Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaditaanko teidän työpaikalla että äiti ja isä hoitavat lasta yhtä paljon?

Vierailija
25.06.2022 |

Huomasin juuri että pomo oli kirjoittanut "yrityksemme arvot" -otsikon alle pitkän purkauksen että naisenemmistöisellä työpaikalla on epäreilua jos vain äidit jää aina pois töistä hoitamaan sairasta lasta ja kyllä isänkin pitää ottaa vastuuta yhtä paljon kuin äidin ja jäädä kotiin että äiti voi olla töissä. Luulin että lapsen hoitojärjestely on perheen yksityisasia eikä kuulu pomolle.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä yksi isä, joka hoitaa lapsen sairastumiset. Vaimonsa on esimies eri yksikössä, joten isän poissaolo ei haittaa niin paljoa.

Vierailija
2/2 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies jää yleensä kotiin, jos lapsi kipeä, tienaamme molemmat aika lailla saman verran, mutta minun työnantaja on monessa asiassa tosi joustava ja minulla mm. liukuvat työajat. Miehen työnantaja taas todella joustamaton, ei tule kauheasti työntekijää vastaan. Siksi meillä ns sopimus, että minun reilua työnantajaa ei lisäksi kuormitettaisi lapsen sairastamisilla. En kyllä hyväksyisi, jos työnantaja alkaisi puuttumaan asiaan että miten sairaspoissaolot jaetaan. Meillä täysin omasta tahdosta toistaiseksi jaettu kuten yllä kerroin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi