Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa naista, joka ei ole kokenut häirintää?

Vierailija
22.06.2022 |

En tunne tai tiedä ketään naista, joka ei tyttönä/naisena ole kokenut seksuaalista häirintää. Onko olemassa ketään, joka on säästynyt tältä?

Kommentit (559)

Vierailija
381/559 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä varmaan hyvin harvinaista, kun olen itsekin miehenä tullut häirityksi naisten toimesta useaan otteeseen.

En tiedä kuinka harvinaista on, mutta omin silmin olen nähnyt, kuinka miestäni nuorena jatkuvasti häirittiin. Mies oli nuorena harvinaisen kaunis ja sai huomiota sekä naisilta (myös 40 v vanhemmilta naisilta) ja miehiltä. Kerrankin piti laivan baarissa lopulta sanoa järjestysmiehelle, että tämä eläkeläisrouva ei vaan irrota miehen perseestä, vaikka kuinka kielletään.

Poikamme on perinyt miehen ulkonäön ja on kertonut, että saa samaa epämieluisaa huomiota (myös sekä naisilta että miehiltä) ja mm. dickpicejä puhelimeensa.

Itse olin nuorena ihan tavis tyttö ja silti häirittiin. Nyt keski-ikäisenä on saanut olla rauhassa. Pari kertaa on jonkun ruumiinosan ulkonäköä joku eläkeläisukko kehunut, mutta se on ok.

Tämä dickpic-juttu on kyllä omituisin ilmiö ikinä. Miten joku mies voi ajatella, että nainen haluaisi kuvan hänen elimestään? Ei se mikään ilo silmälle ole. Aion kommentoida kokoa ja näköä, kurttujen määrää ja kassien riippuvuutta seuraavan kuvan kohdalla.

On se jännä. Itselle ei ole tullut kertaakaan mieleen vastakkaisen sukupuolen kanssa viestiessä, että laitanpa tuolle kuvan vaginastani. Haluaa kumminkin, ei vaan kehtaa sitä pyytää. On muutes helvetin hyvä idea.

Uskoisin että suurin osa miehistä jotka lähettää dickpicin ei usko että nainen tykkää siitä vaan nauttivat itse siitä että nainen näkee heidän elimensä.Kuten naiset jotka instassa näyttävät paikkojaan tekevät sen omaksi ilokseen eivät altruisminsa takia.

Vierailija
382/559 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pyytämättä saanut tutuilta naisilta römpsä ja tissikuvia mikä on ällöttävää ja ahdistavaa. Etenkin jos kyseessä ei mikään kaunis tapaus. Samoin olen parissa suhteessa saanut naiselta turpaan mutta eihän siitä mies kehtaa puhua julkisesti. Samoin olen joutunut sammuneena tilaan jossa nainen on ottanut suihin. Miten nämä olisi jos tekijä olisikin mies? Näiden aikoihin olin 18-23 vuotias nuori mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/559 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vähänkään elämää ja suomalaisia naisia nähnyt mies tietää miten suuri enemmistö naisista on todella häiriintyneitä. Häiriintyneisyys ilmenee esim. juuri mitä värikkäämmistä tarinoista miten koko maakunnan ruminta ja oksettavintakin naista on mukamas häiritty seksuaalisesti.

Vierailija
384/559 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmiset kokee eri tavalla häirinnän. Itseäni on nuorempana ja lähes viisikymppisenä "häiritty", mutta en ole kokenut sitä erityisenä häiriönä. Lähinnä huvittavana sanailuna. Jollekin nämä olisivat aiheuttaneet taas traumoja.

Tapaus1: menin baaritiskiltä tanssilattialle, 2 tuttua miestä "vangitsivat" minut väliinsä kun menin ohi tungoksessa. Aiheutti minussa naurua,kaikki kolme hihiteltiin kun tissit ja perse puristui miesten väliin.

Tapaus2: olin lenkillä kun pomo soitti. Vastasin hengästyneenä. Seuraavana päivänä sanoin että olin lenkillä. Pomo siihen: joo arvasin että lenkillä tai nussimassa. Molemmat purskahti nauruun. En kokenut edes vaivaannuttavaksi. Tästä on pari vuotta.

Joku tietty mielensä pahoittaa näistä

Vierailija
385/559 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä varmaan hyvin harvinaista, kun olen itsekin miehenä tullut häirityksi naisten toimesta useaan otteeseen.

En tiedä kuinka harvinaista on, mutta omin silmin olen nähnyt, kuinka miestäni nuorena jatkuvasti häirittiin. Mies oli nuorena harvinaisen kaunis ja sai huomiota sekä naisilta (myös 40 v vanhemmilta naisilta) ja miehiltä. Kerrankin piti laivan baarissa lopulta sanoa järjestysmiehelle, että tämä eläkeläisrouva ei vaan irrota miehen perseestä, vaikka kuinka kielletään.

Poikamme on perinyt miehen ulkonäön ja on kertonut, että saa samaa epämieluisaa huomiota (myös sekä naisilta että miehiltä) ja mm. dickpicejä puhelimeensa.

Itse olin nuorena ihan tavis tyttö ja silti häirittiin. Nyt keski-ikäisenä on saanut olla rauhassa. Pari kertaa on jonkun ruumiinosan ulkonäköä joku eläkeläisukko kehunut, mutta se on ok.

Tämä dickpic-juttu on kyllä omituisin ilmiö ikinä. Miten joku mies voi ajatella, että nainen haluaisi kuvan hänen elimestään? Ei se mikään ilo silmälle ole. Aion kommentoida kokoa ja näköä, kurttujen määrää ja kassien riippuvuutta seuraavan kuvan kohdalla.

On se jännä. Itselle ei ole tullut kertaakaan mieleen vastakkaisen sukupuolen kanssa viestiessä, että laitanpa tuolle kuvan vaginastani. Haluaa kumminkin, ei vaan kehtaa sitä pyytää. On muutes helvetin hyvä idea.

Uskoisin että suurin osa miehistä jotka lähettää dickpicin ei usko että nainen tykkää siitä vaan nauttivat itse siitä että nainen näkee heidän elimensä.Kuten naiset jotka instassa näyttävät paikkojaan tekevät sen omaksi ilokseen eivät altruisminsa takia.

Minusta tuossa on selvä ero. Jos nainen laittaa itsestään kuvia instaan, se joka niitä haluaa katsoa, katselee. Jos vaikka OnlyFansissa niistä pitää maksaa, se maksaa kuka haluaa maksaa ja katsella.

Mutta kun joku ukko lähettää vartavasten tietylle naiselle dickpicin, se on loukkaava yritys osoittaa omaavansa enemmän valtaa, koska nainen ei ole halunnut, tilannut saati pyytänyt sitä kuvaa.

Vierailija
386/559 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri ihmiset kokee eri tavalla häirinnän. Itseäni on nuorempana ja lähes viisikymppisenä "häiritty", mutta en ole kokenut sitä erityisenä häiriönä. Lähinnä huvittavana sanailuna. Jollekin nämä olisivat aiheuttaneet taas traumoja.

Tapaus1: menin baaritiskiltä tanssilattialle, 2 tuttua miestä "vangitsivat" minut väliinsä kun menin ohi tungoksessa. Aiheutti minussa naurua,kaikki kolme hihiteltiin kun tissit ja perse puristui miesten väliin.

Tapaus2: olin lenkillä kun pomo soitti. Vastasin hengästyneenä. Seuraavana päivänä sanoin että olin lenkillä. Pomo siihen: joo arvasin että lenkillä tai nussimassa. Molemmat purskahti nauruun. En kokenut edes vaivaannuttavaksi. Tästä on pari vuotta.

Joku tietty mielensä pahoittaa näistä

Ja tämä on se pointti nimenomaan. Jos ei ole tarkoitusta ja harkintaa mukana eikä kohdetta ahdista, kyseessä ei ole häirintä.

Vierailija
387/559 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti juhannuksen tultua...

Naapuri istuu kavereiden kanssa kaljoittelemassa pihallaan. Huutaa ensin, että olen nätti. Sitten mölähtää, että olenko ujo. Kolmanneksi kailottaa niin että koko naapurusto kuulee, että haluaa levittää hilloa letulleni, nam nam.

Siitä vaiheessa käännyin kannoillani ja huusin takaisin.

Olinkin jo unohtanut, miksi vihasin naapurustoasumista.

Vierailija
388/559 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W ...M G T O W ...M G T O W ...M G T O W ...M G T O W ...M G T O W ...

Vierailija
389/559 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuossa on selvä ero. Jos nainen laittaa itsestään kuvia instaan, se joka niitä haluaa katsoa, katselee. Jos vaikka OnlyFansissa niistä pitää maksaa, se maksaa kuka haluaa maksaa ja katsella.

Mutta kun joku ukko lähettää vartavasten tietylle naiselle dickpicin, se on loukkaava yritys osoittaa omaavansa enemmän valtaa, koska nainen ei ole halunnut, tilannut saati pyytänyt sitä kuvaa.

On tottakai ero,se olisi pitänyt selventää.

Vierailija
390/559 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen vain muutaman iäkkäämmän naisen, jotka sanoo ettei heitä ole ahdisteltu. Sitten kun juttelee heidän kanssaa, käykin ilmi, että naiset ovat vaan selittäneet tapahtumat omilla sanoilla, mutta objektiivisesti kyseessä on ollut lain tarkoittama häirintä, usein jopa seksuaalirikos.

Aikaisemmin kun laki oli erilainen eikä näistä asioista puhuttu, naiset eivät edes tajunneet kokeneensa jotain seksuaalista häirintää tai sukupuoleen perustuvaa syrjintää.

Onneksi nuoremmat polvet ovat tätä nykyä paremmin informoituja.

Vierailija
391/559 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen vain muutaman iäkkäämmän naisen, jotka sanoo ettei heitä ole ahdisteltu. Sitten kun juttelee heidän kanssaa, käykin ilmi, että naiset ovat vaan selittäneet tapahtumat omilla sanoilla, mutta objektiivisesti kyseessä on ollut lain tarkoittama häirintä, usein jopa seksuaalirikos.

Aikaisemmin kun laki oli erilainen eikä näistä asioista puhuttu, naiset eivät edes tajunneet kokeneensa jotain seksuaalista häirintää tai sukupuoleen perustuvaa syrjintää.

Syrjintä on eri asia. Ihan jos totta puhutaan, se on ihan todella vähemmistö, joka kokee ahdistelua vaikkakin sitä on enemmän kuin esim. 10 vuotta sitten.

Vierailija
392/559 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan kokenut.

N.20

Vierailija
393/559 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan kokenut.

N.20

Tässä ketjussa, kyllä olet, et vain sitä ymmärrä. 😅

Vierailija
394/559 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei he ole paremmin informoituja vaan täysin neutraaleista asioista tehdään iso numero ja jo nuorille sanotaan, että jokainen sana miespuoliselta on ahdistelua. Toivottavasti näen vielä sen päivän kun joku nuori uskaltaa sanoa äidilleen, että älä viitsi. Kaikki ylitulkitaan ja yliseksualisoidaan, ihan kaikki.

N35, teinitytön äiti

Vierailija
395/559 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syrjintä on eri asia. Ihan jos totta puhutaan, se on ihan todella vähemmistö, joka kokee ahdistelua vaikkakin sitä on enemmän kuin esim. 10 vuotta sitten.

Enpä usko että kyse on vähemmistöstä. Mihin edes perustat väitteesi? Itse en taida tuntea ketään naista jota ei olisi jotenkin häiritty sukupuolensa takia.

Tutkimusten mukaan 2012 joka kolmas nainen oli kokenut seksuaalista häirintää.

Lisäksi kysehän ei aina ole seksuaalisuuteen liittyvästä häirinnästä vaan naisia voidaan väheksyä, kiusata, mollata, ulossulkea, syrjiä, yms. muillakin tavoilla sukupuolensa takia. Kun otetaan tämäkin aspekti huomioon, kyllä tämä on hyvin yleinen kokemus.

Ja toisaalta, jos väität että ahdistelua on enemmän kuin vuonna 2012, niin silloinhan pitää olla myös enemmän uhreijakin.

Vierailija
396/559 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kyllä minä en koe tulleeni häirityksi, vaikka itsensäpaljastajat olivat lapsena arkipäivää ja vaikka teininä yksin aamuyöstä laitakaupungilla (Vantaalla) kulkiessa joskus vähän autoista huutelevat jätkäporukat pelottivatkin. En silti koe mitään ei-fyysistä oikeaksi häirinnäksi. 

Vierailija
397/559 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei he ole paremmin informoituja vaan täysin neutraaleista asioista tehdään iso numero ja jo nuorille sanotaan, että jokainen sana miespuoliselta on ahdistelua. Toivottavasti näen vielä sen päivän kun joku nuori uskaltaa sanoa äidilleen, että älä viitsi. Kaikki ylitulkitaan ja yliseksualisoidaan, ihan kaikki.

N35, teinitytön äiti

Sulla on aika vahva tarve kieltää ilmiön olemassaolo ja haitallisuus. Eikö olisi teinitytön äitinä fiksumpaa sivistää itseään aiheesta ja suojella tytärtään eikä väheksyä mahdollisia kokemuksia.

Vierailija
398/559 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkauniina harvemmin kokenut epämiellyttävää ahdistelua.

Ne epämiellyttävät miehet eivät uskalla lähestyä suorasukaisine iskuineen, koska tietävät, ettei heillä ole mahiksia sinuun, saati lähmi. Komeat ovat uteliaan kohteliaita sinua kohtaan ja arvostavat sinua eri tavalla.

Vierailija
399/559 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35, teinitytön äiti

Olen samaa mieltä. Ihmiset ovat ihan turhan vauhkoja nykyään, varsinkin naiset. Myös kaikki vähemmistöt osaavat myös vauhkota kohtelustaan. Kaikki pikkuasiat koetaan heti syrjintänä tai häirintänä. Epämiellyttäviä ihmisiä. Onneksi omassa ystäväpiirissäni ei ole ketään, joka uhriutuisi jotenkin. Kaikki tasapainoisia normaali-ihmisiä.

t. N54

Vierailija
400/559 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.Miten naisille ei vielä ole valjennut että miehet ei lähetä dickpicejä naisten takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme