousut on aivan tämän ketjun oma tuotos ja sanonta. Kun ihminen ei saa sanaa suustaan, on hän unohtanut pukea jalkaansa puhehousut.
Vellihousumies on esitellyt uuden morsion vanhemmilleen, mutta ei seurustele.
Vellihousumies on kuvatodisteiden perusteella käynyt usein mökillä morsion ja lapsien kanssa, mutta ei seurustele.
Onko miehellä mitään selitystä sille, että nainen oli selvällä suomen kielellä laittanut Faceen olevansa seurustelusuhteessa miehen kanssa? Miksi mies ei ole vaatinut naista poistamaan väitettä netistä?
Onneksi 28 v yhdessä sentään tietää mikä on tilanne, uusi nainen ei tiedä miten hänelle valehdellaan. Mitäs meni varatun miehen kanssa jne.
Mies ei kykene enää nousemaan suosta ja jatkaa vajoamista niin kauan kuin lietettä riittää. Hänen pitäisi ensin hajota ihan palasiksi, jotta voisi kohdata itsensä, valheensa ja myöntää mitään. Siihen on vielä pitkä matka.
Oon pitänyt kaiken takana
Kuvitellen, ettei huomenna
Edessä oo se kaikki ihan samana
Silmät kii
Etten luovu ja lipeä
Heikko kohta, se kipeä
Josta on kiellettyä multa kysyä
Antaisin itkun tulla
Mut kivitalo rakentaa täytyy nyt tomulla
Mennä läpi pimeän pelkojen kaiken
Eikä jäädä hokemaan "Mä en yksin osaa"
Sun uutta elämää en enää osta
Se vanha likainen pöytä on varastosta
Ja olisikin niin, että rakkaus on loppu
Mut se täytyy lopettaa
Kuka sen opettaa?
Sun uutta alkua en enää huoli
Levy, jossa on yksi ainoa puoli
Mut se täytyy lopettaa
Kuka sen opettaa?
Oon katsellut itseeni sivusta
Miettinyt montako askelta
Otan ennen kuin uskallan tän tajuta
Kuinka voin meidät jättää
Kun tuntuu, että maailma pitää nyt selättää
Mennä läpi pimeän pelkojen kaiken
Eikä jäädä hokemaan "Mä en yksin osaa"
Mut se täytyy lopettaa
Kuka sen opettaa?
Mut se täytyy lopettaa
Kuka sen opettaa?
Montako kertaa mä kuuntelin lupausta
Et elämä uusi alkaa
Ja lopulta istun taas autossa yön meidän pihalla
Ja odotan aamun valoa
Mut se täytyy lopettaa
Kuka sen opettaa?
Mut se täytyy lopettaa
Kuka sen opettaa?
Onko tuo "28v":n alkuperäinen sienimetsäviesti poistettu?
Noissa parissa lainauksessa näkyvässä osuudessa tarina katkeaa, jää pahasti kesken sanoihin "Sanoin, että paluuta yhteen".....
Jatkuiko teksti pitkästikin, ja mitä siinä mahdettiin kertoa? Jäi hämäämään...
Vierailija wrote:
Puhehousut on aivan tämän ketjun oma tuotos ja sanonta. Kun ihminen ei saa sanaa suustaan, on hän unohtanut pukea jalkaansa puhehousut.
Ja joku vakikirjoittajista olisiko ollut marantoparkuja jatkoi vitsiä kertomalla, miten 28v miehellä ei ole puhehousuja vaan niiden sijaan vellihousut.
Täältä poistui parikin viestiä just äsken, ihan asiallisia.
Mikähän on tarkoitus?
Mihin katosi 28 alkuperäinen viesti?
Ä R S Y T T Ä V Ä Ä kun ihan asialliset kommentit poistuu. MIKSI???
28 sanoi, että paluuta yhteen ei ole. Eikä mitään mahiksia, että tää oli tässä.
kiitos päivyksestäsi 28v yhdessä. Huokaisen helpotuksesta että mitään ei tapahtunut metsässä, toki uskoin ja luotin että tunnet ex-miehesi. Silti aika omituista että mies ei sitten ouhua pukahtanut, miksi ihmeessä sitten halusi tavata vielä.,Latoakseen lisää valheita? Kyllä on ukko niin hukassa kuin olla voi. Hienoa että sinä pärjäät kuitenkin, ukkohan tuossa on sössinyt elämänsä, niin makaa kuin petaa.
Veikkasin jo aiemmin että 28v:n ex ei tule avautumaan. Oma arvaukseni on että hänen viimeaikainen masennus voi johtua siitä, että rahat ovat loppu. Yh:n ja viiden lapsen ylläpito on kallista, koska jopa yksin asuminen on kallista. Arvailin että hän voi ehdottaa asunnon myyntiä, ilmeisesti ei kehdannut. Toki häntä voi jo alkaa kaduttaa, olisiko ollut viidenkympin villitys, ja ilmeisesti uusi hoito ei ole esittelykelpoinen, kun ei ole kehdannut kenellekään kertoa. En siis yllättyisi jos ex haluaisi madella takaisin, hän voi olla jopa kateellinen 28v:n onnesta, ex.n oman suhteen intohimo on yli vuoden jälkeen varmasti laimentunut.
Hienoa että 28v oli selkeä, hän on jatkanut elämäänsä ja piti ikävänä että hyvä avoliitto päättyi ex:n valehteluun. 28v kuulosta siltä että tietää oman arvonsa ja rajansa, vaikkakin on uskomattomalla tavalla tullut petetyksi. Kiinnostaisi tietää mitä mökkimies on mieltä eksästä, joka on pettänyt sekä henkisesti että taloudellisesti yli vuoden, mielestäni on tärkeintä että 28v osoittaa ettei ole mikään lapanen.
Toivon 28v:lle voimia heittää ex pois asunnosta, vaikka heittämällä hänen tavarat appivanhemmille, sieltä voisi kuulla mikä on oikea tilanne. Ja tsemppiä uuteen elämään, nauti mökkimiehesta ja pidä huolta pojasta. Olet pojalle varmasti tärkeä esikuva, etenkin kun nuoren ensimmäisen suhde loppui. Kaikkea hyvää pimeään syksyyn!
Joo harmi kun 28 v viesti on hävinnyt ja vain osa näkyvissä. Todella vaikea ymmärtää nyt näitä uusia poistoja ja sitä, että n. puolet ylipäätään saa viestejä lähetettyjä...
Eipä kai kukaan meistä yllättynyt, että sitä juttua ei sitten tullutkaan. Alkaa olla tosin kieltämättä jo aivan eeppistä, että joku ylipäätään kykenee moiseen puhumattomuuteen. Luulisi jo, että oman itsensäkin takia olisi tarpeen selvittää asiat - mikä saakin sitten ajattelemaan, että ei hän tosiaankaan mitään edes aio selvittää. Sen tekee joku muu, joka sysää hänet jonnekin.
Ja onkohan tässä nyt enää kyse siitä, onko ollut suhdetta (määrittele suhde, ensinnäkin) vai ei, vaan siitä, että ilmeisesti mitään asioita, kuten vaikkapa asuminen, ei exän mielestä ole mitään tarvetta keskustella. Että jatketaan nyt näin vain, ollaan missä ollaan, tehdään mitä tehdään ja katellaan. Mutta katellaan mitä??
Ymmärrän toisaalta, että velaton asunto, jossa toinen kuitenkin vielä lapsen kanssa asuu, ei välttämättä ole asia, joka pitää heti ratkaista. Mutta omalle luonnolleni taas sitten kävisi juuri se, että olen taloudellisesti mitenkään sitoutunut toiseen sekunttiakaan enempää kuin haluan.
Se kiinnostaisi kovasti, mitä mies sanoi - tai ei sanonut - siihen, kun 28v sanoi, että paluuta ei ole. APn kuulumiset kuten muidenkin kiinnostaa tietysti myös!
T: MaratonParkuja
Lämpimästi jälleen kiittäen kaikista kirjoituksista.
Jostakin syystä viestini poistettiin, sille poistolle ei kyllä ole järkevää syytä.
Nolointa tässä on, että kun lainauksista puuttuu loppu niin en edes itse muista mitä kirjoitin. Mutta, ei sitä tekstiä pitkälti ollut ja nimenomaan ilmaisin, että paluuta yhteen ei ole.
Pieni hämmennys itselleni eilisestä jäi, sillä eksä ei ollut fyysisesti eikä henkisesti kunnossa. En yllättynyt kun kertoi jättäneensä masennuslääkkeet, olin hetken siinä jo miettinyt asiaa, näin sen hänestä.
Asiaa illalla mietin ja totesin, että minä en ole enää se henkilö joka yrittää auttaa, minä en halua olla missään tekemisissä enää ja tärkeintä on, että minun ei ole pakko.
Kyllä minä tein aikoinaan parhaani suhteemme eteen, tiedän sen ja näin suhteen jälkeenkin annoin usean mahdollisuuden selvittää asiat, jotta 28 vuoden suhde olisi saanut hieman kauniimman lopun.
Nyt minä jatkan elämääni niinkuin olen jatkanut pettämisuutisten jälkeen, täysin ilman eksää.
Mökkimies on herrasmies siltäkin osin, että ei hauku eksääni. Kuuntelee kyllä jos asioita kerron. En itsekään arvostele mökkimiehen eksää. Silloin kun nämä eksäni pettämiset ja valehtelut tulivat eteeni niin vetäydyin pariksi päiväksi myös mökkimiehen luota, niin lukkoon menin. Silloin keskusteltiin pitkään aiheesta.
En minä ymmärrä eksääni enää lainkaan, ihan selkeästi haluaa olla tekemisissä kanssani, mutta minä en. Minusta pahimmalta tuntuu nyt se, että minua säälitti "lyttyyn kutistunut eksä". Tästä olotilasta haluan pois, sillä eksä ei ole ansainnut edes sääliäni.
Tämä oli taas tällaista oman pään selvittelyä.
28v yhdessä
Allille kiitos kauniista sanoistasi.
Tämä 28 veen kertoma on hyvä esimerkki, miten pettäjille käy. He joutuvat elämään oman p*skuutensa kanssa, ja lopulta masentuvat ja ajautuvat kriisiin. Paitsi jos ovat narsisteja, silloin vyöryttävät oman syyllisyytensä petetyn päälle ja vetävät muille "hyvin menee" -kulissiaan.
28, kerro