Mikä on kotikaupunkisi hirvein asuinalue?
Kriteerit hirveimmälle oma valinta.
Mun mielestä Malmi (Helsinki). Ja joo on siellä ihan kivaakin aluetta, mutta niin on kaikkialla. Kontulakin on varsin viihtyisää ja rauhallista ostarin ulkopuolella.
Malmi on musta ehkä rataisinta Helsinkiä vaikka yleensä ihmiset keskittyy johonkin idän lähiöihin.
Kommentit (545)
Miilumäki ja Haapala Karkkilassa.
Varsinkin ensimmäisenä mainitussa asukkaat lähinnä nistejä ja juoppoja. Asuntoja ryöstellään ja velkoja peritään.
Lauste, Turku. Vanhempani asuvat siellä ja aina kun siellä käy, vastaan tulee mitä ihmeellisempää hiihtäjää. Lisäksi siellä on aivan liian rikastettua.
Järvenpäässä ylivoimaisesti Jamppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karhuvuori tai Karhula (Kotka).
Kysyttiin hirveimpiä, ei karhuimpia.
Aa, minun mokani! Kotkan läheltä löytyy toki sellaisia kuin Hirvensaari ja Hirvikoski, ne on hirveän takapajuisia paikkoja hyttysineen ja punkkeineen!
Vierailija kirjoitti:
Järvenpäässä ylivoimaisesti Jamppa.
Luulin, että Jamppa olisi hieman rauhoittunut viime vuosina.
Bijlmermeer / Amsterdam Zuidoost
Vierailija kirjoitti:
Rönö (Kuopio).
Niin täynnä omahyväisiä ja itseriittoisia omien pierujen haistelijoita ettei oo tosikaan.
😂
Top3 ovat Käpylä, Koskela, Oulunkylä alueet Helsingissä. Tuonne seudulle en ikinä muuttaisi, karmean masentavaa aluetta.
Vierailija kirjoitti:
Turun Rinkeby eli Varissuo.
Mä vastaan Tukholman Rinkeby, eli... Rinkeby.
Olen käynyt Varissuolla ja se on lintukoto jos tuohon vertaa.
Kallio/Sörkka alue.
Huumeita, hipstereitä, juoppoja, baareja, vegerafloja, strippiluolia ja seksikauppoja. Ja sit ku kaikki on viel olevinaan et Kallio ois jotenki mesta paikka.
Vierailija kirjoitti:
Top3 ovat Käpylä, Koskela, Oulunkylä alueet Helsingissä. Tuonne seudulle en ikinä muuttaisi, karmean masentavaa aluetta.
Käpylä..? Miksi, eikö se ole aika idyllinen paikka? Koskela on aika ghetto kyllä siinä vieressä.
Tesoma, Annala, Kaukajärvi, Peltolammi, Multisilta, Kalkku, Linnainmaa?
Keskusta (Suonenjoki).
Jos haluan asua maalla niin haluan omaa tilaa ja rauhaa. Jos haluaisin että palveluita ja kauppoja ja menoa ja muuta olisi lähellä, en asuisi Suonenjoella.
Vierailija kirjoitti:
Rönö (Kuopio).
Niin täynnä omahyväisiä ja itseriittoisia omien pierujen haistelijoita ettei oo tosikaan.
Sanoo ääni lehtiroskiksesta...
Espoon paskus.