Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies perui kutsuni juhannuksen viettoon

Vierailija
13.06.2022 |

Kolmikymppinen pariskunta, asumme yhdessä, yhteistä elämää takana 1,5 v ja viime juhannuksena samaa ongelmaa ei ollut kun olin itse töissä

Mies on suunnilleen viime juhannuksesta asti puhunut kaveriporukkansa juhannuksesta, kuinka mennään sitten sinne samalle mökille missä he ovat olleet aina ties kuinka monta vuotta, mitä kaikkea siellä yleensä tehdään ja kuinka minäkin varmasti pidän kaikesta. Siis oikeasti koko ajan puheissansa ollut että yhdessä mennään. Mökki on siis jonkun sellaisen kaverin, jota minä en ole tavannut eikä virallista kutsua ole tullut (siis miehini kautta) vaan sellaista epämääräistä että sinne mennään ja siellä ollaan.

Muutama kuukausi sitten alkoi miehen vatsappiin ilmestyä Jussi22 ryhmään kauheasti viestejä mutta minulle ei oikein puhunut enää mitään. Olimme noin kuukausi sitten miehen erään kaveripariskunnan luona käymässä ja he siinä kaikki kolme puhuivat innoissaan tästä juhannuksesta ja en itse ollut yhtään varma että koskiko suunnitelmat minua vai ei. Kun puhuivat vieraslistasta, tämä mieheni kaveri (mies myöskin) selitti kuinka nukkumapaikkoja on rajoitetusti ja bileet uhkaa paisua. Sivulauseessa ymmärsin tämän miehen kaverin puheista että hän toivoo myös minua paikalle ja kiva kun mieheni on löytänyt jonkun.

No jäin sitten odottelemaan että kertooko mieheni minulle mitään suunnitelmien yksityiskohtia, kuten päiviä, mökin sijaintia tai mitään. Ei ole kertonut. Viime viikolle kyllä mainosti kuinka paljon hänelle on jo joku ostanut juomia juhannusta varten, minusta ei puhunut mitään.

Nyt sitten kertoi kun näki että näin vatsappinsa laulavan että ajatteli mennä juhannuksena ilman minua. Ei myöntänyt edes että ei ollut missään vaiheessa kutsunut minua.

Suoraan sanottuna ei minua edes kiinnosta mökkeily vieraiden ihmisjoukkojen keskellä, mutta jotenkin ärsytti tämä tapa. Ensin ollaan niin innoissaan menossa priskuntana ja sitten ei ollakaan. Tulee vain olo että häpeääkö minua, enkö sopisi joukkoon hänen mielestään vai onko siellä kavereiden seassa jotakin mitä minä en saisi nähdä.

Ei sisältänyt edes mitään kysymystä, teki vain mieli avautua.

Kommentit (868)

Vierailija
861/868 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuus on jothanut siihen, että ihminen on kehittynyt apinaa pidemmälle. Sanoisin että uteliaisuus on nimenomaan avain sivustykseen. hyvät käytöstavat ovat sitten toinen juttu. Aina saa kysyä, ap itse tänne avautui ja  lämpimästi tervetuloa kertomaan miten tässä kävi.

Vierailija
862/868 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuus on jothanut siihen, että ihminen on kehittynyt apinaa pidemmälle. Sanoisin että uteliaisuus on nimenomaan avain sivustykseen. hyvät käytöstavat ovat sitten toinen juttu. Aina saa kysyä, ap itse tänne avautui ja  lämpimästi tervetuloa kertomaan miten tässä kävi.

Uskotko johonkin kehitysoppiin? Johan sulle nauraa kaikki kakaratkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/868 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsitkö ap mukaan?

Vierailija
864/868 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten juhannus sujuu?

Vierailija
865/868 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

Minut kutsuttiin lopulta kun uskalsin avata suuni ja kysyä asiaa suoraan. Mutta vaati tosiaan sen rautalangasta vääntämisen. Mies mumisi ensin että ei uskonut että haluan sinne sun muuta.

Mutta päätin että en halua edes mennä tuollaiseen porukkaan. Vietin tosi kivan juhannuksen yhden kaverin sekä tämän kahden muun kaverin seurana. Oli oikein mukavaa.

Mies toki jatkaa mökillänsä vielä..

Vierailija
866/868 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
867/868 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan