Miten olette pukeutuneet näin juhannusaattona?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Yöpuku vielä
Tämä ja olen vielä sängyssä.
Yöppärinä on joulu-t-paita sekä mieheltä viedyt trikooshortsit. Jälkimmäiset otin, koska on menkat ja pelkäsin että ainoa lakana likaantuu (heitin juuri toisen lakanan pois kun se oli rikki).
Teepaita ja shortsit. Niinkui kesällä aina.
Nyt on kesämekko. Eilen illalla olin yksin kotona ja hirveän kuuma, joten olin ihan alushousuissa vain.
Kello on aamiasaika...vedin niskaan eilisen hikisen ohuen tunikan, ei alushousuja.
Pukeudun sitten ennekuin ruokavieras tulee, farkkucaprit ja joku paita. Ilta menee perheen kesken uimapuvussa.
T-paita, löysät vajaalahkeiset kesähousut ja varrettomat sukat. Yksin olen kotona vielä, ei tarvi tällätä.
Pinkit camo-housut, punainen hihaton paita ja maiharit.
M 48
Legginsit, polviin asti olevat villasukat, crocsit, päällä kaapu ja kaavun alla hihaton t-paita. Päällä pitkä neule takki.
Shortsit, t-paita ja ulos lähtiessä vielä varvastossut.
Polvihousut, t-paita, sukat ja tennarit nyt päällä.
Kohta koirakin on päällä.
Samat kiteet kuin aina sisällä eli huppari ja farkut ja alla alusvaatteet. Ens juhannuksen vietän omassa kämpässäni Helsingissä/pk-seudulta.
M28
T-paita ja alushousut. En vietä juhannusta.
Punavalkoinen kukkakuvioinen maksimekko
Likainen kolttu on päällä, mutta ei se mitään, lapsena ei pesty vaatteita koko kesänä.
Alasti makaan kotona tuulettimen vieressä. Länsirannikolla hellepäivä, niin ei ulosmeno houkuta.
Vaaleanpunainen Pinkon silkkimekko ja mustavalkoinen pilkullinen röyhelöpaita.