Miten olette pukeutuneet näin juhannusaattona?
Kommentit (145)
Lusin tämän aaton kotosalla ihan vaan pitkässä mekkotopissa. Huomenna taas ihmisten ilmoille kunnon vaatteissa.
Miehen vanhat collegeshortsit ja hikinen trikootoppi, joka nippa nappa peittää mahan. Kohta ei enää niitäkään, kun pääsee saunaan. Ollaan mökillä ja olen 6. kuulla raskaana :)
Boxerit jalassa ja oluttuoppi varjostaa sixpäkkiä. T.sikamies
Mulla pahamaineinen tunika (ohut väljä kesämalli puuvillaa, kokoa l vaikka s saattaisi mahtua), pikkarit ja that 's it. Istun kotisohvallani yksin ja pohdin, lähtisinkö läheiselle lammelle polskahtamaan. Hikinen päivähän tästä sukeutui. Parvekukat sain juuri kasteltua.
Alkkareissa ja t-paidassa on päivä mennyt tuulettimen edessä. Kissoja tuskin mun pukeutumistyylini haittaa.
Työvaatteet eli housut ja jonkin sortin paita päällä. Maski kruunaan koko koreuden.
Päivällä toppi ja shortsit. Nyt vain alushousut.
Hanxin ajopuku. Käytiin pari kokkoo pärrällä kiertämässä. Reippa 170km.
Palstamammat saa varmaan painajaisia: huppari, legginsit ja crocsit. Päivällä oli caprilegginsit ja ylisuuri kulahtanut t-paita, ja ne crocsit.
Alasti nukkumaan menossa. Ensimmäinen hellepäivä takana tälle kesää, vau!
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat saa varmaan painajaisia: huppari, legginsit ja crocsit. Päivällä oli caprilegginsit ja ylisuuri kulahtanut t-paita, ja ne crocsit.
Tuohan on palstamamman kansallispuku
Vähän käytetyt (vasta 3 kk) halpafarkut, repeytynyt kauluspaita ja 30 v vanha työpaikan logolla varustettu työtakki. Jalassa turvakengät ja rikkinäiset pikkusukat. Päässä vanha lippis. Kyllä passaa vanhalle miehelle!
Sota-ajan lapsi kirjoitti:
Vähän käytetyt (vasta 3 kk) halpafarkut, repeytynyt kauluspaita ja 30 v vanha työpaikan logolla varustettu työtakki. Jalassa turvakengät ja rikkinäiset pikkusukat. Päässä vanha lippis. Kyllä passaa vanhalle miehelle!
Nikkisi pisti silmään minkä sodan? Vietnamin vai Afganistanin?
Lyhyeen mekkoon, joka nousee istuessa vesirajaan, jolla eduskunnan kuppilassakin huomio on taattu. Haluan vetää puoleeni miesten katseita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on oikein maalitahrainen hihaton tunika. Maalaan taulua terassilla ja olen yksin kotona. Naapureista ei suoraa näkyvyyttä.
Onko taulusi niin paha tekovika, ettei sitä voi naapureille näyttää?
Oikein komea taulu. Tekijä ei varmaan kovin esteettinen, vanha ja lihava 😁 ja ihan hyvin voisin näyttää taulun naapureille, meidän terassille ei vain ole näköyhteyttä mistään, joten pitäisi varmaan viedä tuonne portinpieleen.
stringit ainoastaan t: seppo 50v