Oletko nyt valmis 30 asteen helteisiin?
Onko mitään opittu viime kesistä vai taasko saa kärsiä ilman viilennyslaitetta?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Saanko minä nauttia? Miksi haluatte pilata nautintoni? En aiheuta helteitä, vaan ne vain ovat. Miksi ei voi pitää negaatioitaan omana tietonaan? Nyt SAA naattia!
Olet varmaan myös sitä mieltä että korona on ohi.
Jos teillä on ollut lähes hellepäivinä tukalaa niin kuvitelkaapa minun olojani töissä niinä päivinä.
Hallissa oon, jossa kompressori ja cnc-kone entisestään nostattaa sitä lämpöä. Happi ei hyvin kierrä ja hiostavan märkä olo on.
Supusuhteinen kroppa ja nuori mies oon, niin iän puolesta en valittele näitä olojani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko minä nauttia? Miksi haluatte pilata nautintoni? En aiheuta helteitä, vaan ne vain ovat. Miksi ei voi pitää negaatioitaan omana tietonaan? Nyt SAA naattia!
Olet varmaan myös sitä mieltä että korona on ohi.
Kyllä, paranin juuri toisesta tartunnasta.
Valkoisena en ole koskaan valmis neekerikeleihin.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko nämä helteistä "nauttijat" kertoa että mitä nautinnollista siinä helteessä on? Miten se tarjoaa teille jonkun suuren nautinnon?
Koko kroppa lämpenee, on helpompi liikkua, ei tule suonenvetoja, voi olla ilman sukkia. Voi pitää avonaisia kenkiä. Vähillä vaatteilla on mukavampi olla kuin se ainainen pitkähihainen. Hiukset voi paremmin, elämä tuntuu iloiselta ja huolettomasta. Koko kroppa rentoutuu lämpimässä. Kovalla helteellä ei ole hyttysiä auringossa ja nurmikko kasvaa hitaammin. Homeet kuivuvat.
Esim. nämä.
-Kylmäjalka-
Ihanaa ulkoilla!! Olen varautunut täyttämällä vesipullon.
Terveys romahti viime syksynä ja laihduin yli puolet painostani. Olen palellut siitä lähtien, joten ei haittaa jos tulee lämmin.
Koko talvi ja kevät meni palellessa, sormet ovat jatkuvasti ihan jäässä vieläkin. Tekisi mieli käyttää sormikkaita ulkonakin (sisällä käytin niitä talvella ja ajoittain vieläkin) mutta kun ei kehtaa. Verenkierto ei pelaa täysillä enää ja takkia käytän edelleen vaikka muut pukeutuvat t-paitoihin ja sortseihin. Viime kesänä vielä hikoilin kuin sika jatkuvasti.