Kenelle puhut ja avaudut jo sinulla on vaikeaa?
Kommentit (40)
En kenellekään. Mulla ei ole yhtäkään sellaista ihmistä elämässäni. 😔
Kännissä miehelle joskus. Muuten en kellekään.
En kenellekään. Ei mun miestäni asiani kiinnosta eikä ketään muuta ole.
Ei oo ollut ketään sellaista ihmistä elämässäni yli 15 vuoteen. Nuorempana oli todella hyvä ystävä, joten tiedän miten iso asia sellainen ihmissuhde olisi.
Vierailija kirjoitti:
En kenellekään. Mulla ei ole yhtäkään sellaista ihmistä elämässäni. 😔
Sama täällä.
Olen pitänyt kaikki tunteeni ja ongelmani aina sisälläni. Ei ole ketään jolle puhua. Joskus keskustelen asioista anonyyminä netissä, mutta harvemmin sitäkään.
Sisko ja pari kaveria, joilla myös elämässä samanalaisia ongelmia mitä itsellä.
Teille tietysti rakkaat höpönassut.
Kerron teille akoille nyt jotakin. Valtaosalla miehistä ei ole ketään jolle puhua. Ja miten akat suhtautuvat tähän? Auttavaisesti? Hah! Halvrksivat vain...
Isälle ja mahdollisesti lähimmille kavereille.
Riippuu ihan asiasta. Jos vaikeus liittyy johonkin toiseen ihmiseen, niin hänen kanssaan. Jos taas on kyse vaikkapa terveyteeni liittyvistä asioista, puhun niistä lääkärin kanssa. Jos taas vaikeus liittyy esim rahatilanteeseen, niin tarvittaessa pankin kanssa (esim asuntolainaan lyhennysvapaa).
En kenellekään, ei ihmiset kestä mitään avautumisia. Käyn asiat omassa mielessä sekä kirjoittamalla läpi.
Seinälle tai exälle. Vähän riippuu miten arvioin exän nyxän kestävän sitä että avaudun hänen miehelleen. Ja saahan sekin ne kuunnella ja vaikka sanoa mielipiteensä. Ei me mitään salaista puhuta.
Avaudut ????