Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko olla minun kavereitani juhannuksen aikaan, kun olen yksin?

Vierailija
23.06.2022 |

Jos laitan tänne aloituksia niin voitaisiin keskustella. Käykö se teille?

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

~Yksinäinen~ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä on tarkoitus keskustella?

Ihan mistä vaan. Vaikka siitä, että kuinka teillä sujuu juhannuksen vietto.

No mä olen tähän mennessä ollut ensin kaupassa töissä. Sen jälkeen tullut bussilla kotiin ja alkanut juomaan alkoholia ja syönyt hieman. Samalla olen selannut 9gag.comia ja vauva.fi-palstaa vuorotellen ja kuunnellut Spotifysta metalli musiikkia.

Vierailija
122/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap -Yksinäinen-!

Oletko vielä linjoilla?

Kuulostat mukavalta, asialliselta ja rauhalliselta ihmiseltä.

Haluatko kertoa, missä päin Suomea olet?

Oletko yleensäkin yksin, vai erityisesti nyt juhannuksena?

Minä olen lähes aina yksin. Enimmäkseen se on ihan kivaa, kun olen introvertti ja tarvin paljon omaa rauhaa. Nyt vain sattui surullinen tapaus, ja yksinään ollessa suru ahdistaa enemmän. Voimat on aika vähissä juuri nyt, mutta kyllä tästä vielä nousen.

Olen Länsi-Suomessa mökillä. Paljon hommia täällä, mihin tarttua, ettei tarvi jäädä sohvalle makoilemaan.

Terv. toinen yksinäinen naisihminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää juhannusta!

Vierailija
124/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko päivä sujunut hyvin? Ap:lla tai muillakin, kaikki saa vastata. Minä yritin aloittaa jotain kirjaa, mutta hyllyssä on vain dekkareita ja yksi järkälemäinen klassikko, jota en saa koskaan aikaiseksi lukea. Ehkä pitää tarttua lapsen Aku Ankkoihin.

Vierailija
125/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko päivä sujunut hyvin? Ap:lla tai muillakin, kaikki saa vastata. Minä yritin aloittaa jotain kirjaa, mutta hyllyssä on vain dekkareita ja yksi järkälemäinen klassikko, jota en saa koskaan aikaiseksi lukea. Ehkä pitää tarttua lapsen Aku Ankkoihin.

On ollut mukava päivä, tein kakkuakin. Juhannuskakku. Mansikkaa ja kermaa.

Vierailija
126/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, joka et saa nukuttua ja oltua rauhassa, kun se isä siellä luonasi vie tilan ja ajan, mikä sinulla on, kun olet niin uupunut tai heikossa kunnossa? Oletko sairastunut jotenkin vai "heikko" muulla tavoin?

Vierailija
127/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä, joka et saa nukuttua ja oltua rauhassa, kun se isä siellä luonasi vie tilan ja ajan, mikä sinulla on, kun olet niin uupunut tai heikossa kunnossa? Oletko sairastunut jotenkin vai "heikko" muulla tavoin?

No pitää tähän sanoa, että itsellä ollut unettomuutta. Lisäksi isällä ihan eri rytmi kuin minulla. On todellinen sählääjä myös eikä pysy aloillaan yhtään. Itse kaipaan rauhaa. Tämä on pieni asunto myös. Et tunne isääni ja hänen tapojaan. Kyllä tämän kestää, mutta ei mikään paras juhannus. Terveisin kirjoittaja.

Vierailija
128/131 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille ja hyvää juhannuksen jatkoa! Unten mailla meni tänäänkin 12 asti ja huomasin juuri että Te Muut ette ole vieläkään herännyt(:

Lämmin pv ja kai se on hyvä syy lähteä fillarilla liikenteeseen, mutta ehkä vasta illemmalla.

Vierailija
129/131 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö täällä ollaan linjoilla vai iskikö juhannus väsymys? Upea keli, toivotan kaikille aurinkoisia ajatuksia !

Vierailija
130/131 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni maittoi täälläkin ja muutenkin aamu lähti verkkaisesti käyntiin. Kahvi oli hyvää ja aurinko paistoi. Kävin äsken pitkällä kävelyllä ja se teki hyvää. Ihmisiä oli paljon liikkeellä, se vähän yllätti.

Eilen jäi korkkaamatta kuohuviini, jonka taidan avata tänään. Ensin pitäisi vaan ruokapuoli hoitaa kuntoon. Tämä lämpö vaan tekee sen, ettei meinaa ruoka maistua. Yritän pärjätä kaapin antimilla, kun kauppaan ei tee mieli lähteä. Tänään otan rennosti ja korkeintaan viherkasveja suihkuttelen. Jonkun elokuvan voisin katsoa. Ei ihan hömppää, muttei mitään raakaa. Joku hyvä draama kelpaisi. Mukavaa lauantaita!

Vierailija
131/131 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö täällä ollaan linjoilla vai iskikö juhannus väsymys? Upea keli, toivotan kaikille aurinkoisia ajatuksia !

Näin upeat säät olleet monta päivää. On tullut ulkoiltuakin mukavasti. Juhannus meni, arki alkaa palailla, vaikka on vielä sunnuntai, voi vielä fiilistellä juhannusviikonloppua.