Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana kesäsää, täällä +11 ja sateista, ei tuskahelteitä!

Vierailija
18.06.2022 |

Oikein energinen olo, tekee mieli tehdä kaikkea ja nauttia kesän valosta.

Muut jotka todella nauttii kesästä nyt kun ei tarvi hiestä märkänä olla?

Paras olisi jos ei koskaan menisi lämpötila yli +20.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina ajatellut että helteitä kaipaa vain ne, jota haluaa kerjätä huomiota paljastavissa vaatteissa. Samasta syystähän instabeibetkin tekee talvisin matkoja etelään että saa uusia vähäpukeisia kuvia jolla kerjätä huomiota.

Ja joutilaat pitävät helteestä. Ei kukaan työtä tekevä tykkää työskennellä kuumassa.

Vierailija
22/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta koko kesä saisi olla +25 ja aurinkoista. Ihan parasta kun saa pukeutua vaan mekkoihin! Toivottavasti tulee kunnon kesä edes heinäkuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina ajatellut että helteitä kaipaa vain ne, jota haluaa kerjätä huomiota paljastavissa vaatteissa. Samasta syystähän instabeibetkin tekee talvisin matkoja etelään että saa uusia vähäpukeisia kuvia jolla kerjätä huomiota.

Ja joutilaat pitävät helteestä. Ei kukaan työtä tekevä tykkää työskennellä kuumassa.

No kylläpä taas keksitään 😂

Kyllä minä ja muut tuntemani helteen ystävät ollaan ihan työssäkäyviä ihmisiä.

Vierailija
24/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ymmärrän, ettei kaikki tykkää helteistä, mutta kylmästä ja sateesta iloitsemista en ymmärrä. Kesässä parasta itselleni on kaikki ulkona puuhastelu ja onhan se paljon mukavampaa, jos ei tarvitse topata älytöntä vaatekerrosta päälle ja suojautua sateelta. Aika paljon kuitenkin mahtuu helteen ja 11 asteen väliin. Mutta kun on itsellä paha olla, niin kai sen ilon yrittää repiä vaikka sillä, että ne, joilla menee paremmin, eivät saa nauttia kesästä edes sitä muutamaa kuukautta, minkä se parhaimmillaan voi kestää.

Vierailija
25/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina puhutaan sateista ja +30 helteistä. Eikö mitään välimuotoja ole? Esim. +24 ja pilvetön taivas on täydellinen sää.

Vierailija
26/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ymmärrän, ettei kaikki tykkää helteistä, mutta kylmästä ja sateesta iloitsemista en ymmärrä. Kesässä parasta itselleni on kaikki ulkona puuhastelu ja onhan se paljon mukavampaa, jos ei tarvitse topata älytöntä vaatekerrosta päälle ja suojautua sateelta. Aika paljon kuitenkin mahtuu helteen ja 11 asteen väliin. Mutta kun on itsellä paha olla, niin kai sen ilon yrittää repiä vaikka sillä, että ne, joilla menee paremmin, eivät saa nauttia kesästä edes sitä muutamaa kuukautta, minkä se parhaimmillaan voi kestää.

Mistä kylmästä? +11 on jo ihan lämmin sää. Kylmää olisi jos nyt lämpömittari näyttäisi +3

Vierailija
27/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina puhutaan sateista ja +30 helteistä. Eikö mitään välimuotoja ole? Esim. +24 ja pilvetön taivas on täydellinen sää.

Täydellinen kesäsää olisi +17, hieman tuulta, ja puolipilvistä.

Vierailija
28/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tykkää sateesta. Jotkut vaan nauttii siitä kun muut eivät saa nauttia kesäsäistä. Jotkut saa siitäkin jotain kummallista nautintoa. Onneksi aina voi matkata ulkomaille.

Vierailija
29/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen kesäsää olisi +17, hieman tuulta, ja puolipilvistä.

Ei tuo ole mikään kesäsää. Paljos sulla on sisälämpötila?

Vierailija
30/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painan 48 kiloa, mutta silti saan heti oireita kuumassa. Turpoan, päätä särkee, hikoilen ja niin edelleen. Kävelen jopa päivä 5 kilometrin työmatkan, eli 10 kilometriä päivässä. Ei ole siis huono kunto. Silti en kestä kuumaa. Olen terve, ei johdu sairaudesta, olen aina kestänyt kuumaa huonosti.

On ihanaa, kun jaksaa käydä joka päivä juoksemassa ja ulkoilla! Jyväskylässä on ollut kivat säät, 18-20 astetta, nyt toki viileämpi. Mutta niin se on aina Suomessa ollut, että välillä kesällä on tosi kylmä. Mietin, ovatko nämä Suomessa kuuluu olla kesällä 35-astetta! alle 2-vuotiaita vai Alzheimer-potilaita, sillä nyt on täysin normaali Suomen kesä, vaikka he eivät sitä muista.

Sisällä kerrostalossa on nyt vain 23,9, joten täällä pystyy nukkumaan. Tykkään!

N30

Vierailija
31/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka viettää koko päivän palstalla eikä ulkoilee yhtään nauttii varmaan +11 säästä ja sateesta.

Vierailija
32/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi heinäkuussa iskee aika varmasti kunnon kesäkelit, vihdoin!

Vierailija
33/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki säät sopii:) Helle on ihanaa, tämä on ihanaa, pääasia että saa tehdä pihahommia ja nauttia vihreydestä. Syksykin on ihana omalla tavallaan, tykkään kaikista vuodenajoista.

Vierailija
34/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kylläpä taas keksitään 😂

Kyllä minä ja muut tuntemani helteen ystävät ollaan ihan työssäkäyviä ihmisiä.

Taidat olla aika yksinkertainen. Kyllähän ilmastoidussa toimistossa on kivaa, mutta ei riitä sinulla älli siihen, että tajuaisi, että on asfaltintekijöitä, puutarhureita, rakennusmiehiä ym., joiden työnteko on kamala 30-37 asteen helteissä. Mutta eihän heitä tietenkään jaksa miettiä, oma napa on tärkein.

Vierailija
35/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun helteillä pitkiin väljiin mekkoihin ja nautin. Ei kai paljastava pukeutuminen hellettä vaadi.

Vierailija
36/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään hellettä kaipaa, mutta auringonpaisteesta kyllä nautin. Tykkään puuhailla ulkona eläinten ja puutarhan kanssa. Täällä Etelä-Pohjanmaalla ainakin on ollut kivoja poutapäiviä, muutama pilvenhahtuva taivaalla, mutta tuulee sen verran, että huppari päällä on pitänyt olla. Sopii mulle oikein hyvin. Auringonpaisteesta tulee positiivisempi olo, ja huomaan että eläimetkin tykkäävät, moni oikein hakeutuu aurinkoiseen laikkuun nautiskelemaan (ja menee varjoon jos tulee kuuma).

37/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana kesäsää, raikas ja mukava. Kunpa jatkuisi koko kesän. Olen ulkoillut paljon, olo on energisempi kuin yleensä kesällä.

Vierailija
38/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin tästä, ihanan viileää. En yhtään kaipaa +30 helteitä. Enkä ole ylipainoinen.

Vierailija
39/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ajatellut ettei tänä kesänä tarvitsisi suunnata reissuun, mutta pakkohan se on! Olen koko vuoden odottanut kunnon kesäkelejä eikä niitä näytä olevan tarjolla.

Vierailija
40/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ajatellut ettei tänä kesänä tarvitsisi suunnata reissuun, mutta pakkohan se on! Olen koko vuoden odottanut kunnon kesäkelejä eikä niitä näytä olevan tarjolla.

Oikea asenne sinulla. Nyt kannattaa lähteä Espanjaan jos helteitä kaipaa eikä valittaa normaalista pohjolan kesästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan