Miten olette pukeutuneet näin juhannusaattona?
Kommentit (145)
Tulin just duunista. Kävin suihkussa ja pyörin kotonani kevyt saunatakki yllä.
Hörpin kylmää kuohuviiniä parvekkeella ja katselen hiljaista aluetta.
Jossain tuolla kaukana pikkupojat juoksee kentällä jalkapallon perässä.
Iltapäivän aurinko loistaa ja on auvoinen juhannusaaton iltapäivä.
Muutama puhelu ja sitten katselemaan jokin HBO:n pitkä sarja.
Aamulla töihin klo 7.
Loma alkaa 4.7.
Upeat tunnelmat.
Löysä t paita ja pikkarit, on kuuuma.
Valkoinen, väljä puuvilla- pellavamekko. Vilpoinen näille säille, ja kesäisen nätti. Juhannustansseihin lähden näillä näppäimillä.
Sohvaan liimautuneet pieruverkkarit jalassa
Pellavahame ja vihreä pitkähihainen puuvillapaita, jossa edessä vetoketju. Normiasusteet mökillä.
Pitkähihainen paita koska pohjoisessa sääskiä ja myös siksi, että suojaan ihoa auringolta. Aurinkoihottuma ollut riesana lapsesta saakka
Kylpytakissa just nyt.
Luulempa että en muuta enää vaihdakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niihin läpinäkyviin nuden värisiin legginseihin ja mustiin stringeihin, jotta miespuoliset juhannusvieraat ja naapurit saa katsella mun takapuolta.
Tämä teksti lähtee täältä alle aikayksikön 🤣
Mode taitaa ollakin vaihtunut...
Sinivalkoruudulliset puuvillahousut (varmaan pyjamahousut, mutta ei se täällä mökillä haittaa), valkisiniruudullinen lyhythihainen kauluspaita ja puolukanpunaiset villasukat.
Minimekko kirpparilta. Mies tykkäsi.
Olen kotinaturisti, ei ole ollut vaatteita koko päivänä. Aina ilkosillani kotona, oli 30 ast helle tai pakkanen. Olen 60 v nainen, asun yksin.
T-paita ja olohousut. Olen yksin kotona ja katselen leffoja Viaplaystä. Just katsoin uusimman Bondin, oli hyvä.
Tulin juuri tallilta, joten ratsastus tamineet ja sitten päivystän viikonlopun yli, joten normaalit sairaalan työvaatteet.
Pitkässä yöpaidassa olen ollut koko päivän ja silti on turhan lämmin sisällä. Ulos ei voi edes harkita menevänsä kun siellä on vielä kuumempi eikä toisaalta ole edes mitään pitkää mekkoa tai vastaavaa jossa voisi ulkona olla.
Mulla on pelkkä minttumaski. Saa nähä tuleeko kukaan hakemaan juhannustansseissa vai saanko edes pääsylippua ostettua
Vaalea lyhythihainen pellavamekko ja valkoiset kangaskengät