Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö kaverisi ja vanhempasi ja miehesi, että käytät kuukuppia?

Vierailija
08.06.2022 |

Oletko maininnut ja kehtaisitko edes?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän että työkaveri käyttää kuukuppia :D Tuli joskus puheeksi!

Vierailija
2/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tiesi silloin kun kuppia kokeilin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se sen tiesi?

Vierailija
4/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se asia kuuluisi kenellekään, mitä tungen menkkojen aikana toosaani?

Mies nyt varmaan on joskus kylppärin laatikoissa nähnyt tampponeja, mutta eipä tuo nyt mikään yleinen keskustelunaihe meillä ole, ei miehen eikä kavereiden kanssa.

Vierailija
5/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai mieheni tietää. Joidenkin kavereiden kanssa on myös ollut puhetta. Sitä en muista, olenko äidille kertonut. Mutta ihan mielelläni asiasta puhun ja suosittelen kuppia kaikille. Mitä häpeämistä siinä on?

Vierailija
6/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden lisäksi naapuritkin tietää koska jakelin ilmoituksen asiasta kaikkien postilaatikoihin. Ap, pitäiskö mun vielä laittaa rivi-ilmoitus paikallislehteen vai olisiko se liioittelua?

Vierailija
7/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noiden lisäksi naapuritkin tietää koska jakelin ilmoituksen asiasta kaikkien postilaatikoihin. Ap, pitäiskö mun vielä laittaa rivi-ilmoitus paikallislehteen vai olisiko se liioittelua?

Ei se paikallislehti riitä mihinkään. Kympin uutisiin pitää vähintään saada ilmoitus...

Vierailija
8/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaikki tietävät, nyt sinäkin!

Vierailija
9/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiskuuko siellä kupissa?

Vierailija
10/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se asia vanhemmilleni tai kavereilleni kuuluisi?

Vierailija
11/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se paikallislehti riitä mihinkään. Kympin uutisiin pitää vähintään saada ilmoitus...

Ite ostin Hesarin etusivun ilmoittaakseni asiasta. Todennäköisesti naapuruston väki saa myös lauletut sähkeet asiasta. Enempään eivät varani riitä.

Vierailija
12/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Iloinen asia ja jaan asian kaikilla foorumeilla kuukausittain :)

Vierailija
13/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä on ainakin yhden kaverin kanssa keskusteltu, eli ainakin yksi tietää.

Vierailija
14/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se sen tiesi?

Sattui näkemään kun kippoa keitin ja kysyi mikä se on. En mä sitä piilotellut ja salaa keitellyt.

Vierailija
15/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä yli 80-vuotias isäni sillä tiedolla tekisi?

Muutamaa yllä olevaa kompatenkin: mitä ihmettä kukaan sillä tiedolla tekisi?

Ja sekin tietysti kiinnostaa, miksi aloittajan mielestä nimenomaan kuukuppi on jotenkin tiedottamisen tai vaihtoehtoisesti salaisuuden arvoinen asia. Onko tamponien ja siteiden käyttö yhtälailla kertomista tai pimittämistä vaativaa?

Vierailija
16/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sitä mitenkään salaillut ole, kehtaan kyllä puhua aiheesta, mutta en nyt erikseen ala siitä kertoa. Mieheni tietää kun on sen kaapissa nähnyt, äitini ja siskoni tietää, koska aloiti käytön jo teininä vielä kotona asuessa, tosin ei ole tullut ainakaan 10 vuoteen puhuttua aiheesta. Kaveriporukassa on joskus tullut puheeksi.

Vierailija
17/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kaverit, sukulaiset, työkaverit ja satunnaiset tuttavat tietävät.

Ihan ensimmäiseksi sisään tullessa kiskon aina housut kinttuihin, heittäydyn lähimmälle sohvalle reidet levällään ja alan kaivaa kuukuppia pillusta esiin.

Kun jää on näin rikottu niin keskustelukin lähtee tosi vapautuneesti käyntiin.

Vierailija
18/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä yli 80-vuotias isäni sillä tiedolla tekisi?

Muutamaa yllä olevaa kompatenkin: mitä ihmettä kukaan sillä tiedolla tekisi?

Ja sekin tietysti kiinnostaa, miksi aloittajan mielestä nimenomaan kuukuppi on jotenkin tiedottamisen tai vaihtoehtoisesti salaisuuden arvoinen asia. Onko tamponien ja siteiden käyttö yhtälailla kertomista tai pimittämistä vaativaa?

No jaa, minä olen jutellut kavereitten kanssa vähän kaikesta maan ja taivaan välillä, muun muassa tämmöisistä joka naisen elämää koskettavista asioista kuten menkat. Isän kanssa ei ole kyllä tullut puhuttua aiheesta, en keksi mitään syytä miksi sille puhuisin (koska teininä minulla oli myös äiti jonka kanssa puhua, tietty jos ei olisi niin varmaan eri tilanne).

Vierailija
19/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän mulla ei ole menkkoja enää ollenkaan, kiitos kierukan, mutta sitä ennen käytin kuukuppia. Kavereiden kanssa asiasta oli puhetta ja kyllä se mieskin sen tiesi. Ihan kenen tahansa kanssa olisin asiasta voinut puhua, jos olisi puheeksi tullut. Mikäs siinä niin erikoista olisi?

En oikein voisi ymmärtää, miten voisi mies olla tietämättä moisesta, kun sitä tosiaan keittiössä keitellään ja esim. jos ollaan jonnekin uimaan menossa, niin saattaahan se mies vaikka kysyä, että voitko nyt tulla kun sulla on menkat (menkoista tietysti tietää) ja siihen vastaus on, että kuukupin kanssa voi hyvin uida. Ja kyllä mä varmaan miehelle asiasta juttelin jo sillon, kun otin sen kokeiluun ja hehkutin, miten kätevä se on.

Vierailija
20/29 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo kipeä kuukuppi asia on otettu tinder-treffien aluksi esille heti.

Jännä miten kaikki sen hyväksyy helposti.

Ai että.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän