Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies hylkää vaimonsa jättäessään myös yhteiset lapsensa?

Vierailija
18.06.2022 |

Tällaisen ongelman kanssa painin ja ihmettelen.
Mies siis petti minua pitempään ja kun tuo suhde oli varmistunut jätti minut ja lapset vain ilmoitusluontoisesti. Ei pidä mitään yhteyttä edes lapsiin eikä heitä näe.

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N. 85% miehistä tekee noin. Ei ne pysty ajattelemaan kuin yhtä asiaa kerrallaan. Ja ei, mua ei aviopuoliso ole jättänyt toisen naisen takia, vaan isä.

Älä puhu paskaa. Valtaosalla eroperheistä vanhemmilla on yhteishuoltajuus ja lapset viettävät aikaansa molempien vanhempien kanssa. Myös yksinhuoltajavanhemman tapauksessa usein isä tapaa lapsiaan.

Vierailija
22/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusi aloittaa uuden elämän ja hankkia uuden vaimon ja uudet lapset tai valita kokonaan lapsettoman elämän uuden vaimon kanssa. Ovatko lapsenne erityislapsia tai käytöshäiriöisiä? Tuollainen on ihan tavallista että mies kyllästyy ja häipyy.

Lapsemme eivät ole erityislapsia eivätkä käytöshäiriöisiä, koskaan ei ole koulusta tullut mitään valitusta yhtään mistään, ovat kilttejä ja hiljaisia eikä kotonakaan ole mitään ongelmaa lasten kanssa ikinä ollut, eivät edes tappele keskenään. Rauhallinen koti meillä aina oli. Ja liittomme oli pitkä, 18 vuotta naimisissa.

Varmaan 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin voi tehdä päällepäin kunnollinen perheenisä. Ihan niinkuin ex-mieheni.

Ei päihdeongelmaa, ei muitakaan isoja ongelmia. Vannoin rakkautta minua ja lapsia kohtaan pettämisen jälkeen. Halusin kuitenkin erota ja mies hylkäsi lapsensa.

Vierailija
24/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollista ja oikein 

Vierailija
25/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miesten aivot ovat haarojen välissä. Millään muulla ei ole mitään väliä. 

Vierailija
26/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu tunnoton luuseri hylkää lapsensa. Usein vielä maksattavat elatusmaksu yhteiskunnan verorahoista. 😡

Vierailija
27/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseesi: K**ipää

Vierailija
28/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Olen tehnyt samoin ja se oli tuolle k*sipäälle oikein. Lapset tapaavat jos haluavat. Aivopesun jälkeen eivät yleensä halua.

Vierailija
29/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei päihdeongelmaa, ei muitakaan isoja ongelmia. Vannoin rakkautta minua ja lapsia kohtaan pettämisen jälkeen. Halusin kuitenkin erota ja mies hylkäsi lapsensa.

Vannoit rakkautta itseäsi kohtaan? Ei ihme, että mies otti ritolat. Eikä hän lapsiansa hylännyt vaan itse pakotit siihen, niinkuin aina vastaavissa tilanteissa. Eroäidit ajaa asioitansa ilmaisen (lue: meidän veronmaksajien kustannuksella) oikeusavustajan kanssa ja mies joutuu palkkaamaan kalliin asianajajan omalla kustannuksellaan. Tätä on tasa-arvo Suomessa. Lopettakaa se valheellinen vinkuminen somessa.

Vierailija
30/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeita asioita vastata .Itselläni mies jätti minut ja 2 vuotiaan lapsemme. Kun liitty lahkon ja itse kietäydyin lahkon liitymisen!Paremmin meni toisen kanssa. Mies sai valita viinan tai minut. Valitsi viinan. Syyt kai sitten edellä maintut? En koskaan ole halunnut miestä asumaan kotini. On ritetävä vain suhde. Omat kodit,oma talous. Ei mitän alavrin soiteluita. Viimesen tikin tekee mies jos kontroloi ja lähettää viestejä.Se oli siinä heti.

Vierailija
31/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perussettiä narsistille. Isää ei ole ollut kolmeenkymmeneen vuoteen.

Sitten on nämä narsistit, jotka ovat jossain tekemisissä omien lastensa kanssa, mutta elävät sitä normaalia perhe-elämää milloin kenenkin vuorossa olevan naisen lasten kanssa.

Vierailija
32/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne miehet on. Pitää päästä kylvämään siementä ja sitten uuden etsintään, vähintään pettämisen merkeissä, toisinaan hylkäämisen kautta. Toki poikkeuksiakin löytyy. Unohda se ukko.

Vierailija
33/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 85% miehistä tekee noin. Ei ne pysty ajattelemaan kuin yhtä asiaa kerrallaan. Ja ei, mua ei aviopuoliso ole jättänyt toisen naisen takia, vaan isä.

Siis isäsi lähti toisen naisen matkaan, kun olit lapsi? Voisitko kertoa tarkemmin, katosiko hän vain elämästäsi? Ottiko hän enää ikinä yhteyttä?

Joo, olin 5v. Nähtiin mun synttäreillä, uusi vaimo aina haukkana paikalla vahtimassa. Isä tappoi itsensä (ja niin minäkin olisin tehnyt jos sen lehmän kanssa olisin elämäni joutunut elämään) kun olin 16v että suuremmin ei ole oltu tekemissä ikinä. Mutta tehokkaasti multa poistettiin isä ihan kokonaan. Ja ihan isäni omalla suostumuksella.

Vierailija
34/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne miehet on. Pitää päästä kylvämään siementä ja sitten uuden etsintään, vähintään pettämisen merkeissä, toisinaan hylkäämisen kautta. Toki poikkeuksiakin löytyy. Unohda se ukko.

Kenen kanssa miehet tätä harjoittavat?

Vierailija
35/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vannoit rakkautta itseäsi kohtaan? Ei ihme, että mies otti ritolat. Eikä hän lapsiansa hylännyt vaan itse pakotit siihen, niinkuin aina vastaavissa tilanteissa. Eroäidit ajaa asioitansa ilmaisen (lue: meidän veronmaksajien kustannuksella) oikeusavustajan kanssa ja mies joutuu palkkaamaan kalliin asianajajan omalla kustannuksellaan. Tätä on tasa-arvo Suomessa. Lopettakaa se valheellinen vinkuminen somessa.

Taas sinä vinkuja.

Vierailija
36/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollista ja oikein 

Luonnollista? Sairasta.

Vierailija
37/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu paskaa. Valtaosalla eroperheistä vanhemmilla on yhteishuoltajuus ja lapset viettävät aikaansa molempien vanhempien kanssa. Myös yksinhuoltajavanhemman tapauksessa usein isä tapaa lapsiaan.

Valitettavsti oma kokemus ja kaveripiirin kokemus puhuu kyllä päinvastaista. Jos iskä ei löydä uutta, lapset saattaa jonkin verran häntä kiinnostaa. Mutta jos uusi reikä on löydetty, sitten mennään sen reiän toiveet edellä.

Vierailija
38/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos haluaa erota ja jättää puolisonsa, mutta sitä en koskaan tule ymmärtämään, että on valmis hylkäämään omat LAPSENSA. Tällaiset ihmiset eivät saa ainakaan minulta minkäänlaista arvostusta .. Oma lapsi on aina oma lapsi. 

Vierailija
39/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän jos haluaa erota ja jättää puolisonsa, mutta sitä en koskaan tule ymmärtämään, että on valmis hylkäämään omat LAPSENSA. Tällaiset ihmiset eivät saa ainakaan minulta minkäänlaista arvostusta .. Oma lapsi on aina oma lapsi. 

Jep. Ei kukaan normaali isä tai äiti hylkää.

Vierailija
40/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillasi sinun ja etenkin lastesi puolesta. Aina ei ihmisen valintoja pysty ymmärtämään. Miehelle ei sympatiani riitä, mutta niin jän makaa kuin petaa. Menettää lapset. Havahtuu siihen liian myöhään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi