Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia _kaikilla_ naisilla on nyt Marimekko-laukku?

Vierailija
14.06.2022 |

?

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vanhat oli kestäviä. Yksi ollut mulla yli 20 vuotta. Viimeksi ostin sellaisen olkalaukun, vuodessa rispaantui sisäsvuori.Laatu laskenut.

Vierailija
82/120 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini osti minulle Marimekon Pal-laukun ja se on paras laukku, joka minulla on ikinä ollut. Ei liian iso eikä liian pieni, vaan juuri sopiva. Matkoilla mahtava, koska on omat lokerot lompakolle, kännykälle ja pikkusälälle, ja laukkuun mahtuu juuri sopivasti myös tabletti, eväitä, varasukat ja -alushousut ja vaikka mitä muuta pientä.

Jes, samaa mieltä! Ostin juuri uuden mustan PAL-laukun kun edellinen 1v vanha alkoi olla kulahtanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo eikä tuu. Ainakaan sitä Grathaa.

Vierailija
84/120 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jo sanottukin, mutta eikös Jenni Haukiolla ole ollut noita laukkuja?

Vierailija
85/120 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama minkä merkkinen laukku on, kunhan ajaa asiansa eikä myöskään ole liian kallis.

Vierailija
86/120 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Gratha alkaa olemaan jo nolo, kun se on joka tantan kainalossa. Jopa Marimekon myyjä oli tätä mieltä, esitteli mulle laukkuja ja sanoin, etten halua Grathaa, että siitä on mennyt maku kun siitä on tullut sellainen tusinalaukku. Sitäpaitsi suurimmalla osalla kantajistaan se ei edes näytä hyvältä kun siinä on niin lyhyt hihna.

Se vaan mielisteli sua.

Vierailija
87/120 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla? Minulla ei ole, vai oletko salaa vienyt jokaisen naisen kotiin heille oman marimekkolaukun heidän tietämättään? Jos keissi on tämä, niin sitten voit tosiaan sanoa että _kaikilla_ naisilla on. Tunnen ehkä yhden max kaksi naista jolla on.

Vierailija
88/120 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin omani 80-luvulla=D

Vierailija
89/120 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota laukkua minulla ei ole, mutta pari muuta Marimekon laukkua on ja paljon mekkoja ja pari jakkua. Ne eivät ole päivittäisessä käytössä ja kaikki olen ostanut alehintaan, joten minulle ne on sijoitus.

Vierailija
90/120 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen vähän saman tyyppinen laukku. Kävin äääsmarketissa tänään ja ovella vastaan tuli aito MM laukku. Vertasin sitä sivusilmällä, niin oma hieman pienempi näytti kyllä just vähän pienemmälle. Ei mulla muuta. Ps: laukkuni on Esprit ja maksoi muistaakseni 30 €.

Vierailija
91/120 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut mitään, jota on kaikilla. En ymmärrä miksi ihmiset haluavat olla samanlaisia. Ehkä eivät luota omaan makuunsa.

Vierailija
92/120 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vanha kankainen jossa iso läppä, on karmea ja se mikä nykyään on todella monella, on järkyttävän ylihintainen sellaiseksi pussukaksi sellaisella materiaalilla.

Mulla on näitä 4, eri värisiä.

Käytän, lähes pelkästään näitä ja tykkään tosi paljon. Sopiva koko ja mun laukut ovat vielä Made in Finland.

Onneksi en mä välitä siitä, ettet sinä tykkää. Minä tykkään ja sillä on merkitystä

Vierailija
93/120 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule olemaan.

Vierailija
94/120 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan halunnut mitään, jota on kaikilla. En ymmärrä miksi ihmiset haluavat olla samanlaisia. Ehkä eivät luota omaan makuunsa.

Mä taas en ymmärrä miten joku kuvittelee minä ostaisin siksi, kun muilla on. Mä ostan ihan siksi, että tykkään

Vierailija
95/120 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten aloitettu ketju. Todella erikoinen käsitys sanasta "kaikilla", kun en ole koko vuonna enkä ennen sitäkään nähnyt marimekkolaukkua yhdellekään naisella. Enkä miehelläkään. Täytyy kyllä myöntää, että en ole erityisesti pitänyt niistä silmällä, mutta en vaan ole sattunut huomaamaan.

Vierailija
96/120 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on paljon, koska ne nyt sattuu olemaan muodissa. Marimekko on nyt hyvin trendikäs.

Vierailija
97/120 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt tuntuu olevan aivan sama mikä laukku niin aina vauvapalsta valittaa. Olkoon Marimekko tai LV, ei kelpaa. Olisiko mahdollista hyväksyä, että ihmiset pukeutuu ja somistaa niin kuin itse tykkää.

Vierailija
98/120 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole.Koska ei rahaa ostaa Marimekon nimellä yhtään mitään koskaan ollut.

Vierailija
99/120 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko on nykyään ylikallista tavaraa heikolla laadulla. Äitini oli ostanut Marimekolta laukun ja siitä oli hajonnut heti vetoketju. Eikös vähän aikaa sitten ollut juttua kun ihmisillä hajonnut Marimekon astiat käsiin. Eikä niiden tehtaillakaan ole aina tainnut olla kovin eettiset olosuhteet.

Jos haluan tukea suomalaista yritystä, niin ostan mielummin joltain pienyritykseltä. Saa muutenkin vähän persoonallisempaa tavaraa kuin tuota Marimekon massaa.

Vierailija
100/120 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut sanaa 'muoti'?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi