Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies hylkää vaimonsa jättäessään myös yhteiset lapsensa?

Vierailija
18.06.2022 |

Tällaisen ongelman kanssa painin ja ihmettelen.
Mies siis petti minua pitempään ja kun tuo suhde oli varmistunut jätti minut ja lapset vain ilmoitusluontoisesti. Ei pidä mitään yhteyttä edes lapsiin eikä heitä näe.

Kommentit (149)

Vierailija
101/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies niin teekään, mutta "mies" voi toimia noin. Kannattaa siis oikeasti etsiä mies, jos lapsia hankkii.

Mutta ongelma on siinä, että eihän sinulla kristllipalloa ole, että tiedä kuka on "mies" ja kuka on mies.

Et voi mitenkään tietää, miten mies tulee toimimaan, kun yhdessä oltu pitkään ja lapset vaikka jo yläkoulussa. Silloin miehistä kuoriutuu "mies" tai mies.

Et vain voi etukäteen tietää.

Ellet ota äijää, joka on jo hylännyt ensimmäisen kierroksen perheensä. Sitten tiedät tasan tarkkaan, millaisen tyypin kanssa olet tekemisissä.

Vierailija
102/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä hänen on tavata entisiä lapsiansa?

Entisiä? Lapset ovat hänen kuolemaansa asti. Niistä ei tule entisiä millään tavoin.

Niinhän joka nainen haluisi että hänen omat lapset olisivat muillekin tärkeimpiä asioita mitä maa päällään kantaa

Käsittämätön kommentti. Miten ajattelet? Että mies joka siittänyt lapsia maailmaan ajattelee olevansa lapseton eikä mitään vastuuta heistä. Oletko älyllisesti vajaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti ei koskaan sanonut isästä pahaa sanaa tai edes objektiivisesti selittänyt totuutta. Vasta nelikymppisenä tajusin, että isä on ilkeä ja itsekäs kusipää eikä herkkä murtunut omissa ongelmissaan jumissa oleva mies.

Vasta sen jälkeen sain aidosti tunteen, että minussa ei ole jotain perustavanlaatuista vikaa ja kelpaamattomuutta. Ja sen jälkeen olen osannut suojata itseni vahingollisilta ihmissuhteilta ja läheisriippuvuudelta.

Niin, niin. Saihan tuollakin tarinalla muutaman yläpeukun äideiltä, itse keksisin kyllä vielä paljon paremman. Ja olen tainnut jopa keksiäkin tähän ketjuun..

Vierailija
104/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti ei koskaan sanonut isästä pahaa sanaa tai edes objektiivisesti selittänyt totuutta. Vasta nelikymppisenä tajusin, että isä on ilkeä ja itsekäs kusipää eikä herkkä murtunut omissa ongelmissaan jumissa oleva mies.

Vasta sen jälkeen sain aidosti tunteen, että minussa ei ole jotain perustavanlaatuista vikaa ja kelpaamattomuutta. Ja sen jälkeen olen osannut suojata itseni vahingollisilta ihmissuhteilta ja läheisriippuvuudelta.

Niin, niin. Saihan tuollakin tarinalla muutaman yläpeukun äideiltä, itse keksisin kyllä vielä paljon paremman. Ja olen tainnut jopa keksiäkin tähän ketjuun..

Ihan tyypillinen herkkä-/piilonarsku. Esiintyy koko maailman uhrina, mutta kohtelee läheisiään äärimmäisen itsekkäästi ja julmasti.

Näitä on pari prosenttia ihmisistä, joukossa tietysti molempia sukupuolia.

Vierailija
105/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riski naisilla aina on kun parasta ennen päiväys ylitetään eli noin 30v länsimaalaisilla naisilla ja noin 40v aasialaisilla naisilla.

Onnittelut! Kuulut itse sarjaan älyllisesti vajavaiset 😀 Etkä siis myöskään tajua kuinka typerä kommenttisi on.

Vierailija
106/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aloitus on hassusti kirjoitettu. Piti oikein lukea monta kertaa, mutta   siinä selvästi lukee, että minkälainen mies hylkää vaimonsa siinä  samalla kuin jättää lapsensa. Eli ajatus on, että mies jättää lapsensa, se on ok, mutta että mies siinä samalla hylkää vaimonsa, on outoa.

Joo, ymmärrän kyllä, että ap tarkoittaa, että millainen mies hylkää lapsensa samalla kun jättää vaimonsa, mutta nyt tuosta saa just päinvastaisen käsityksen.

Mutta ap:n kysymykseen vastaan, että mies, joka ei ole kypsynyt isäksi, eikä välitä lapsistaan.

Vierailija
107/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies muuttaa thaimaaseen ja perustaa uuden perheen siellä ja perintö menee thaimaassa olevalle perheelle.

Teikäläisen kakarat jää kakkoseksi :D

Lapsilla on oikeus isänsä perintöön (lakiosuus) ei siihen uusi perhe mitenkään vaikuta tai tietysti osuus pienenee jakajien lukumäärän kasvaessa. Sitten näille jotka täällä vähättelevät lasten merkitystä isälle... taidatte olla tunnevammaisia, itse en lapsistani luopuisi

Vierailija
108/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerään kysymykseen typerä vastaus: typerä mies! 😄

Vierailija
109/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies niin teekään, mutta "mies" voi toimia noin. Kannattaa siis oikeasti etsiä mies, jos lapsia hankkii.

Mutta ongelma on siinä, että eihän sinulla kristllipalloa ole, että tiedä kuka on "mies" ja kuka on mies.

Et voi mitenkään tietää, miten mies tulee toimimaan, kun yhdessä oltu pitkään ja lapset vaikka jo yläkoulussa. Silloin miehistä kuoriutuu "mies" tai mies.

Ellet ota äijää, joka on jo hylännyt ensimmäisen kierroksen perheensä. Sitten tiedät tasan tarkkaan, millaisen tyypin kanssa olet tekemisissä.

Mitenkäs olisi vaikka sellainen kristallipallo, että ulkonäön ja puhetaitojen sijaan käyttäisit kriteereinä esim. koulutusta ja vastuullista asemaa työelämässä. Eiköhän ne kerro miehestä jo paljonkin. Ai niin mutta ku ne miehet on jo viety. Yläkouluikäisten hylkäämisestä en ole koskaan kuullutkaan, taitaa olla mentaalitapaus. Avioerot on aivan toinen asia ja niistä suurin osa on naisten alullepanemia, niissä monesti nainen käyttää yhteisiä lapsia lyömäaseena. Fiksut naiset ei.

Vierailija
110/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä huolisi miestä, joka virittelisi vaimonsa selän takana suhteen ja jättäisi vaimonsa vain ilmoituksella keskustelematta. Ja joka hylkäisi samalla lapsensa. Kertoo kaiken miehen todellisesta luonteesta.

Kukapa nainen hyväksyisi yhtään mitään muuta kuin itse haluamia ja määrittelemiä asioita

Miksi ihmeessä pitäisi? Että petturi-iseille olisi pesää tarjolla? Juuri kiinnosta.

Hyväksyt myös sitten varmaan sen että miehetkin alkavat tekemään samaa?

Vierailija
111/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka on tehnyt lapset vaimonsa mieliksi ei luonnollisesti niistä juurikaan perusta.

Jos mies on niin munaton, että tekee lapsia vaimonsa mieliksi, niin joutaakin kärsiä.

No ei kai se mies silloin munaton voi olla, kos on lapsia kyennyt tekemään!😂

Vierailija
112/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat liian monelle naiselle hallinta väline ja tulon lähde kun vaaditaan miehiltä

Lapset on siitä naisesta erillisiä olentoja, ymmärrätkö?

Vierailija
113/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs olisi vaikka sellainen kristallipallo, että ulkonäön ja puhetaitojen sijaan käyttäisit kriteereinä esim. koulutusta ja vastuullista asemaa työelämässä. Eiköhän ne kerro miehestä jo paljonkin. Ai niin mutta ku ne miehet on jo viety. Yläkouluikäisten hylkäämisestä en ole koskaan kuullutkaan, taitaa olla mentaalitapaus. Avioerot on aivan toinen asia ja niistä suurin osa on naisten alullepanemia, niissä monesti nainen käyttää yhteisiä lapsia lyömäaseena. Fiksut naiset ei.

Niin kun miehet ei usein eroa silloinkaan kun heillä on jo kaksi perhettä. Vähän pakko naisen ottaa se ero jos haluaa normaalia elämää elää.

Vierailija
114/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh

Vierailija
115/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi kusipää

Vierailija
116/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli muuten tosi hyvä näkökulma, kiitos tästä. Aina kun jankataan sitä, että lapsella on tarve ihailla kumpaakin vanhempaa eivätkä vanhemmat koskaan saisi sanoa mitään pahaa toisesta, niin tässä viestissä tuli kyllä se kolikon kääntöpuoli sitten. Että jotain rajaa siihen hymistelyynkin, että mitään ei muka voisi toinen sanoa, vaikka aihetta olisi.

Meillä lapsi sanoi 14-vuotiaana, että olisi pitänyt kertoa totuus, eikä kaunistella. Sen ajan ohje oli, että piti puhua vain hyvää molemmista vanhemmista (vaikkei olisi ollut syytäkään).

Juuri näin. Olen kärsinyt ties mistä ongelmista. Tuntenut itseni huonoksi ja ulkopuoliseksi, näkymättömäksi. Pelkäsin aikuisia miehiä. Olen jäänyt väkivaltaiseen suhteeseen. Sairastunut liiasta työstä burn outiin. Taiteillut paniikkihäiriön ja fobian selättämisessä. Kärsinyt vireongelmista ja syömisongelmista. Rakastunut valehteleviin narsisteihin. Rakastunut huomattavasti vanhempiin miehiin - 10-25 v vanhempiin.

Vasta ollessani keski-ikäinen täti viimein avasi sanaisen arkkunsa ja pääsin käsiksi ongelmien syntylähteelle.

Vierailija
117/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen m.u.l.k.k.u.n.s.a kuljettama ja ohjaama mies joka on löytänyt uuden rakkauden. Ei siihen muuta tarvita. Suurimmalle osalle miehistä lapsilla ei ole samanlaista merkitystä kuin niillä on äidille varsinkaan, jos miehen uusi rakas tekee uusia lapsia.

Vierailija
118/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minkälainen mies hylkää vaimonsa jättäessään myös yhteiset lapsensa?"

Tämä on vähän outo. Eikö se mene ennemmin niin että mies hylkää lapsensa jättäessään vaimonsa? Vastuuton kuspää hylkää lapsensa

Vierailija
119/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset on vaan uuden nuoruuden tiellä, hankalia kun haluaisi vain olla kuin ennen lapsia. 

Kun tämä uusi nainen jättää, mies sairastuu, vanhenee, niin alkaa yhteydenottoyritykset lapsiin. Lasten pitäisi huolehtia isästään, vaikka isä ei huolehtinut heistä.

Osuu just mun ex-mieheen. Viidenkympin villityksessä 12 vuotta sitten jätti 3 lastaan ja minut ja meni naimisiin itseään 25 vuotta nuoremman naisen kanssa. Nuorin lapsemme oli silloin 9, vanhin 15. Mitään yhteyttä ei pitänyt lasten pyynnöistä huolimatta. Nyt mies on eläkeläinen, sairas ja ikäisekseen raihnainen ukkeli jonka vaimo jätti kun ei jaksanut hoivata enää kolmatta "lasta". Raivoo ja ulisee ja häiriköi yhdessä vaiheessa mua niin että piti hankkia lähestymiskielto, kun aikuistuneet lapset eivät tule tapaamaan tai eivät välitä, vaikka hän on heidän isänsä. Voi hyvää päivää, muuta ei voi sanoa, sitä saa mitä tilaa. Uuden liiton lapsistaan ei näytä välittävän yhtään sen enempää kuin välitti yhteisistä lapsistamme. Mulla ei millään riitä empatia.

Vierailija
120/149 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ei halunnut niitä lapsia alun perinkään. Suostui kuitenkin, kun halusi pysyä suhteessa. 

No tämähän se on.

Kun ämmmät tajuaisivat vain että, tämä on ainoa mahdollinen lopputulos isäksi huijauksesta. Uskoisi, kun sanotaan että niitä kersoja ei tule!

Mene vasektomiaan, jos et lapsia halua, typerys. Aseella uhatenko teistä miehistä tulee isiä?

Minulla kun vasektomiaikä (30) lähestyi niin kultainen vaimo teki ihan ikioman peliliikkeen eli jätti pillerit väliin mitään minulle kertomatta - diili kun oli että "ei lapsia".

Tuon tempun seuraus muuttaa pian omilleen ja samaan ovenavaukseen potkin naisen ulos. Se ei korvaa menetettyä +20 vuotta ja hukattua aikaa/rahaa, mutta ainakin saan oman elämäni takaisin ilman mitään juridisia velvoitteita.

Sellainen voimafantasia siellä sit😂 Sä et potki ketään ulos omasta kodistaan. Ja jos lähteä olisit halunnut, sen kun olisit lähtenyt. Voinne elarit maksaa ilman tapaamista.

Ai en potki? Ero, vaatimus osituksesta ja ostan hänet ulos unelmakämpästään, silmä hänellä ei ole varaa samaan peliliikkeeseen. Minun ei edes tarvitse ottaa lainaa ellen halua, sen verran säästöjä hankittu. Se nollaa minun säästöni, mutta pelkkä ajatuskin siitä kuinka hän joutuu jättämään unelmiensa kämpän on hykerryttävä.

Joten käytännössä siis potkin hänet ulos. Sama se mitä maksaa, sillä hänen elintasonsa putoaa radikaalisti vaikka osituksessa saakin jotain mukaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän