Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies perui kutsuni juhannuksen viettoon

Vierailija
13.06.2022 |

Kolmikymppinen pariskunta, asumme yhdessä, yhteistä elämää takana 1,5 v ja viime juhannuksena samaa ongelmaa ei ollut kun olin itse töissä

Mies on suunnilleen viime juhannuksesta asti puhunut kaveriporukkansa juhannuksesta, kuinka mennään sitten sinne samalle mökille missä he ovat olleet aina ties kuinka monta vuotta, mitä kaikkea siellä yleensä tehdään ja kuinka minäkin varmasti pidän kaikesta. Siis oikeasti koko ajan puheissansa ollut että yhdessä mennään. Mökki on siis jonkun sellaisen kaverin, jota minä en ole tavannut eikä virallista kutsua ole tullut (siis miehini kautta) vaan sellaista epämääräistä että sinne mennään ja siellä ollaan.

Muutama kuukausi sitten alkoi miehen vatsappiin ilmestyä Jussi22 ryhmään kauheasti viestejä mutta minulle ei oikein puhunut enää mitään. Olimme noin kuukausi sitten miehen erään kaveripariskunnan luona käymässä ja he siinä kaikki kolme puhuivat innoissaan tästä juhannuksesta ja en itse ollut yhtään varma että koskiko suunnitelmat minua vai ei. Kun puhuivat vieraslistasta, tämä mieheni kaveri (mies myöskin) selitti kuinka nukkumapaikkoja on rajoitetusti ja bileet uhkaa paisua. Sivulauseessa ymmärsin tämän miehen kaverin puheista että hän toivoo myös minua paikalle ja kiva kun mieheni on löytänyt jonkun.

No jäin sitten odottelemaan että kertooko mieheni minulle mitään suunnitelmien yksityiskohtia, kuten päiviä, mökin sijaintia tai mitään. Ei ole kertonut. Viime viikolle kyllä mainosti kuinka paljon hänelle on jo joku ostanut juomia juhannusta varten, minusta ei puhunut mitään.

Nyt sitten kertoi kun näki että näin vatsappinsa laulavan että ajatteli mennä juhannuksena ilman minua. Ei myöntänyt edes että ei ollut missään vaiheessa kutsunut minua.

Suoraan sanottuna ei minua edes kiinnosta mökkeily vieraiden ihmisjoukkojen keskellä, mutta jotenkin ärsytti tämä tapa. Ensin ollaan niin innoissaan menossa priskuntana ja sitten ei ollakaan. Tulee vain olo että häpeääkö minua, enkö sopisi joukkoon hänen mielestään vai onko siellä kavereiden seassa jotakin mitä minä en saisi nähdä.

Ei sisältänyt edes mitään kysymystä, teki vain mieli avautua.

Kommentit (868)

Vierailija
641/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan mies on puhunut koko vuoden, että "juhannuksena mennään taas mökille". Aloittaja on olettanut, että mies puhuu heistä, vaikka mies on koko ajan tarkoittanut kaveriporukkaa. Tuohon viittaa myös tuo sana taas. Eihän aloittaja ole edes käynyt siellä.

No, ehkä tuossa ei ihan sanatarkasti ollut mitä ovat keskustelleet, mutta tuokin, että mies on sanonut, että "sinäkin varmasti pitäisit siitä" ja pariskunnat saa paremmat sängyt, niin mitä? Vai onko mies vaan vittuillut koko ajan ilkeyttään?

Saatan kertoa tuttavalle, että olen menossa mökille. Kerron paikan sijainnin ja kuvailen paikkaa. Hehkutan rantasaunaa ja kerron, miten aion saunoa paljon. Mikä tuossa vttuilua? Ihan normaalia keskustelua.

Puhuisitko noin omalle kumppanillesi? Eikä olisi aikomustakaan, että hän tulisi mukaan? Annat kuitenkin vähän ymmärtää siihen sävyyn.

Vierailija
642/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi22 whatsapp ryhmä kuukausia ennen juhannusta :D Kolmekymppisillä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan mies on puhunut koko vuoden, että "juhannuksena mennään taas mökille". Aloittaja on olettanut, että mies puhuu heistä, vaikka mies on koko ajan tarkoittanut kaveriporukkaa. Tuohon viittaa myös tuo sana taas. Eihän aloittaja ole edes käynyt siellä.

No, ehkä tuossa ei ihan sanatarkasti ollut mitä ovat keskustelleet, mutta tuokin, että mies on sanonut, että "sinäkin varmasti pitäisit siitä" ja pariskunnat saa paremmat sängyt, niin mitä? Vai onko mies vaan vittuillut koko ajan ilkeyttään?

Nimenomaan sanan muodossa, "sinäkin varmaan pitäisit siitä". Varmaan pitäisi jos kutsuttaisiin.

Vähän sama jos sanon kaverille, että: "oltiin juhannuksena mökillä ja vaimo teki hiton hyvät pihvit. Sinäkin varmaan pitäisit siitä", niin ei ystäväni olisi heti ensimmäisenä olettamassa, että: "jee, ensi vuonna me mennää "jorman" mökille.

Jos minun mieheni puhuisi minulle noin, niin kyllä oletus on, että minä vietän myös juhannuksen siellä.

Vierailija
644/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa lukee: ..."Mökki on siis jonkun sellaisen kaverin, jota minä en ole tavannut eikä virallista kutsua ole tullut (siis miehini kautta) vaan sellaista epämääräistä että sinne mennään ja siellä ollaan." ...

Jokaisen pitäisi ymmärtää, että vain mökin omistaja päättää, kuka hänen mökillään viettää juhannusta. Mökin omistaja esittää kutsut ja häneltä kysytään lupa tuoda uusia vieraita. Mökille kutsuttujen keskenään käymät keskustelut eivät tarkoita, että kaikki keskusteluun osallistuneet olisivat kutsuttuja.

ap ei ole koskaan osallistunut keskusteluun, jossa olisi ollut mukana mökin omistaja. ap on osallistunut keskusteluun, jossa on ollut mukana toinen vieraspariskunta, joka on olettanut ap kutsutuksi. Ilmeisesti huomattuaan kömmähdyksen ovat alkaneet puhua juhlien paisumisesta ja petipaikkojen riittämättömyydestä.

Vierailija
645/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nyt sitten kertoi kun näki että näin vatsappinsa laulavan että ajatteli mennä juhannuksena ilman minua. Ei myöntänyt edes että ei ollut missään vaiheessa kutsunut minua."

Ei myöntänyt edes, että ei ollut missään vaiheessa kutsunut minua. Itseasiassa näinhän se on ollut jos tarkemmin miettii mitä ap kirjoitta, että avokki ei ollut edes missään vaiheessa kutsunut ap:ta sinne vaan ap oli aina itse tehnyt vaan johtopäätökset niin. varmisinkin tuo jos avokki oli kieltänyt sen, että oli ikinään edes kutsunutkaan ap:ta sinne.

"Mies on suunnilleen viime juhannuksesta asti puhunut kaveriporukkansa juhannuksesta, kuinka mennään sitten sinne samalle mökille missä he ovat olleet aina ties kuinka monta vuotta, mitä kaikkea siellä yleensä tehdään ja kuinka minäkin varmasti pidän kaikesta. Siis oikeasti koko ajan puheissansa ollut että yhdessä mennään."

No, kyllä periaatteessa oli kutsunut.

"Juhannuksena mennään taas mökille." Eli mies on tarkoittanut sitä kaveriporukkaa. Ei aloittajaa ja itseään.

Ja kuinka ap:kin varmasti pitäisi kaikesta? Tai mistä sitä tietää, vaikka tuokin olisi jo mieheltä sairasta ilkeilyä... Säkin varmaan tykkäisit, mutta etpäs pääsekään mukaan, hähää.

Mieshän on vain kuvaillut sitä paikkaa, koska aloittaja ei ole siellä käynyt ja ei ilmeisesti tulekaan käymään.

No, itselleni jäi kyllä ihan toisenlainen fiilis. Toki provohan tämä varmasti on, kun ap ei ole enää osallistunut keskusteluun.

Vierailija
646/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nyt sitten kertoi kun näki että näin vatsappinsa laulavan että ajatteli mennä juhannuksena ilman minua. Ei myöntänyt edes että ei ollut missään vaiheessa kutsunut minua."

Ei myöntänyt edes, että ei ollut missään vaiheessa kutsunut minua. Itseasiassa näinhän se on ollut jos tarkemmin miettii mitä ap kirjoitta, että avokki ei ollut edes missään vaiheessa kutsunut ap:ta sinne vaan ap oli aina itse tehnyt vaan johtopäätökset niin. varmisinkin tuo jos avokki oli kieltänyt sen, että oli ikinään edes kutsunutkaan ap:ta sinne.

"Mies on suunnilleen viime juhannuksesta asti puhunut kaveriporukkansa juhannuksesta, kuinka mennään sitten sinne samalle mökille missä he ovat olleet aina ties kuinka monta vuotta, mitä kaikkea siellä yleensä tehdään ja kuinka minäkin varmasti pidän kaikesta. Siis oikeasti koko ajan puheissansa ollut että yhdessä mennään."

No, kyllä periaatteessa oli kutsunut.

Tuo puhe on nimenomaan ap:n korvien välissä mennyt noin. Avokkihan ei ole myöntänyt, että olisi ikinä häntä ollut kutsumassa sinne. Tai jos on puhunut edellisen juhannuksen jälkeen niin onko puhunut nimenomaan siinä muodossa, että HÄN menee. Tai jos on puhunut ap:sta niin onko tarkoittanut, että joskus? 

Itse ainakin kutsuin oman puolisoni ensimmäistä kertaa sukutilalle kesäloman viettoon vasta 5 vuotta siitä, kun oltiin tavattu. Itse kävin siellä ennen sitä joka kesä ja olin sen viikon ajan yksin.

Aijaa. Olipas kivasti tehty kumppanille.

Sinäkö sen päätä mikä on kivasti tehty ja mikä ei?

Molemmilla oli omat suunitelmat aina kesäisin ja puolisollani ei ollut kesäloma ikinä samaan aikaan, kuin minulla eikä me niihin pystytty itse vaikuttaa, ne oli pidettävä silloin, kun työnantaja ne määräsi/antoi luvan. Ja toisekseen minä menin töihin sinne sukutilalle sen viikon ajaksi ja puolisoni valitti aina, että ei halua minnekkään kesäorjaksi ilmaiseksi.

Ja tämäkö on sama juttu, kuin ap:n tilanne?

Olenko jossain vaiheessa niin väittänyt? Vastasin vain jonkun toisen laittamaan kysymykseen. Idiootti.

Vastasit minulle, kun minusta ap oli kutsuttu nimenomaan miehen puheiden perusteella ja sinä aloit sitten väittämään, että oli vaan ap:n korvien välissä ja kerroit omasta täysin erilaisesta tilanteesta. Idiootti.

Lueppahhan nyt hyvä idiootti tuo teksti uudelleen ja kerro missä kohtaa olen niin väittänyt, että kyseinen esimerkkini olisi sama juttu, kuin ap:n tilanne. Kerroin vain oman kokemukseni, en väittänyt ikinä, että sillä ja ap:n tilanteella olisi mitään yhteistä.

Vierailija
647/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatan kertoa tuttavalle, että olen menossa mökille. Kerron paikan sijainnin ja kuvailen paikkaa. Hehkutan rantasaunaa ja kerron, miten aion saunoa paljon. Mikä tuossa vttuilua? Ihan normaalia keskustelua.

Kerrotko myös tuttavalle, että tänä vuonna pariskuntana saatte paremman petipaikan ja otatko yhä uudelleen puheeksi tuttavasi kanssa, kuinka hänkin pitää varmasti tuosta mökistä?

Vierailija
648/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa lukee: ..."Mökki on siis jonkun sellaisen kaverin, jota minä en ole tavannut eikä virallista kutsua ole tullut (siis miehini kautta) vaan sellaista epämääräistä että sinne mennään ja siellä ollaan." ...

Jokaisen pitäisi ymmärtää, että vain mökin omistaja päättää, kuka hänen mökillään viettää juhannusta. Mökin omistaja esittää kutsut ja häneltä kysytään lupa tuoda uusia vieraita. Mökille kutsuttujen keskenään käymät keskustelut eivät tarkoita, että kaikki keskusteluun osallistuneet olisivat kutsuttuja.

ap ei ole koskaan osallistunut keskusteluun, jossa olisi ollut mukana mökin omistaja. ap on osallistunut keskusteluun, jossa on ollut mukana toinen vieraspariskunta, joka on olettanut ap kutsutuksi. Ilmeisesti huomattuaan kömmähdyksen ovat alkaneet puhua juhlien paisumisesta ja petipaikkojen riittämättömyydestä.

Kummallista touhua. Tosin, jos olisi kyse minun kavereiden mökistä ja miestäni ei kutsuttaisi, niin en todellakaan menisi minäkään.

Vierailija
649/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tyyppi, jätä hänet.Ihme hyypiö.🙄

Vierailija
650/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko myös tuttavalle, että tänä vuonna pariskuntana saatte paremman petipaikan ja otatko yhä uudelleen puheeksi tuttavasi kanssa, kuinka hänkin pitää varmasti tuosta mökistä?

Missä vaiheessa ap on kertonut, että he saisivat pariskuntana paremmat petipaikat?

Vierailija
651/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 60 sukulaisilla whatsapp ryhmä joka on /Nussin jussin22. 

Ja siellä suunitellaan 50 henkilön juhannusjuhlaa.

Vierailija
652/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 60 sukulaisilla whatsapp ryhmä joka on /Nussin jussin22. 

Ja siellä suunitellaan 50 henkilön juhannusjuhlaa.

siis näiden 50 henkilön keski-ikä on 60.

Vierailija
653/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa ap on kertonut, että he saisivat pariskuntana paremmat petipaikat?

Kyllä sellainen viesti oli ap:lta jollakin sivulla.

Vierailija
654/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä on joku hoito.

Vierailija
655/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se on just nuorempien ongelma, kun ei ole tälläistä ryhmää.

Juhliin tulee 30 henkilöä ja mitään suunitelmia ei ole tehty, kuin aikaisintaan kaks päivää ennen "juhlaa".

Sit kaikki tuo tuotaviksi viinaa ja 2 pakettia makkaraa.

Meillä on ollut juhannusta varten ryhmä samalla nimellä jussi22 jo 3 kk.

Siellä ollaan suuniteltu kyseistä viikonloppua yhdessä. Eli kuka tuo mitäkin juomista ja kuka mitäkin ruokaa. Suuniteltu ohjelmaa ym. 

Vierailija
656/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tätä minäkin ihmettelen. Ja ihmettelin jo alunperin miten pystyi olettamaan että minut on kutsuttu johonkin, mutta niin vain puhui siitä kuinka pariskunnat saavat sitten premmat huoneet ja vaikka mitä. Ei tarvinnut kysyä, olenko kutsuttu kun mies aivan selkeästi puhui että yhdessä mennään eli odotti ehkä itsekin että kutsu koskee molempia ja ehkä ei nyt sitten koskenutkaan."

Vierailija
657/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa edes se ketjun ensimmäinen viesti eli aloitus ennen kuin lähdette tutkitsemaan tapahtumien kulkua.

Luultavasti ap ei ehdi osallistua keskusteluun, koska niitä keskusteluja käydään miehen kanssa. Jos olisi viisas nainen, niin olisi pakkaamassa tavaroitaan tai etsimässä ex miehelle asuntoa.

Vierailija
658/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tätä minäkin ihmettelen. Ja ihmettelin jo alunperin miten pystyi olettamaan että minut on kutsuttu johonkin, mutta niin vain puhui siitä kuinka pariskunnat saavat sitten premmat huoneet ja vaikka mitä. Ei tarvinnut kysyä, olenko kutsuttu kun mies aivan selkeästi puhui että yhdessä mennään eli odotti ehkä itsekin että kutsu koskee molempia ja ehkä ei nyt sitten koskenutkaan."

Avokki oli puhunut, että pariskunnat saa paremmat petipaikat, ei sitä, että HE SAISIVAT paremmat petipaikat. Edelleenkin ap on tehnyt vain pelkkiä oletuksia tässä provossa.

Vierailija
659/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän lisäksi kertoi miehensä ilmoittaneen, että meneekin yksin. Niin mäkin varmaan olisin tehnyt kun ap ei kommentoi mitään vaan istuu hiljaa perseellään ja odottaa lähtöä.

Vierailija
660/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa edes se ketjun ensimmäinen viesti eli aloitus ennen kuin lähdette tutkitsemaan tapahtumien kulkua.

Luultavasti ap ei ehdi osallistua keskusteluun, koska niitä keskusteluja käydään miehen kanssa. Jos olisi viisas nainen, niin olisi pakkaamassa tavaroitaan tai etsimässä ex miehelle asuntoa.

Ap ei ole keskustelussa mukana, koska tämä aloitus on PROVO

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan