Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nyt valmis 30 asteen helteisiin?

Vierailija
23.06.2022 |

Onko mitään opittu viime kesistä vai taasko saa kärsiä ilman viilennyslaitetta?

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kärsiä,meillä on ilmalämpöpumppu.

Vierailija
2/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On riittävästi viilennyslaitteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni tämä jakso ei tule olemaan niin pitkä.

Vierailija
4/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmalämpöpumppu on ollut sekä mökillä että kotona jo vuosia, ei ongelmaa. Mökillä voi samoilla metsässä, makoilla järvessä ja vetäytyä viileään mökkiin, jos meinaa helle uuvuttaa.

Vierailija
5/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 C on helleraja yleisesti Euroopassa, meillä pidetään helteenä jo 25 C:n lämpötilaa. Minua ei lämpö häiritse, päinvastoin, nyt nautitaan se lyhyt aika mikä voidaan. Suomen oloissa en ole koskaan viilennystä kaivannut.

Vierailija
6/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se helle on löytynyt tänä vuonna, ei ole näkynyt?

Kylmää ja sadetta on kyllä riittänyt...

Pirkanmaa alle +18 tänään ja on Juhannus käytännössä... :)

Vierailija
7/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpötila on 15 astetta, jiten...

Vierailija
8/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki...helle hellii luita...

Vierailija
9/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä sataa ravakasti ja lämpötila on 15 astetta

Vierailija
10/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The_Purge kirjoitti:

Mistä se helle on löytynyt tänä vuonna, ei ole näkynyt?

Kylmää ja sadetta on kyllä riittänyt...

Pirkanmaa alle +18 tänään ja on Juhannus käytännössä... :)

Huomenna alkaa ja jatkuu ainakin viikon.

Vierailija
11/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin ärsyttää kun esim. media hehkuttaa helteitä tyyliin "nyt nautitaan!" Nauttikaa keskenänne ken haluaa, mulle ei tarvii tulla kertomaan, että nyt kuuluu nauttia kun oksettaa, heikottaa, vituttaa ja tulee rytmihäiriöitä. Vielä kauheampaa on kun joku vitsiniekka sanoo että nyt naatitaan/naatiskellaan. Tuosta tavasta sanoa on tullut jo vitsi helteitä yhtä lailla vihaavan ystäväni kanssa. Joskus toiselle kaverille valitin tuskaista oloani niin hän:"nyt ei saa valittaa!" JA MIKSEI? 😂 Plus hänellä ilmastoitu auto ja ilmastoitu kartano ja viisi askelta järveen takapihaltaan. 😆

Vierailija
12/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko nämä helteistä "nauttijat" kertoa että mitä nautinnollista siinä helteessä on? Miten se tarjoaa teille jonkun suuren nautinnon?

Vierailija
13/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kerrankin ajoissa täällä Jäämeren rannoilla.

Vierailija
14/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko nämä helteistä "nauttijat" kertoa että mitä nautinnollista siinä helteessä on? Miten se tarjoaa teille jonkun suuren nautinnon?

Nestehukassa tulee pienempi siemensyöksy.

Vierailija
15/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoaa se. Ihana olla ulkona, kun lämpö ja aurinko hellii ihoa. Tykkään liikkua lämpimällä, teen pihatöitä ja ainoa, mitä pitää muistaa on se, että juo tarpeeksi. Voi jopa käydä uimassa, jos lämpöä vähän aikaa jatkuu ja vedetkin ehtivät lämmitä, mitä niin kovin harvoin Suomessa tapahtuu eikä tarvitse kylmästä tutista pois tulleessaan. Mikään ei ole sään puolesta parempaa. 

Sinä voisit kertoa, mitä ihanaa siinä kylmässä on? Minä en ole sitä vielä koskaan ymmärtänyt. 

Vierailija
16/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on jo useamman vuoden palvellut siirreltävä ilmastointikone ja juuri asennettiin taloyhtiönkin ilmanvaihtoon viilennyslaitteistot. Kyllä pärjää 🥶

Vierailija
17/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin vasta kun hellejakso on ohi. Onneks ens viikon loppupuolelle on luvattu jo vähän viilenevää.<3

Vierailija
18/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti joidenkin keho vaan kerta kaikkiaan kestää kuumuutta paremmin, ollaanhan me ihmiset yksilöitä joka asiassa. Valitettavasti itellä on aina, lapsesta saakka, tullut huono olo liian kuumassa. Riippumatta painosta tai riittävästä juomisesta tai mistään. Kivat niille, joiden keho tykkää, mutta ei kannata sormi pystyssä käskeä nauttimaan, jos toinen sanoo että ei kestä kuumuutta.

Vierailija
19/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua niin ärsyttää kun esim. media hehkuttaa helteitä tyyliin "nyt nautitaan!" Nauttikaa keskenänne ken haluaa, mulle ei tarvii tulla kertomaan, että nyt kuuluu nauttia kun oksettaa, heikottaa, vituttaa ja tulee rytmihäiriöitä. Vielä kauheampaa on kun joku vitsiniekka sanoo että nyt naatitaan/naatiskellaan. Tuosta tavasta sanoa on tullut jo vitsi helteitä yhtä lailla vihaavan ystäväni kanssa. Joskus toiselle kaverille valitin tuskaista oloani niin hän:"nyt ei saa valittaa!" JA MIKSEI? 😂 Plus hänellä ilmastoitu auto ja ilmastoitu kartano ja viisi askelta järveen takapihaltaan. 😆

Mutta eihän se helle siitä lisäänny, jos joku haluaa nauttia siitä. Ei ihminen siihen pysty vaikuttamaan. 

Ja jos sinulla on oikeus valittaa tuskaista oloa, kai toiset sitten saa sanoa, että he nauttivat lämmöstä. 

Vierailija
20/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän se helle siitä lisäänny, jos joku haluaa nauttia siitä. Ei ihminen siihen pysty vaikuttamaan. 

Ja jos sinulla on oikeus valittaa tuskaista oloa, kai toiset sitten saa sanoa, että he nauttivat lämmöstä. 

Jep, ei mua haittaakaan, jos joku puhuu omasta puolestaan minä-muodossa (eli minä nautin helteistä) 😊 Mutta se ärsyttää, kun kerrotaan miten kaikkien pitäisi tuntea, eli juuri tuo nyt nautitaan!- komennus.. tai sanotaan suoraan että nyt ei saa valittaa. Kyllä ihan varmasti saa, eikä minua itseäni haittaa yhtään, jos joku valittaa minulle pakkasista, helteestä, sateesta, ukkosesta, hyttysistä. Saa valittaa, niinhän teen itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme