Minkälainen mies hylkää vaimonsa jättäessään myös yhteiset lapsensa?
Tällaisen ongelman kanssa painin ja ihmettelen.
Mies siis petti minua pitempään ja kun tuo suhde oli varmistunut jätti minut ja lapset vain ilmoitusluontoisesti. Ei pidä mitään yhteyttä edes lapsiin eikä heitä näe.
Kommentit (149)
Ja joku tuolla kommentoi että äiti pakottaa isää hylkäämään lapsensa jos haluaa itse erota.
Ei se nyt taida ihan näin olla. Itse erosin miehestäni, en lapsistani. En ihan ymmärrä miten mies silloin eroaisi lapsistaan?
Meidän tapauksessa annoin miehen ihan itse valita minkä verran tapaa lapsia, ehdotin toki muutamaa vaihtoehtoa jotka olisivat käteviä lasten koulun kannalta. Mikään ei miehelle sopinut, ei 50%, ei 20% , ei sovitut yksittäiset päivät. Mies ei koskaan kysy voisiko lapset tulla hänen luokseen, itse kysyn ehkä 1x kk voisivatko lapset tulla hänelle. Usein se ei käy. Tämän teen pääasiassa lasten takia, kerron että isi pyysi teitä. En halua että lapset kokevat ettei isä välitä. No nyt isä on kyllä kieltäytynyt ottamatta ns. Hankalaa lasta luokseen. Miten sen selitän lapselle?
Minä jätin ex-miehen. Mies sitten hylkäsi lapset. Elatusapukin piti lopulta hakea kelasta. Joku kosto minulle. Eipä minua haittaa. Helpotus on ettei tarvi olla missään tekemisissä, kun inhottaa koko ihminen. Lapset kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Ja joku tuolla kommentoi että äiti pakottaa isää hylkäämään lapsensa jos haluaa itse erota.
Ei se nyt taida ihan näin olla. Itse erosin miehestäni, en lapsistani. En ihan ymmärrä miten mies silloin eroaisi lapsistaan?Meidän tapauksessa annoin miehen ihan itse valita minkä verran tapaa lapsia, ehdotin toki muutamaa vaihtoehtoa jotka olisivat käteviä lasten koulun kannalta. Mikään ei miehelle sopinut, ei 50%, ei 20% , ei sovitut yksittäiset päivät. Mies ei koskaan kysy voisiko lapset tulla hänen luokseen, itse kysyn ehkä 1x kk voisivatko lapset tulla hänelle. Usein se ei käy. Tämän teen pääasiassa lasten takia, kerron että isi pyysi teitä. En halua että lapset kokevat ettei isä välitä. No nyt isä on kyllä kieltäytynyt ottamatta ns. Hankalaa lasta luokseen. Miten sen selitän lapselle?
Miksi kaasuvalotat lapsiasi? Se voi vaikuttaa lasten todellisuudentajuun ja myöhemmin kykyyn luottaa vaistoihinsa ihmissuhteissaan.
En ikinä huolisi miestä, joka virittelisi vaimonsa selän takana suhteen ja jättäisi vaimonsa vain ilmoituksella keskustelematta. Ja joka hylkäisi samalla lapsensa. Kertoo kaiken miehen todellisesta luonteesta.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä huolisi miestä, joka virittelisi vaimonsa selän takana suhteen ja jättäisi vaimonsa vain ilmoituksella keskustelematta. Ja joka hylkäisi samalla lapsensa. Kertoo kaiken miehen todellisesta luonteesta.
Siinä voi olla uudella naisella jo traumaside syntynyt narsistin rakkauspommituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kukapa nainen hyväksyisi yhtään mitään muuta kuin itse haluamia ja määrittelemiä asioita
Siis kykeneekö vain joku persoonallisuushäiriöinen tai narsisti tuollaiseen? Eli onko ap:n miehessä jotain tuollaista luonnehäiriötä vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt taida ihan näin olla. Itse erosin miehestäni, en lapsistani. En ihan ymmärrä miten mies silloin eroaisi lapsistaan?Meidän tapauksessa annoin miehen ihan itse valita minkä verran tapaa lapsia, ehdotin toki muutamaa vaihtoehtoa jotka olisivat käteviä lasten koulun kannalta. Mikään ei miehelle sopinut, ei 50%, ei 20% , ei sovitut yksittäiset päivät. Mies ei koskaan kysy voisiko lapset tulla hänen luokseen, itse kysyn ehkä 1x kk voisivatko lapset tulla hänelle. Usein se ei käy. Tämän teen pääasiassa lasten takia, kerron että isi pyysi teitä. En halua että lapset kokevat ettei isä välitä. No nyt isä on kyllä kieltäytynyt ottamatta ns. Hankalaa lasta luokseen. Miten sen selitän lapselle?
Miksi kaasuvalotat lapsiasi? Se voi vaikuttaa lasten todellisuudentajuun ja myöhemmin kykyyn luottaa vaistoihinsa ihmissuhteissaan.
Lisään vielä, että lapset sitten aikuisina käyvät terapiassa yrittämässä selvittää näitä. Että isä halusi mutta ei halunnut jne.
Jos sulla on rahaa, ostat nyt konsultaation osaavalta terapeutilta siihen, muten toimit lasten kanssa oikein ja käsittelet oman pettymyksesi ja kipusi. Esim kriisiapua.fi on osaava ja sydämellinen terapeutti, jota itse olen käyttänyt akuutissa kriisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin voi tehdä päällepäin kunnollinen perheenisä. Ihan niinkuin ex-mieheni.
Ei päihdeongelmaa, ei muitakaan isoja ongelmia. Vannoin rakkautta minua ja lapsia kohtaan pettämisen jälkeen. Halusin kuitenkin erota ja mies hylkäsi lapsensa.Vannoit rakkautta itseäsi kohtaan? Ei ihme, että mies otti ritolat. Eikä hän lapsiansa hylännyt vaan itse pakotit siihen, niinkuin aina vastaavissa tilanteissa. Eroäidit ajaa asioitansa ilmaisen (lue: meidän veronmaksajien kustannuksella) oikeusavustajan kanssa ja mies joutuu palkkaamaan kalliin asianajajan omalla kustannuksellaan. Tätä on tasa-arvo Suomessa. Lopettakaa se valheellinen vinkuminen somessa.
Taas sinä vinkuja.
Taas sinä vinkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä hänen on tavata entisiä lapsiansa?
Entisiä? Lapset ovat hänen kuolemaansa asti. Niistä ei tule entisiä millään tavoin.
Niinhän joka nainen haluisi että hänen omat lapset olisivat muillekin tärkeimpiä asioita mitä maa päällään kantaa
Hänen lapset??? Jos naisen ex on lasten isä niin miten halvatussa lapset on vain naisen lapsia?! c'moon nyt. :D
Vierailija kirjoitti:
Kappas, kirjoitusvirhe tuli ja joku tietenkin sen takia ei halunnut ymmärtää lukemaansa.
Siinä piti lukea " mies vannoi rakkauttaan lapsia ja minua kohtaan".Ymmärrän kyllä että moni mies ei halua nähdä itseänsä pahana vaikka esim hylkäisi lapsensa. Helpompi syyttää sitä eksää, varmasti yrittää vieroittaa lapset isästään ja vielä kynii puhtaaksikin kun kehtaa vaatia elatusmaksuja.
Vaikka totuus on se että mies nauttii vapaudesta ja siitä että voi käyttää rahat itseensä, bonusta on se että ex- akka on jumissa kotona lasten kanssa, ei se mitään omaa aikaa tarvitse.
Kaunis tarina, ilman mitään sisältöä.
Kun on mies pakotettu lasten hankintaan ja alkaa meno käymään liian paksuksi kotona niin niinhän siinä sitten käy.
Hankkikaa niille kakaroilenne isäpuoli.
Vierailija kirjoitti:
Mies muuttaa thaimaaseen ja perustaa uuden perheen siellä ja perintö menee thaimaassa olevalle perheelle.
Teikäläisen kakarat jää kakkoseksi :D
Ei tarvi muuttaa mihinkään Thaimaaseen. Jollain meillä on pallit jotka aikanaan perusti tän ekankin perheen.
Se riski naisilla aina on kun parasta ennen päiväys ylitetään eli noin 30v länsimaalaisilla naisilla ja noin 40v aasialaisilla naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa nainen hyväksyisi yhtään mitään muuta kuin itse haluamia ja määrittelemiä asioita
Miksi ihmeessä pitäisi? Että petturi-iseille olisi pesää tarjolla? Juuri kiinnosta.
Mies joka on tehnyt lapset vaimonsa mieliksi ei luonnollisesti niistä juurikaan perusta.
Lapset on tehty naisen mieliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että lapset sitten aikuisina käyvät terapiassa yrittämässä selvittää näitä. Että isä halusi mutta ei halunnut jne.
Jos sulla on rahaa, ostat nyt konsultaation osaavalta terapeutilta siihen, muten toimit lasten kanssa oikein ja käsittelet oman pettymyksesi ja kipusi. Esim kriisiapua.fi on osaava ja sydämellinen terapeutti, jota itse olen käyttänyt akuutissa kriisissä.
No höpö, höpö. Kyllä he viimeistään aikuisena osaavat ottaa yhteyttä, selvittää mitä tapahtui ja kuka on kaasuvalottanut ja manipuloinut ketäkin. Kannattaa lapsen ottaa yhteyttä siihen syrjäytettyyn tai jopa lapsen jättäneeseen vanhempaan viimeistään aikuisena. Ei ole ollenkaan niin että lapsen lähipiiri olisi eroon ja lapsen jättämiseen syyttömiä.
Kappas, kirjoitusvirhe tuli ja joku tietenkin sen takia ei halunnut ymmärtää lukemaansa.
Siinä piti lukea " mies vannoi rakkauttaan lapsia ja minua kohtaan".
Ymmärrän kyllä että moni mies ei halua nähdä itseänsä pahana vaikka esim hylkäisi lapsensa. Helpompi syyttää sitä eksää, varmasti yrittää vieroittaa lapset isästään ja vielä kynii puhtaaksikin kun kehtaa vaatia elatusmaksuja.
Vaikka totuus on se että mies nauttii vapaudesta ja siitä että voi käyttää rahat itseensä, bonusta on se että ex- akka on jumissa kotona lasten kanssa, ei se mitään omaa aikaa tarvitse.