Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä muualla ihmiset tapaavat toisiaan kuin tinderissä?

Vierailija
27.06.2022 |

Kysynpähän vaan kokemuksianne viime ajoilta. Vai voiko kaksi toisilleen vierasta henkilöä nykyään muualla seuraa etsiä.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluiden parissa.

Vierailija
2/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä! Missä ihmiset tapaavat? Itse yli 60v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin mieheni vapaapalokunnassa.

Vierailija
4/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummotunnelissa

Vierailija
5/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannalla. Sinne just nyt!

Vierailija
6/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläisten kerhossa tai muussa harrastustoimunnassa.

Vierailija
7/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksissa.

Vierailija
8/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapasin mieheni vapaapalokunnassa.

Tämä. viikon päästä Eldikselle!

Vierailija
9/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskellessa, harrastaessa, töiden kautta, tansseissa, yhteisten tuttavien kautta ja sitä rataa.

Tapasivatko vanhempasi ja isovanhempasi Tinderin kautta?

Vierailija
10/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläisten kerhossa tai muussa harrastustoimunnassa.

Bingossa, kai vielä joku muistaa tämän pelin.

Vierailija
11/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeaikoina miehiä on tullut iskemään töissä ja paikallisjunassa lähinnä.

Vierailija
12/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli kaupunkien keskustoissa tanssiravintoloita vaan nekin ovat hävinneet.

Vierailija
13/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on huijausta. Siellä on 65% miehiä ja useimmat naiset antavat mätsejä n. 10-20% miehistä. Loput saavat mätsin kerran viikossa/kuukaudessa ja sekin saattaa olla virhe naisen taholta.

Tinder sopii Maria Ohisalolle ja Iiris Suomelalle, jotka ovat antisosiaalisia f_emakkoja, mutta tinderin kautta pääsevät valikoimaan.

Täyttä paskaa alusta loppuun.

Miehiä todennäköisemmin yli 80 prosenttia.

Briteissä naisia on Tinderissä alle kymmenen prossaa.

Vierailija
14/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut "tavallisen" fiksu ja ihan ok -näköinen ja tasapainoisen oloisen miehen, joka ei ole eläessäni ainakaan toistaiseksi ollut Tinderissä olisi  ollut erinomaien mukavaa, jos olisin tänään voinut kohdata sen elämäni naisen vaikka jäätelöjonossa tai kun kuljeskelin kesäisellä torilla.

Mutta en kohdannut. Sen sijaan koin vain pienen kateuden piston sisälläni kun joku pikkupirulainen tökkäsi sisälläni, haluten huomauttaa miten niin moni muu näytti olevan liikkeellä kumppaninsa kanssa ja nauttivan kesästä yhdessä täysillä. - Tai miten moni kiinnostavan oloinen nainen kulki ohitseni ilman, että tiemme olisi kohdanneet.

Onneksi kesää on vielä jäljellä. Vaikka kai sen kumppaninsa voi kohdata ja löytää, vaikka lumen sataessa vasten kasvoja. 

Vierailija
15/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on huijausta. Siellä on 65% miehiä ja useimmat naiset antavat mätsejä n. 10-20% miehistä. Loput saavat mätsin kerran viikossa/kuukaudessa ja sekin saattaa olla virhe naisen taholta.

Tinder sopii Maria Ohisalolle ja Iiris Suomelalle, jotka ovat antisosiaalisia f_emakkoja, mutta tinderin kautta pääsevät valikoimaan.

Pitäisikö kaikkien antaa match kaikille niin se ei olisi huijausta? Ihmisten mieltymyksistähän siinä on kyse. Vai mitenkä se pitäisi mielestäsi korjata?

Vierailija
16/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskellessa, harrastaessa, töiden kautta, tansseissa, yhteisten tuttavien kautta ja sitä rataa.

Tapasivatko vanhempasi ja isovanhempasi Tinderin kautta?

Mun isovanhemmat tapasivat kun isoisä oli kukkaropoikana linja-autossa ja isoäiti meni kyytiin.

Isä ja äiti tapasivat kaupungilla kun oli vielä ns. pillurallikulttuuri, eli kaikki kokoontuivat kaupungille yhdessä aikaa viettämään.

Kumpaakaan malli ei ole enää olemassakaan. Mä näpytän tinderiä.

Vierailija
17/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut "tavallisen" fiksu ja ihan ok -näköinen ja tasapainoisen oloisen miehen, joka ei ole eläessäni ainakaan toistaiseksi ollut Tinderissä olisi  ollut erinomaien mukavaa, jos olisin tänään voinut kohdata sen elämäni naisen vaikka jäätelöjonossa tai kun kuljeskelin kesäisellä torilla.

Mutta en kohdannut. Sen sijaan koin vain pienen kateuden piston sisälläni kun joku pikkupirulainen tökkäsi sisälläni, haluten huomauttaa miten niin moni muu näytti olevan liikkeellä kumppaninsa kanssa ja nauttivan kesästä yhdessä täysillä. - Tai miten moni kiinnostavan oloinen nainen kulki ohitseni ilman, että tiemme olisi kohdanneet.

Onneksi kesää on vielä jäljellä. Vaikka kai sen kumppaninsa voi kohdata ja löytää, vaikka lumen sataessa vasten kasvoja. 

Mä olen kans tämmöinen romanttinen haahuilija. Kumpikohan meistä ikinä koskaan rohkaistuisi lähestymään toista siellä torilla, vai katseltaisiinkohan me vaan toisiamme sivusilmällä kaihoten?

Vierailija
18/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa lukemassa tentttiin. Haluatko että kyselen etttä ootko sä mitään oppinu.

Vierailija
19/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne tiet koskaan kohtaa jos vaan katsot sivusta kun naiset kävelee ohi?

Vierailija
20/64 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastossa lukemassa tentttiin. Haluatko että kyselen etttä ootko sä mitään oppinu.

Tää on kiva. Vaikka luinkin eka väärin että sun avausrepla ois "mitä oot oppinut?". Sekin ois musta hauska :)