Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia _kaikilla_ naisilla on nyt Marimekko-laukku?

Vierailija
14.06.2022 |

?

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi ihastuin ja harkitsin sen ostamista, mutta nyt niitä näkee kaikkialla, niin ei kiinnosta tuhlata 300 euroa siihen.

Vierailija
22/120 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa rakastin marimekkoa. Nyt se on vaan w oke pissisten merkki. Ei kiitos. Eivät edusta minun arvoja, eikä sen puoleen eivät vaatteetkaan enää istu suomalaiselle perusnaiselle. Lauku ylihintaisia muovipusseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gratha on kuin Marc Jacobsin snapshot-laukku joku aikaa sitten. Kaikilla on se, mutta trendikäs tyyli menee ohi pian, ei ole kovin ajaton hihnan ja laukun materiaaliyhdistelmä, hihnan leveys sekä näyttävä logo.

Vierailija
24/120 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi_kirjoitat_näin_?

Vierailija
25/120 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole! Aina inhonnut kyseistä merkkiä rumine kuosineen, yök.

Vierailija
26/120 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään niistä. Minulla oli sellainen jo 1980-luvulla koululaukkuna. Nyt käytössä olevan laukun ostin 2012 tai 2013, hyvin toimii vielä pitkään.

Vierailija
27/120 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vanha kankainen jossa iso läppä, on karmea ja se mikä nykyään on todella monella, on järkyttävän ylihintainen sellaiseksi pussukaksi sellaisella materiaalilla.

Vierailija
28/120 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin teini, kaikilla piti olla koulussa penaalina marikomekon pussukka. Nykyisin en välitä, mutta pistänyt merkille, että monilla on Marimekon laukku, ei kuitenkaan kaikilla

Vierailija
29/120 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni tuntuu, että kaikki tutut ostaa lapsilleen Marimekon vaatteita

Vierailija
30/120 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Marimekon pahvikassi johon kerään kierrätettävät pahvit. En tiedä mistä se on tullut. Silmiin ja sieluun sattuu joka kerta kun näkee sen "marimekkomarimekkomarimekkomarimekko..." Tuossa se on nytkin eteisessä, ääh. 😬

Vierailija
31/120 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Marimekon pahvikassi johon kerään kierrätettävät pahvit. En tiedä mistä se on tullut. Silmiin ja sieluun sattuu joka kerta kun näkee sen "marimekkomarimekkomarimekkomarimekko..." Tuossa se on nytkin eteisessä, ääh. 😬

Pistä seuraavalla kerralla se kassikin kierrätykseen, niin ei ahdista enää.

Vierailija
32/120 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä seuraavalla kerralla se kassikin kierrätykseen, niin ei ahdista enää.

Mietin ihan samaa, pakko se on kun en vaan pysty tähän enää 😂

Vierailija
33/120 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon olkalaukku, sellainen mustan värinen ollut viimeiset 27 vuotta käytössä. Ajaa asiansa ja sopii tarpeisiini. On myös kotimaista tuotantoa. Jos se jotain ahdistaa, niin ei voi mitään. Mielestäni kyllä hyvin neutraalin näköinen.

Vierailija
34/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko laukulla ei tee pidemmän päälle yhtään mitään. Mulla oli lento laukku malli, ja ruskea väri kulahti, ja ulko onpeleet meni käytössä rumaksi.ei kiitos enää ikinä .

Vierailija
35/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
36/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari. Olen löytänyt ne kirppikseltä uutena kauan kauan sitten. Eikä edes maksanut paljoa. Toinen maksoi 15 euroa ja toinen 20 euroa. 

Vierailija
37/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marimekon olkalaukku, sellainen mustan värinen ollut viimeiset 27 vuotta käytössä. Ajaa asiansa ja sopii tarpeisiini. On myös kotimaista tuotantoa. Jos se jotain ahdistaa, niin ei voi mitään. Mielestäni kyllä hyvin neutraalin näköinen.

Ketään ei varmasti ahdista sinun 30 vuotta vanha vintage-Marimekkosi. Ap tarkoitti kai tätä laukkua, jota näkee eri väreissä vähän kaikkialla nykyään. Meillä töissäkin on jostain syystä kolmella sama laukku.

https://www.stockmann.com/marimekko-gratha-nahkalaukku/10781823472.html

Vierailija
38/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole marimekkoa.

Vierailija
39/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin teini, kaikilla piti olla koulussa penaalina marikomekon pussukka. Nykyisin en välitä, mutta pistänyt merkille, että monilla on Marimekon laukku, ei kuitenkaan kaikilla

Mulla oli Marimekon raitapaitoja, mutta oikeasti sain ne veljeltä tai veljen tyttöystävältä. Ei mun äiti olisi mitään Marimekkoa ostanut. 

Vierailija
40/120 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan tukea suomalaista yritystä.

Jooo seuraava tekosyy kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi