Mies perui kutsuni juhannuksen viettoon
Kolmikymppinen pariskunta, asumme yhdessä, yhteistä elämää takana 1,5 v ja viime juhannuksena samaa ongelmaa ei ollut kun olin itse töissä
Mies on suunnilleen viime juhannuksesta asti puhunut kaveriporukkansa juhannuksesta, kuinka mennään sitten sinne samalle mökille missä he ovat olleet aina ties kuinka monta vuotta, mitä kaikkea siellä yleensä tehdään ja kuinka minäkin varmasti pidän kaikesta. Siis oikeasti koko ajan puheissansa ollut että yhdessä mennään. Mökki on siis jonkun sellaisen kaverin, jota minä en ole tavannut eikä virallista kutsua ole tullut (siis miehini kautta) vaan sellaista epämääräistä että sinne mennään ja siellä ollaan.
Muutama kuukausi sitten alkoi miehen vatsappiin ilmestyä Jussi22 ryhmään kauheasti viestejä mutta minulle ei oikein puhunut enää mitään. Olimme noin kuukausi sitten miehen erään kaveripariskunnan luona käymässä ja he siinä kaikki kolme puhuivat innoissaan tästä juhannuksesta ja en itse ollut yhtään varma että koskiko suunnitelmat minua vai ei. Kun puhuivat vieraslistasta, tämä mieheni kaveri (mies myöskin) selitti kuinka nukkumapaikkoja on rajoitetusti ja bileet uhkaa paisua. Sivulauseessa ymmärsin tämän miehen kaverin puheista että hän toivoo myös minua paikalle ja kiva kun mieheni on löytänyt jonkun.
No jäin sitten odottelemaan että kertooko mieheni minulle mitään suunnitelmien yksityiskohtia, kuten päiviä, mökin sijaintia tai mitään. Ei ole kertonut. Viime viikolle kyllä mainosti kuinka paljon hänelle on jo joku ostanut juomia juhannusta varten, minusta ei puhunut mitään.
Nyt sitten kertoi kun näki että näin vatsappinsa laulavan että ajatteli mennä juhannuksena ilman minua. Ei myöntänyt edes että ei ollut missään vaiheessa kutsunut minua.
Suoraan sanottuna ei minua edes kiinnosta mökkeily vieraiden ihmisjoukkojen keskellä, mutta jotenkin ärsytti tämä tapa. Ensin ollaan niin innoissaan menossa priskuntana ja sitten ei ollakaan. Tulee vain olo että häpeääkö minua, enkö sopisi joukkoon hänen mielestään vai onko siellä kavereiden seassa jotakin mitä minä en saisi nähdä.
Ei sisältänyt edes mitään kysymystä, teki vain mieli avautua.
Kommentit (868)
Jos ei oo provo niin mies on narsisti tai pölkkypää ja ap tuntuu tossukalta. Kai nyt joku Jussi22 wa ryhmäläiben olisi tän av keskustelunkin bobgannut jos ei olis provo.
Lyhyesti vain ääliö katselee tuollaista ääliötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan mies on puhunut koko vuoden, että "juhannuksena mennään taas mökille". Aloittaja on olettanut, että mies puhuu heistä, vaikka mies on koko ajan tarkoittanut kaveriporukkaa. Tuohon viittaa myös tuo sana taas. Eihän aloittaja ole edes käynyt siellä.
No, ehkä tuossa ei ihan sanatarkasti ollut mitä ovat keskustelleet, mutta tuokin, että mies on sanonut, että "sinäkin varmasti pitäisit siitä" ja pariskunnat saa paremmat sängyt, niin mitä? Vai onko mies vaan vittuillut koko ajan ilkeyttään?
Saatan kertoa tuttavalle, että olen menossa mökille. Kerron paikan sijainnin ja kuvailen paikkaa. Hehkutan rantasaunaa ja kerron, miten aion saunoa paljon. Mikä tuossa vttuilua? Ihan normaalia keskustelua.
Kerrotko myös tuttavalle, että tänä vuonna pariskuntana saatte paremman petipaikan ja otatko yhä uudelleen puheeksi tuttavasi kanssa, kuinka hänkin pitää varmasti tuosta mökistä?
Missä vaiheessa ap on kertonut, että he saisivat pariskuntana paremmat petipaikat?
Viesti nro 65
"Ap tässä
Tätä minäkin ihmettelen. Ja ihmettelin jo alunperin miten pystyi olettamaan että minut on kutsuttu johonkin, mutta niin vain puhui siitä kuinka pariskunnat saavat sitten premmat huoneet ja vaikka mitä. Ei tarvinnut kysyä, olenko kutsuttu kun mies aivan selkeästi puhui että yhdessä mennään eli odotti ehkä itsekin että kutsu koskee molempia ja ehkä ei nyt sitten koskenutkaan."
Kyllä minä puolisona vielä enemmän miettisin, kenen kanssa mies nyt on sitten saamassa paremman huoneen, jos on tarkoitus ymmärtää, että ei tässä minua tarkoiteta.
Vierailija kirjoitti:
...
Miten tuo small talk olisi saanut yhtään enempää selkeyttä tilanteeseen? Ja ehkä ap tekikin noin. Mutta jos kyselee mökistä ja tekemisistä eikä siltikään sanota reippaasti että Pete kutsui muuten sinutkin tai Peten mökille on ollut aina avecilliset kutsut ja kaveritkin tervetulleita, tulethan sinäkin Minttu niin ei se small talkiin osallistuminen tehnyt muuta kuin hämmensi ap:ta entisestään.
Tai joku niistä kavereista olisi kysynyt, että
"Pääsethän säkin Ap mukaan?"
Tai Ap olisi voinut vain vahvistaa oletustaan kysymällä mieheltään vaikka
"Millaista säätä on luvattu, mitä sadevaateita meidän kannattaa sinne ottaa mukaan?" tms.
Ap:lle on kyllä pakko todeta, että itselläni on menneisyydestä kokemuksia, jossa ajauduin käyttäytymään Ap:n tavoin (asioita ei voinut kysyä suoraan) ja miehen kanssa, joka käyttäytyi Ap:n miehen tavoin. Tämä nyt jo elämästäni poissaoleva mies sai monista asioista epävarmoja, vaikeita ja arvaamattomia. Hän kertoi itse myöhemmin ylpeästi olevansa narsisti ja sillä kuittasi kaiken käytöksessään. Hänkin osasi olla kultainen asioissa, joilla sai ajoittain buustattua minut jäämään parisuhteeseen. Epämiellyttävimpiä aikoja elämässäni - hän sai minut epävarmaksi kaikesta, myös itsestäni.
Toivon, että Ap selvittää asian, mutta myöntää myös itselleen sen, mitä moni täällä on jo kirjoittanut: Jos rakastaa toista, jättäisikö hänet tyhjän päälle tai yksin? Ei jättäisi, ei mistään hinnasta. Onko tuollaisen kanssa odotettavissa rakastava ja luottamuksellinen tulevaisuus? -Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan mies on puhunut koko vuoden, että "juhannuksena mennään taas mökille". Aloittaja on olettanut, että mies puhuu heistä, vaikka mies on koko ajan tarkoittanut kaveriporukkaa. Tuohon viittaa myös tuo sana taas. Eihän aloittaja ole edes käynyt siellä.
No, ehkä tuossa ei ihan sanatarkasti ollut mitä ovat keskustelleet, mutta tuokin, että mies on sanonut, että "sinäkin varmasti pitäisit siitä" ja pariskunnat saa paremmat sängyt, niin mitä? Vai onko mies vaan vittuillut koko ajan ilkeyttään?
Saatan kertoa tuttavalle, että olen menossa mökille. Kerron paikan sijainnin ja kuvailen paikkaa. Hehkutan rantasaunaa ja kerron, miten aion saunoa paljon. Mikä tuossa vttuilua? Ihan normaalia keskustelua.
Kerrotko myös tuttavalle, että tänä vuonna pariskuntana saatte paremman petipaikan ja otatko yhä uudelleen puheeksi tuttavasi kanssa, kuinka hänkin pitää varmasti tuosta mökistä?
Missä vaiheessa ap on kertonut, että he saisivat pariskuntana paremmat petipaikat?
"Tätä minäkin ihmettelen. Ja ihmettelin jo alunperin miten pystyi olettamaan että minut on kutsuttu johonkin, mutta niin vain puhui siitä kuinka pariskunnat saavat sitten premmat huoneet ja vaikka mitä. Ei tarvinnut kysyä, olenko kutsuttu kun mies aivan selkeästi puhui että yhdessä mennään eli odotti ehkä itsekin että kutsu koskee molempia ja ehkä ei nyt sitten koskenutkaan."
Avokki oli puhunut, että pariskunnat saa paremmat petipaikat, ei sitä, että HE SAISIVAT paremmat petipaikat. Edelleenkin ap on tehnyt vain pelkkiä oletuksia tässä provossa.
Kuka v**** selittää tuollaisia omalle kumppanille? 😂
Mun puoliso on sellai, et se kertoo ihan kaiken, SIIS IHAN KAIKEN kavereilleen ja minulle. Ihan pientäkin yksityiskohtaa. Ihmettelen välillä, että eikö se ikinä ole hiljaa. En enää kerro sille välttämättä ihan kaikkia kuulumisia, kun seuraavaksi se on puhelimessa niistä huutelemassa. Esim kerran leikkaisin nurmikkoa ja leikkurista lähti pyörän ruuvi irti niin senkin se kertoo puhelimessa kaverilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tätä minäkin ihmettelen. Ja ihmettelin jo alunperin miten pystyi olettamaan että minut on kutsuttu johonkin, mutta niin vain puhui siitä kuinka pariskunnat saavat sitten premmat huoneet ja vaikka mitä. Ei tarvinnut kysyä, olenko kutsuttu kun mies aivan selkeästi puhui että yhdessä mennään eli odotti ehkä itsekin että kutsu koskee molempia ja ehkä ei nyt sitten koskenutkaan."
Avokki oli puhunut, että pariskunnat saa paremmat petipaikat, ei sitä, että HE SAISIVAT paremmat petipaikat. Edelleenkin ap on tehnyt vain pelkkiä oletuksia tässä provossa.
No hyvänen aika, kenen kumppanin ei pitäisi saada tietää, että
- me mennään taas mökille
- siellä on tosi kivaa ja hienoa
- säkin pidät siitä
- pariskunnat saa paremmat huoneet
kun on jäämässä yksin järjestelmään omaa ohjelmaa omaan juhannukseensa, nämähän ovat ihan suorastaan välttämättömiä tietoja!
Ja en minäkään kaiken vtuksen keskellä Apna jaksaisi edes lukea tätä ketjua, saatika näihin idioottien oletuksiin vastailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puoliso on sellai, et se kertoo ihan kaiken, SIIS IHAN KAIKEN kavereilleen ja minulle. Ihan pientäkin yksityiskohtaa. Ihmettelen välillä, että eikö se ikinä ole hiljaa. En enää kerro sille välttämättä ihan kaikkia kuulumisia, kun seuraavaksi se on puhelimessa niistä huutelemassa. Esim kerran leikkaisin nurmikkoa ja leikkurista lähti pyörän ruuvi irti niin senkin se kertoo puhelimessa kaverilleen.
Ja paljon on ollut nolojakin tilanteita. Esim, kun minulle tuli useita virtsatie tulehduksia peräjälkeen ja sitten esinahka kuroutui umpeen sen vuoksi niin minulle jouduttiin tekemään ympärileikkaus niin auta armias, kun kylällä puolitut tulivat kyselemään asiasta sen jälkeen kun vaimo oli taas päässyt kertomaan kuulumisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaaliuden määrittely perustuu ilmiön esiintyvyyteen ympäristössä, ja tilastotiede on se työkalu, millä sitä esiintyvyyttä mitataan.
Tämä on moneen tapaan toteutettavissa tämä mittaus, sitä voi kukin laskutaitoinen yksilö tehdä itse, kuin tekemällä kyselyjä, katsomalla viranomaisten antamia lukuja yms.
Ei mun tarvitse tämmöisestä mitenkään tunteilla, riittää kun ymmärrän eri sanojen merkityksen ja miten niiden merkityksien määrittelyssä käytetyt työkalut toimivat.
Nimenomaan tunteilulle ei ole sijaa tässä tapauksessa, koska tunteet on aina subjektiivisia vaikka ne perustuisikin objektiiviseen tietoon.
Määritelmäsi ovat puutteellisia, koska ne eivät päde kuin keksimissäsi ehdollisissa ympäristöissä. Huuhaata.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei oo provo niin mies on narsisti tai pölkkypää ja ap tuntuu tossukalta. Kai nyt joku Jussi22 wa ryhmäläiben olisi tän av keskustelunkin bobgannut jos ei olis provo.
Ei se minun mielestäni kenestäkään tee narsistia jos haluaa yksin mennä juhannuksen viettoon. Varsinkin, kun meistä ei kukaan tiedä kyseisen pariskunnan tilanteesta yhtään mitään.
Mistä me voidaan tietää, että onko heidän parisuhteensa miten terveellisessä tilassa. Ja onko ap itse aiheuttanut käytöksellään sen, että avokki ei halua kutsua ap:ta mukaan.
Lisäksi ihmisiä on niin erilaisia olemassa. Esim täälläkin jotkut nauravat, että 30 kymppisillä jussi22 ryhmä olemassa? Jos itse et sellaista ryhmää tekisi niin jotkut toiset ihmisryhmät saattaa olla edistyksellisiä ja hyödyntää teknologiaa juuri tuollaisissa jutuissa. Itse olen 37 vuotias ja meillä on vastaavissa tilanteissa whatsapp ryhmä. Juuri sen suunittelun vuoksi. Toiset eivät tee tuollaista ryhmää, kun eivät edes tiedä, että mikä whatsapp on. Toisilla on facebook, toisilla insta. Toisilla ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nyt sitten kertoi kun näki että näin vatsappinsa laulavan että ajatteli mennä juhannuksena ilman minua. Ei myöntänyt edes että ei ollut missään vaiheessa kutsunut minua."
Ei myöntänyt edes, että ei ollut missään vaiheessa kutsunut minua. Itseasiassa näinhän se on ollut jos tarkemmin miettii mitä ap kirjoitta, että avokki ei ollut edes missään vaiheessa kutsunut ap:ta sinne vaan ap oli aina itse tehnyt vaan johtopäätökset niin. varmisinkin tuo jos avokki oli kieltänyt sen, että oli ikinään edes kutsunutkaan ap:ta sinne.
"Mies on suunnilleen viime juhannuksesta asti puhunut kaveriporukkansa juhannuksesta, kuinka mennään sitten sinne samalle mökille missä he ovat olleet aina ties kuinka monta vuotta, mitä kaikkea siellä yleensä tehdään ja kuinka minäkin varmasti pidän kaikesta. Siis oikeasti koko ajan puheissansa ollut että yhdessä mennään."
No, kyllä periaatteessa oli kutsunut.
"Juhannuksena mennään taas mökille." Eli mies on tarkoittanut sitä kaveriporukkaa. Ei aloittajaa ja itseään.
Missä se "taas" lukee? Sen sijaan mies oli todennut, mennään sitten sinne samalle mökille (missä hän viettänyt aiempinakin vuosina) ja Ap:kin tulee varmasti pitämään siellä kaikesta.
Luetko jotain eri tekstiä, että voit tulkita noin (pieleen)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan sanan muodossa, "sinäkin varmaan pitäisit siitä". Varmaan pitäisi jos kutsuttaisiin.
Vähän sama jos sanon kaverille, että: "oltiin juhannuksena mökillä ja vaimo teki hiton hyvät pihvit. Sinäkin varmaan pitäisit siitä", niin ei ystäväni olisi heti ensimmäisenä olettamassa, että: "jee, ensi vuonna me mennää "jorman" mökille.Jos minun mieheni puhuisi minulle noin, niin kyllä oletus on, että minä vietän myös juhannuksen siellä.
Nimenomaan oletus. Ei varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se minun mielestäni kenestäkään tee narsistia jos haluaa yksin mennä juhannuksen viettoon. Varsinkin, kun meistä ei kukaan tiedä kyseisen pariskunnan tilanteesta yhtään mitään.
Mistä me voidaan tietää, että onko heidän parisuhteensa miten terveellisessä tilassa. Ja onko ap itse aiheuttanut käytöksellään sen, että avokki ei halua kutsua ap:ta mukaan.
Lisäksi ihmisiä on niin erilaisia olemassa. Esim täälläkin jotkut nauravat, että 30 kymppisillä jussi22 ryhmä olemassa? Jos itse et sellaista ryhmää tekisi niin jotkut toiset ihmisryhmät saattaa olla edistyksellisiä ja hyödyntää teknologiaa juuri tuollaisissa jutuissa. Itse olen 37 vuotias ja meillä on vastaavissa tilanteissa whatsapp ryhmä. Juuri sen suunittelun vuoksi. Toiset eivät tee tuollaista ryhmää, kun eivät edes tiedä, että mikä whatsapp on. Toisilla on facebook, toisilla insta. Toisilla ei mitään.
Edistyksellistä teknologian käyttöä tehdä wa-ryhmä jussi22...hihii!
Olen 56 v ja käytän wa:ta koko ajan, myös erilaisia ryhmiä ja teen niitä itsekin, mutta siis jussi22...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan sanan muodossa, "sinäkin varmaan pitäisit siitä". Varmaan pitäisi jos kutsuttaisiin.
Vähän sama jos sanon kaverille, että: "oltiin juhannuksena mökillä ja vaimo teki hiton hyvät pihvit. Sinäkin varmaan pitäisit siitä", niin ei ystäväni olisi heti ensimmäisenä olettamassa, että: "jee, ensi vuonna me mennää "jorman" mökille.Jos minun mieheni puhuisi minulle noin, niin kyllä oletus on, että minä vietän myös juhannuksen siellä.
Ja jos ei oletus toteudu, niin saisi mies viettää loputkin juhannukset ilman minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos ei oletus toteudu, niin saisi mies viettää loputkin juhannukset ilman minua.
Sehän varmasti käy, mutta aloittajan kannattaa ottaa reippaampi asenne tai hankaluuksia tulee jatkossakin ihmistuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän varmasti käy, mutta aloittajan kannattaa ottaa reippaampi asenne tai hankaluuksia tulee jatkossakin ihmistuhteissa.
ihmissuhteissa*
Vierailija kirjoitti:
Missä se "taas" lukee? Sen sijaan mies oli todennut, mennään sitten sinne samalle mökille (missä hän viettänyt aiempinakin vuosina) ja Ap:kin tulee varmasti pitämään siellä kaikesta.
Kerro, missä se "taas" on ja miten se kumoaa sen, että mies oli todennut, että Ap:kin tulee pitämään siellä olosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nyt sitten kertoi kun näki että näin vatsappinsa laulavan että ajatteli mennä juhannuksena ilman minua. Ei myöntänyt edes että ei ollut missään vaiheessa kutsunut minua."
Ei myöntänyt edes, että ei ollut missään vaiheessa kutsunut minua. Itseasiassa näinhän se on ollut jos tarkemmin miettii mitä ap kirjoitta, että avokki ei ollut edes missään vaiheessa kutsunut ap:ta sinne vaan ap oli aina itse tehnyt vaan johtopäätökset niin. varmisinkin tuo jos avokki oli kieltänyt sen, että oli ikinään edes kutsunutkaan ap:ta sinne.
"Mies on suunnilleen viime juhannuksesta asti puhunut kaveriporukkansa juhannuksesta, kuinka mennään sitten sinne samalle mökille missä he ovat olleet aina ties kuinka monta vuotta, mitä kaikkea siellä yleensä tehdään ja kuinka minäkin varmasti pidän kaikesta. Siis oikeasti koko ajan puheissansa ollut että yhdessä mennään."
No, kyllä periaatteessa oli kutsunut.
"Juhannuksena mennään taas mökille." Eli mies on tarkoittanut sitä kaveriporukkaa. Ei aloittajaa ja itseään.
Luetko jotain eri tekstiä, että voit tulkita noin (pieleen)?
Me luetaan ainoastaan PROVON aloittajan tulkitsemaa puhetta. Se, että mitä ap on kirjoittanut niin ei ne keskustelut välttämättä ole niin mennyt. Muistatko itse vuodentakaisia keskusteluja sanatarkkaan? Lisäksi ainut asia mikä on 100% varmaa on tulkitsematta on se, että ap kirjoitti, että avokki ei suostu myöntämään, että hän olisi kutsunut häntä mökille missään vaiheessa. Eli se on ainut 100% fakta, että avokki ei mielestään ole ap:ta kutsunut missään vaiheessa mökille.
Ihan sama, mitä kukakin on sanonut, jos mies lähtee viettämään juhannusta porukassa, missä on muita pariskuntia, ja kieltäytyy ottamasta omaa kumppaniaan mukaan, kun asiasta avoimesti keskustellaan, kyseessä olisi minusta aika vakava paikka. Miksi kumppani ei halua viettää aikaa kanssani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tapana viettää juhannus erikseen niin siitä varmaan sovitaan etukäteen selkeästi. Varsinkin kun jo asutaankin yhdessä. Silloin kumpikin tietää järjestää oman juhannuksensa vieton mieleisellään tavalla.
Ei niin, että toinen yksipuolisesti päättää mennä yksin johonkin porukkaan. Jos toinen olettaa, että ollaan juhannus yhdessä.
Tai näin, että ensin lupailee, että ollaan yhdessä ja sitten asia muuttuukin epämääräisesti toiseksi.
Tapoja ni7n juhannuksen kuin muidenkin juhlien viettoon on hyvin monia, mutta jos ollaan parisuhteessa niin ne keskustellaan hyvissä ajoin yhdessä.
Ja niin, että lopputulos sopii kummallekin ja toinen ei saa pahaa mieltä. Molempuen pitää saada sanoa mielipiteensä.
Toisaalta tässä nyt jäi epäselväksi sanoiko aloittaja ääneen selkeästi omaa mielipidettään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnista aivoinfarkti ajoissa
PIAN
Puheen sammallus
Ilme, roikkuva suupieli
Avuton raaja
Nyt 112Äitini kuoli puoli vuotta sitten aivoinfarktiin. Minulla on ikävä häntä, eikä typerä vitsisi naurata.
Eihän tuolle ole tarkoituskaan nauraa. Miksi ihmeessä joku niin tekisi? Kyseessä ei ole vitsi ensinkään, vaan muistisääntö aivoinfarktin tunnistamiseen. Kirjoittaja kertoi myös heti lähettäneensä viestin vahingossa väärään ketjuun.