Rowan Atkinson: "Vapaassa yhteiskunnassa pitäisi saada vitsailla mistä tahansa"
Olen samaa mieltä Mr. Beanin kanssa. Cancel-kulttuuri on syöpää.
https://www.episodi.fi/uutiset/rowan-atkinson-vapaassa-yhteiskunnassa-p…
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itse vitsaili Halla-ahosta twitterissä ja cancelloijat hyökkäsivät heti päälle haukkuen wokettajaksi ja ties miksi muuksi.
Valittiko Jussikin, ja vaati banneja tms?
Oikeassa on.
Elämme huumorintajuttominta aikaa koskaan. Oikein kaipaa poliittista satiiria ja ohjelmia joissa sai nauraa.
Nyt vain jotain putous-lastenohjelmia tanhupalloineen - plaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itse vitsaili Halla-ahosta twitterissä ja cancelloijat hyökkäsivät heti päälle haukkuen wokettajaksi ja ties miksi muuksi.
Poistettiinko sun twiitti tai menetitkö työpaikkasi? Vai miten sut canceloitiin?
Niinhän sitä pitäis, jokainen voi arvostella persuja ja voi s**tana mikä p**kamyrsky sieltä sitten tulee, nii että sanavapauttako ne kannattaa?
Ja jokaisella on oikeus päättää mitä viitsii kuunnella. Eli ole hiljaa, kun sanotaan.
Tämäkin päivänselvä asia ehti unohtua 2000 luvulla. Syytän siitä nuorempia sukupolvia ja sosiaalista mediaa joka mahdollistaa ihmisten manipuloinnin suuressa mittakaavassa.
Hyvän maun rajoissa. On asioita, joista ei pidä vitsailla jos on vähänkin järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistettiinko sun twiitti tai menetitkö työpaikkasi? Vai miten sut canceloitiin?
Kenen työpaikka on poistettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen työpaikka on poistettu?
Niin että mitä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvän maun rajoissa. On asioita, joista ei pidä vitsailla jos on vähänkin järkeä.
Mauttomat vitsit on yleensä ihan parhaimpia. Niiden on pakko olla hyviä mennäkseen läpi.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa on.
Elämme huumorintajuttominta aikaa koskaan. Oikein kaipaa poliittista satiiria ja ohjelmia joissa sai nauraa.
Nyt vain jotain putous-lastenohjelmia tanhupalloineen - plaa.
Tää on niin tyypillistä. kun kukaan ei naura sun "vitseille", ne on huumorintajuttomia (eli viallisia). Ei se nyt ihan niin mee.
Valkoisten heteromiesten homovitsit johtivat ammuskeluun ja kuolonuhreihin norjalaisessa homobaarissa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sitä vihervasemmistolaista sananvapautta. Mitäs jos joku haluaakin vitsailla huonon maun rajoilla?!
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä pitäis, jokainen voi arvostella persuja ja voi s**tana mikä p**kamyrsky sieltä sitten tulee, nii että sanavapauttako ne kannattaa?
Takaisin kuittailu saati marinakaan ei ole sama kuin cancelointi ja sen tavoittelu.
Ihan kuin ei olisi jo tässä vuosien varrella tämäkin asia käynyt kaikille selväksi, että ketkä haluaa läpyskän lentävän vain tietyn kaavan mukaisesti ja mieluiten vain tiettyyn suuntaan, eihän tässä oo somessakaan permabanneissa kuin varmastikin miljoonat tänä päivänä...
Cry-bullyt on vähä semmosia, ne tietää itekin ettei ne pärjää ideoiden areenalla jos vastapuolen kädet ei oo tavalla tai toisella sidottu.
Vierailija kirjoitti:
Valkoisten heteromiesten homovitsit johtivat ammuskeluun ja kuolonuhreihin norjalaisessa homobaarissa.
Jostain vähän sopimattomasta käytöksestä jauhetaan sata sivua mutta kun ihmisiä ammutaan se ohitetaan olankohautuksella.
Jos punavihreät eivät halua kuulla tiettyjä asioita, se ei ole kovin suuri ongelma, mutta kun heidän mielestään kukaan muukaan ei saisi kuulla niitä asioita. Siksi he canseloivat ja sensuuroivat. Tämä on sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain vähän sopimattomasta käytöksestä jauhetaan sata sivua mutta kun ihmisiä ammutaan se ohitetaan olankohautuksella.
Epäkorrektit sanat ja väärinsukupuolittaminen sattuvat sielussa koko loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
BS. Tietyllä uskonnolla ei varmaankaan ollut mitään tekemistä asian kanssa?
Eikä saa. Minä päätän mistä saa vitsailla.
T. Punavihreä