Miten olette pukeutuneet näin juhannusaattona?
Kommentit (145)
Pitkä musta pellavamekko juhannusaattona. Tänään sininen pellavamekko.
Rento, raidallinen hellemekko ja pikkarit. Kohta heitän mekon pois ja meen aurinkoon 😎
Vihreäkuvioinen hellemekko. Paljaat varpaat. Istun pihalla ja syön mansikoita. Muut ovat mökillä ja sieltä lähettävät kuvia. Olen yksin kotona, järjestelen yläkerran vaatehuonetta, eikä tarvitse passata vieraita. Niitä riittää mökillä jopa Euroopan ulkopuolelta saakka. Sellä on vain töitä tiedossa. Kohta menen meren rantaan. Soittelen CD levyjä, suomi poppia. Ekaa kertaa olen yksin Juhannusta. Ei kuulu liikennettä edes Länsiväylältä. jännää, hiljaista.
Pyöräilyhousut ja tpaita, ei sukkia. Kämpässä 27 lämpöä, hyvin tarkenee.
Aurinkolaseihi, ei muita vaatteita
Velourhousut ja nukkaantunut pinkki polyesteritoppi valkoset t-paita rintsikat ja yläasteaikaiset mustat kissapikkarit
Kas kun satuit kysymään. Minulla on nyt päällä Ivana Helsinki -vaatemallistoon kuuluva aamutakki. En jaksa pukeutua ns. "ulkovaatteisiin" ellen ole menossa ulos. Meinasin lähteä uimaan, mutta tuo hiekkaranta tuossa parin korttelin päässä on aivan täynnä jengiä. Täytyy kai ottaa joku ajoneuvo (pyörä, skootteri, auto) perseen alle ja käydä mökillä uimassa.
Sairaalan käytöstä poistettuihin pyjamahousuihin ja vanhaan trikoopuseroon, jossa on napit. Kummatkin ovat vaaleanpunaiset, vaikka eri sävyä. Jalassa on villasukat.
Tänään ollaan kahdestaan mökillä miehen kanssa joten lähinnä iso ohut huivi on ollut "mekkona" . Uitu on paljon joten myös bikinit
Vain kevyet pikkuhousut. (Juhannuspäivänä kotona)
Villasukat ja vanha maksimekko. Ulos mennessä laitan leggingsit, pitkän tunikan ja takin - jos on pakko mennä esim kauppaan. Suojaudun vaatteilla auringolta.
Vierailija kirjoitti:
Ilman rihman kiertämää
Sama täällä, aivan liian kuuma lappilaiselle, yksin kotona nakuna!
Punertavaan ja kirjavaan polviin asti ulottuvaan kesämekkoon ja kevyt pitsiliivi. Kenkiä ei juuri nyt ole.
Kuvallinen kesämekko. Hyvin tarkenee, kun +25 astetta. Just kävin uimassa, ja sit kylmässä suihkussa :)
Ihanaa , kun saa taas palelematta pitää mekkoa. Minulla on sellainen kotimekko, hiaton, arkinen, mutta ihan tyylikäs, napakkaa kangasta oleva raidallinen mekko. Taisi olla ihan joku merkkituote, mutta ei kuitenkaan mitenkään juhlava. Eli siinä mekossa olin eilen ja tänään ja varmaan huomennakin. Ihan kotosalla vain.