Mikä on kotikaupunkisi hirvein asuinalue?
Kriteerit hirveimmälle oma valinta.
Mun mielestä Malmi (Helsinki). Ja joo on siellä ihan kivaakin aluetta, mutta niin on kaikkialla. Kontulakin on varsin viihtyisää ja rauhallista ostarin ulkopuolella.
Malmi on musta ehkä rataisinta Helsinkiä vaikka yleensä ihmiset keskittyy johonkin idän lähiöihin.
Kommentit (545)
Vierailija kirjoitti:
Pupuhuhta Jyväskylässä. Levotonta seutua. Onkohan vuoden sisällä vähintään kaksi ruumista löydetty jostain ojan pohjalta.
Vain kaksi vuoden sisällä.? Vahvaa aliarviointia!
Tässä ketjussa on mainittu melkein koko Helsinki. Ei täällä nyt niin kauheaa joka paikassa ole. Itse asun itä-helsingissä, ja tänäänkin kävin rannalla uimassa, kävelymatkaa on kodin pihasta sinne noin viisi minuuttia.
Asun rauhallisessa ja puistomaisessa, väljästi rakennetussa lähiössä. Viihdyn.
Mikä tekee asuinalueesta hirveän. Minä olen käynyt kaikissa mainituissa Helsingin lähiöissä ihmisten kotona. Kodit ovat olleet siistejä ja valoisia. Niissä on asunut ns . kunnollista väkeä. Kaupat siistejä ja ruokaravintolat hyviä keskitason paikkoja. Ei merkittävää roskaamista kaduilla. Juoppoja istuskelee ostarien lähellä. Nämäkö ihmiset, jotka ovat luisuneet kaidalta tieltä, tekevät paikasta hirveän.
Vierailija kirjoitti:
Pupuhuhta Jyväskylässä. Levotonta seutua. Onkohan vuoden sisällä vähintään kaksi ruumista löydetty jostain ojan pohjalta.
.
Kirkonpelto