Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia _kaikilla_ naisilla on nyt Marimekko-laukku?

Vierailija
14.06.2022 |

?

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämpästä tuli siivouslasku. Likainen haiseva hiivaperä. Tiiavaaka kärsii.

Vierailija
42/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä äkyä on kantaa mainoskassia. Ihan yhtä inhottava kuin aikoinaan valintatalon ja anttilan kassit.

En viitsi ostaa ylihintaista mainoskassia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuuksissaan nainen ostaa jotain minkä kokee muiden naisten "hyväksyvän".

Vierailija
44/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan tukea suomalaista yritystä.

Ei valmisteta enää nykyään suomessa.

Vierailija
45/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tuottaa aloittajalle pettymys, mutta ainakaan minulla ei ole Marimekon tuotteita, missään muodossa.

AP:n määritelmän mukaan et ole nainen.

t. toinen "ei-nainen", jolla ei ole Marimekon tuotteita

Vierailija
46/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikositä mukava kantaa?

Tai sopivan kokoinen?

Vierailija
47/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että näissä muoti-ilmiöissä on ihan siitäkään kyse, ainakaan aina.

Minulla ei ole tätä Marimekon laukkua eikä montaa muutakaan vastaavaa ilmiötä ollut, mutta silloin harvoin kun olen sellaiseen langennut, se on mennyt niin, että olen noin sata kertaa nähnyt saman tuotteen ennen kuin se "minäkin haluan tuollaisen" -vaihde on napsahtanut päälle. Kyseinen tuote on tuntunut kuin joltain herkulta jolla palkitsee itsensä. En ole hakenut sillä mitään yleistä hyväksyntää, kenellekään läheisellä kaverillani ei ole edes ollut sellaista, enkä juurikaan edes käy missään. Itse asiassa joskus en ole edes kertaakaan käyttänyt himoitsemaani tuotetta. Olen vain ihastellut sitä kotona.

Hölmöä tuokin, enkä onneksi ole enää pitkään aikaan tuollaisiin hölmöyksiin langennut, mutta selvästikään ainakaan minulle ne tavarat eivät ole olleet mitään signaaleja laumalle vaan jokin ikioma yksityinen ilo.

Vierailija
48/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tuottaa aloittajalle pettymys, mutta ainakaan minulla ei ole Marimekon tuotteita, missään muodossa.

AP:n määritelmän mukaan et ole nainen.

t. toinen "ei-nainen", jolla ei ole Marimekon tuotteita

Onko hyperbola teille täysin tuntematon käsite? Kyllä minulle ainakin tuli ihan selväksi, että ap tarkoitti "kaikilla naisilla" vain sitä, että niitä laukkuja näkyy tosi paljon katukuvassa.

t. itsekin nainen, jolla ei ole kyseistä laukkua

Vierailija
49/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kun pidin sellaisesta ja ostin. Anteeksiko olisi pyydeltava? Tsiisus...

Ihme kysely taas. Naiset ostaa vaatteita ja asusteita jotka tuntuu kivalta. Ei kuulu sulle. Get over it.

Vierailija
50/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole kaikilla naisilla. Minulla Minulla ei ole.

Vierailija
51/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole. Minulla on Dragonball laukku jossa on Shenronin kuva.

Vierailija
52/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, koska suomalaisten naisten tyylitaju on olematon. Laadukkaita ja tyylikkäitä laukkuja on vaikka kuinka paljon.

Ylihinnoiteltu Kiinassa valmistettu Gratha jossa logoja vilisevä kangashihna on tästä täydellinen esimerkki.

Vierailija
53/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä himoitsin gratha-laukkua joku puolitoista vuotta sitten. Kävin hypistelemässä ja testaamassa, mutta jäin vielä miettimään. Sitten niitä alkoi tulla vastaan ihan jatkuvalla syötöllä. Yhdellä Tallinnan risteilyllä tuntui että niitä oli joka toisella. Siitä oli tullut main stream-tuote, jolla ei ollut samanlaista arvoa enää. Jätin ostamatta, ja olen tyytyväinen. Nyt noi marimekko-kirppisryhmät on täynnä grathoja kun jengi yrittää päästä niistä eroon.

Vierailija
54/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole. Ostan vain suomalaisia laukkuja. Mut harvoin tarvii uutta ostaa.

Vierailija
55/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainakin ruma laukku joka näyttää ikäänkuin puristetulta persesilmältä, sellainen Marimekon pikkulaukku. Gratha puolestaan on ylihintainen ja huonolaatuinen.

Vierailija
56/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että kaikilla? Oletko, ap, käynyt läpi kaikki suomalaiset naiset ja kysynyt heiltä, onko heillä Marimekon laukku? Ilmeisesti olen jostain kumman syystä jäänyt väliin tutkimuksissasi. Minulla EI OLE Marimekon laukkua (eikä tule, kun ovat rumia), olen nainen ja suomalainen. Näin ollen tutkimustuloksesi ei ole oikea. Kaikilla suomalaisilla naisilla EI OLE Marimekon laukkua. Uskoisin, että meitä saattaa olla jopa useampi.

Vierailija
57/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekolla on kivojakin laukkuja jotka on toiminnallisia ja juuri sopivan kokoisia. Grathaa en ottaisi mistään hinnasta. Niitä näkyy väkijoukossa vilisemällä niin että silmiin sattuu enkä muutenkaan halua olla kävelevä mainos. Se hihna missä lukee isolla Marimekon logoja on niin nolo.

Vierailija
58/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan tukea suomalaista yritystä.

Minulla on kolme suomalaista laukkua, joista yksikään ei ole Marimekon.

Ei ilmeisesti nainen

Vierailija
59/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole niin epätoivoinen, että tarvitsisin jonkun hyväksyntää. Osaan ajatella omilla aivoilla. Marimekon tavaroita en ikipäivänä ole ostanut, enkä ottaisi vaikka maksettaisiin.

Vierailija
60/120 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Grathaa en haluisi. Missään värissä. Sopisi ehkä meikkipussiksi roikkumaan kylppäriin.

Sellanen musta, tilava olkalaukku olisi ihan kiva, vaikka liian hintava. Mulla on sen tapainen kyllä jo, mutta tarviin kohta uuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän