Ihana kesäsää, täällä +11 ja sateista, ei tuskahelteitä!
Oikein energinen olo, tekee mieli tehdä kaikkea ja nauttia kesän valosta.
Muut jotka todella nauttii kesästä nyt kun ei tarvi hiestä märkänä olla?
Paras olisi jos ei koskaan menisi lämpötila yli +20.
Kommentit (64)
Ah ihanat kelit! Kuumassa ei kykene ed3s ajattelemaan. Kamala aivosumu iltaan adti, kunnes vähän viilenee.
Toivon tämän ihanan viileyden jatkuvan koko kesän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina ajatellut että helteitä kaipaa vain ne, jota haluaa kerjätä huomiota paljastavissa vaatteissa. Samasta syystähän instabeibetkin tekee talvisin matkoja etelään että saa uusia vähäpukeisia kuvia jolla kerjätä huomiota.
Kyllä, on ihanaa pukeutua johonkin muuhunkin kun toppahousuihin ja untuvatakkiin välillä. En nyt tiedä, onko shortsit ja toppi joku paljasteluasu vai ei. Kiva sellaisiin on kuitenkin pukeutua.
Tämmöset kommentit tulee aina joltain jolla ei oo kroppa kuosissa ja harmittaa....
On muitakin vaihtoehtoja pukeutumiseen kuin untuvatakki tai naurettava hihaton napapaita. Kroppani on täysin kuosissa, paimo samoin; kesävaatteisiini kuluu kevyitä pitkähihaisia puseroita, kevyitä pitkiä housuja, hellehattuja. En halua ihovaurioita auringosta. Mökillä voin käyttää paljastavia vaatteita, silloin vaan jotuu läträämään aurimovoiteiden kanssa.
Hellehullu kirjoitti:
Kehonpositiiviset eivät kestä lämmintä.
Yleensä helteiden ihannoijilla on jokin sairaus joka aiheuttaa heille paleltumisen tunnetta lämpimälläkin kelillä. Siksi he "vaativat" helteitä jotta tuntisivat olonsa edes hiukan paremmaksi.
Olen kateellinen. Asuinmaassani on tänään 32 ja huomenna 36. Hermo meinaa palaa, kirjaimellisesti 😅. Mitään ei voi tehdä, minnekään ei voi mennä. Päätä ja kroppaa särkee vaikka joisi mitä. Voi vain maata kotona verhot kiinni tuulettimen alla. Oikeasti mikään sää ei raivostuta niin kuin tällainen tappohelle! Kunpa olisikin 11 ja sadetta.