Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies perui kutsuni juhannuksen viettoon

Vierailija
13.06.2022 |

Kolmikymppinen pariskunta, asumme yhdessä, yhteistä elämää takana 1,5 v ja viime juhannuksena samaa ongelmaa ei ollut kun olin itse töissä

Mies on suunnilleen viime juhannuksesta asti puhunut kaveriporukkansa juhannuksesta, kuinka mennään sitten sinne samalle mökille missä he ovat olleet aina ties kuinka monta vuotta, mitä kaikkea siellä yleensä tehdään ja kuinka minäkin varmasti pidän kaikesta. Siis oikeasti koko ajan puheissansa ollut että yhdessä mennään. Mökki on siis jonkun sellaisen kaverin, jota minä en ole tavannut eikä virallista kutsua ole tullut (siis miehini kautta) vaan sellaista epämääräistä että sinne mennään ja siellä ollaan.

Muutama kuukausi sitten alkoi miehen vatsappiin ilmestyä Jussi22 ryhmään kauheasti viestejä mutta minulle ei oikein puhunut enää mitään. Olimme noin kuukausi sitten miehen erään kaveripariskunnan luona käymässä ja he siinä kaikki kolme puhuivat innoissaan tästä juhannuksesta ja en itse ollut yhtään varma että koskiko suunnitelmat minua vai ei. Kun puhuivat vieraslistasta, tämä mieheni kaveri (mies myöskin) selitti kuinka nukkumapaikkoja on rajoitetusti ja bileet uhkaa paisua. Sivulauseessa ymmärsin tämän miehen kaverin puheista että hän toivoo myös minua paikalle ja kiva kun mieheni on löytänyt jonkun.

No jäin sitten odottelemaan että kertooko mieheni minulle mitään suunnitelmien yksityiskohtia, kuten päiviä, mökin sijaintia tai mitään. Ei ole kertonut. Viime viikolle kyllä mainosti kuinka paljon hänelle on jo joku ostanut juomia juhannusta varten, minusta ei puhunut mitään.

Nyt sitten kertoi kun näki että näin vatsappinsa laulavan että ajatteli mennä juhannuksena ilman minua. Ei myöntänyt edes että ei ollut missään vaiheessa kutsunut minua.

Suoraan sanottuna ei minua edes kiinnosta mökkeily vieraiden ihmisjoukkojen keskellä, mutta jotenkin ärsytti tämä tapa. Ensin ollaan niin innoissaan menossa priskuntana ja sitten ei ollakaan. Tulee vain olo että häpeääkö minua, enkö sopisi joukkoon hänen mielestään vai onko siellä kavereiden seassa jotakin mitä minä en saisi nähdä.

Ei sisältänyt edes mitään kysymystä, teki vain mieli avautua.

Kommentit (868)

Vierailija
701/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä.

En jaksa mitään yksittäisiä viestejä kommentoida kun vitutuskäyrä on niin korkealla. Keskustelimme. Mies kyllä kuunteli ja otin täälläkin sanottuja pointteja esiin, mutta ei hän tajunnut MISTÄ olin mieleni phoittanut. Pyysi anteeksi että ei ole huomioinut minua tarpeeksi, mutta ei millään tavalla kommentoinut tätä tilannetta.

Nyt en jaksa miettiä asiaa yhtään. Ketjua luen mutta en jaksa kommentoida. Yritän miettiä jotain entistä ehompaa tekemistä niin juhannukselle kuin koko kesälle. Vähän etäisyyttä mieheen (jättämättä sikaa).

Toivottavasti mies edes suostuu ymmärtämään/myöntämään, että teillä on aika vakava kommunikaatio-ongelma?

Taitaa olla aika yksipuolinen tuo kommunikaatio-ongelma, kun ap ei saa suuntansa auki :D Asuvat yhdessä ja vuosi ollut aikaa puhua asiasta. Ja viellä ystäväpariskunnan luonakin, kun ovat jutelleet niin ei ole saanut suuntansa auki.

Vaikka toisaalta olisi tuo ap:n puolisokin varmaan voinut puhua suoraan. Kuulostaa siltä nimenomaan, että avekki ei ole kovinkaan tosissaan suhteen kanssa, kun ei ole pyytänyt mukaan.

Vierailija
702/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä.

En jaksa mitään yksittäisiä viestejä kommentoida kun vitutuskäyrä on niin korkealla. Keskustelimme. Mies kyllä kuunteli ja otin täälläkin sanottuja pointteja esiin, mutta ei hän tajunnut MISTÄ olin mieleni phoittanut. Pyysi anteeksi että ei ole huomioinut minua tarpeeksi, mutta ei millään tavalla kommentoinut tätä tilannetta.

Nyt en jaksa miettiä asiaa yhtään. Ketjua luen mutta en jaksa kommentoida. Yritän miettiä jotain entistä ehompaa tekemistä niin juhannukselle kuin koko kesälle. Vähän etäisyyttä mieheen (jättämättä sikaa).

Toivottavasti mies edes suostuu ymmärtämään/myöntämään, että teillä on aika vakava kommunikaatio-ongelma?

Taitaa olla aika yksipuolinen tuo kommunikaatio-ongelma, kun ap ei saa suuntansa auki :D Asuvat yhdessä ja vuosi ollut aikaa puhua asiasta. Ja viellä ystäväpariskunnan luonakin, kun ovat jutelleet niin ei ole saanut suuntansa auki.

Sulla taitaa olla normaali av-ongelma, kaikki on aina väännettävä apn syyksi. Mammapulmanen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä.

Sinun ip osoite on eri, kuin ap:lla?

Ei ole.

Vierailija
704/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei oo provo niin mies on narsisti tai pölkkypää ja ap tuntuu tossukalta. Kai nyt joku Jussi22 wa ryhmäläiben olisi tän av keskustelunkin bobgannut jos ei olis provo.

Lyhyesti vain ääliö katselee tuollaista ääliötä.

Ei se minun mielestäni kenestäkään tee narsistia jos haluaa yksin mennä juhannuksen viettoon. Varsinkin, kun meistä ei kukaan tiedä kyseisen pariskunnan tilanteesta yhtään mitään. 

Mistä me voidaan tietää, että onko heidän parisuhteensa miten terveellisessä tilassa. Ja onko ap itse aiheuttanut käytöksellään sen, että avokki ei halua kutsua ap:ta mukaan. 

Lisäksi ihmisiä on niin erilaisia olemassa. Esim täälläkin jotkut nauravat, että 30 kymppisillä jussi22 ryhmä olemassa? Jos itse et sellaista ryhmää tekisi niin jotkut toiset ihmisryhmät saattaa olla edistyksellisiä ja hyödyntää teknologiaa juuri tuollaisissa jutuissa. Itse olen 37 vuotias ja meillä on vastaavissa tilanteissa whatsapp ryhmä. Juuri sen suunittelun vuoksi. Toiset eivät tee tuollaista ryhmää, kun eivät edes tiedä, että mikä whatsapp on. Toisilla on facebook, toisilla insta. Toisilla ei mitään.

Edistyksellistä teknologian käyttöä tehdä wa-ryhmä jussi22...hihii! 

Olen 56 v ja käytän wa:ta koko ajan, myös erilaisia ryhmiä ja teen niitä itsekin, mutta siis jussi22...

Jaa, no mulla on aikuisten lasten kanssa ryhmä Mökkirellestys 2.0. Ihan normaaleja ihmisiä ollaan. Nimesin noin, kun kuulosti hauskalta ja pojat pitivätkin hauskana.

Ja tuo 2.0 tulee siitä, että ollaan menossa toista kertaa mökille porukalla, johon kuuluvat minä ja kaksi poikaa vaimoineen. Huumorilla ihanat miniänikin tuon nimen ottivat.

Mitä ihmeellistä siinä on, että nimetään juhannusryhmä Jussiksi?

Ja varsinkin, kun varmaan 100% ihmisistä tietää tuon jussi tarkoituksen ja suurinosa on joskus kutsunut juhannusta jussiksi. vappu ja- Juhannussimaa :D

Vierailija
705/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä.

Sulla taitaa olla normaali av-ongelma, kaikki on aina väännettävä apn syyksi. Mammapulmanen.

No ainako se AP on sitten oikeassa? Se joka kerkeää ensimmäiseksi kertomaan tarinan on se tosi? Esim lehdissä?

Vierailija
706/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä.

Toivottavasti myös ap myöntää kommunikaatio ongelman.

Vierailija
707/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä jos teillä on selain mihin on asennettu lähdekoodiscriptiohjelma niin sieltä näkee kirjoittajien ip osoitteet. VINKS ;)

Vierailija
708/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä huvittavaa ja hämmentävää lukea kuinka nainen ei itse saa suutaan auki ja olettaa että mies osaa lukea ajatuksia ja loukkaantuu verisesti kun mies ei osaa lukea niitä ajatuksi. Vai olettaako naiset oikeasti olevansa miehen elämän keskipiste ja että mies tekee kaiken naisen puolesta pyytämättä?

Vierailija
709/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä.

Toivottavasti myös ap myöntää kommunikaatio ongelman.

Ja tiedän. Kommunikaatio-ongelma kirjoitetaan näin. Käsi kipsissä, kun intouduin vuokraamaan vanhoilla päivilläni sähköputkulaudan. :)

Vierailija
710/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia mä en vietä juhannuksia, jouluja, pääsiäisiä, kissanristiäisiä. Mikä pakko edes on bilettää just juhannuksena, eikö voi viettää kivaa kesäviikonloppua vaikka seuraavana viikonloppuna tai keskiviikosta perjantaihin? Edellinen miesystävä oli perjantaijuoppo ja kauhistui, jos satuin juomaan keskiviikkona, kun vapaata oli seuraavana päivänä. Mä en ymmärrä, miksi pitää katsoa kalenterista, millon täytyy pitää hauskaa ja just tuolloin on pakko kokoontua tietyllä porukalla. Joku aina pahoittaa mielensä, kun kaikki pitää tehdä perinteiden mukaan kun niin vaan kuuluu tehdä. Puolison kanssa EI tarvitse vääntää juhlapyhistä, kun tämän ymmärtää.

Just näin, ymmärrän vielä alle parikymppisistä jos kuuluu tehdä jotain erityistä juhlapyhinä mutta outoa nähdä miten tärkeää se vaikuttaa olevan vanhemmillekin. Itse menen paljon mieluummin kavereitten kanssa baariin vaikka viikko vapun jälkeen kuin lähden sinne samaan ryysikseen kaikkien muiden kanssa eikä juhannuksenakaan ole ongelma lipitellä yksin kotona viiniä hyvän kirjan kanssa jos mies sattuisikin lähtemään enemmin poikaporukan kanssa johonkin.

Eipä vaikuta kovin rakkaudentäyteiseltä elo sun kanssa, kun ei ole ilmeisesti mitään traditioita ja sulle on näemmä yhdentekevää juhlitko äijäsi kanssa, yksin tai jonkun muun kanssa.

M36

Sitä rakkaudentäyteistä viikonloppua voi juhlia vielä 51 muuta viikonloppua vuodesta vaikka juhannuksena oltaisiinkin erillään. Miksi sinulla on siinä joku ongelma?

Ei siinä ole mulle mitään ongelmaa, koska en kanssasi seurustele, enkä koskaan voisi kuvitellakaan olevani yhdessä sinun tapaasi ajattelevan kanssa.

Minusta pitkän suhteen onnistumiseksi tarvitaan myös yhteisiä traditioita, ja seisauspäivät sopivat niihin mainiosti, toki muinakin aikoina on hyvä muodostaa perinteitä, vaikka yhteinen lomamatka aina tiettyyn vuodenaikaan yms.

M36

Olisiko mielestäsi sitten se hyväksyttävää jos tänä vuonna olisin mieheni kanssa mökillä Turun saaristossa, ensi vuonna Tallinnassa ja sitä seuraavana jossain Saimaalla? Ihan vaan jotta voimme sanoa tehneemme jotain juuri juhannuksen aikaan? Miten siinä muodostuisi yhtään sen enempää mitään traditiota?

Tottakai sekin olisi hyväksyttävää, että ei vietä juhannusta aina samassa paikassa samaan tapaan, olennaista on nimenomaan että ne mainitsemani kolme pyhää vietetään yhdessä, se olisi siis tuossa tilanteessa myös se traditio, yhdessäolo tiettyinä vuoden päivinä.

Miten suhtautuisit siihen, jos miehesi lähettäisi juhannuksena viestin että tapasin jonkun toisen naisen ja eroaa sinusta että voi ryhtyä tämän uuden naisen kanssa rakentamaan parisuhdetta?

Olisitko surullinen?

Vihainen?

Pöyristyisitkö?

Vai olisko sekin sulle yhdentekevää?

Se että saisin tuon tiedon juuri juhannuksena tuskin tekisi siitä yhtään sen enemmän kuin vähemmänkään kamalaa. Miksi sinulle on tärkeää viettää juuri ne kolme päivää yhdessä eikä esimerkiksi heinäkuun ensimmäistä viikonloppua? Jotta saat kivat somekuvat miten iiihanaa laatuaikaa täällä vietämme rakkaan kanssa? Koska kaikki muutkin tekevät samanlaisia postauksia etkä halua erota massasta?

Koska haluan jakaa nuo kolme juhlaa rakastamani henkilön kanssa, tietysti.

Musta on viimeksi otettu kuva joskus olisko kolmisen vuotta sitten, ehkä enempikin, en muista kun ei tuu kuvia juurikaan oteltua.

Mutta vaikka nyt sitten nainen haluaisikin semmosia ja niitä jonnekin postailla, niin siitä vaan, en näe siinä mitään pahaa vaan päinvastoin merkkinä siitä että rakastaa minua niin paljon, että haluaa koko maailmalle sen näyttää, samalla tietysti iloiten myös muiden onnen puolesta.

Et vastannut kysymykseen. Miksi juhannuksena mökillä on jotenkin erilaista kuin heinäkuisena viikonloppuna samalla mökillä saman rakkaan henkilön kanssa?

Sivusta ihmettelen miksi just juhannuksena on jotenkin erilaista kaveriporukan kanssa mökillä kuin minä tahansa muuna kesäviikonloppuna?

Vierailija
711/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on saatu pallo jalkaan niin mihinkään ei saa mennä ilman sitä palloa

Ajattele millainen pallo tämä ryyppyporukka on? Määrittelevät miten parisuhteessa oleva viettää juhannuksen. Kuinkahan monta liittoa tuolta keskenkasvuiseksi jääneeltä rikotaan? Ja kuinka kauan häneltä kuluu aikaa huomata millaisia hänen kaverinsa oikeasti ovat.

En nyt kaveriporukkaa sanoisi palloksi jos siellä mies saa olla semmoinen kuin itse on ja koko muu aika pitää olla semmoinen kuin nainen haluaa

Toki kannattaa valita puoliso niin, että saa olla oma itsensä. Jos se itsenä oleminen on lähinnä kännäämistä ja örvellystä on syytä kertoa etukäteen, että puoliso voi jatkaa matkaansa ja löytyi fiksun miehen.

Miksi näiden miesten pitää yrittää pariutua ylöspäin? Miksi näille alkoholiin mieltyneille ördääjille ei kelpaa vastaavanlainen nainen? Onhan noita tuksujakin olemassa.

Vierailija
712/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Petin, jätin ja ex mies nauttii elämästä." Miksi tuo kuullostaa tutulta? Vika on kuitenkin miehessä, nainen ei ikinä tee virhettä ja mies yleisesti poraa juhannus menoista?

Vierailija
713/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä mennyt juuri niin kuin pitikin.

Aloittajan mies meni juhannuksen viettoon kaveriporukalla kuten tähänkin asti.

Ap taas istuu mykkänä kotisohvalla ja olettelee kuten tähänkin saakka.

Nämähän saattavatkin olla hyvä pari.

Vierailija
714/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Petin, jätin ja ex mies nauttii elämästä." Miksi tuo kuullostaa tutulta? Vika on kuitenkin miehessä, nainen ei ikinä tee virhettä ja mies yleisesti poraa juhannus menoista?

Ja mies on aina narsisti.

Vierailija
715/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia mä en vietä juhannuksia, jouluja, pääsiäisiä, kissanristiäisiä. Mikä pakko edes on bilettää just juhannuksena, eikö voi viettää kivaa kesäviikonloppua vaikka seuraavana viikonloppuna tai keskiviikosta perjantaihin? Edellinen miesystävä oli perjantaijuoppo ja kauhistui, jos satuin juomaan keskiviikkona, kun vapaata oli seuraavana päivänä. Mä en ymmärrä, miksi pitää katsoa kalenterista, millon täytyy pitää hauskaa ja just tuolloin on pakko kokoontua tietyllä porukalla. Joku aina pahoittaa mielensä, kun kaikki pitää tehdä perinteiden mukaan kun niin vaan kuuluu tehdä. Puolison kanssa EI tarvitse vääntää juhlapyhistä, kun tämän ymmärtää.

Just näin, ymmärrän vielä alle parikymppisistä jos kuuluu tehdä jotain erityistä juhlapyhinä mutta outoa nähdä miten tärkeää se vaikuttaa olevan vanhemmillekin. Itse menen paljon mieluummin kavereitten kanssa baariin vaikka viikko vapun jälkeen kuin lähden sinne samaan ryysikseen kaikkien muiden kanssa eikä juhannuksenakaan ole ongelma lipitellä yksin kotona viiniä hyvän kirjan kanssa jos mies sattuisikin lähtemään enemmin poikaporukan kanssa johonkin.

Eipä vaikuta kovin rakkaudentäyteiseltä elo sun kanssa, kun ei ole ilmeisesti mitään traditioita ja sulle on näemmä yhdentekevää juhlitko äijäsi kanssa, yksin tai jonkun muun kanssa.

M36

Sitä rakkaudentäyteistä viikonloppua voi juhlia vielä 51 muuta viikonloppua vuodesta vaikka juhannuksena oltaisiinkin erillään. Miksi sinulla on siinä joku ongelma?

Ei siinä ole mulle mitään ongelmaa, koska en kanssasi seurustele, enkä koskaan voisi kuvitellakaan olevani yhdessä sinun tapaasi ajattelevan kanssa.

Minusta pitkän suhteen onnistumiseksi tarvitaan myös yhteisiä traditioita, ja seisauspäivät sopivat niihin mainiosti, toki muinakin aikoina on hyvä muodostaa perinteitä, vaikka yhteinen lomamatka aina tiettyyn vuodenaikaan yms.

M36

Olisiko mielestäsi sitten se hyväksyttävää jos tänä vuonna olisin mieheni kanssa mökillä Turun saaristossa, ensi vuonna Tallinnassa ja sitä seuraavana jossain Saimaalla? Ihan vaan jotta voimme sanoa tehneemme jotain juuri juhannuksen aikaan? Miten siinä muodostuisi yhtään sen enempää mitään traditiota?

Tottakai sekin olisi hyväksyttävää, että ei vietä juhannusta aina samassa paikassa samaan tapaan, olennaista on nimenomaan että ne mainitsemani kolme pyhää vietetään yhdessä, se olisi siis tuossa tilanteessa myös se traditio, yhdessäolo tiettyinä vuoden päivinä.

Miten suhtautuisit siihen, jos miehesi lähettäisi juhannuksena viestin että tapasin jonkun toisen naisen ja eroaa sinusta että voi ryhtyä tämän uuden naisen kanssa rakentamaan parisuhdetta?

Olisitko surullinen?

Vihainen?

Pöyristyisitkö?

Vai olisko sekin sulle yhdentekevää?

Se että saisin tuon tiedon juuri juhannuksena tuskin tekisi siitä yhtään sen enemmän kuin vähemmänkään kamalaa. Miksi sinulle on tärkeää viettää juuri ne kolme päivää yhdessä eikä esimerkiksi heinäkuun ensimmäistä viikonloppua? Jotta saat kivat somekuvat miten iiihanaa laatuaikaa täällä vietämme rakkaan kanssa? Koska kaikki muutkin tekevät samanlaisia postauksia etkä halua erota massasta?

Koska haluan jakaa nuo kolme juhlaa rakastamani henkilön kanssa, tietysti.

Musta on viimeksi otettu kuva joskus olisko kolmisen vuotta sitten, ehkä enempikin, en muista kun ei tuu kuvia juurikaan oteltua.

Mutta vaikka nyt sitten nainen haluaisikin semmosia ja niitä jonnekin postailla, niin siitä vaan, en näe siinä mitään pahaa vaan päinvastoin merkkinä siitä että rakastaa minua niin paljon, että haluaa koko maailmalle sen näyttää, samalla tietysti iloiten myös muiden onnen puolesta.

Et vastannut kysymykseen. Miksi juhannuksena mökillä on jotenkin erilaista kuin heinäkuisena viikonloppuna samalla mökillä saman rakkaan henkilön kanssa?

Sivusta ihmettelen miksi just juhannuksena on jotenkin erilaista kaveriporukan kanssa mökillä kuin minä tahansa muuna kesäviikonloppuna?

Ja tähän on monikin vastannut, mäkin omalta osaltani. Koska haluan juhlia niitä juhlapäiviä samaan aikaan kuin muutkin, osallistua siihen juhlaan. Koska juhannusvkonloppu on kolmipäiväinen, perjantai on vapaapäivä. Koska monena vuonna se ja muut juhlapäivät, joihin liittyy vapaa, on meidän yhteisiä kohokohtia, aina ei saada paljon lomaa yhdessä.

Olisi tosi katkeraa, jos mies lähtisi jonkun kaveriporukan kanssa, koska "perinne" meidän harvoina yhteisinä juhlahetkinä, vaikka kavereiden kanssa voisi nähdä milloin vain.

Vierailija
716/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan mies on puhunut koko vuoden, että "juhannuksena mennään taas mökille". Aloittaja on olettanut, että mies puhuu heistä, vaikka mies on koko ajan tarkoittanut kaveriporukkaa. Tuohon viittaa myös tuo sana taas. Eihän aloittaja ole edes käynyt siellä.

No, ehkä tuossa ei ihan sanatarkasti ollut mitä ovat keskustelleet, mutta tuokin, että mies on sanonut, että "sinäkin varmasti pitäisit siitä" ja pariskunnat saa paremmat sängyt, niin mitä? Vai onko mies vaan vittuillut koko ajan ilkeyttään?

Nimenomaan sanan muodossa, "sinäkin varmaan pitäisit siitä". Varmaan pitäisi jos kutsuttaisiin.

Vähän sama jos sanon kaverille, että: "oltiin juhannuksena mökillä ja vaimo teki hiton hyvät pihvit. Sinäkin varmaan pitäisit siitä", niin ei ystäväni olisi heti ensimmäisenä olettamassa, että: "jee, ensi vuonna me mennää "jorman" mökille.

Jos minun mieheni puhuisi minulle noin, niin kyllä oletus on, että minä vietän myös juhannuksen siellä.

Nimenomaan oletus. Ei varma tieto.

Ja jos ei oletus toteudu, niin saisi mies viettää loputkin juhannukset ilman minua.

Sehän varmasti käy, mutta aloittajan kannattaa ottaa reippaampi asenne tai hankaluuksia tulee jatkossakin ihmistuhteissa.

Olen eri, mutta miksi tulisi? Sen kun etsii kumppanin joka lähtökohtaisesti haluaa viettää juhlapäivät yhdessä pariskuntana. Ei se ole edes erityisen vaikeaa.

Vierailija
717/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on saatu pallo jalkaan niin mihinkään ei saa mennä ilman sitä palloa

Ajattele millainen pallo tämä ryyppyporukka on? Määrittelevät miten parisuhteessa oleva viettää juhannuksen. Kuinkahan monta liittoa tuolta keskenkasvuiseksi jääneeltä rikotaan? Ja kuinka kauan häneltä kuluu aikaa huomata millaisia hänen kaverinsa oikeasti ovat.

En nyt kaveriporukkaa sanoisi palloksi jos siellä mies saa olla semmoinen kuin itse on ja koko muu aika pitää olla semmoinen kuin nainen haluaa

Toki kannattaa valita puoliso niin, että saa olla oma itsensä. Jos se itsenä oleminen on lähinnä kännäämistä ja örvellystä on syytä kertoa etukäteen, että puoliso voi jatkaa matkaansa ja löytyi fiksun miehen.

Miksi näiden miesten pitää yrittää pariutua ylöspäin? Miksi näille alkoholiin mieltyneille ördääjille ei kelpaa vastaavanlainen nainen? Onhan noita tuksujakin olemassa.

Koska nämä naiset eivät osaa olla yksin. Otetaan ihan kuka vaan, että saadaan vaan sanoa, että mulla on mies. Ihan kuin ilmoilla roikkuisi jokin vanhakantainen toteamus, "et ole sinäkään kenellekään kelvannut".

Naiset oikeesti. Miettikää sitä, että kelpaako tämä mies minulle.

Vierailija
718/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan mies on puhunut koko vuoden, että "juhannuksena mennään taas mökille". Aloittaja on olettanut, että mies puhuu heistä, vaikka mies on koko ajan tarkoittanut kaveriporukkaa. Tuohon viittaa myös tuo sana taas. Eihän aloittaja ole edes käynyt siellä.

No, ehkä tuossa ei ihan sanatarkasti ollut mitä ovat keskustelleet, mutta tuokin, että mies on sanonut, että "sinäkin varmasti pitäisit siitä" ja pariskunnat saa paremmat sängyt, niin mitä? Vai onko mies vaan vittuillut koko ajan ilkeyttään?

Nimenomaan sanan muodossa, "sinäkin varmaan pitäisit siitä". Varmaan pitäisi jos kutsuttaisiin.

Vähän sama jos sanon kaverille, että: "oltiin juhannuksena mökillä ja vaimo teki hiton hyvät pihvit. Sinäkin varmaan pitäisit siitä", niin ei ystäväni olisi heti ensimmäisenä olettamassa, että: "jee, ensi vuonna me mennää "jorman" mökille.

Jos minun mieheni puhuisi minulle noin, niin kyllä oletus on, että minä vietän myös juhannuksen siellä.

Nimenomaan oletus. Ei varma tieto.

Ja jos ei oletus toteudu, niin saisi mies viettää loputkin juhannukset ilman minua.

Sehän varmasti käy, mutta aloittajan kannattaa ottaa reippaampi asenne tai hankaluuksia tulee jatkossakin ihmistuhteissa.

Olen eri, mutta miksi tulisi? Sen kun etsii kumppanin joka lähtökohtaisesti haluaa viettää juhlapäivät yhdessä pariskuntana. Ei se ole edes erityisen vaikeaa.

Jos ei kykene kommunikoimaan, niin yksi juhannus on pikkujuttu

Vaikeaa tulee, jos mies toteaa, että mennään vanhemmille kylään. Ap epävarmana ja mykkänä olettaa, että mitähän tuo nyt tarkoittaa ja meneekin "väärille" vamhemmille. Ap olettaa, että nyt mies hoitaa vauvan, käy kaupassa jne.

Vierailija
719/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä.

No se ainakin selvisi, että jatkossa sinä voit vaikka pettää ja puuhata mitä lystäät. Kun mies nostaa ne keskusteluun, niin olet ihan vaan hoomoilasena, että et ymmärrä, mistä mies puhuu. Ihan päätä pyöritellen pahoittelet, jos mies on jostain pahoittanut mielensä, mutta sinä et yhtään kyllä ymmärrä, mistä ja mitä olet muka tehnyt. No idea.

Vierailija
720/868 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä.

Sinun ip osoite on eri, kuin ap:lla?

Ei ole.

Onhan. Sinä olet näin äkkiseltään katsottuna kirjoittanut esim viestin 670, mutta et aloitusta.