Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko olla minun kavereitani juhannuksen aikaan, kun olen yksin?

Vierailija
23.06.2022 |

Jos laitan tänne aloituksia niin voitaisiin keskustella. Käykö se teille?

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta ja juhannusta kaikille!

Mulla on ollut täällä kaksi kuukautti orpo kissanpentu hoidossa ja nyt se on siinä iässä, että voisi alkaa etsimään omaa kotia. Tänään tuli vahva tunne, että olisikohan se sittenkin jo omassa kodissaan?[/quote

Juhannuslapsonen <3

Vierailija
102/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, kun olisikin kivaa juhannus seuraa.

Tämä av-palsta on kyllä kiva. Mukava lukea teidän aloituksia aiheesta, kuin aiheesta. =)

Tuntuu, että täällä on samanhenkisiä ihmisiä, kuin itse on, harmi, ettei teitä tapaa live-elämässä. =/

Toki ilkeämieliset ihmiset pilaa nautintoa, kun kaikki ei voi keskustella asiallisesti ja toisia loukkaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto, kun olisikin kivaa juhannus seuraa.

Tämä av-palsta on kyllä kiva. Mukava lukea teidän aloituksia aiheesta, kuin aiheesta. =)

Tuntuu, että täällä on samanhenkisiä ihmisiä, kuin itse on, harmi, ettei teitä tapaa live-elämässä. =/

Toki ilkeämieliset ihmiset pilaa nautintoa, kun kaikki ei voi keskustella asiallisesti ja toisia loukkaamatta.

Ilkeitä ihmisiä aina löytyy. Pidetään kuitenkin tämä hyvän mielen keskusteluna.

Vierailija
104/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää juhannusta kaikille! 🙂

Vierailija
105/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, jollakin kissa siellä, onko se pentu ja minkä värinen?

Oletteko katsoneet YouTubesta hauskoja eläinvideoita? Siellä on söpöjä koiranpentuja, pieniä kissoja, puhuvia papukaijoja ja niin edelleen.

Vierailija
106/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä yksinäisä tai itsensä yksinäisiksi tuntevia on paljon. =/

Käyttekö yksin missään?

Itse olen ujo, enkä uskalla liikkua oikeastaan missään yksin.

Olen parisuhteessa, mutta tunnen itseni yksinäiseksi.

Olisi ihanaa löytää ystäviä, joiden kanssa voisi puuhailla mukavia juttuja. =)

Tuntuu pahalta teidän puolesta, jotka olette ihan yksin. <3

Toivottavasti tämä ketju tuo iloa ja ihanaa juhannus fiilistä meille kaikille. =)

Vierailija
107/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin tahtoisin olla minäkin. Juhlapyhät tuntuu pelkältä rasitteelta, kun on töistä väsynyt. 

Vierailija
108/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole yksin vaan taas "pakosta" isäni kanssa. Änkesi tänne kylään niin kuin viimeksi. En olisi halunnut häntä tänne, koska ensinnäkin herää aina todella aikaisin. Eli ihan päinvastainen rytmi kuin itselläni. Lisäksi olen huono nukkumaan (unettomuutta talvella) ja olen vasta vähitellen kesällä alkanut nukkua paremmin. Olen silti edelleen vähän heikossa kunnossa ja näin en tahtoisi ketään häiritsemään tänne. Saatan nukahtaa vasta kello 4 jolloin isäni jo herää. Näin homma ei oikein toimi. Isälläni on myös vauhti päällä koko päivän ja pitäisi itsekin jaksaa karata sinne tänne. Minusta ei ole nyt siihen. Makaan täällä sängyssä ja jalat kramppaavat. Ehkä olin liikaa auringossa tai join liian vähän. Samalla alaselkä kipeä. Tämän lisäksi isäni ei pääse millään yli siitä kuinka en ole saanut itselleni vielä ammattia hankittua. Näin ne samat valitukset ja painostukset siihen liittyen. Ja tunnen itseni huonoksi jo muutenkin.

Samalla olen yksinäinen ja toisaalta en meinaa nyt kestää isäni seuraa enää. Se vielä korostaa sitä kuinka muut juhlivat ja pitävät hauskaa. Itse en saisi edes huilata päivisin, kun sekin ihmetyttää toista. Kyllä päivällä mietin kuinka surkeaa tämä kaikki välillä on. Olen melko nuori ja oikeastaan en ole ikinä juhlinut juhannusta mitenkään enkä ollut missään. Sori valitus, mutta päätin kirjoittaa. Onhan tämä jotain ihan naurettavaakin toisaalta. Katsotaan miten kestän kolme yötä tätä juhlaa.

Voisitko sanoa sille isällesi, että olet nyt vähän kipeä, kuumettakin varmaan ja pyydät tuomaan vuoteeseen syötävää ja juotavaa. Jospa kyllästyisi passaamiseen ja lähtisi pois?

Ei se auta. Ei ole sellainen joka rupeaisi passaamaan ketään. Nukuin viime yönä pari tuntia, kun jalkoja ja selkää särki. Isäni nukkui hyvin aina kello 22:stä ainakin 5:n asti. Sitten aloitti kolistelun. Sitä samaa paasausta koko päivä. Ehti jo valittaa koulujutuistakin. Itse en oikeastaan tiedä miten jaksan vielä pari päivää. Jää unetkin niin vähiin. Tämä on rääkkiä. Ei "ymmärrä" oikein käytöstään ja sitä kuinka rasittaa minua. En olisi saanut ottaa tänne, mutta antoi rahaa yhteen pakolliseen reissuun itselleni (pääsykokeet) joten oli pakko sen vuoksi ottaa tänne "lomalle". En vaan oikein jaksa tätä enää. Hutera ja väsynyt olo. Olisin varmaan yrittänyt vielä aamulla nukkua ja kerätä voimia jos olisin yksin täällä. Sori taas valitus.

Vierailija
109/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii! Minäkin linjoilla, joten jutellaan vaan.

Mitä mieltä olet Niilo22:sta?

Vierailija
110/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap ja palstalaiset! Minäkin liityn joukkoon, vaikka miehen kanssa elelenkin. Hyvä mies, mutta ei tykkää kesän kuumuudesta kuten minä. Se tarkoittaa, että joudun nauttimaan aurinkoisista päivistä tavallaan yksin. Ei se minua haittaa. Saanpa kävellä minne itse haluan ja viipyä niin kauan kuin haluan.

Lenkkikaveriksi toivoisin koiraa, mutta allergian vuoksi se ei onnistu. Ilokseni vastaan tulee paljon koiranulkoiluttajia ja voin seurata eläinten menoa. Harvoin tuppaan juttusille. Yksinäisten ei-koiranulkoiluttajien kanssa juttelen useinkin, mutta koiraihmisiä vähän arastelen, kun joutuvat varmaan muutenkin joka välissä pysähtelemään.

No mutta, kohta syödään lounas ja sitten lähden ainakin juhannusruusuja katsomaan. Aurinkoista päivää!

Vierailija
111/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen olisi teidän unelma juhannuksenne?

Mitä siihen kuuluisi? Mitä tahtoisitte syödä?

Missä olisitte?  Millaista seuraa toivoisitte olevan mukana?

Jos raha jne.  ei olisi esteenä toiveillenne?

Kertokaa toiveistanne/haaveistanne. =)

Vierailija
112/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille! Nukuin vahingossa pitkään. Siis olen se joka ei ole Pentti ja rupean vasta aamupuuroa ja - kahvia nautiskelemaan.

Hyvää Juhannusta myös kaikille, ammattiin ja ikään katsomatta🌼

Vierailija
113/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien juhannus olisi kotona, grillaten jotain hyvää lihaa, riittävästi olutta ja miesystävän kanssa tietenkin.

Sellainen oli suunnitelmissa vielä reilu viikko sitten, mutta ei olekaan rahaa, ja miesystäväkin on entinen.

Vierailija
114/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveissani olisin jossain saaressa meren rannalla. Seurana kouluikäinen lapseni. Syötäisiin simppelisti mitä nyt mieli tekisi. Ei tarvitsisi olla mitään perinteistä. Voitaisiin bongailla lintuja ja ihailla auringonlaskuja.

Vierailija
115/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voin tähän vastata. Olen tuo isäni kanssa "kärsivä". Itselle riittäisi sellainen juhannus, että äitini poissa töistä ja hän seuranani. Söisimme rauhassa, lepäisimme, vähän kävely ja ulkona paljon. Tai sitten olisin rauhassa yksin koko juhannuksen ja eläisin omalla tahdilla. Isäni, kun ei voi olla paikoillaan hetkeäkään. Koko ajan pitää jotain tehdä.

Sitten jos miettii unelmajuhannusta niin itselle (jos vaan muuten olisin kunnossa ja voimia riittäisi) olisi varmaan hienoa osallistua johonkin tapahtumaan. En ehkä mitään festareita yms jaksaisi, mutta jokin pienempi tapahtuma. Siellä voisi myös syödä vähän paremmin. Itse tykkään kala ja kasvisruoista. Lihaa en muuten käytä lainkaan. Jälkkäriksi kakkua tai hyvää jäätelöä. Asun itse vähän kuin mökillä joten erilainen ympäristö olisi mukava. Tosin kaupungissa en jaksa välttämättä olla montaa päivää. Ehkä joku pieni risteily yms olisi kiva, kun en ole koskaan ollut edes isossa laivassa tai ulkomailla. Muuten en kaipaa sen enempiä ulkomaan matkoja nyt, kun olen vähän heikossa kunnossa. Ehkä joskus myöhemmin. Seurana hyvää seuraa mieluusti. Tosin en omaa ystäviä. Äitini kanssa onnistuisi varmaan pieni reissu. On erilaista seuraa kuin isäni. Yksinkin moni menee, mutta en varmaan itse lähtisi ainakaan nyt.

Vierailija
116/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin lasten kanssa kotona. Ei rahaa mennä minnekään. Täällä odotetaan että aika kuluu. Toivun uupumuksesta joten mitään ei oikein jaksakaan.

Unelmien juhannus Varmaan jossain Cornwallin rannikolla. Ikivanha maatila ja eläimiä.

Vierailija
117/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo rahatilanne rajoittaa kyllä. Itsekin lasken voinko lähteä heinäkuussa reissuun ja olla pari yötä muualla. Em tiedä onko edes siihen varaa, kun pakolliset kulut vievät jo niin paljon. Oikeastaan säästöjä pitää sitten käyty jos meinasin lähteä. Nyt on rahaa tilillä enää 140 ja sillä pitäisi pärjätä 3 viikkoa. Tosin myönnän, ethä tuli tuhlattua vähän liikaa aiemmin. Kuten herkkujen osto (kalliit pullat, kakut, jäätelöt yms) sekä muutamia muita tullut ja näin budjetti ylittyi. Katsotaan. Kai tästä selviää. Kesällä harmittaa kun rahaa haluaisi käyttää enemmän, mutta ei oikein pysty. Tosin en kaipaa mitään ihmeellistä. Lähinnä rahatilanne vähän stressaa vaan.

Vierailija
118/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökki meren rannalla olis hellepäivänä ihana, matala ranta ja laituri jossa köllötellä. Kylmää juomaa ja hyvää ruokaa, jäätelöä ja mansikoita. Ei hyttysen hyttystä. Seuraa en kaipaa, vain rauhaa ja luonnon ääniä, lintuja, laineiden liplatusta.

Vierailija
119/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken sattui vähän ihmeellinen juttu, kun kuulin paarman ääntä sisällä ja menin katsomaan niin iso hämähäkki (näytti lukilta, mutta ei varmaan ollut se) oli pyytänyt sen verkollaan. Jäi lattialla olleeseen seittiin kiinni ja pyöri siinä. Kävi paarmaa sääliksi ja olin jo päästää sen vapaaksi, mutta oli vahingoittunut ja pyöri vaan paikallaan. Tapoin sen sitten kitumasta. Ehkä hämähäkki syö raadon pois. Jätän sen vielä paikoilleen. Täällä on ollut varsinkin lukkeja sisällä ja yksi oli koko talven. Vein sen lämpimällä ulos. Eivät haittaa minua. Joskus siirrän talvisin pois esim sängyn viereisestä seinästä. Oli kerran yksi kädelläkin. Se vähän ällöä, kun jostain siihen ilmestyi. Tylsää juttua, mutta meinaa hermot mennä. Terveisin täällä isäni kanssa. Naapurissa bileet ja toisessa naapurissa lapsiperhe uimassa, mutta meillä hiljaista. Vielä on lusittavaa 😅🙄

Vierailija
120/131 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vielä kirjoittaa se, että vähän surettaa kun kuulen koiran haukuntaa. Varmaan jossain vedessä polskii, kun tässä järvi lähellä. Surettaa siksi, että tulee oma koirani mieleen tykkäsi uida tassupohjaa (ei koskaan osannut kunnolla uida) ja haukkuen aina jahtasi vettä polskiessaan. Sai uida tälläisiä päivinä jopa 2 kertaa. Toki vanhana piti ottaa rauhallisemmin. Tulee se niin mieleen. Nuorempana aina juoksi uimaan ja kauhea kiire. Toki sellaisessa pitkässä hihnassa pidin ettei lähtenyt liian kauas ja nuorempana ei tullut edes vedestä pois ilman houkutteluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan