Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nyt valmis 30 asteen helteisiin?

Vierailija
23.06.2022 |

Onko mitään opittu viime kesistä vai taasko saa kärsiä ilman viilennyslaitetta?

Kommentit (128)

21/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!! 🌞🌞🌞

Vierailija
22/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritä kahden eri helteen raja eka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odottanut helteitä mutta ei ole näkynyt. Liekö niitä enää täällä koskaan nähdäänkään.

Vierailija
24/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla valmiita. Ilmalämpöpumppu meni just rikki. Muutenkaan en ole kuuman ilman ihminen, rakastan syksyä ja talvea. Toki vaihtelu on aina vähän aikaa mukavaa, mutta aika nopeasti helteeseen väsyy.

Aiemmin palelin kovasti, ja kestin kuumuutta hyvin. Nykyään erään hormonitoimintaan vaikuttaneen leikkauksen jälkeen en enää juurikaan palele, ja kuumuus tuntuu pahemmalta. Kylmä vesikin tuntuu nykyään mukavalta, aiemmin oli heti jalkakrampit ja kauhea palellus.

Vierailija
25/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kärsiä,meillä on ilmalämpöpumppu.

Onhan sekin tapa viettää kesää sisällä istuen nauttien viileästä.

Vierailija
26/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sitä on odotettukin! Bring it on!! 😎🤗

Vierailija
27/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko nämä helteistä "nauttijat" kertoa että mitä nautinnollista siinä helteessä on? Miten se tarjoaa teille jonkun suuren nautinnon?

Tarjoaa se. Ihana olla ulkona, kun lämpö ja aurinko hellii ihoa. Tykkään liikkua lämpimällä, teen pihatöitä ja ainoa, mitä pitää muistaa on se, että juo tarpeeksi. Voi jopa käydä uimassa, jos lämpöä vähän aikaa jatkuu ja vedetkin ehtivät lämmitä, mitä niin kovin harvoin Suomessa tapahtuu eikä tarvitse kylmästä tutista pois tulleessaan. Mikään ei ole sään puolesta parempaa. 

Sinä voisit kertoa, mitä ihanaa siinä kylmässä on? Minä en ole sitä vielä koskaan ymmärtänyt. 

Miksi minun pitäisi sellaista sinulle kertoa? Minä en ole väittänyt saavani kylmästä jotain nautintoa enkä ainakaan ole tuputtanut sitä nautintoväitettä muiden naamalle.

Vierailija
28/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse viilennyslaitetta, se on käyttämättömänä vaatehuoneen nurkassa jo kolmatta vuotta. Läpiveto riittää mulle.

Vierailija
29/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko nämä helteistä "nauttijat" kertoa että mitä nautinnollista siinä helteessä on? Miten se tarjoaa teille jonkun suuren nautinnon?

Ilmeisesti joidenkin keho vaan kerta kaikkiaan kestää kuumuutta paremmin, ollaanhan me ihmiset yksilöitä joka asiassa. Valitettavasti itellä on aina, lapsesta saakka, tullut huono olo liian kuumassa. Riippumatta painosta tai riittävästä juomisesta tai mistään. Kivat niille, joiden keho tykkää, mutta ei kannata sormi pystyssä käskeä nauttimaan, jos toinen sanoo että ei kestä kuumuutta.

Minä kyllä tulen vallan mainiosti toimeen helteessä eikä helteet minua häiritse mutta en minä siitä mitään nautintoa saa. Saan nautintoa esimerkiksi seksistä ja hyvästä ruuasta mutta en vain käsitä miten joku saa nautintoa helteestä.

Vierailija
30/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoaa se. Ihana olla ulkona, kun lämpö ja aurinko hellii ihoa. Tykkään liikkua lämpimällä, teen pihatöitä ja ainoa, mitä pitää muistaa on se, että juo tarpeeksi. Voi jopa käydä uimassa, jos lämpöä vähän aikaa jatkuu ja vedetkin ehtivät lämmitä, mitä niin kovin harvoin Suomessa tapahtuu eikä tarvitse kylmästä tutista pois tulleessaan. Mikään ei ole sään puolesta parempaa. 

Sinä voisit kertoa, mitä ihanaa siinä kylmässä on? Minä en ole sitä vielä koskaan ymmärtänyt. 

Miksi minun pitäisi sellaista sinulle kertoa? Minä en ole väittänyt saavani kylmästä jotain nautintoa enkä ainakaan ole tuputtanut sitä nautintoväitettä muiden naamalle.

Joo eihän se niin ole tietenkään, että jos ei kestä hellettä niin jotenkin automaattisesti on suuri kylmyyden ystävä!

Vierailija
31/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti joidenkin keho vaan kerta kaikkiaan kestää kuumuutta paremmin, ollaanhan me ihmiset yksilöitä joka asiassa. Valitettavasti itellä on aina, lapsesta saakka, tullut huono olo liian kuumassa. Riippumatta painosta tai riittävästä juomisesta tai mistään. Kivat niille, joiden keho tykkää, mutta ei kannata sormi pystyssä käskeä nauttimaan, jos toinen sanoo että ei kestä kuumuutta.

Ja tämä samahan pätee kylmyyteen. Toisten keho sietää kylmää huomattavasti huonommin kuin toisten. Älkää siis tekään sormi pystyssä käskekö nauttimaan viimasta, talvesta ja lumesta.

Vierailija
32/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80-luvulleko sitä on jämähdetty? Aurinko ei tosiaankaan helli ihoa.

Vierailija
33/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo eihän se niin ole tietenkään, että jos ei kestä hellettä niin jotenkin automaattisesti on suuri kylmyyden ystävä!

Jostain syystä vain jos joku sanoo yhdenkin poikkipuolisen asian helteestä nämä hellehullut alkavat jäkättää "ai onko pakkanen sitten parempi vai". Yksinkertaisen ihmisen yksinkertainen ajatusmaailma.

Vierailija
34/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä samahan pätee kylmyyteen. Toisten keho sietää kylmää huomattavasti huonommin kuin toisten. Älkää siis tekään sormi pystyssä käskekö nauttimaan viimasta, talvesta ja lumesta.

Harvemmin kukaan käskee nauttimaan viimasta, mutta helteestä pitäisi poikkeuksetta nauttia.

Vierailija
35/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin vasta kun hellejakso on ohi. Onneks ens viikon loppupuolelle on luvattu jo vähän viilenevää.<3

Mahtavaa että voi fiilistellä muutaman päivän suomen helteessä ja sitten jatkaa pari viikkoa italiassa.

Vierailija
36/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin kukaan käskee nauttimaan viimasta, mutta helteestä pitäisi poikkeuksetta nauttia.

Juuri näin..

Vierailija
37/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

werwre kirjoitti:

Määritä kahden eri helteen raja eka

Uskoisin rajan olevan 30 C kun puhutaan "30 asteen helteistä" verrattuna pelkkiin "helteisiin". Mikäli en väärin muista, niin helleraja on 25 C.

Vierailija
38/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan turha tulla mulle aukomaan pätäään että "nyt nautitaan kun on helle". Ei nautita, kun pelätään koko ajan, milloin vanhempani joutuu sydänvaivaisena sairaalaan, jos sekä sisällä että ulkona on jatkuvasti 30 astetta. Asuntoon ei saa asentaa ilmalämpöpumppua.

Vierailija
39/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja heinäkuussa matkustetaan Etälä-Eurooppaa, jossa oli +40C asteita hiljattain. Nyt jo ilmeisesti hieman viileämpää.

Vierailija
40/128 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin ilma tuntuu hyvältä ja pehmeältä. Itse koen noin 27 - 28 C' ihanteelliseksi ulkolämpötilaksi. Pyöräily on miellyttävää silloin eikä ajoviima palella kurkkua. Asunnossani on koneellinen jäähdytys joten illalla joka tapauksessa pääsen nukkumaan viileään noin 20 C' makuuhuoneeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän