Miten olette pukeutuneet näin juhannusaattona?
Kommentit (145)
Vietän urbaania juhannusta kotona karvainen yläkroppa paljaana ja pelkät shortsit jalassa. Onneksi asuntoni on suhteellisen viileä eikä aurinko paista suoraan tänne enää aamupäivän klo 11 jälkeen.
Raitakuvioinen yöpaita, ajattelin olla se päällä koko juhannuksen.
Uikkarit, kun tulee touhuttua pienten serkkujen kanssa ja välillä ohut pontso/huivi/saronki/mikälie.
Kun syödään laitan kesämekon päälle.
N26
Musta pitkä ja väljä pellavamekko ja jalassa Birkenstockin sandaalit. Hiukset kiinni ylhäällä hainhampaalla. Lähden pian puolison ja lasten kanssa ystävien mökille.
Vierailija kirjoitti:
Luin aiemmin kommentteja tyylittömimmistä ihmisistä. Sain vinkkejä. Laitan tiukat legginsit, isoa myötäilevän stretsipuseron, isot korvakorut ja kirkkaanpunaista huulipunaa sillei hiukan huulten yli rajaten ja käsilaukuksi Lidlin muovikassi. Ja jalkoihin läpsyrit. Saavat tyyliniekat vapista.
Nyt on uusi sana, mutta täysin ymmärrettävä.
Flipflopit, lipilapit, varvasandaalit..... läpsyrit.
Treenivaatteet vielä, kun olin äsken salilla. Kohta ehkä vaihdan biksuihin ja hillun pihalla. Ilta menee varmaan verkkareissa ja ohuessa pitkähihaisessa.
Morsiuspuku. Sulhasta vaan ei ole. Menen pellolle juoksemaan, josko se ilmestyisi.
Toppi ja sortsit päällä ensimmäistä kertaa tänä kesänä. Sortsit olen itse ommellut joskus 80-luvulla ollessani parikymppinen. Vielä mahtuu päälle. Mökillä ollaan kaksin miehen kanssa.
Ei kannata mennä. Kadut, jos erehdyt naimisiin.
Koronajuhannus kaupungissa..
Partsilla bikinit, sisällä ohut collegemekko koska ilmalämpöpumppu viilentää tehokkaasti.
Koiralenkille shortsit ja lyhythihainen pusero.
Silkkinen väljähihainen vaaleanpunainen kukkatunika, vaaleansiniset farkkucaprit ja pinkit tennarit.
Lidlliin ale marimekon raitapaituli. Panin sentään alusvaatteet vaikka sohvalla oleilenkin, korona. 368
Korsetti, stringit, sukkanauhat. Kohta hääpuku päälle!
Villasukat, legginsit, tunika ja paksu villatakki. Hirsitalo on kylmä ihan ilman ilmalämpöpumppuakin. Ulkona käyn välillä lämmittelemässä.
Ja järvessä uimassa.
minari ja toppi, korvikset ja korkkarit.
Toppi ja shortsit. Kaupunkijuhannus omalla terassilla.
Bikinit. Ulkona ja välillä sisällä käymässä, illalla saunan jälkeen paituli. Ei jaksa muita vaatteita. Yksin kotona, koko juhannus. Ihanaa!
Ulkona farkut ja viskoosipaita, sisällä trikoot.