Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä muualla ihmiset tapaavat toisiaan kuin tinderissä?

Vierailija
27.06.2022 |

Kysynpähän vaan kokemuksianne viime ajoilta. Vai voiko kaksi toisilleen vierasta henkilöä nykyään muualla seuraa etsiä.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M53 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskellessa, harrastaessa, töiden kautta, tansseissa, yhteisten tuttavien kautta ja sitä rataa.

Tapasivatko vanhempasi ja isovanhempasi Tinderin kautta?

Onko maailma muuttunut sitten vanhempiesi ja isovanhempiesi ajoista?

Tietenkin on ja ihmiset tapaavat joidenkin typerien appien kautta, joissa jokaisessa profiilissa on osa täyttä valetta. Sitten deittaillaan tuikituntemattomia kerran tai kaksi ja taas swipataan seuraavaan profiiliin. VMP. Itse tapasin ensimmäisen tyttöystäväni uintiseuran kautta. Kyllä kai se harrastusten kautta tapaaminen edelleen onnistuu vai onko kaikkien ainoa harrastus sen halvasti Kiinassa kyhätyn puhelimen appien näpyttely ja playstationin läiskiminen? 

Se, että sinä pidät jotain appia tyhmänä, ei tee siitä sellaista.

Sinä tapasit ensimmisen tyttöystäväsi uintiseuran kautta, minä puolestani tunnen kolme naimisiin ehtinyttä paria, jotka ovat tutustuneet Tinderin kautta. Jotku tapaavat yhtä kautta, jotku taas toista, mutta ei se tee vaihtoehtoisista reiteistä sen tyhmempiä.

Vierailija
42/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisin pimeässä ja viileässä viihtyvän, rock- ja metal-musiikista pitävän syvällisen ja synkän miehen joka ei remuaisi kännissä joka viikonloppu? Tykkäisi kauhuelokuvista, musan fiilistelystä yhdessä, kitaran soitosta, lukemisesta ja yhteisistä nauruista. En sovi tähän normaaliin porukkaan, jonka lempipuuhaa on rannalla tai terassilla ihon käristys ja alkoholin nauttiminen, suomipop-ja -rap-musiikin jyskytys takapihalla muiden hengenheimolaisten kanssa.

Vampyyrinainen 28v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytäisin pimeässä ja viileässä viihtyvän, rock- ja metal-musiikista pitävän syvällisen ja synkän miehen joka ei remuaisi kännissä joka viikonloppu? Tykkäisi kauhuelokuvista, musan fiilistelystä yhdessä, kitaran soitosta, lukemisesta ja yhteisistä nauruista. En sovi tähän normaaliin porukkaan, jonka lempipuuhaa on rannalla tai terassilla ihon käristys ja alkoholin nauttiminen, suomipop-ja -rap-musiikin jyskytys takapihalla muiden hengenheimolaisten kanssa.

Vampyyrinainen 28v

Toisinsanoen Eddie Munson Stranger Thingsistä

https://images.app.goo.gl/kbqfvEuikSBzKDHa7

Vierailija
44/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskellessa, harrastaessa, töiden kautta, tansseissa, yhteisten tuttavien kautta ja sitä rataa.

Ei varmasti tavanneet ei, mutta ikävä ja karu todellisuus on se, että nykypäivänä Tinder ynnä muut vastaavat sovellukset ovat monien tapa hankkia seuraa. Itse esim. mieluummin tutustun ihmisiin ihan livenä, en ole koskaan käyttänyt päivääkään esim. Tinderiä. Mutta surullisen monelle tuo on se nykyajan tyyli "tutustua" ihmisiin. Se on lisäksi lisännyt ihmisten pinnallisuutta, valinnanvaraa on ihan liikaa ihan vain klikkauksen päässä. Ei osata päättää, kokeillaan siis vähän kaikkea ja kaikkia koska se nyt on vain tehty niin helpoksi.

Vierailija
45/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa, mutta sielä on erittäin rajottunut tarjonta ja keskimääräistä enemmän k-päitä. Musakeikat myös hyvä, mutta sinne valuu porukkaa yleensä pariskuntina ja kavereiden kanssa, joten pitää olla ulospäinsuuntautunut mikäli haluaa liittyä seuraan.

Vierailija
46/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo aiemmin mainittu kahvila. Mies tarjoaa leivoksen ja sitä myöten samaan pöytään istumaan.

Ei, ei, ei! Jos joku mies kysyisi kshvilan kassalla saako hän tarjota minulle leivoksen, vastaus olisi välitön ei. Sen leivoksen vastaanottaminen velvoittaisi minut juomaan kahvini hänen seurassaan, vaikka hän olisi kuinka limainen iskijätyyppi.

Sen sijaan on käynyt niin, että perässäni Subwayssa patonkia jonottanut mies alkoi jutella (kyseli jotain valitsemistani täytteistå tms) ja loppujen lopuksi minä kysyin, haluaisiko hän tulla samasn pöytään syömään.

Olen aikoinaan myös esim lähes tyhjässä hotellin baarissa (olin työmatkalla jossain keskisuuressa suomalaisessa kaupungissa) kysynyt minun jälkeeni sinne tulleelta miesasiakkaalta, haluaisiko hän juttuseuraa. Halusi.

Kun paljon liikkuu, niin kohtas ihmisiä. Itse en hae muuta kuin juttuseuraa, mutta jos olisin sinkku niin varmaan olisin vielä aktiivisempi.

T. Avoin ja sosiaalinen

Vierailija
47/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti tavanneet ei, mutta ikävä ja karu todellisuus on se, että nykypäivänä Tinder ynnä muut vastaavat sovellukset ovat monien tapa hankkia seuraa. Itse esim. mieluummin tutustun ihmisiin ihan livenä, en ole koskaan käyttänyt päivääkään esim. Tinderiä. Mutta surullisen monelle tuo on se nykyajan tyyli "tutustua" ihmisiin. Se on lisäksi lisännyt ihmisten pinnallisuutta, valinnanvaraa on ihan liikaa ihan vain klikkauksen päässä. Ei osata päättää, kokeillaan siis vähän kaikkea ja kaikkia koska se nyt on vain tehty niin helpoksi.

Ongelmahan on se, että ne ihmiset joihin tutustuu arkiympyröissä, on niitä samoja, jotka pyörivät siellä Tinderissä. Eli heidän käytös on sen mukaista.

Vierailija
48/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M53 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko maailma muuttunut sitten vanhempiesi ja isovanhempiesi ajoista?

Tietenkin on ja ihmiset tapaavat joidenkin typerien appien kautta, joissa jokaisessa profiilissa on osa täyttä valetta. Sitten deittaillaan tuikituntemattomia kerran tai kaksi ja taas swipataan seuraavaan profiiliin. VMP. Itse tapasin ensimmäisen tyttöystäväni uintiseuran kautta. Kyllä kai se harrastusten kautta tapaaminen edelleen onnistuu vai onko kaikkien ainoa harrastus sen halvasti Kiinassa kyhätyn puhelimen appien näpyttely ja playstationin läiskiminen? 

Se, että sinä pidät jotain appia tyhmänä, ei tee siitä sellaista.

Sinä tapasit ensimmisen tyttöystäväsi uintiseuran kautta, minä puolestani tunnen kolme naimisiin ehtinyttä paria, jotka ovat tutustuneet Tinderin kautta. Jotku tapaavat yhtä kautta, jotku taas toista, mutta ei se tee vaihtoehtoisista reiteistä sen tyhmempiä.

On totta, että todella moni Tinderissä on juurikin hakemassa sieltä vain panoseuraa. Moni siellä valehtelee itsestään, harmittavan usein ihmiset pettyvät ja oikeasti pitkäaikaista suhdetta on sieltä haastavaa löytää. Itse en käytä Tinderiä, en ole koskaan käyttänyt enkä käyttäisi vaikka minusta nyt tulisikin sinkku. Se ei ole minun juttuni, mutta jos jollekin on ja joku sieltä onnensa löytää, hyvä heille, kuka muu sitä on tuomitsemaan.

Vierailija
49/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo aiemmin mainittu kahvila. Mies tarjoaa leivoksen ja sitä myöten samaan pöytään istumaan.

Ei, ei, ei! Jos joku mies kysyisi kshvilan kassalla saako hän tarjota minulle leivoksen, vastaus olisi välitön ei. Sen leivoksen vastaanottaminen velvoittaisi minut juomaan kahvini hänen seurassaan, vaikka hän olisi kuinka limainen iskijätyyppi.

Sen sijaan on käynyt niin, että perässäni Subwayssa patonkia jonottanut mies alkoi jutella (kyseli jotain valitsemistani täytteistå tms) ja loppujen lopuksi minä kysyin, haluaisiko hän tulla samasn pöytään syömään.

Olen aikoinaan myös esim lähes tyhjässä hotellin baarissa (olin työmatkalla jossain keskisuuressa suomalaisessa kaupungissa) kysynyt minun jälkeeni sinne tulleelta miesasiakkaalta, haluaisiko hän juttuseuraa. Halusi.

Kun paljon liikkuu, niin kohtas ihmisiä. Itse en hae muuta kuin juttuseuraa, mutta jos olisin sinkku niin varmaan olisin vielä aktiivisempi.

T. Avoin ja sosiaalinen

Häh? Siis sinä saat kysyä tuntematonta miestä pöytääsi istumaan, mutta mies ei missään nimessä saa pyytää sinua?

Vierailija
50/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää keskustelu piilotettu

Vierailija
51/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on huijausta. Siellä on 65% miehiä ja useimmat naiset antavat mätsejä n. 10-20% miehistä. Loput saavat mätsin kerran viikossa/kuukaudessa ja sekin saattaa olla virhe naisen taholta.

Tinder sopii Maria Ohisalolle ja Iiris Suomelalle, jotka ovat antisosiaalisia f_emakkoja, mutta tinderin kautta pääsevät valikoimaan.

Täyttä paskaa alusta loppuun.

Miehiä todennäköisemmin yli 80 prosenttia.

Briteissä naisia on Tinderissä alle kymmenen prossaa.

Anteeksi.

en ole yhtään kaljaa ottanut, en yhtään. Uskosk sä?

Vierailija
52/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rannalla. Sinne just nyt!

Aika kiusallista jossain rannalla alkaa jonkun tuntemattoman seuraan tuppautumaan.

Vierailija
53/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa, mutta sielä on erittäin rajottunut tarjonta ja keskimääräistä enemmän k-päitä. Musakeikat myös hyvä, mutta sinne valuu porukkaa yleensä pariskuntina ja kavereiden kanssa, joten pitää olla ulospäinsuuntautunut mikäli haluaa liittyä seuraan.

Kaikki paikat ovat sellaisia, joihin tulee pariskuntia ja kaveriporukoita.

Yksinäinen tulija saa istuakin yksin.

Joskus käyn paikallisessa baarissa, ainoa juttukaveri on baarimikko.

Vierailija
54/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä ei todellakaan ole missään muualla, kuin tinderissä.

Kadutkin on ihan autiot aina, kun kaikki on vaan tinderissä. Samoin kahvilat ja baarit.

Kirjastossa mietinkin eilen, miten on niin hiljaista ja siellä olikin vain kyltti, että ollaan hei kaikki tinderissä. Sama kaupassa. Töissä alkaa pikkuhiljaa ottamaan koteloon, kun kaikki työt kaatuu itselle, kun muut on, yllätys yllätys, tinderissä.

Melko yltiösosiaalinen saa olla, jos seuraa onnistuu löytämään kadulta tai kirjastosta.

Vierailija
55/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomi24 treffeissä enää ketään?

Vierailija
56/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks mainostat baareja?       Ne  on ihan häiriintyneitä paikkoja.     ei ketään älyllinen mene semmosiin. Valtion loiset on pilannut ne laeillaan.

Vierailija
57/64 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia ehdotuksia paikoista/tapahtumista, joissa voi tavata uusia ihmisiä:

- baarissa (itselleni parhaiten toiminut)

- pyydä ystävääsi järjestämään sinulle sokkotreffit

- tansseissa tai tanssikurssilla

- kielikurssilla

- keikalla tai festareilla

- kuntosalilla

- junassa tai bussissa

- juna-asemalla tai bussipysäkillä

- lounasravintolassa

Vierailija
58/64 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Avoin ja sosiaalinen

Häh? Siis sinä saat kysyä tuntematonta miestä pöytääsi istumaan, mutta mies ei missään nimessä saa pyytää sinua?

Kyse oli leivoksen tarjoamisesta, ei kysymisestä.

Ymmärrän tuon hyvin: jos joku tarjoaa leivoksen/drinkin, niin tapakulttuurin mukaan se pitäisi syödä/juoda tarjoajan seurassa. Joten jos heti kärkeen tarjoaa jotain, siitä tulee kiusallinen fiilis, kun on velvoitettu juttelemaan, vaikka ei kiinnostaisi.

Vierailija
59/64 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään

Vierailija
60/64 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Avoin ja sosiaalinen

Kyse oli leivoksen tarjoamisesta, ei kysymisestä.

Ymmärrän tuon hyvin: jos joku tarjoaa leivoksen/drinkin, niin tapakulttuurin mukaan se pitäisi syödä/juoda tarjoajan seurassa. Joten jos heti kärkeen tarjoaa jotain, siitä tulee kiusallinen fiilis, kun on velvoitettu juttelemaan, vaikka ei kiinnostaisi.

Kyllä se tussu ja perse kiinnostaa, mutta ei sinun välttämättä, että voi voi