Miten olette pukeutuneet näin juhannusaattona?
Kommentit (145)
Tukisukat, vanhat salihousut ja kulahtanut tunika.
Tulin töistä, heitin työvaatteet pyykkiin ja suihkun jälkeen päällä on alusvaatteet ja naruolkaiminen trikoomekko.
T-paita ja verkkarit, kitkin äsken rikkaruohoja. Kohta voisi vaihtaa siistimmät vaatteet =)
Vierailija kirjoitti:
Pinkit camo-housut, punainen hihaton paita ja maiharit.
M 48
Onko myös korvikset?
Ryppyiseen ihooni. On laskoksia ja poimuja omasta takaa.
Rantamekkoon. Tosin lähimpään rantaan on monta kilometriä, mutta puuvillainen rantamekko toimii kotiasuna.
Tulin juuri vähän aikaa sitten töistä ja vedin päälleni vanhan kuluneen vilpoisen t-paidan ja jalassa pikkarit. Ei edes rintsikoita.
Täällä missä asun tosi kuuma ja kyllä tekee mieli kiskoa vaatteet mahdollisimman vähille kun tuolta ulkoa tulee vaikka ilmastointikin on päällä. Asun yksin joten aivan sama miten pukeudun.
Täällä ei muuten juhannusta tunneta joten en sitä myöskään vietä. Ehkä illalla uimaan, meri on parinssadan metrin päässä. Loma alkaa ensi viikolla, ihanaa!
Olen yöpuvussa. Löysat housut ja toppi.
Vierailija kirjoitti:
Niihin läpinäkyviin nuden värisiin legginseihin ja mustiin stringeihin, jotta miespuoliset juhannusvieraat ja naapurit saa katsella mun takapuolta.
Tämä teksti lähtee täältä alle aikayksikön 🤣
Aion nyt pitää koko juhannuksen ajan vain tätä kevyttä kukkakuvioista kesämekkoa ja näitä ohuita kesävahvuus-sukkahousuja.
Pitkä trikoomekko. Aamupäivällä kävin torilla niin oli ostoskori ja kietaisukukkamekko ja sandaalit. Nakkena kävin porealtaassa äsken ja huomenna ajattelin lenkkeillä joten t-paita, shortsit, lenkkarit sitten. Vietän juhannusta kotona yksin mutta tykkään pukeutua, tehdä hyvää ruokaa ja nauttia elämästä.
Toivottavasti mekkosi piilottaa vesirajan, toivottavasti et astu lasinsirpaleisiin. Rohkea on asusi, mutta onhan nyt kesä, joten kyllähän mekko ja korvikset riittää.....
Tallinnassa alusvaatteet päällä. Hotellihuoneessamme on melkoisen kuuma, joten ei pysty laittaa enempää päälle. Lähdetään tänään vielä syömään hyvin ja laitan silloin siistin mekon ja ballerinat. Korvikset mulla on 24/7 muutenkin ja sormukset myös löytyy.
Mulla on oikein maalitahrainen hihaton tunika. Maalaan taulua terassilla ja olen yksin kotona. Naapureista ei suoraa näkyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on oikein maalitahrainen hihaton tunika. Maalaan taulua terassilla ja olen yksin kotona. Naapureista ei suoraa näkyvyyttä.
Onko taulusi niin paha tekovika, ettei sitä voi naapureille näyttää?
Pukeudun tänään punamustaan eli kädessä kyynärpäihin ulottuvat mustat pvc-käsineet ja yläosana punainen pvc-toppi/minimekko ja jalassa ylitiukat mustat kiiltävät pvc-housut ja välillä jalassa mustat pvc-reisisaappaat mutta ei koko ajan ku on aika lämmin.mutta ihana olo
Sisällä 26 astetta eli pelkät alkkarit on jalassa.
Pyjamashortsit ja toppi. Aion viettää rennon illan.
Minulla on ohut hihaton puuvillamekko. Sitten on pikkarit. Vietän illan kotona.
Sisällä on +19 eli villasukat jalassa, rennot housut ja Addun huppari. Ulkona on nippanappa +20, mutta en tosiankaan mene tuonne itteeni itikoille syöttämään. Sisällä just lepposa olla, mukavan viileetä.