Mitkä ovat ne kehon kohdat, johon tuttua naista, esim. työpartneria saa koskea?
Työpaikalla on paljon miehiä ja naisia aivan sekaisin, ja meno on hektistä. Joskus sattuu myös naispuolisia olemaan aivan siinä "tuntumalla", ja näihin on melkein pakko koskea jos haluaa että työt etenevät toivottuun tahtiin.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä nyrkkisääntö on, että voit koskea naisia samoihin kohtiin kuin kosket työkaverinasi olevia miehiä.
Kummasti miehet eivät kouri työkaverimiehiä munista.
Ja naisetko sitten kourivat toisiaan haaroista teidän työpaikalla?
Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä nyrkkisääntö on, että voit koskea naisia samoihin kohtiin kuin kosket työkaverinasi olevia miehiä.
se selittäis miksi naiset menee aina kimpassa vessaan....
Miksi työkavereita ikinä pitäisi koskea? Kätellä voi kun tavataan ensimmäisen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkapään ja kyynerpään väliselle alueelle saa koskea. Ei mihinkään muuhun, ei selkään.
Tämä siis yleinen ohjeistus kirjallisuudesta, ei minun itse keksimä.
Miten selkä on jotenkin pahempi asia kuin olkapään ja kyynerpään välinen alue?
Se on kyynÄrpää eikä mikään kyynerpää! KYYNÄRPÄÄÄÄ!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se selittäis miksi naiset menee aina kimpassa vessaan....
En koskaan mene työkavereideni kanssa kimpassa vessan. Ei sinne kopin kokoiseen huoneeseen mahdu kuin yksi ihminen kerralla. Riippumatta siitä, onko kyseessä nainen vai mies.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu työkaverista ja AP:sta. Yksi mies minun työpaikaltani saisi kyllä koskea ainakin minua ihan mihin vain...
Uusi kesähessu tuli ja saisi kyllä minua myös kosketella mihin vaan.
T mummo 55 v
Esimieheni, mies, piti tänään ovea minulle auki ja laittoi käden selkääni osoittaakseen, että menen ovesta ennen häntä samalla kuin puhuimme muista asioista. En ymmärtänyt loukkaantua. Ilmeisesti olisi pitänyt.
Älkää tehkö asioista liian vaikeita.
Vierailija kirjoitti:
Auttaako jos leikit että nainen on jalkapallo, mutta sinä et saa potkaista koska tulee paitsio?
Aika huonosti tunnet jalkapalloa. Pelimies laittaa AINA vetopaikasta sisään ja antaa sitten tuomarien päättää hyväksytäänkö.
Vierailija kirjoitti:
Esimieheni, mies, piti tänään ovea minulle auki ja laittoi käden selkääni osoittaakseen, että menen ovesta ennen häntä samalla kuin puhuimme muista asioista. En ymmärtänyt loukkaantua. Ilmeisesti olisi pitänyt.
Älkää tehkö asioista liian vaikeita.
Ei tehdäkään. Ihan helppoa se on, ettei anna työkavereiden lääppiä itseään. Jos haluaa, että toinen menee ensin, se sanotaan ääneen. Paljon helpompaa kuin lääppiminen, joka aiheuttaa monesti ongelmia.
Miksi ennen ei tarvinut tälläisiä miettiä?
Vierailija kirjoitti:
Jemina (19) vinkaisi kun Raimon (55) kookas ja paksu kalu työntyi hänen sheivattuunpilluunsa. Nussimua Raimo, sun kullivenyttää mun reikää niin ihanastiii, Jemina soperteli. Raimo rynkytti raivokkaasti hutsua siivouskomerossa kunnes ylähyllyltä tippui jotakin alas suoraan Jeminan päähän. Hupakko meni tajuttomaksi. Voikikkelson, tässä on selittämistä mietti Raimo ja vetäisi kumin pois kalunsa päältä ja työntyi vielä kerran voimallisesti tiukkaanvittuun laueten sinne öristen.
Raimon kesäseikkailut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ennen ei tarvinut tälläisiä miettiä?
Koska ennen naiset olivat alisteisessa asemassa ja heidän lähentelynsä oli kuitattu sillä, että "pojat on poikia". Ajat muuttuu. Tässä asiassa parempaan suuntaan.
Joskus kommunikointi ja työssä ohjaaminen tarvitsee kosketusta asian omaksumiseksi. Itse olen kasvanut sellaisella alueella, jossa koskettelu oli normaalia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Joskus kommunikointi ja työssä ohjaaminen tarvitsee kosketusta asian omaksumiseksi. Itse olen kasvanut sellaisella alueella, jossa koskettelu oli normaalia.
ap
Sinulla on sitten varmasti joku konkreettinen esimerkki tällaisesta tilanteesta. Antaa tulla vain.
Vierailija kirjoitti:
ap
Kyllä me tiedämme, että teillä yksinäisillä tumputtajilla oman munan koskettelu on ihan normaalia. Ei se liity asuinalueeseesi. Niin se on muuallakin kuin Porvoossa.
En voi sanoa tarkemmin, ettei ala (ja samalla minä) paljastu. Sen verran voin avata, että kyse on vain työhön liittyvistä varusteista ja työkaluista.
ap
Sama ohje kuin sanotaan pikku lapsille. Kokouimapuvun alueeseen ei kosketa!
Vierailija kirjoitti:
En voi sanoa tarkemmin, ettei ala (ja samalla minä) paljastu. Sen verran voin avata, että kyse on vain työhön liittyvistä varusteista ja työkaluista.
ap
Aikuiset ihmiset osaavat pukea varustensa itse. Jos olet leikkaussaliavustaja, voit koskea sen verran, mikä on pakollista esim. leikkausessun nauhojen solmimisessa.
Meillä kyllä kosketaan aika paljon, mm. olkapäähän tms. Riippuu tosi paljon työpaikasta ja myös henkilöiden suhteista. Minä ja lähimmät työkaverit olemme tunteneet jo 20 vuotta ja läheisissä väleissä ollaan oltu vapaa-ajan vietoissakin.
Olkapää on useimmille ok, ja kätellä saa. Jos sitä enemmän haluat kosketella, kannattaa tehdä se muualla kuin töissä ja työajalla.