Minkä takia _kaikilla_ naisilla on nyt Marimekko-laukku?
Kommentit (120)
Tätä samaa olen ihmetellyt itsekin!
Koska haluan tukea suomalaista yritystä.
Ikävä tuottaa aloittajalle pettymys, mutta ainakaan minulla ei ole Marimekon tuotteita, missään muodossa.
Mulla ei ole koskaan ollut semmoista, haluaisin kyllä koska vaikuttaa laadukkaalta, mutta ei ole varaa hankkia.
laumaeläimiä ovat, kuten me kaikki
Ei minulla ole, ei ole ikinä ollutkaan eikä tule edes olemaan.
Kammotuksia ovat.
Jotain 50-60-luvun mekkoja voisin kyllä käyttää
Meillä rva kantaa Luigi Vitugia (LV)
Ei ole minulla, eikä tule. Onneksi on muitakin suomalaisia laukun tekijöitä, ja kauniimpia ja käytännöllisiä laukkuja tekevät.
Naiset haluaa aina samoja asioita kuin toisetkin naiset. Siksi varatut miehet kiehtoo naisia. Marimekkopsykoosi perustuu samaan ilmiöön.
Minulla ei ole ollut ikinä yhtäkään Marimekon tavaraa.
minulla on tosi vanha luonnonvalkoinen sopivankokoinen olkalaukku. laitoin siihen söpön rusetin.
pienellä merkki marimekko.
Joo, Gratha-laukkuja näkee nyt tosi paljon. Tiedättehän sen nahkaisen pikkulaukun, jonka mustavalkoisessa hihnassa lukee Marimekko. Halusin sellaisen itsekin ja hankinkin kevättalvella, mutta mietin sen laittamista hetkeksi käyttötauolle, kun oikeasti joka toisella on se sama.
Mulla on monta, vanhimmat yli 20 v vanhoja, ne ainakin on pomminkestäviä
Näin tänään NAISEN jolla oli Adidas-laukku! Wiööööörd!!!
Minäkö sitten en ole nainen, kun minulla ei ole yhtään Marimekon laukkua?
Olen kuitenkin synnyttänyt omat lapseni. Mutta sitähän tässä ei kysytty.
Minäkään en ole kai nainen, kun en omista yhtään Marimekkoa. :D Ei ole mun juttu.
Koska jotkut ihmiset on muodin ja trendien orjia ja sillä haetaan yhteenkuuluvuuden tunnetta
koska ovat uniikkeja lumihiutaleita.