Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on esim. lenkillä, pitääkö vastaantulijaan ottaa aina silmäkontakti??

Vierailija
25.06.2022 |

Tämä ikuinen ongelma, kun en haluaisi, mutta tuntuu töykeältä jos en ota. miten teet?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja just silmäkontakti. Katsekontaktista ei oo mihkään, mut silmäkontakti on jo jotain jokaisen vastaantulijan kanssa.

Vierailija
22/30 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ainakaan iske nyrkillä silmään, se olisikin aikamoinen silmäkontakti. Katsekontaktiakaan ei tarvitse ottaa tuntemattomiin vastaantulijoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan pk-seudulla ihmiset pääasiassa tuijottaa kaukaisuuteen tai maahan lenkkipolulla vastaantullessaan. Tampereelle muutettuani taas enemmistö ottaa katsekontaktia. Aluksi se oli hämmentävää ja jopa vähän vaivaannuttavaa, kun jollain tapaa tykkäsi siitä "huomaamattomuudesta" pk-seudulla. Nykyään kuitenkin tiirailen vastaantulijoita sillä silmällä, että tiiraileeko he takaisin. Moni tiirailee varmaan samaa.

Vierailija
24/30 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäkontakti 😄 Nyt mun mielikuvissa kaikki vastaa tulevat lenkkeilijät hierovat silmämuniaan toisiaan vasten.

Vierailija
25/30 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suorastaan järkytyin kun joku tuntematon juoksi mua vastaan lenkkipolulla Hgissä ja sanoi Huomenta.

Vierailija
26/30 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmäkontakti 😄 Nyt mun mielikuvissa kaikki vastaa tulevat lenkkeilijät hierovat silmämuniaan toisiaan vasten.

Tai jotain muita munia.

Vierailija
27/30 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellet katso niin sua pidetään psykoottisena tai leuhana.

jos katsot niin pidetään pöpinä tai ihmetellään mitä tuo kattoo.

😆

Vierailija
28/30 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta saa katsoa silmiin ja kiinnostavaa jos tulee yllättävää katsekontaktia randomeilta.

Vierailija
29/30 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää. Lisäksi on kohteliasta heittää kärrynpyörä ja laulaa Maamme-laulu. Muuten sinua katsotaan kieroon.

Vierailija
30/30 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaantulijoita saa tökkiä silmään. Se on kyllä kauhean epämiellyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme