Jos on esim. lenkillä, pitääkö vastaantulijaan ottaa aina silmäkontakti??
Tämä ikuinen ongelma, kun en haluaisi, mutta tuntuu töykeältä jos en ota. miten teet?
Kommentit (30)
No älä ainakaan iske nyrkillä silmään, se olisikin aikamoinen silmäkontakti. Katsekontaktiakaan ei tarvitse ottaa tuntemattomiin vastaantulijoihin.
Oman kokemuksen mukaan pk-seudulla ihmiset pääasiassa tuijottaa kaukaisuuteen tai maahan lenkkipolulla vastaantullessaan. Tampereelle muutettuani taas enemmistö ottaa katsekontaktia. Aluksi se oli hämmentävää ja jopa vähän vaivaannuttavaa, kun jollain tapaa tykkäsi siitä "huomaamattomuudesta" pk-seudulla. Nykyään kuitenkin tiirailen vastaantulijoita sillä silmällä, että tiiraileeko he takaisin. Moni tiirailee varmaan samaa.
Silmäkontakti 😄 Nyt mun mielikuvissa kaikki vastaa tulevat lenkkeilijät hierovat silmämuniaan toisiaan vasten.
Mä suorastaan järkytyin kun joku tuntematon juoksi mua vastaan lenkkipolulla Hgissä ja sanoi Huomenta.
Vierailija kirjoitti:
Silmäkontakti 😄 Nyt mun mielikuvissa kaikki vastaa tulevat lenkkeilijät hierovat silmämuniaan toisiaan vasten.
Tai jotain muita munia.
ellet katso niin sua pidetään psykoottisena tai leuhana.
jos katsot niin pidetään pöpinä tai ihmetellään mitä tuo kattoo.
😆
Mun puolesta saa katsoa silmiin ja kiinnostavaa jos tulee yllättävää katsekontaktia randomeilta.
Kyllä pitää. Lisäksi on kohteliasta heittää kärrynpyörä ja laulaa Maamme-laulu. Muuten sinua katsotaan kieroon.
Ei vastaantulijoita saa tökkiä silmään. Se on kyllä kauhean epämiellyttävää.
Joo ja just silmäkontakti. Katsekontaktista ei oo mihkään, mut silmäkontakti on jo jotain jokaisen vastaantulijan kanssa.