Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kotikaupunkisi hirvein asuinalue?

Vierailija
23.06.2022 |

Kriteerit hirveimmälle oma valinta.

Mun mielestä Malmi (Helsinki). Ja joo on siellä ihan kivaakin aluetta, mutta niin on kaikkialla. Kontulakin on varsin viihtyisää ja rauhallista ostarin ulkopuolella.

Malmi on musta ehkä rataisinta Helsinkiä vaikka yleensä ihmiset keskittyy johonkin idän lähiöihin.

Kommentit (545)

Vierailija
61/545 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä on paljon. Nekala, Tampere.

Nekala, miksi?

Musta Tampereen pahin on Hervanta. Ja seuraavaks Tesoma.

Mun lapsi sanoo että Multisillalle ei muuttais. On asunutv Duon vieressä koko opiskeluajan, eikä valita.

Vierailija
62/545 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervanta, Tampere. Muutaman kerran kulkenut bussilla sinne kaverille kylään, ja mietin vaan missäköhän maassa mä oikein olen. Sama kaverin lähikaupassa. Tuntui todella epämukavalta. En ikinä muuttaisi Hervantaan, vaikka ilmaiseksi saisin asua siellä. Kaverikin muutti onneksi pois sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/545 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liipola

Vierailija
64/545 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko helvetin kylä (Kuusamo). Tai "kaupunki" tää on ollut jo iät ja ajat mut ngga please. Kyläpahanen.

Vierailija
65/545 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupis eli tuppurala mikkelissä. Ihmisiä on puu kotettu ja tiputeltu partseilta, koulu poltettiin ja silloin kun  baari oli vielä pystyssä niin siinä pihalla juopot niin että koko kortteli kaikui.

Sääli sinänsä, sillä alue on on muuten ihana matonpesupaikkoineen ja kuntopolkuineen.

Vierailija
66/545 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hervanta, Tampere. Muutaman kerran kulkenut bussilla sinne kaverille kylään, ja mietin vaan missäköhän maassa mä oikein olen. Sama kaverin lähikaupassa. Tuntui todella epämukavalta. En ikinä muuttaisi Hervantaan, vaikka ilmaiseksi saisin asua siellä. Kaverikin muutti onneksi pois sieltä.

Herwoodin metsässä luulisi olevan turvallista kun siellä on paljon sheriffejä, mutta ilmeisesti ei.

Vierailija
67/545 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karhuvuori tai Karhula (Kotka).

Kysyttiin hirveimpiä, ei karhuimpia.

😃😃

Vierailija
68/545 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavola (Hyvinkää).

Vesitorninkadun alue on mun mielestä vielä ikävämpi ja nuhruisempi. Munckinkatu on myös siinä kohtaa tosi ankea hylättyine rakennuksineen. Kaiken kruunaa se rähjäinen juottola kadunkulmassa. 

Paavolassa on sentään hyvänä puolena Sveitsin metsät ihan vieressä. 

Vierailija
69/545 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miilumäki ja Haapala Karkkilassa.

Varsinkin ensimmäisenä mainitussa asukkaat lähinnä nistejä ja juoppoja. Asuntoja ryöstellään ja velkoja peritään.

Asuin 8 vuotta sitten tuolla Miilumäessä muutaman kuukauden työkeikan ajan. Huonosta maineesta sain tietää kollegoilta. Käytännössä oma talo ja naapurit oli kuitenkin ihan lintukoto, ei koskaan mitään häiriötä.

Vierailija
70/545 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella kamalimmat kaupunginosat on Hervanta, Tesoma (Virontörmä), Multisilta ja Nekala. Noista kaupunginosista löytyy kyllä edullisimmat asunnot. Mutta niin kauan, kun pystyy asumaan jossain muualla, niin saa olla tyytyväinen.

Toki viimeiset vuodet myös Tampereen keskustan alue on ollut epäviihtyisää aluetta. Paljon nistejä ja juoppoja.

Vierailija
71/545 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulusta sanoisin Rajakylä. Tuira on huonossa maineessa, mutta ei se ole niin paha mitä sanotaan. Asuin kymmenisen vuotta levottomana tunnetulla kadulla ja naapurusto oli kieltämättä monen sorttista, pelätä ei kuitenkaan koskaan tarvinnut. Rajakylästä muuttaneet naapurit pitivät myös Tuiraa erittäin rauhallisena.

Vierailija
72/545 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimäki tai Hakunila. Vantaa.

Syyt samat kuin yleensä: hörhöjä ja hulluja, juoppoja ja nistejä, köyhyyttä ja rikollisuutta.

Vierailija
73/545 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veri-Douppila eli Meri-Toppila (Oulu)

Vierailija
74/545 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on Hirvelä?

Varmaan jossain hirveässä paikassa.

Vierailija
75/545 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi käydä läpi kaikki paikkakunnat tämän ketjun perusteella ja julkaista kuvakirja tai vaikka lyhytelokuva - Suomen karmeimmat getot.

Vierailija
76/545 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riihimäellä on Peltosaari. En jaksa selittää. Tietäjät tietää.

Vierailija
77/545 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asun Porin kaupungin alueella. Sanoisinpa, että koko joen eteläpuoli. Ei nyt ehkä ihan keskusta, mutta sen ympärystä. Toisin sanoen, ei siellä mikään alue nouse toista pahemmaksi, mutta en kyllä viihtyisi oikein missään siellä. Olen asunut lähinnä lännen puolella ja koen ehkä siksi itäosat epämiellyttävimmäksi.

Mitä ihmettä sä oikein horiset? Joen eteläpuolella on kirkko, tori, kivi-Pori ja kaikkein kauneimmat rakennukset ja puistot. Sähän oot ihan sekasin 🙄

Vierailija
78/545 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liipola,Sampola,Porkka ja Pihlava Porissa

Vierailija
79/545 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvenpäässä eli tuttavallisemmin jäkessä se taitaa olla Jamppa, joka on ehtaa 70-lukua ja jotenkin jäänyt kehittymättä, toisin kuin kaupungin muut saman vuosikymmenen asuinalueet.

En myöskään pidä Saunakallion tai Kaakkolan asuinalueista, vaikka ne sinällään ovatkin ihan idyllisiä pientaloalueita. Syynä on niiden melko välittömässä läheisyydessä (hieman alle tai yli 1 km) sijaitseva kaatopaikka ja sen aiheuttamat hajuhaitat.

Vierailija
80/545 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo = Suvela/Kirkkojärvi, Suurpelto

Helsinki = Malmi, Vesala

Vantaa = Hakunila, Havukoski, Maarinkunnas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä